Jump to content

Problema Martor Presiune Ulei ! :(


tiefschwarz

Recommended Posts

Deci nu e de joaca atunci cand suntem avertizati de scaderea presiunii la ulei. Unii au insa norocul si priceperea sa gaseasca un service care sa schimbe un motor distrus la un cost suportabil, iar altii sunt plimbati si ciuguliti la buzunare de unii (destui) mecanici smecheri.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tiefschwarz

    11

  • xxnelu

    7

  • silviu18t

    6

  • Al Bundy

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

inteleg... Am fost cu ea la reprezentanta vw si au zis ca presiunea nu ar fi buna din cauza ca am turatia scazuta, mi-au adaptat clapeta de acceleratie, dar in fine nu are legatura ca tot se aprinde.

Posted Images

Am probleme cu martorul presiune de ulei, am schimbat sonda, am schimbat pompa de ulei, am schimbat filtrul de ulei si tot se aprinde becul. Va rog ajutati-ma daca ati patit asa ceva! Mentionez ca masina este Vw Polo, 1.4 MPI, benzina.

Edited by xxnelu
Link to post
Share on other sites

Detaliaza problema. Sta aprins permanent, se stinge la o anumita turatie...etc.?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut, intr-adevar, am fost si eu astazi la service. Acelasi lucru mi s-a spus, in momentul in care nu mai ai presiune la ulei, motorul se gripeaza instant. Eu de 2 luni ma confrunt cu problema "STOP - Oil Pressure" + martor rosu de ulei si inca nu am patit nimic - masina functioneaza exact la fel ca si inainte, perfect! De aici rezulta faptul ca e foarte posibil sa fie infundata nu stiu ce chestie in baia de ulei sau sa fie senzorul (sau cablajele) defecte.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...
kytto2000@yahoo.com

salut.aceeasi problema am si eu,martorul de la ulei si acel beep.totul a fost ok pana prin decembrie,cand i-am dat o cheie.a mers cat a mers,bineinteles la relanti,dupa care se aprinde martorul la ulei.nu inteleg de ce,dar tot uleiul era sarit pe la joja.in fine,am dus-o la ''doctor'' si ce i-au facut acolo ce nu i-a facut k s-a gripat un ax cu came.masina am dus-o impinsa,normal.in fine,l-a degripat,a schimbat supapele k erau indoite,in fine.totul a decurs normal,in schimb,dupa ce am scos-o din service,martorul de la ulei nu inceteaza sa se stinga.se aprinde in mers,k e la turatie mica,k e la turatie mare,el se aprinde.la care meseriasul ma asigura k e de la senzor,k asa face o perioada de timp dupa care nu mai are nimic.nu dupa mult timp,am mers sa zic vreo 50-60 km,cu cateva beep-uri si licareli in bord normal.am oprit,am lasat-o,iar am mai mers putin,pana am ajuns acasa.dimineata,am gasit tot uleiul curs,tot pe la joja,dar asta cat a stat pe loc.de atunci am umblat pe la nu stiu cate service-uri,testere peste testere si multe pareri,dar fara niciun rezultat.chiar nu stiu ce sa mai inteleg si care ar putea fi cauza.masina e un golf 4,1.4 16v benzina.s-a mai confruntat cineva cu problema asta?a gasit cineva vreo solutie de rezolvare?chiar tin la masina asta si imi doresc foarte mult ''sa o pun pe picioare''.va multumesc tare mult de sfaturi



apropo de martori,dupa ce pun contactul,dupa ce se sting toti martorii,cel de la ulei clipeste pt cateva secunde dar de culoare galbena.dupa care se stinge.uleiul e la nivel,schimbat de vreo 3 ori in 2 luni de zile,dupa nici 400km.datorita pierderilor.mentionez k am fost sa ii verific si presiunea de ulei,la care mi-a spus k e buna.dar in continuare in mers se aprinde martorul la ulei si acel beep.chiar nu stiu ce sa mai zic...multam

 

Link to post
Share on other sites

Daca ai masurat presiunea (la cald)si este buna schimba sonda de ulei(senzorul) cu una OEM,daca nu da rezultate pompa este de vina,la cald nu asigura debitul necesar,de aceea s-a dus axa.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
incepatorcj

salut. am un golf 3 1.8 66kw din '95. am aceleasi probleme cu martorul la ulei, cand se incalzeste motorul martorul se aprinde dar numai la anumite turatii, intre 2000-2600, cateodata ramane aprins si la relanti dar daca il accelerez peste 2500 se stinge. buzzer-ul suna si el cand se aprinde si martorul. am schimbat senzorul de ulei cel de presiune mare (culoare alb), cel de presiune mica era original. presiune a fost verificata, era in limitele normale. ulei nu consuma(zic eu) am schimbat acum vreo 2300km si a ajuns uleiul intre cele doua nivele de pe joja. cand am facut schimbul nivelul era pe maxim. fum nu scoate deloc. problema este doar atunci cand se incalzeste motorul, si se simte un miros ciudat, ca de ulei ars. sorbul la ulei a fost verificat inainte de schimbarea uleiul, ce alta problema poate fi de se aprinde martorul? poate fi ceva din ceasul de bord? 

ma scuzati daca postez aici dar am zis sa nu deschid alt topic.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Acelasi defect am si eu la masina mea un Seat Ibiza MOTOR 1.2 AZQ care dupa ce se incalzeste motorul piuie si blincane an bord semnul rosu de presiune ulei.Daca merg cu ia turata peste 2500 se potoleste din avertizare ,am schimbat uleiul cu unul mai vascos, face mai rar.

Acum nu mai porneste de loc cred ca a sarit iara de la punct distributia.(a treia oara an 3 luni) Am dus-o mecanic i-a schimbat segmentii si supapele si am luat-o cu defectul de avertizare presiune ulei.Mi-am pierdut increderea si drept urmare Ma ofer sa o repar singur .poate ma ajutati cu ceva informatii mai detaliate .Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

MAsoara presiunea de ului cu un manometru mecanic. Dupa asta vedem ce e de facut. De schimbat sonda sau de desfacut motorul.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

salut,am un golf 4 benzina motor 1,4 16 v

azi s a aprins si la mine oil pressure

maine ma duc la un mecanic sa vedem ce spune

va tin la curent

Link to post
Share on other sites

Salut am o skoda fabia 1,4 16V fab.2002 am avut si eu probleme cu presiunea de ulei am masurat presiunea si era 0,25 la relantiu si 2.5 la turatie mi s-a spus ca trebuie schimbata pompa de ulei si cuzinetii de biela,am schimbat ce mi-a zis el,am schimbat si uleiul si filtru de ulei si tot asa imi face.Pot sa merg si 1000 km si nu se aprinde martorul dar daca sunt prins in trafic si se merge bara la bara pe o distanta mai mare atunci se aprinde martorul.Va rog daca a avut cineva o problema asemanatoare si a remediat-o sa imi spuna si mie ca sa nu mai cheltui banii aiurea dupa vorbe de la unul si de la altul as dori ceva concret.Va multumesc si astept mesajul vostru.

Link to post
Share on other sites

deci problema apare cand mergi bara la bara , pentru ca atunci se incalzeste rau motorul si se subtiaza uleiul

temporar, pana rezolvi problema ar fi indicat sa cresti vascozitatea la cald a uleiului (w50, w60)

 

Pompa de ulei a fost noua? a fost originala?  Este pompa Eaton si daca s-au inlocuit doar pinioanele din ea e posibil sa nu mai etanseze pe capace.

Asa arata pompa ?  (in imagine este pompa ce se gaseste pe motorul de 100 cai)

 

post-17228-0-12573700-1380984484_thumb.j

 

poate nu ti-a schimbat-o mecanicul . Poate nu a etansat bine sorbul, poate este problema la supapa de suprapreasiune blocata pe deschis sau cu arc rupt etc. 

 

trebuie verificat sistemul, pentru ca daca totul e in regula, inseamna ca e problema de uzura mare in cuzineti

Edited by andrei_221
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut. Am si eu o problema asemanatoare.. Mi se aprinde martorul de presiune ulei, am schimbat senzorul, uleiul, filtrul de ulei si pompa de ulei, iar problema persista. Martorul se aprinde din cand in cand si sta doar cateva secunde.. Iar pe vdcs apare oil pressure switch 2 : <min cand motorul e cald intre 700 si 1400 rpm, iar peste 1400 trece in OK. Motorul nu are niciun fel de bataie, nu se aude nimic din care sa rezulte ca ar fi vreun joc la cuzineti sau ceva de genul asta.. Ma poate ajuta cineva cu un sfat, o parere?

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Salut. Ceva asemanator am patit si eu acum o luna de zile. Am pornit masina, am asteptat sa se incalzeasca motorul circa 30 min. si apoi am parcurs circa 50 m. si mi s-a aprina martorul de presiune a uleiului. De cand am pornitr-o, am auzit ca motorul nu merge rotund dar am observat gravitatea problemei abia dupa ce s-a incalzit motorul si am urcat in masina. Eu cred ca mergea in 3 pistoane. In fine, am pus problema pe seama frigului si a faptului ca am pornito dupa o luna si ceva timp in care a stat in parcare. Am bagat-o la loc in parcare si i-am verificat nivelul la ulei si era in regula. Precizez ca uleiul, filtrele, distributia si pompa de apa sunt schimbate de circa 3000 km. La cateva ore dupa, am desfacut capacul de la motor si am gasit o depunere de culoare crem pe acesta. Am porit-o si mergea aproape la fel ca inainte de incident, cu mentiunea ca se aude un zgomot de genul unei turbine a unui motor diesel. Un fluierat care persista mai deranjant cand pornesc masina si cand accelerez. De atunci am mai facut circa 1000 km si masina merge normal, fara sa se mai aprinda deloc indicatorul de presiune dar cu fluieratul motorului. Astazi am dus-o inapoi la service-ul unde am montat distributia in speranta ca este de la rola de intindere sau ceva de genul asta. A verificat mecanicul si nu este de acolo. Fara sa-i spun de incidentul cu presiunea la ulei, mi-a spus ca el crede ca este pompa de ulei. Dupa ce am citit posturile de pe forum, ma cam caiesc ca nu m-am dus atunci cu ea si sper sa nu-i fi cauzat si alte probleme. Va tin la curent cu evolutia problemei si costurile aferente. Daca are cineva un sfat pentru mine referitor la ce as mai pute incerca sau eventual sa mai verific daca tot este in service, va rog sa ma anuntati. Multumesc  

Link to post
Share on other sites

Revin cu cateva completari. Se pare ca aprinderea avertizorului de presiune ulei a fost cauzata de vascozitatea uleiului si faptul ca a stat oprita mai bine de o luna in frig. Fluieratul l-am verificat si la alt mecanic si clar este de la compresorul de AC deoarece am dat jos cureaua de accesorii si nu mai fluiera. Alternatorul l-am dus la un service specializat si i-am schimbat rulmentii deoarece aveau joc. Am legat de fulia de la compresor o sfoara si am invartit-o de mai multe ori si cand am tras cu putere, s-a auzit acel zgomot de fluierat dar la nivelul turatiilor pe care am putut eu sa i le dau. Intrebarea mea este daca stie cineva un mecanic bun unde pot schimba acest rulment. Multumesc anticipat 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salut colegi am si eu o problema la Golf 4 1.6 16v AUS prima data dupa ce lam luat vara trecuta dupa o luna eram in a 3 cu 3500 de turatii cu ac pornit urcam o panta cand deodata buf motor oprit in bord pe bc mare STOP si mesaju in germana OLDRUCK MOTOR AUS ( lipsa presiune ulei ) asa dupa acceea am incercat sa o pornesc iam dat cheie nimic am luat contactu am mai dat o cheie invartea dar nu pornea am deschis capota ma-m uitat sa vad daca se vede ulei pe undeva am controlat joja era la nivel ( am lasat masina pe liber pe drept ) nu erau urme de scurgeri am inchis capota am revenit am dat cheie a pornit imediat nu mai aparea nimic in bord dar nu mai tragea ca inainte masina acum urmatoarea intaplare acum 2 saptamani intr-o zi nu mai stiu erau 24 de grade totu bn la fel mergea cu ea intra 3 tot in 3500 ture fara ac pornit la urcarea unor serpentine am vazut ca avea pierderi de putere in fine am urcat si la coborare lasata intra 3 in inertie in a 2 curba buf oprita iara martorul OLDRUCK MOTOR AUS ( lipsa presiune ulei ) nu a pornit la cheie invartea si atat am deschis capota la fel verificat  totu bn am inchiso am revenit am dat cheie a pornit ca si cum na avut nimic .

Acum sa va zic nu am schimbat nimic la ea de cand am luato am ulei si filtre dar nu am facut schimbu inca mentionez ca a apaprut si pe bc ( computer bord) SERVICE IN 2800 Km , ce parere aveti din ce sa fie urmeaza sa ma duc si la service sa fac o verificare presiune ulei cu manometru si as vrea sa imi spuneti valorile in care ar trebui sa ma incadrez sa fie in regula adica o valoare pt :

-Relanti 1800 ture la rece ?

-Relanti 1800 ture la cald 90 grade ?

-la 90 de grade in 2000 ture ?

A si inca ceva pe tester la scanare totala nu iese nimic .

 

Astept raspunsuri si pareri ,

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
Marius Rares

Salut, am si eu o problema la o skoda fabia 1.4 16v achizitionata in ianuarie anu asta si ulei si filtru schimbat in februarie. Am mers bine mersi pana acum 2 saptamani cand la plecarea din parcare dupa vreo 50 de m parcursi mi sa aprins becul rosu de la ulei, Am puso pe seama unei erori am oprit motorul am repornit si totul a fost ok cateva zile apoi iar la fel. Executam aceeasi manevra de resuscitare si  masina nu mai facea nici o figura. Acum cateva zile am descoperit ca becul se aprinde doar la rece si daca o urc la 2000 de ture, daca o las 2 minute sa se incalzeasca numai se aprinde. Am desfacut baia am curatato am schimbat filtrul si uleiul si la fel se intampla, nu stiu ce sa mai cred. Sa fie de la pompa de ulei ?

Masina este din 2000 

Edited by Marius Rares
Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verifica presiunea uleiului. daca este ok, atunci inlocuieste senzorul

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Am o skoda fabia 1.4 16v si mi se tot aprinde becu rosu de la ulei cand merg 50-100 m,am schimbat pompa de ulei,sonda,uleiu si nicio schimbare de 3 luni mi se tot aprinde astept niste sfaturi...

Edited by edytzu1993
Link to post
Share on other sites

Ai masurat presiunea de ulei ?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Salut!

 

As dori sa impartasesc si eu din recenta mea experienta legata de mesajul din bord cu  "STOP" Check oil pressure.. etc. Am oprit INSTANT pe dreapta, am chemat platforma, am mers direct la cel mai bun service pe care il stiam si din FERICIRE era doar senzorul dus. Asa cum au specificat marea majoritate: NU E DE JOACA CU ASA CEVA! M-a costat 100 RON tractarea + 150 lei senzor cu manopera.

Acum revin cu o intrebare: Care este presiunea normala la ulei? La 2000 RPM am 2 bari. Din cate am auzit limita inferioara acceptata de VW este de 1.8 bari. Este un factor care ar trebui sa imi dea de gandit?

Mentionez urmatoarele: Motorizare 1.4 16v AXP 75 CP 2002 Coupe, 150.000 reali (masina luata personal din Germania). Merge impecabil, trage exceptional. Este foarte sprintena, NU papa ulei DELOC (nu completez deloc in 10.000).

 

Astept pareri! 

Edited by draghicif
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Va salut.Vin si eu cu o problemuta.Am un amic cu un A4 din 2001 de 2000cmc,benzina,ALT cod motor.De curind  i a facut schimbul de ulei si cu aceasta ocazie i a inlocuit si senzorul de nivel si temperatura de pe baie.Ii arata pe cb senzor cu galben si temperatura la ulei era de -100 gr.Acum cand se incalzeste motorul apare avertizarea cu rosu de nivel.Am tot verificat nivelul ,pe vcds apare la oil curent 58-60 si la oil treshold 52.si variaza.Temperatura uleiului este pe la 48 de grade cand antigelul e la 90-100.Poate fi din cauza senzorului care nu e oem?nu am bagat de seama marca dar e nou.

Va multumesc si va doresc drumuri bune.

Edited by cmarius53
Link to post
Share on other sites

Avertizarea cu rosu nu e de nivel, este de presiune scazuta. Deci, se pare ca el are 2 probleme, lipsa presiune de ulei si senzor care nu e bun.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Multumesc AL.problema rezolvata.Sonda presiune ulei scapa ulei prin ea,fiind perforata.Drumuri bune.

Link to post
Share on other sites

Buna tuturor.De curand am refacut un motor 1.8T Aeb cu interne forjate,cuzineti Ks 360 ° pe palierul 4,si vilbrochen folosit.Vibrochenul a avut ceva semne pe 2 fusuri dar le-am luat cu smirghel de 2000 si pâslă.Am dus vibrochenul la verificat si e ok.Cuzinetii de palier si biele sunt noi.Totul a fost strâns la cuplu de fabrica iar suruburile arp de la biela au fost stranse la 65nm(48flt).La prima pornire a motorului ceasuul aftermarket mi-a aratat 3 bar la rece cu ulei 10w40.Dupa ce socul a cazut,presiunea de ulei a scazut la 1bar.Am inceput sa cautam cauzele prin eliminare.Am pus un manometru in locul sondei de presiune aftermarket-rezultat la fel.2.Am inlocuit pompa noua febi cu cea veche...cea veche aproape ca are 0.5 bar la relanti si 2 la rece.Ne-am indreptat atentia spre cuzineti...am miscat cu mana bielele si am intors vibrochenul cu baia jos dar nu se simte nici un joc si nu se aude nici un zgomot.Dupa parerea voastra care ar fi alte cauze de pierdere a presiunii la 1.8t Aeb?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept