Jump to content

Problema Martor Presiune Ulei ! :(


tiefschwarz

Recommended Posts

Salut, si eu am o problema asemanatoare cu un Lupo. Imediat dupa ce pornesc si vreau sa plec motorul cand ajunge pe la 2000 de ture incepe sa bipuie si sa se aprinda martorul rosu de la presiunea de ulei. Il opresc si o pornesc din nou dar trebuie sa o las vreo 5 min la relantiu ca sa nu mai faca (daca o turez imediat incepe) . Am schimbat uleiul si filtru, am mers si la reprezentantza VW sa masoare presiunea si totul era ok. Cei de la VW mi-au zis ca daca nu se aprinde martorul cand e masina la ei in service nu au ce sa-i faca. Faza e ca nu face tot timpul ci aleator, dar doar imediat dupa ce o pornesc. Nu este nici un contact imperfect sau din astea .... aveti vreo idee ? faza e ca nu a mai facut figuri de vreo doua luni dar azi a facut din nou ...

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tiefschwarz

    11

  • xxnelu

    7

  • silviu18t

    6

  • Al Bundy

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

inteleg... Am fost cu ea la reprezentanta vw si au zis ca presiunea nu ar fi buna din cauza ca am turatia scazuta, mi-au adaptat clapeta de acceleratie, dar in fine nu are legatura ca tot se aprinde.

Posted Images

ce rost au contradictiile daca pe mine tot nu ma ajuta cineva cu vreun raspuns...?

Acum de la un timp a inceput sa se auda un zgomot de bataie metalica din motor, undeva langa distributie, poate chiar acolo... dar distributia este nou schimbata complet. Pompa de ulei poate face zgomotul ?

man, e f grav ce se petrece cu masina ta.

eu am avut pana cum 2 luni o ibiza din 2002, benzina 1.4. Banuiesc ca avem acelasi motor. Masina nu o mai, am vadut-o pt ca i-am stricat motorul EXACT LA FEL!

am plecat la alba iulia si cand m-am intors, pe transfagarasan a inceput sa mi se aprinda becul la ulei, sa beep-aie de 3 ori dupa care becul sa blincane in bord. am verificat uleiul, era ok (nici sub si nici peste). am mai mers ceva km pt ca becul nu clipea non-stop (dupa cateva minute se stingea, mai ales daca mergeam in ture). cand a inceput sa nu se mai stinga si sa blincane non-stop (indif de turatie), am oprit, si cu motorul pornit am desfacut capacul la ulei. am verificat cu podul palmei daca se simte presiune, si se simtea ceva. am sunat la un mecanic si mi-a zis ca este sonda stricata. am mai mers ceva km pana cand am auzit aceeasi bataie ca a ta dar in max 1 km a inceput sa se auda groaznic si am oprit. am dus masina la service pe platforma. concluzia : pompa de ulei nu mai "baga" suficient. drept urmare tot motorul s-a facut varza. nu s-a calat dar un cilindru s-a blocat, biela s-a rupt, etc...

nu am vrut sa repar masina asa ca am vandut-o.

ai mare grija. nu mai merge cu masina. du-te si fa o verificare serioasa a masinii la un service bun.

daca am venit prea tarziu cu iste date, pls, zi-mi ce ai mai facut. fiind patit, chiar sunt curios cum ai rez problema.

bafta

Link to post
Share on other sites

salut.

Pana acum nimic nou...

Motorul merge perferct, zgomotul este acelasi... de atata timp... Masina nu are nimic....

Vreau sa ii fac schimbul de ulei cu unul mai gros si sa ii bag o solutie de curatat motorul (mersi ptr sfaturi Aerofoan)

stiu ca nu e bine sa merg cu ea in momentele astea, dar cum am spus face asa de foarte mult timp, si cred ca s-ar fi dus motorul pana acum daca era mai grav, este posibil sa fie doar infundate canalele motorului cu ceva... iar zgomotul sa fie de la pompa.

@gsmatei eu prefer sa ii fac schimbul uleiului si treaba cu solutia si sa vad ce se intampla dupa, decat sa mai incerc sa o duc la cineva. Spun asta ptr ca am fost deja la 'n' mecanici, cu 'n' opinii, si masina este tot la fel, chiar nu vreau sa mai bag bani degeaba in ea... Daca se duce motorul asta e... ghinionul meu, cumpar altu' second, sau o vand exact ca tine, oricum vroiam sa o vand, dinnainte de a aparea problema la ea, acum desigur nu mai pot sa o vand asa, desi ea merge perfect...

Link to post
Share on other sites

ca sa te lamuresti repede ai putea sa dai jos baia de ulei (de exemplu la colegul al_bundy) si sa verifici daca nu este infundat sorbul sau daca nu cumva ai depuneri pe el.

numai bine.

Edited by abuwz
Link to post
Share on other sites

1.Baia de de ulei poti sa o dai jos preventiv.

2. Nu inteleg de ce te codesti sa schimbi pompa de ulei in proportie de 99% din cazuri de acolo vine problema.

Sa te ajut uite niste preturi ptr motorizarea ta:

-Roata dintata,pompa de ulei -15 e

-lant pentru pompa de ulei- 45e

-strecurator hidraulic-10e

-presostat ulei -10e

Dupa cum vezi daca vrei sa o rezolvi inclusiv manopera nu cred ca trece de 100e , numai sa vrei :vaidecapulmeu:

Aici nu e prea mult de discutat desigur daca nu vrei sa fii si tu unul dintre aceia cu motorul calat.

Bafta. :)

post-20258-1220871427_thumb.jpg

post-20258-1220871453_thumb.jpg

post-20258-1220871471_thumb.jpg

post-20258-1220871681_thumb.jpg

Edited by iulian_1976
Link to post
Share on other sites

Ai dreptate iulian. Mersi ptr informatii.

Oricum am facut deja programare la un mecanic, din auzite ...bun. Maine seara o duc la el. Tot cam acelasi lucru a spus si el, o sa verifice pompa de ulei, distributia cu rolele si lantul... pana descopera pe unde pierde uleiul din presiune, si din ce cauza se aude bataia...

O sa revin cu informatii.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Problema s-a rezolvat.

Am schimbat pompa de ulei si filtrul de ulei cu tot cu bateria acestuia si cu ce vine impreuna filtrul...

Martorul nu se mai aprinde, masina merge perfect.

Insa a ramas acel zgomot metalic, care cel mai sigur este de la tacheti (sau culbutori, nu prea ma pricep), dupa spusele mecanicului. O sa-i schimbam si pe aceia si sper sa se termine cu problemele.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Va salut pe toti,

la un passat din 1999 tdi se aprinde becul de ulei cand trec de 2200 de turatii numai in vit a 4a si a 5a.Daca merg cu ea subturat sub 2000 nu se mai prinde.

Am pus un manometru de ulei la senzorul de presiune si arata 1.5 bari fie ca este motorul rece sau cald, fie ca este la relanti sau f turat.Cred ca este anormal deoarece dupa cate stiu la relanti presiunea trebuie sa fie undeva la 0.8 bari iar peste 2000 de turatii de la 2 bari in sus 4-5 bari.El este inghetat la 1.5 bari nu creste nu scade.Merg asa de vreo 7000 de km si nu am simtit nici o schimbare la motor.

Sa fie sorbul infundat ce parere aveti?

Am spalat si motorul pe interior ( cu solutii speciale ) de cateva ori si tot degeaba.

Astept un raspuns.

stima,

Link to post
Share on other sites

presiunea la relanti trebuie sa fie peste 1.5 bari si cand e rece si in ture trebuie sa se opreasca in 5 bariii

din ce zici tu rezuma ca e pompa de vina.... in pompa are o valva e bypass care limiteaza presiunea maxima...si cred ca s-a blocat pe deschis..

rezolva repede problema ca bulesti motoru si turbina.

Link to post
Share on other sites

Multumesc frumos!

Edited by xxnelu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

cam cat costa schimbarea pompei de ulei la un audi a4 din 1996?? ca am dubii ca aceea ar fi problema si la mine.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

cam aceeasi problema o am si eu. am schimbat senzoru de la presiunea de ulei si am schimbat si uleiu cu unu mai gros si la fel face. numai ca nu asa des ca la tine man.... oare sa fie tot pompa si la mine???

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

salut,

cineva cu un manometru ma poate ajuta si pe mine sa-mi masor presiunea la ulei?

Link to post
Share on other sites

daca vrei te pot ajuta.... daca senzorul e cel ca la tdi

Edited by Swat Cat
Link to post
Share on other sites

nu stiu cum este la tdi.Te sun eu cand prind putin timp liber si stabilim o intalnire:D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Si eu am o problema asemanatoare.

Masina e o Skoda Fabia Combi Motor: AUB 1.4 16V 74Kw

Istoria incepe astfel:

La o verificare a bujiilor mecanicul a observat o scurgere de ulei in orificiul a doua bujii.

Dupa o scurta discutie am fost lamurit ca ar fi bine ca aceasta problema poate fi remediata usor prin desfacerea capacului motor si etansarea lui, cu ocazia aceasta sa facut si inlocuirea tachetilor deoarece sporadic in sarcina/la cald motorul avea un zgomot de lant, zanganit de lant.

Dupa operatiune motorul a inceput sa aiba mici fluctuatii de turatie si sa tremure, uneori fiind simtite si in sezutul scaunului.

Ulterior dupa o rulare pe autostrada la iesire de pe aceasta si implicit la scaderea turatiei sub 2000 RPM candela rosie sa aprins, am tras pe dreapta si am verificat uleiul la repornire motorul nu a mai avut nici o problema pentru urmatoarele 2 zile, in momentul in care am vrut sa pornim spre Cluj masina nu a mai cooperat martorul insistand in a nu se mai stinge, dupa un drum cu peripetii masina a ajuns in CJ si de aici in service.

La service sa masurat presiunea la ulei si este ~1 bar la relantii si nu trece de 2.5 in turatie.

Pompa de ulei a fost schimbata/uleiul a fost schimbat dar fara imbunatatiri ale presiunii.

Dupa o consultare cu unul din colegii de pe forum (mecanic auto) am primit ca recomandare sa inlocuiesc tachetii noi cu cei originali si sa se verifice presiunea dupa operatiune, problema este ca acei tacheti nu mai exista :icon_thumright:

Orice sfat e binevenit ... mai exista viata in motor?

O alta intrebare ar fi, legata de achizitionarea unui alt motor, care e procedura legala/RAR, si de unde ar trebui sa incep in a cauta?

Link to post
Share on other sites

O problema asemanatoare am si eu. De curand sunt posesorul unui Golf 3 cu motor 1,4 CL (AEX) din 96. Toata iarna amers ceas, insa cam de o luna dupa ce se incalzeste motorul (temperetarua apei peste 80 grade) se aprinde martorul de la presiunea de ulei. Cum ating acceleratia si cresc turatia cu 100 de ture se stinge. Se aprinde numai la relanti. Am verificat uleiul care este un Mobil 1 10W40 schimbat acum 2000 de km. Tot de cand a aparut problema cu martorul a inceput sa imi si bata ceva la motor. Am desfacut capacul la qiulasa si am observat ceva zgarieturi pe una din came si in plus am dscoperit o substanta vascoasa de culoare galbuie (asemanatoare cu vaselina). Sunt curios daca trebuie sa schimb pompa de ulei sau e posbil sa fie doar uleiul, pentru ca acesta devine cam apos cand e motorul cald.

Multumesc anticipat

Link to post
Share on other sites

astea sunt simptome de garnitura de chiulasa terminata.cu nivelul la antigel cum stai?

Link to post
Share on other sites
astea sunt simptome de garnitura de chiulasa terminata.cu nivelul la antigel cum stai?

Multumesc de raspuns...am verificat nivelul la antigel iar acesta este normal...de cand am cumparat masina si pana in prezent, nivelul e la fel. Mentionez ca la data cumpararii nu mi-a facut probleme si nici dupa ce am schimbat uleiul si filtrul. A inceput sa faca figuri de cand a inceput sa se incalzeasca afara.

Edited by R0C0
Link to post
Share on other sites

Azi am intrat intr-o curba mai tare si s-a aprins martorul de la ulei ... nivelul e bun uleiul e valvoline n-are decat 3-4 mii facuti golf 3 1.4 AEX , cine ma poate ajuta sa stiu ce trebuie sa verific sau sa schimb , in plus cand accelerez pe loc se aude la carburator un plus de aer ca si cum n-ar avea de unde sa traga ... poate e cineva de pe la sibiu si imi recomanda un service

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Am gasit problema...am dat pompa de ulei jos si aia era problema. Sorbul are un pistonas care este impins de ulei atunci cand presiune este prea mare si da voie acestuia sa curga in baie. La mine era asa de uzat pistonasul, ca uleiul curgea linistit pe langa el.

Edited by R0C0
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

luni dimineata mi s-a aprins si mie martorul de ulei rosu + 3 beep-uri. Am oprit imediat motorul. Am verificat ulei ->ok. Dupa ce am repornit nu s-a mai aprins. Am dus masina acasa vreo 3 km sub 2000rpm, timp in care martorul nu s-a mai aprins.De atunci nu am mai pornit-o. In weekend as vrea sa masor presiunea la diferite turatii si as vrea sa imi fac eu instalatia.

1. Trebuie manometru de aer sau de apa? Care este dimensiunea gaurii de la senzorul de presiune ulei al motorului?

2. A dat cineva pompa jos la 1.6 16v sau 1.4 16v? Am inteles ca ar fi la fel constructiv.

Thx.

Link to post
Share on other sites

Daca va ajuta postez cateva poze referitoare la demontarea-montarea pompei de ulei la -Golf 4, 1.6, 16v, AZD: post-10189-1283944376_thumb.jpg1;post-10189-1283944396_thumb.jpg2; post-10189-1283944411_thumb.jpg3;

post-10189-1283944426_thumb.jpg4; post-10189-1283944441_thumb.jpg5; post-10189-1283944457_thumb.jpg6 :icon_thumright:

Edited by ionel.d.2007
Link to post
Share on other sites
1. Trebuie manometru de aer sau de apa? Care este dimensiunea gaurii de la senzorul de presiune ulei al motorului?

Parerea mea este ca, manometrul trebuie sa fie pt. lichide...acolo ajunge ulei si nu aer. Legat de dimensiune; cel mai bine demontezi senzorul si verifici. Sa nu ai surprize legate de pasul filetului (adica, sa nu fie M) si nu in ultimul rand, sa nu fie filet conic. Nu am demontat la VAG-uri dar, am avut la o alta masina "surprizele" mai sus mentionate.

Link to post
Share on other sites

Salut,

Aceleasi simtome a avut si motorul golfului meu... (golf 4, 1.4i 16V, cod motor AXP):

3 beep-uri si aprindrere intermitenta a becului in bord.

Am oprit, am verificat uleiul, totul parea normal.

Am mai oprit de cateva ori (veneam pe autostrada, 130 km/ora CT-B) si dupa ce porneam la peste 2000 ture reancepeau beep-urile.

Am zis ca este senzorul defect si i-am dat blana... dupa cativa km surpriza ! ... am auzit un zgomot metalic, si batai in motor.

Am oprit, am pornit din nou motorul, pana la 2000 RPM mergea relativ bine (avea un mic zanganit ca si cum ar fi dereglati tachetii), dupa 2000 ture incepeau bataile...

Am venit cu 40-50 km/h peste 300 km pana in BV.

Am mers la service,au desfacut motorul... dezastru--- 3 biele rupte, axul cu came busit, span in baia de ulei, pompa de ulei varza !!!

Mi s-a zis ca daca as fi oprit la timp si as fi schimbat pompa de ulei nu as fi patit asa ceva !

Deci, in cz. daca auziti cele 3 beep-uri opriti imediat si mergeti la service, schimbati pompa de ulei, nu fiti tampiti ca mine si credeti ca nu se va intampla nimic !!!

Poate invatati din greselile altora ...

Daca as fi stiut acum nu as mai fi fost pieton !!!

C

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept