Jump to content

Problema Martor Presiune Ulei ! :(


tiefschwarz
 Share

Postare recomandată

presiunea se masoara la relanti si in turatie, cu motorul cald.

la relanti minim 1 bar, la 3500 rot/min minim 3.5 bar.

 

pompa cea noua este originala? pinioanele de antrenare au joc mare? 

supapa de descarcare de pe pompa este in regula ?  La tipul asta de pompe, apare o lipsa de etnasare la supapa respectiva si trage aer, ceea ce duce la scaderea presiunii si debitului.

post-17228-0-70780700-1413827810_thumb.p

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa noua febi bilstein...3.5bar/rece,0.5bar/cald.Am incercat 2 pompe vechi...cu alea avea 2.5bar/rece si tot 0.5 bar/rece.Am pus alt corp pentru filtru de ulei cu pompa unisens in stare buna.Am curatat pistonasul care tine roata dintata care invarte axul de la pompa.Una dintre pompe era de pe motorul vechi...avea 5 bar la rece si 1.3 la cald ...cum se verifica etanseitatea acolo la canalul de scurgere pe care l-ati incercuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu sunt mecanic sper ca experienta mea sa fie de folos altor posesori de vw glof 1.4 axp (benzina)

Mi se aprindea becul de ulei, pe rosu, cu avertizare sonora doar cand motorul era cald si mergeam subturat, 
Daca prindeam o zona unde puteam accelera sarind de 2800 ture becul se stingea.

 

de asemenea masina manca ulei insa nu scotea fum albastru (nu vizibil) cantitatea de ulei care o papa era mare (1 l la 3000 km)

 

Am mers in service (din recomandare - nu mai fac niciodata), am facut segmentare, schimbat senzor presiune ulei, schimbat pompa ulei) problema persista.

Ulterior s-a considerat ca trebuie schimbat vibrochenul si blocul motor explicatia fiind ca vibrochenul forta in pompa si in blocul motor.

Reparatie pe care nu cred sa o fac insa ceea ce am invatat este:

Nu mergeti in service fara sa aveti o lista scrisa cu problemele masinii, semnata de mecanic, si de asemenea sa aveti garantie pentru reparatie, garantie insemnand ca nu se face nici un fel de plata pana ce problemele nu se rezolva, indiferent cat costa veti deveni mai castigati decat mine care am bagat 6500 ron si am masina la fel.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in primul rand lipsa presiune ulei este o problema,  consumul de ulei este alta problema, cam diferita de prima. 

 

Fiecare din cele 2 probleme are rezolvari diferite.

consumul de ulei se rezolva cu segmentare, inlocuire semering supape, verificare epurator gaze, etc

lipsa de presiune se rezolva prin investigarea cauzei.... si poate fi de la ulei neconform, pompa uzata, sorb infundat, supapa pe circuti de ungere defecta, si in ultimul rand - uzura excesiva in cuzineti - arbore.

 

deci nu mecanicul este de vina..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu masina din semnatura motor AWC

La relanti 0 presiune la turatie 1

Acum

1. pe linga suport filtru ulei se scurgea ceva picaturi de ulei.

sa fie suportul sau pompa e ulei.

2. daca inlocuiesc pompa sa inlocuiesc si lantu si intinzatorul.

3. suportul filtru ulei se gaseste complect sau sa fie doar garnitura de pe blocul motor.

Poate se gaseste cineva sa ma indrume.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inceput trebuie sa vezi exact unde e problema. Cati km are masina? 

 

pompa ulei - 06A115105B

lant pompa ulei - 06A115125B

intinzator - 06A115130

garnitura suport filtru ulei - 06A115441J

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati...lipsa presiunii de ulei venea de la vilbrochen.Avand in vedere ca am cumparat alt vilbrochen l-am dus la masurat ...si strungarul sau boschetarul mai bine zis a facut observatia:e perfect vibrochenul.Pana la urma dupa ce am patito cu presiunea ,am trimis vibrochenul in alt loc pentru masuratori.Stupoare:palierul e la cota1.Si asa ca acuma am luat cuzineti la cota 1 si in rece am 7 bari la 0 grade afara si 6.2 la 10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproximativ 220000 km 

Masina este in garaj vreau sa dau baia de ulei jos 

la garnitura de la suport filtru ma ingrozesc la cita inghesuiala este pe acolo

intrebarea era daca sa schimb pompa si lantul si intinzatorul acum sa nu mai desfac odata

Mersi .

Ps. oricum azi desfac tot si va anunt ce am gasit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis am revenit

Am desfacut baia de ulei (greu) am dat pompa de ulei jos ,spalata curatata 

baga presiune ff slab,am demontat sorbul si surpriza presiunea a crescut 

Acum.

cred ca garnitura ,oringul acela este cam intarit ,cumpar unul azi si il inlocuiesc.

am desfacut si un capac de biela de control cuzinetii sunt ok

nu stiu daca doar din cauza acelui oring sa scape presiune in asa hal.

Revin cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti cu baia desfacuta eu zic sa faci urm lucru:intrii pe ebay si comanzi PLASTIGAUGE.E o crema care se aplica pe fusurile vibrochenului dupa care se strang capacele,ori cele de palier ori manetou.Se desfac inapoi si cu o hartie gradata se masoara latimea pastei Cu cat e mai lata pasta cu atat spatiul cuzinet-fus vilbrochen e mai mic.Te interesezi care e distanta maxima admisa la masina ta si comanzi plastifauge-ul aferent.Eu spun ca o vizualizare ochiometrica nu ajunge!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin 

schimbat pompa ulei,oring sorb pompa problema rezolvata

acum am facut rost de manometru pentru presiune dar trebuie sa imi rup mina sa pot monta la sonda de presiune.

stie cineva o jmecherie ca nu reusesc sa ajung la ea?

am masurat vibrochenul la biele este ok,cred ca la palier e mai mica uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Buna ziua am si eu o problema sper sa ma ajutati cu un sfat. Am un golf 4 1.6 16 v , am schimbat recent garnitura de chiulasa , semeringurile , 2 garnituri la epurator deoarece imi pierdea ulei . Dupa ce am scos-o din service am mers cam 200 km drum lung si de odata eram cu viteza a 4 in 1500 ture si se aprinde becu la ulei accelerez putin spre 2000 se stinge , asa face cu orice viteza in 1500 de ture se aprinde becu. Am resunat la service m-ia zis sa verific daca incarca alternatoru sau sonda de ulei si cam atat  :(.. Si toata treaba asta apare dupa vreo 10 km parcursi.

Modificat de AndreiAnd27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua am si eu o problema sper sa ma ajutati cu un sfat. Am un golf 4 1.6 16 v , am schimbat recent garnitura de chiulasa , semeringurile , 2 garnituri la epurator deoarece imi pierdea ulei . Dupa ce am scos-o din service am mers cam 200 km drum lung si de odata eram cu viteza a 4 in 1500 ture si se aprinde becu la ulei accelerez putin spre 2000 se stinge , asa face cu orice viteza in 1500 de ture se aprinde becu. Am resunat la service m-ia zis sa verific daca incarca alternatoru sau sonda de ulei si cam atat  :(.. Si toata treaba asta apare dupa vreo 10 km parcursi.

 

 

Salut AndreiAnd27,

 

De verificat sorbul din baia de ulei, cel mai probabil este infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incearca cu un manometru in locul sondei,vezi sa aiba acelasi filet!!!e mai usor decat sa dai jos baia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
 

Salutare , detin o skoda fabia , si de cand a venit caldura am inceput sa dau de belele , sa aprins lampitza de ulei cu bipuri peste bipuri , am facut schimb de ulei cu filtru cu tot  am pus castrol 10/40, si am dat cateva ture cu ea , nimic deosebit , azi am plecat cu masina ,dupa 5km iar lampita de ulei aprinsa insotita de bipuri , am oprit am lasat-o 5 min , i-am dat o cheie dupa 5 m iar bipuri si lampa de ulei care palpaia , m-am intors din drum si am plecat catre casa cca 10 km cu tr a 2 a , cand am ajuns pe o portiune de drum drept sa stins lampita, la un semafor cand am oprit iar sa aprins necazul , am ajuns acasa intr-un final si acum sa vad ce io-i face .

Motorul nu face niciun zgomot merge normal numa ca se aprinde tampenia aia in bord ssi nu se mai potoleste cand motorul este cald mai exactcand temperatura apei este la jumate , daca ii dau putina forja se stinge , CE MA SFATUITI SA FAC ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce culoare are ''lampita''? Rosu sau galben?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Este de culoare rosie , informativ intreb , ce senzor presiune ulei recomandati si ce pompa de ulei ?

Modificat de valex_19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

SALUT ,  azi am schimbat senzorul de presiune ulei si am mers la un service sa masor presiunea uleiului in relanti si in turatie cu motorul cald , in relanti 0,9 bar si in turatie maxim 2,1bar, am fost sfatuit sa schimb cuzinetii de biela , un sfat de la voi este binevenit .

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal...cred ca va trebui sa cumperi un set intreg de cuzineti...la biele si vilbrochen.Daca uzura a avut loc in timp atunci te sfatuiesc sa dai jos arborele cotit si sa faci o rectificare la cota 1 pentru ca mai mult ca sigur ca si vibrochenul a accidentat.Incearca cuzineti koelbenschmidt sau goetze dar sa fie tratati...au cei de la szakal metal la pret f bun...(mai ieftin decat in orice magazin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
 

Salut , azi am demontat baia de ulei , in interiorul ei am gasit numa mizerie , gen pamant plus o mazga pe fundul baii, sorbul pompei era si el imbacsit cu acelasi materiale ,rugamintea mea este urmatoarea , ma ajuta cineva cu o schema de montaj a pompei de ulei la modelul meu , trebuie desfacuta si distributia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vrei sa demontezi pompa ? Nu se poate curata doar sorbul si baia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mihai271083

Salut, 

 

Am si eu urmatoarea problema , mi se aprinde becul de ulei rosu ( intermitent cu atentionare sonora). Prima data s-a aprins acum vreo doua saptamani dupa o forja prin oras,am oprit imediat, am verificat uleiul era la nivel, dupa 15 min am plecat si nu s-a mai aprins, am schimbat uleiul si filtrele care aveau cam 1 an si 6 luni  (am pus castrol magnatec 5W40). Dupa schimb am fost plecat cu masina in afara localitatii unde am stresat-o, nu s-a aprins becul. Zilele trecute mergand in traficul din Bucuresti, becul s-a aprins iar , apa era la 90 grade

Ce ar putea fi? Senzor, pompa ulei, ulei prea subtire ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

service - motor incins - masurat presiune ulei cu manometru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!

Am si eu o problema cu senzorul de presiune ulei. Am scos mufa cu motorul pornit nu imi apare in bord.

Am schimbat 3 turbine pana acuma si mecanicul a zis ca probabil presiunea de ulei e scazuta. nu am reusit sa o verific sa siu exact.

Vreau sa va intreb, la cat sub presiunea normala se aprinde martorul in bord si la mine de ce nu se aprinde nici cu daca scot mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!