Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

pe original sau producator? si cum se inlocuieste? am vazut ca e dintr-o bucata de la racord pana la celalalt capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM vine cu totu pina sau cu catalizator; nu mai știu exact. After Market îl găsești simplu. Tai cu flexu și sudezi la loc racordul nou. Tre sa ai grija ca sudura sa fie făcută bine, fără gauri, sa nu-ți scape gazele din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ca si tu ai avut aceeasi problema, poti sa imi spui dimensiunile racordului si cat te-a ajuns toata treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat racordul m-a dus 310Ron:

-180 racordul sh dupa un golf an fabricatie racord 2008(avea eticheta pe el) si era aproape nou

-130 indepartarea racordului si sudarea celui nou(la pilot Pitesti).

Dar tot imi mai da in nas, mai ales cand bag benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Am si eu un 1.6 FSi, 2003, 110CP, BAD. Masina merge ok, consum 8-9-10 in oras, 5-6 afara. Am lambda aprinsa, 2 testere mi-au dat de la clapeta de acceleratie. Nu pare sa-mi afecteze mersul in vreun fel. Am curatat-o dar tot e aprinsa. Am desfacut-o sa vad ce si cum (partea de sus), si am vazut 4 pini. 2 dintre ei fiind mancati la cap acolo. Ma gandesc ca din cauza asta e.

Am si sunetul "diesel" cand o pornesc, timp de 1-2 secunde. Dupa care, cald sau rece, motorul are un sunet cam galagios. Ma refer fata de alte motoare pe benzina. Tata zice ca e de la tacheti hidraulici.

Ce ma enerveaza e cand atunci cand schimb vitezele 1-2-3 ma cam da in nas. Chiar daca motorul e rece sau cald. Are cineva idee de ce?

Multumesc anticipat,

/mutu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și care ar fi erorile pe care le-ai avut la diagnoza? Pune-te aici, sa vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, nu mai stiu exact. Nu le-am salvat sau memorat. Asa mi-au zis baietii de acolo. Nu mai tin minte codul de eroare, dar stiu ca am cautat atunci si in programul ala si pe internet si aia era. (Vroiam sa ma conving si eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ok, ar fi să-i mai faci o diagnoza, iar rezultatul să-l postezi aici. Asa ne putem da cu părerea despre problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi am auzit un zgomot ciudat in masina, se aude ca si cand o supapa scapa presiune sau ceva de genul asta, cam odata la 10-15 min. Nu-mi dau seama de unde vine zgomotul asta, tin sa precizez ca pana azi nu am mai auzit acest zgomot si se aude atat cu masina in sarcina cat si la relanti. Masina nu da nici un fel de eroare pe vag-com. Stie cineva de unde provine ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am si eu de ceva timp un golf 4 cu motor 1.6fsi. Iar de o săptămână picura antigel pe la capacul de la termostat. Am fost la service s-a uitat putin pe acolo si mi a zis k este fisurat capacul si trebuie sa iau altul. Costa 500 lei. Nu este doar de la garnitura? A mai avut cibe problema asta?. Aștept un răspuns. Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. si eu am aceeasi problema, gasesc antigel undeva in fata motorului in partea dreapta in zona in care intra 2 furtune, dar se prelinge de undeva mai sus, nu stiu exact. un mecanic mi-a zis ca e problema cu corpul termostat si ca la aceste motoare termostatul vine numai intreg. la mine sau dus 2 litri de antigel in 3 luni deci nu ma grabesc sa-l schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi curgea pe la termostat eu am montat o garnitura la termostat, din fabrica vine fara si de la o vreme incepe sa curga, garnitura e de un toll din clingherit luata de la instalatii sanitare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu urmatoarea problema cu 1.6 fsi - cod motor BLF. Am avut ghinionul sa sara lantul de pe punct. Am schimbat lantul, mecanicul a zis ca si cateva valve au fost indoite asa ca au zis ca au trimis cylinder headul la recondintionat - schimbat valve indoite. Dupa ce a montat cylinder headul la loc - (a schimbat si garnitura de chiulasa) a inceput sa imi dea misfire. La inceput a fost cilindrul 1. A zis ca este bobina de inductie defecta asa ca am schimbat-o. Din nefericire problema nu a disparut. Schimb apoi bujiile - la o zii oberv ca problema nu a disparut. Ce este curios este ca misfireul s-a mutat acum pe cilindrul 2...

Ma gandesc ca poate este defecta bobina de pe cilindrul 2 asa ca o inlocuiesc cu cea de pe cilindrul 4... Problema persista pe accelasi cilindru - 2...

Ce este curios ca problema sa intampla doar cand motorul este rece... Sa fie o problema de vacum? Mi-a zis insa ca dupa ce a pus motorul la loc a facut teste de presiune pe fiecare cilindru...

Inainte sa am problema cu lantul nu am avut niciodata probleme cu misfire - motorul torcea excelent la orice temperatura.

Vreo idee?

Modificat de catalin82bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine curge pe acolo după ce a fost la niște hoți în service care teoretic mi-au și pus garnitură nouă la corpul termostatului pe care între timp l-am și schimbat și tot curge dar foarte puțin.

 

Dar o altă problemă de care aș fi vrut să întreb este cu regulatorul de presiune.

Am tot schimbat O-ringurile de la regulator și problema reapare(miros de benzină și pierderi de putere uneori), penultima dată am pus un kit original, a mers bine, problema a reapărut și când am desfăcut iar, totul era ok, am pus la loc și a mers bine din nou, după un timp a reapărut problema dar nu și eroarea.

Are cineva vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si traseul canistrei de carbon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire. La al meu Golf 4 1.5 FSi 2003, am computer de bord. Imi afiseaza o gramada de chestii gen consum, trip, timp. As vrea sa stiu daca se poate cumva sa pot sa-i fac ceva fac ce a sa imi arate cati km mai am de parcurs cu benzina care o am in rezervor. Am vazut la un prieten de-al meu care are Passat 2.0 2002 si el nu avea cruise control. Dar pentru aproximativ 150lei si-a pus. Functioneaza perfect.

Ma gandeam ca poate este o solutie si pentru mine cu un "tweak" la computer.

Multumesc frumos. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate. iti trebuie un vag commander sau vag tacho. la fel era si bora mea. nu aveam pilot automat dar i-am pus, si odata cu asta am activat si functia range (arata km care ii mai parcurg cu benzina ramasa) si roll up/down windows si iluminarea acelor cand pun contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot face asta si pt masina mea ? Unde sa ma duc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut sunt nou pe aici . Am si eu o problema cu un golf 4 1.6 fsi . Cu vine ma pot intalni sa aflu msi exact ce are

Salut sunt nou pe aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut stie cineva ce cod are acea supapa vacumatica de care ne plangem toti aici?Ma refer la vacuum unit acea tija care sa rupt si care actiona voletii din galeria de admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A reusit cineva sa schimbe Idle Speed Adaptation pe un 1.6 FSI cod motor BLF.

De citit pot citi valoarea - 128 ce corespunde la 750 rpm dar nu am optiunea de write in vagcom. Conform ross-tech valorile permise sunt intre 124 si 132 (incremente de 10 rpm cred).  

Modificat de catalin82bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Iti recomand jumbo service pe strada ilioara. Iei nr de pe site. Vorbesti cu patronu zis baros si el e doctor..

Salut! Iti recomand jumbo service pe strada ilioara. Iei nr de pe site. Vorbesti cu patronu zis baros si el e doctor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!