Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

adrianauto72

salut, spune-mi te rog daca ai avut probleme cu acest motor....ma refer la trepidatii motor la relanti indiferent daca e cald sau rece dar trage foarte bine in sarcina, martorul motor aprins. vw golf 1,6 fsi cod motor bad...SUNT DISPERAT...masina este cumparata din germania si asa a venit cu acest defect, mentionez ca tija de la vacum este reparata deci nu este rupta...Va Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, spune-mi te rog daca ai avut probleme cu acest motor....ma refer la trepidatii motor la relanti indiferent daca e cald sau rece dar trage foarte bine in sarcina, martorul motor aprins. vw golf 1,6 fsi cod motor bad...SUNT DISPERAT...masina este cumparata din germania si asa a venit cu acest defect, mentionez ca tija de la vacum este reparata deci nu este rupta...Va Multumesc

 

Am masina din germania de un an...si nu mi-a facut probleme...abia dupa un an (in care am facut peste 10.000 km pe drumuile pline de gropi ale romaniei) am inceput sa tremure la relanty , arata 0.5 - 0.6....pt asta m-am dus sa fac o mica diagnoza....

Si apropo, la ce am scris mai sus...cu piesa din poza..am cautat cu codul piesei...si ma costa 1125 RON sa iau piesa cu totul...adica piesa din poza pe care o atasez..

post-121044-0-99803800-1368300522_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin xv750

In primul rand o diagnoza obligatoriu pe original. Motorul asta e foarte sensibil si plin de senzori. Numai un aparat de la vW poate sa iti spuna exact ce probleme are.

Pana una alta, incearca sa pui benzina carera 100 de la OMV.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute si fa un test pe original , multe se rezolva cu update de soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,aceleasi variati la relanti le am si eu 1.6 fsi bad,masina merge perfect,am incercat sa ii curat clapeta de acceleratie dar nu reusesc deoarece intra furtun de antigel direct in corpul clapetei de acceleratie,am zis sa nu fac o prostie l-am pus inapoi,cine a facut aceasta operatiune si a dat rezultate sa imi explice si mie cum curat clapeta fara sa curga tot antigelu.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin xv750

Ma, nu stiu despre ce furtun vorbesti, dar clapeta de acceleratie se curata relativ usor, scotand admisia de aer de la filtru. Doua mufe si patru suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am curatat si la alte masini si la fostu meu golf 5 1.4 16v si la golf 4 1.6 16v,dar in corpu acesta intra un furtun prin care circula antigel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a curatat clapeta de acceleratie un mecanic, pui un dop la.furtun si gata...dureaza mai mult sa o cureti decat sa o demontezi si sa o montezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha gata acum ca stiu e ok,trebuie sa fac rost de un dop sau de un prieten care sa tina mana pe furtun pana termin de curatat.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lukyano2002

intrebare  intrebatoare: cum faci disable lambda?

si inca una...dupa ce o dezactivezi...mai merge activata ?

Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction

         P1072 - 35-00 - -

asta se rezolva prin update  de soft



17428 - Fuel Pressure Regulation: Control Range Exceeded
        P1020 - 35-10 - - - Intermittent

si asta la fel....am facut eu astazi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

saxofonul (cel putin asa ii ziceam la batrana dacie),partea din toba care vine pe galeria de evacuare la 1.6 FSI cod motor BAD este la fel ca la celelalte motoare de 1.6?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva sa repare galeria de admisie intermediara(cea pe care este axul cu valeti) la 1.6  FSI cod motor BAD. Are intr-un capat un semering stie cineva daca se gaseste ca piesa de schimb. Pana acum am gasit doar galeria cu totul.

Multumesc,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci recapitulate pentru 1.6 FSI BAD .

Problemele intalnite : tija rupta la ax voleti ; cand se aprinde NOX : verificati daca aveti scapari de gaze pe treasu inainte de sonda. Este cel mai intalnit defect . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa ma satur de motorul asta....ieri a inceput sa-mi bage in masina, cand stau la semafor cu clima pornita, un miros puternic de benzina, nu sunt gaze. Cand am oprit motorul se auzea ca si cum as avea pana, dar sunetul venea de la motor. Am deschis capota si am incercat sa identific zona. Este pe langa tija de la valeti, cred ca sunt garniturile de la injectoare. Dupa ce sta masina oprita o perioada (10-15 minute) suntetul dispare. A mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema o conducta de combustibil fisurata insa acum am alta, tot cu N316.....supapa de vacum nu se misca....am verificat supapa de vacum...daca fac vid cu gura functioneazaa,dar in functionare nu se misca deloc, nici cand pun contactul..Am vrut sa verific comutorul electric care actioneaza
supapa de vacum, dar nu stiu cum, ma gandesc sa nu fi pus furtunasele invers in service. Masina merge foarte bine si cu eroarea asta, doar ca imi apare pe tester.

A mai patit cineva asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai  sta nimeni pe forum.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin xv750

Am renuntat la 1.6 FSI, BAD,

too bad!

AM trecut pe diesel..mi-a mancat zilele si banii pana am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renuntat la 1.6 FSI, BAD,

too bad!

AM trecut pe diesel..mi-a mancat zilele si banii pana am renuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat cu n316 am facut supapa sa se miste am gasit un document despre un motor de lupo 1.4 fsi si m-am apucat sa ma documentez.....dupa 2 ore de citit am gasit 3 posibile cauze. Astazi am desfacut partea de admisie aer la exterior(nu am dat galeria jos). Am gasit furtunasele de la valva antiretur fisurate(nu se mai producea vacum), le-am schimbat si acum se misca supapa si clapetele....maine o sa fac un test de drum sa vad daca mai da in nas. Daca ai documentatie m

otorul nu e chiar asa de complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. si eu am problema cu datul in nas cand si cand si am gsit axul de actionare al valvei vacuumatice rupt.. se poate inlocui, trebuie sa iau valva cu totul? am tot cautat pe net piesa respectiva dar nu o gasesc nu stiu exact ce denumire are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare,care stiti daca 1.6fsi bad are calculator de injectie???sau poate este acelasi lucru cu calculatoru masini?am o eroare si m-i s-a spus ca e de la calculatoru de injectie,acum nici eu nu am intrebat care cum unde e?stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curând mașina nu mai trăgea deloc, aveam eroare de la regulatorul de presiune. L-am schimbat cu unul second fără pistonașul ala al lui(așa l-am primit și al meu arata ok) și eroarea a dispărut. Mașina merge mai bine dar tot da cam aceleași semne, câteodata nu trage prea bine(în special la căldura mare, la accelerare în treptele 1-3 se bâlbâie puțin iar la pornire la rece sunetul de diesel durează ceva mai mult cu toate ca alimentez doar <98 și se mai aude un țăcănit ușor când accelerez de la turație joasă.

 

Defapt rog pe cineva să îmi confirme că trebuie să schimb pompa de înaltă sau nu :D ...

 

Știe cineva dacă se poate recondiționa și unde? Parcă mă tem de una SH pentru că după cum se vede, aceasta se cam defecteză ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare  a curatat cineva injectoarele cu ultrasunete???ceva rezultate???(injectoare pt BAD)

Modificat de Bogdanwvb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu al meu Fsi, azi mergeam cu masina linistit si dintr-o data motorul a inceput sa mearga in hopuri, e o senzatie ca atunci cand merge in 3 buji in plus imi da si gaze ne arse ( miroase dupa mine ca in ziua de revelion, a fum de petarde ). 

Cel mai ciudat e faptul ca am pus Vag-com pe masina si nu am nici o erorare, acum 2-3 luni am avut o eroare de la senzorul de turatie al motorului sau ceva de genul asta, nu mai stiu exact codul de eroare dar atunci s-a aprins martorul de la EPC in bord iar la masina a inceput sa creasca si sa scada turatia motorului haotic. 

Ce am mai facut pana acum a fost sa scot pe rand bobinele de inductie, cu motorul pornit si sa le verific babeste iar spre surprinderea mea toate bobinele sunt bune. Are cineva idee ce ar putea fi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!