Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

O intrebare mi se pare cam scumpa valva cu tija noua daca as gasi la dezmembrari mai ieftina sar potrivi de la orice golf4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca gasesti de la un FSI ....da,se potriveste....lungimea si nuca tijelor difera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat pe net si cea mai eftina originala este 500ron cam scumpa .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In primul rand sunt nou venit pe acest forum si cu aceasta ocazie doresc sa salut toti forumistii si in special detinatorii de FSI-uri, intrucat pana acum cateva zile ma mandream si eu cu al meu mk4-1.6-fsi cu motor BAD din pacate. Ma intreb de ce i s-a pus acest cod BAD=RAU.

Probleme anterioare : s-a aprins in bord becul ce indica evacuarea defectuoasa a gazelor - atentionarea a fost stearsa cu testerul si a reaparut acum 3 saptamani. In rest nu am avut nimic gen pornit la a nu stiu cata cheie sau relanti dubios dar acum 3 zile nu a mai vrut sa porneasca si pace. Pus contact ,aprins bord, bazait pompa benzina, invarte electromotorul ....si-atat. Recunosc greseala de a alimenta in mare majoritate cu benzina carrera95.

Acum este la un mecanic care a pus-o pe tester dar nu-i da de cap. Vrea sa mergem la o reprezentanta.Va cer ajutorul ca necunoscator in ale motoarelor. Daca da, la ce reprezentata, daca nu ....ce ar fi de facut??? Precizez ca prietenul mecanic este cunoscator si sunt sigur ca si-a dat toata silinta sa o faca sa porneasca. Multumesc anticipat.

Cu respect Ovidiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a pus-o pe tester spune-ne si ce erori stocheaza.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mecanicul am vorbit mai mult telefonic si se pare ca in seara aceasta a reusit sa faca o improvizatie si a pornit-o ca sa pot ajunge la reprezentanta marti, fara a fi nevoit sa o duc la stanga sau pe platforma. Asa dar mai multe detalii marti dupa vizita la reprezentanta (sper sa fie de bine...dar ma indoiesc). Toate cele bune va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

NOx senzor Short to + de la ce poate fi ?

Mi s-a aprins martorul de ceva timp si chiar daca sterg eroarea tot apare dupa cativa km(~10), mi s-a zis ca poate fi de faptul ca nu am masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cele mai multe cazuri erorile astea la senzorul de noxe asa apar este foarte probabil sa nu poti scapa de ea si sa trebuiasca sa schimbi senzorul...incearca sa schimbi benzina sa bagi cu cifra octanica mare poate ai noroc si se stinge.........eu merg asa de 4 ani cu martorul aprins tot eroarea asta imi apare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut!

la masina din semnatura am si eu cateva coduri de erori si nu stiu ce inseamna. daca ma poate ajuta si pe mine cineva....

17951 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Signal too Small

P1543 - 35-10 - - - Intermittent

17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low

P1172 - 35-10 - - - Intermittent

17699 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Large

P1291 - 35-00 - -

18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High

P1631 - 35-00 - -

18042 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too High

P1634 - 35-00

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin destul de tarziu cu informatii despre a mea masina intrucat sunt cam in aceiasi pozitie ca acum o luna. Pe scurt: mers reprezentanta si concluzia a fost---defect calculatorul motor + calculator sonda lambda ars. Unul s-a reparat celallat inlocuit cu unul SH. Mers 118KM si martorul check engine s-a aprins din nou. Simt ca o iau razna cu eroarea asta............Ce-ar fi de facut----------------SFATURI. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand o scanare ca sa stim de unde incepem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ajutooor ! Am avut si eu problema cu tija rupta la unitatea de vacuum. Cand am vrut sa o montez pe cea noua s-a rupt plasticul cu gaura in care intra tija. Imi poate spune cineva daca ala vine cu senzorul(potentiometrul - 036907385C) ??? Si se poate monta pe axul respectiv ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o mare dilema, ca multi dintre proprietari de golf 4 1.6 fsi si eu am probleme cu Nox senzor !

Ce credeti, merita schimbat, avand in vedere pretul foarte mare al acestuia ?

Mai este cineva care a avut probleme cu senzorul si l-a schimbat ?

As vrea sa stiu o parere de la cineva care l-a schimbat si daca sunt eventuale imbunatatiri in functionarea motorului dupa schimbare, consum mai mic, orice modificare simtita dupa schimbare.

Atasez si eroarea pe care o da senzorul:

17479 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Implausible Signal

P1071 - 35-00 - -

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu poate nimei sa ma ajute cu un sfat ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot implausibile signal am si eu dar pe senzorul de temperatura...atata timp cat nu aprinde becuri,nu afecteaza mersul nici nu il schimb.Daca il schimbi trebuie sa folosesti doar 98 minim(de fapt ei zic ca benzina proasta e cauza pt. defectarea senz. nox).Rica 42 merge cu becul aprins si senzorul stricat de cativa ani....Ideea e ca piesele la motorul asta sunt cam scumpe,sincer eu nu mai sunt chiar asa entuziasmat de fsi si de vw in general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aprindea si check engine !

De curand am gasit o solutie sa scap de eroare, am pus pe disable din softul ecu lambda 2 si asa nu o sa mai dea eroare :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem in familie un golf cod motor BAD (a fost al meu, acum este al tatalui meu, puteti citi posturile mele de acum cativa ani).

Ceea ce va pot spune cu SIGURANTA este ca acel senzor se defecteaza (probabil din cauza carburantului nostru din Romania) insa daca nu afecteaza cu NIMIC parametrii masinii: nu consuma mai mult masina, trage la fel, etc, nu este recomandat sa il schimbi. La noi in familie se circula de circa 3 ani cu el aprins si nu s-a intamplat absolut nimic (masina o avem de 4 ani). Trebuie sa intelegeti ca acest motor este unul complicat (si aici ma refer la faptul ca "specialistii nostri" dau muuuuult mai multa importanta motoarelor TDI - pentru ca astea se vand cel mai bine pe piata noastra, chiar daca unii fac in jur de 5-10.000km/an tot diesel isi iau...). Sa nu o lungim, chestia e simpla, daca va deranjeaza luminita din bord, dezactivati beculetul si gata, daca va da buzunarul sa cumparati si sa cheltuiti bani, macar faceti-o cu o vizita la o reprezentanta VW din Germania pentru ca aici nu e nici o sansa sa va spuna cineva concret ce se intampla cu acest senzor cand detecteaza "benzina de calitate din tara din lumea a 3-a" - modelul acesta de motor s-a facut la inceput de nemti pentru nemti. Mai mult indraznesc ca sa spun ca desi reprezentantele vw beneficiaza de accesul la bazele de date vw si mai cu seama la problemele modelelor vw nimeni nu e dispus sa arunce o privire peste problemele si rezolvarile acestui model - trebuie sa ai prea mult bun simt si prea mare respect pentru un client pentru a face astfel de efort (nu mai zic nimic pentru ca poate sunt "baieti de reprezentante" printre noi si s-ar simti jigniti sa le arunci in nas cu astfel de intrebari jignitoare). Asa ca baieti, indurati ca si eu indur de 3 ani acest enervant beculet din bord...

Sper ca am fost de folos, desi nu va ajuta cu nimic acest lucru. Poate vom afla peste 10 ani sau 100 de ani cum si in ce fel lucreaza.

Scuzati daca am fost prea subiectiv, insa nu ma pot stapani( mai ales cand vad atata nepasare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mordor-ce alimentezi?95 sau 98?Ca ar fi interesant din moment ce mergi de ani de zile cu becul aprins....mai sunt mecanici destepti si in afara reprezentantelor,cel putin in Bucuresti e oferta :icon_cheesygrin: .

@marmonu-si dupa disable cum merge?nu mai aprinde becul-stocheaza eroarea?

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am bagat si ii bag numai carrera 100 (desi daca nu ma insel a trebuit de vreo 2 sau 3 ori sa bag benzina de la alte statii cum ar fi rompetrol insa intotdeauna numai peste 98 cifra octanica). Cu toate astea tot s-a aprins becul dupa un an de mers prin Romania.

In ceea ce priveste mecanicii... ce sa iti zic, a trebuit sa vina socra-meu din Spania (care a fost mecanic utilaje hidraulice) ca sa isi dea seama ca masina nu porneste din cauza ca aveam cablul + (adica plusul de la baterie) rupt si cand facea, cand nu facea atingere...asa ca masina cand pornea, cand nu pornea, mesaje de eroare nu aveam, si stateam toti cu mecanici si ingineri si ne uitam ca ...la poarta noua, nu-ti mai zic ca mi-au demontat toate sigurantele si nu mai stiu ce pe la bord... A venit socra-meu si a cautat direct la baterie, pentru ca zicea el, normal este sa cauti in primul rand acolo, in fine, numai peripetii. Chestia e ca atunci cand puneai contactul avea curent, sau cel putin asa parea.. insa nu pornea. In ceea ce priveste cat m-a costat sa rezolv problema prin service-uri deja este partea a 2-a. Adica am dat bani si nu mi-au rezolvat nimic..in final pornea masina singura si ei dadeau din umeri.

Multumesc ca m-ati ascultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Vali zak, nu mai apare eroarea de cand am pus pe disable sonda, inainte de opreratia asta, stergeam eroarea in fiecare zi, rar treceau 2 zile fara ca ea sa apara.

Despre modificari in mersul motorului, nu stiu ce sa zic, eu am facut odata cu Disable lambda si Remapare si am crescut si puterea motorului, diferente sunt fata de cum mergea inainte, dar nu stiu sa-ti spun daca se simte ceva daca faci decat Disable lambda.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai gasit solutia,de ce sa mai schimbi NOX?La cati cai ai ajuns cu remapare?Se simte la plecatul de pe loc,e mai sprintena?E posibil ca la remapare sa iti fi instalat un soft mai putin sensibil la benzina ?Adica masina sa mearga lafel de bine cu o benzina mai slaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se simte destul de bine, nu stiu daca o sa mearga la fel de bine cu benzina mai slaba si nici nu cred ca o sa bag vreodata benzina cu cifra octanica mai mica de 98.

Normal ca nu o sa mai schimb nox, oricum e off acum. Voinea spunea ca as putea sa-l scot si sa inlocuiesc catalizatorul cu teava goala, de acelasi diametru cu cel al evacuarii si as mai castiga si de acolo 6-7 caluti, inca nu m-am hotarat daca sa fac si modificarea asta sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acum, prin remapare am +12 cp si +16 Nm.

Eu as vrea sa renunt si la catalizator, pe care o sa-l inlocuiesc cu o teava goala + o finala sport + filtru de aer sport, ma gandesc ca as ajunge la 130cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa renunti la catalizator cel mai bine cumperi un alt segment de evacuare -ma refer doar la partea ce contine catalizatorul-pe care sa il modifici cu teava ...va trebui sa remontezi catalizatorul de fiecare data cand faci ITP. Se simte tare fara catalizator,consuma putin mai mult dar nu mai conteaza atunci cand vrei-ai putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!