Jump to content

Golf Mk4 1.6 Fsi


Max_VR6
 Share

Postare recomandată

Motoarele FSI lucrează pina la 25000-3000 de rotații cu un amestec sărac în combustibil, adică cu mai mult aer. Cel care se ocupa de amestecul carburant. este senzorul NOx împreună cu sonda lambda. Dacă unu din acești doi senzori este defect, ECU intra într-o setare predefinita din fabrica, iar în bord se aprinde martorul luminos care indica ca este o problema. Ar fi posibil ca la tine cauza sa fie acel racord flexibil din cauza căruia gazele nu pot fi calculate corect, amestecul neputând fii bine reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este din filtre, eu le-am schimbat si tot da in nas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie problema la senzorul nox sau lambda, de cand am reaparat tija nu mai sta martorul aprins. imi dadea inainte eroare nox sensor dar de cand am schimbat bujiile nu mia mai aparut nicio eroare, dar tot da in nas. luna trecuta am sudat racordul flexibil de la egr si singura amelionare a fost ca au scazut oscilatiile la acul turometru. m-am uitat pe sub masina si la racordul flexibil de sub baia de ulei dar nu imi dau seama daca e spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor , cred ca fac o investitie si schimb injectoare , sonde lambda, racordul flexibil , si daca tot da in nas cand si cand ii dau foc la masina asta, ca nu vreau sa o dau la altul sa ii manance zilele asa cum mi le mananca mie. Iam schimbat filtre, bujii, bobine, senzrul nu stiu care de la vacum ca se bloca, nu mai am erori pe motor, dar datul asa in nas cand si cand ma scoate din minti. Mentionez ca e masina sotiei ( 1.6 FSI ) . Nu e masina din semnatura. 

Modificat de Popa Iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot cred ca e din cauza uleiului care balteste la bujii si pe bobine, verificati si voi cei care va da in nas daca aveti ulei in zona respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa de la egr, cred ca o sa incerc si eu, dar la drum lung ca in oras nu am probleme cu datul in nas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ma poate ajuta cineva in legatura cu aceasta eroare:

" 18711 - Aer fals in sistemul de admisie
            P2279 - 008 - "

Care ar fi cauza?

Este vorba despre un golf 5, motor 1.4 fsi, 90cp, an 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba garniturile de la admisie inclusiv de la clapeta de acceleratie si eventual si cea de la egr. Si eu aveam aer fals si am rezolvat schimband toate garniturile. mau costat 120 lei toate garniturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eroare de aer fals in admisie, doar ca era cu alt cod de eroare intrucat eu am bora, generatie diferia de a ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare : toba finala la g4 -  daca e vreo problema daca motorul e de 1.4 si pun una de 1.6 ? sunt diferente si intre hatch si break ?! mc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

finala e aceeasi pe toate golfurile, nu sut diferente intre hatch si breack

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera de la hatck la break,ultima e mai lunga.Poti monta de 1,6 pe 1,4 nu si invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am schimbat pompa de înalte , sondele lambda, si racordul flexibil . Am făcut un drum de București (Roman -București , București - Roman) si nu a mai dat in nas nici măcar odată . Nu aveam nici o eroare dar îmi dădea in nas golful de m-a scotea din minți . Investiția a ajuns in jur de 3.200 RON piesele toate originale . Am un fix cu piesele originale. După ce am citit si recitit toate posturile de aici , își am schimbat si bujiile si bovinele tot dădea in nas. Si am zis ca de cât sa încep sa schimb pe rând ce am enumerat mai sus si sa pierd timp si nervi am decis sa le schimb pe toate. Am deja 1.000 km si sunt foarte mulțumit de golful soției . Eu am scăpat de dat in nas.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca o sa le iau in ordine inversa si pe rand, incepand cu racordul flexibil. poti sa imi spui cum vad daca am probleme la acel racord si daca e greu de dat jos ca sa-l sudez? cat a costat fiecare piesa in parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Popa Iulian- buna aia cu bovinele,e noua   :icon_thumleft: .Era si cazul la o asemenea investitie sa mearga altfel.Pompa de inalta veche o mai ai?Dar bobinele vechi dar bune?Merci.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey0027 , la mine racordul flexibil ,  pe langa ca  la prima vedere era rupta partea de pe deasupra (acea impletitura)  , plus ca daca trageam cu mana de el se misca foarte tare, era rupta o spirala din interior, daca se cheama asa (spirala).

Pompa ....1750 ron

Sonda .....300 ron

Sonda .....650 ron

Racordul ... 550 ron

 

vali zak nu mai am pompa si "bovinele" pentru ca intelegerea cu cei de la firma de unde am achizitionat piesele a fost ca le pot lua mai ieftin decat ar fi fost ele cred ca in jur de 3850 ron dar daca dau la retur piesele care le schimb le iau mai ieftin.. Aveam misfire pe cilindrul , am schimbat bujiile , si nu am mai avut misfire , dar am zis ca sa schimb si bobinele ca sa stau linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eroare misfire pe cilindrul 3, am schimbat bobinele intre ele dar eroare nu sa mutat, bujiile sunt noi. in concluzie sa dus injectorul sau poate sa fie de la altceva? daca tin mana la toba simt cum odata la 2 secunde da un rateu, adica sufla mai tare. alimentez numai cu benzina de cel putin 99 de la petrom si omv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica compresia mai intai(scoate siguranta 28- pompa benzina). Daca e in parametri (10-15 bar) si nu trage sub 2000 in treapta mica sau se chinuie la plecarea de pe loc atunci ori e infundat inj. ori e rupt acul vezi post #530-#532

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa verific compresia luni, motorul trage bine la orice turatie, pleaca de pe loc fara nicio problema. am citit si problema ta si am vazut ca si tu ai avut misfire si de asta m-am gandit ca o fi injectorul. de ce trebuie scoasa siguranta 28?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Începând de ieri dimineață când a fost ceva mai frig(-3) si astăzi dimineață(-6-7) nu a pornit. Ieri am crezut că e din cauza etanșării de la regulatorul de presiune că am avut multe probleme cu aia: cu toate că am schimbat de vreo 3 săptămâni o-ringurile cu kit original după o vreme a început iar să miroasă a benzină și să nu tragă cum trebuie și am desfăcut, aparent totul ok și după ce am pus totul înapoi a și pornit la a treia încercare și mergea bine, fără să mai miroasă.

 

Astăzi dimineață nu a mai vrut să pornească: învârte continuu, dar nu pornește.

 

Am schimbat bujiile în vară.

 

Mai face urât bendix-ul de vreo lună pe care l-am schimbat de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat azi masina pe canal si am constatat ca am exact aceeasi problema cum a avut si Popa Iulian, racordul flexibil e spart undeva deasupra si pe acolo sufla gazele, impletitura se misca si ea.
intrebarea mea e urmatoarea: ai cumparat evacuarea cu totul sau doar acel racord flexibil? se poate inlocui doar racordul? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se găsește doar racordul de înlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!