Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

Nu. rezerva am vopsit-o eu la spray si am curatat-o complet cu decapant. . Setul de jante in schimb va fi vopsit electrostatic. O sa revin cu poze atunci mai ales ca voi inlocui si suruburile ornamentale.

Link către comentariu

Azi am ternimat cu lustruitul. Tinand cont de faptul ca e prima incercare de restaurare sunt multumit de rezultat.Am invatat din greseli si data viitoare va fi perfect. Ramane sa curat pasta de polish ramasa pe janta si sa o degresez iar apoi sa aplic lacul. Cu asta inchei capitolul asta

 

Pentru cei care vor sa incerce  :

1. Decapant gel , spaclu , perie de sarmasi multa rabdare. E posibil sa nu se curete vopseaua din prima incercare. Curatati cat se poate si reaplicati un strat gros de decapant pe janta .Treceti la urmatorul pas doar dupa ce a fost indepartata toata vopseaua

.Varianta alternativa - sablarea jantelor

2 Cumparati mai multe foi de smirghel de diferite granulatii (400, 600, 800 ,1000, 1500, 2000 ) pentru slefuit uscat si umed si aveti multa rabdare . Cred ca va dati seama ce trebuie sa faceti.

Mai aveti nevoie si de manusi de protectie si degete de schimb

Dupa ce ati terminat cu smirghelul treceti la lustruit cu pasta de polish + prosoape de microfibra sau de bumbac ( am gasit in supermarket la cativa ron bucata din bumbac)

Dupa ce sunteti multumiti de rezultat ...

3 Folositi banda de mascare si incepeti sa degresati janta. Urmeaza stratul de grund ( urmat de slefuire fina pentru perfectionisti si o noua degresare). Dupa stratul de grund urmeaza cel de vopsea si o noua curatare a jantei ( de data aceasta toata janta) . Ramane pasul final  , aplicarea lacului de protectie.

Varianta alternativa - un atelier de vopsitorie clasic sau electrostatic.

 

Cam asta ar fi pe scurt. O seara buna tuturor

P.S. - eu nu am facut chiar in ordinea asta si am muncit mai mult. Data viitoare voi respecta planul

 

1.jpg

Link către comentariu

Varianta alternativa poate include si refacerea diamond cut dupa vopsirea electrostatica a jantei si apoi aplicarea de lac electrostatic pentru protectia lui (cei de la SRZ fac multe jante asa) dar banuiesc ca va dati seama ce costuri implica...

Oricum, bravo! Eu nu m-as incumeta la operatiunea asta... :)) 

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • 4 months later...

In ultima vreme nu prea am mai facut nimic la masina. Doar o curatenie la interior cand am fost la tara.  Caut un tinichigiu bun pentru a inlocui aripa stanga spate  ( masina a avut un incident in trecut si a aparut rugina in zona reparatiei ) si pragurile care au si ele ceva urme de rugina.  Spun inlocuire pentru ca  , desi nu se vede din exterior, masina are o varsta si cred ca o sa fie nevoie de asta. Daca imi puteti recomanda pe cineva va sunt recunoscator. 

Am inceput sa pregatesc si revizia si intinerirea sistemului de franare. Etrierii spate nu prea arata bine si nici nu mai functioneaza asa bine ( frana de mana nu mai functioneaza in parametrii si culisele de la portetrieri nu prea se mai misca.) asa ca am am achizitionat etrieri noi , culise noi , placute de frana si in curand si alte discuri si lichid de frana . Pentru partea din fata voi revopsi etrierii si voi inlocui discurile si placutele.

la urmatoarea revizie voi inlocui si suporturile motorului . Si cat atat acum.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

a.jpg

b.jpg

c.jpg

d.jpg

Link către comentariu

La etrierele noi, ti-ai luat gandul de la Garantie daca le-ai vopsit, nu? 

Ai luat cu etriere vechi la schimb?  

Link către comentariu

Sincer nu stiu ce sa zic de garantie. Nu am dat piesa la schimb pentru ca am facut comanda in UK. au fost 80 GBP. Acum astept cu emotii daca mai apare un colet. Pun poze daca il primesc

Link către comentariu

nu as fi luat etrieri...

culisele se schimba si daca cureti locasurile si pui vaselina buna is ca noi

pentru frana de mana in primul rand cablurile trebuie verificate si daca e pana la urma din etrier, un kit de reparatie isi face treaba la fel de bine ca un etrier "nou" care de fapt nu e nou, este refurbished...

Link către comentariu

Ultima oara cand am umblat la etrieri filetul de la un aerisitor s-a stricat iar la celalalt e la limita. Daca mai umblu o data cedeaza. Deci un cost in plus cu reparatia. Si oricum adun pretul kitului de reparatie si alte chestii neprevazute , timp pierdut. Asa etrierii sunt noi , cablurile sunt deja schimbate, culise am luat noi. 

Link către comentariu

mda - daca sunt filetele la aersitoare duse merita inlocuirea :)

cu asta trebuia sa incepi povestea :)

Link către comentariu

Si aerisitoarele se repara dar de ce sa ma mai chinui cu asta ?

Azi am primit si niste praguri . Nu sunt noi , nu sunt perfecte dar sunt originale. Acum am cam tot ce aveam nevoie pentru exterior. Sambata merg sa fac o evaluare pentru vopsit + tinichigerie.

Daca imi puteti recomanda un tinichigiu inca nu e prea tarziu. puteti sa imi dati pm

 

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am cam fost ocupat cu diverse lucruri in ultima vreme dar las un mic spoiler ....

IMG-20190705-WA0004.jpg

Link către comentariu

wtf. ocupat putin cu masina, zise el :D

buna treaba cu pragul - cand ne vedem cu etrierii vorbim si asta - la golful meu stangul are unele probleme ... :(

Link către comentariu

Ma bucur ca mai baga lumea bani in "vechituri"

Link către comentariu

Ai schimbat pragul? sau ai " restaurat " elementul? As fi curios de mai multe detalii din domeniu :)

Link către comentariu

Pai.... povestea intreaga e asa : am schimbat ambele praguri , aripa stanga spate , aripile , barile si o sa mai apara pragurile si eleronul de gti. in plus.... revopsire la exterior si spoilere/ fustele  fata si spate 

Deci mai e ceva de lucru. tot acum o sa montez si senzorii de parcare oem. La final o sa fie exact cum mi-am dorit sa fie masina de la inceput.

Asta o sa ma "oblige" sa fac cat mai repede si jantele.

Multumesc de aprecieri

 

P.S. - ca si piese, aripi si praguri am ales Klokkerholm si nu au fost probleme de potrivire iar aripa spate am luat-o mai demult de pe o masina care era in stare foarte buna ( imi pare rau si acum ca nu am pastrat toata caroseria pentru ca nu avea deloc rugina)

Link către comentariu

Interesant, probabil ai facut asta pt a scapa de rugina... ma bucur ca esti optimist si ii dai o sansa masinii

Link către comentariu

pfii ma apuca groaza cand ma uit la poza asta...si eu am de schimbat un prag ..de fapt cred ca ambele :P

sunt curios daca o sa tina buza aia de sub praguri cand ridici masina pe elevator ,la mine e indoita la ambele praguri in fata...sigur e ceva putred pe acolo.

Link către comentariu

Am mai fost azi in vizita la garaj, dar nu numai pentru lucruri placute. " desteptii" care au schimbat haionul ultima data nu au mai folosit garintura din jurul butucului din manerul de deschidere si s-a corodat foarte tare. Nu a mai mers scos din maner.asa ca acum trebue sa caut alt butuc si sa incerc sa mut lamelele din acesta in el ca sa pot folosi si cheia.

Legat de praguri la mine era rugina pe interiorul pragului in partea cea mai de jos. contrapragul era bun chiar daca buza aia era indoita prin unele locuri. A fost indreptat si inlocuit apoi pragul. Am facut si proba cu elevatorul si cu cricul si tine bine , nu se indoaie.

Link către comentariu

lasa-l o noapte scaldat in WD si iese. Been there done that ;)

Link către comentariu

Am reusit pana la urma sa scot butucul dar... Nu mai am ce recupera din el. Poate reusesc sa salvez lamelele si sa incerc sa le transfer in alt butuc. Oricum am comandat altul nou ca sa fiu sigur ca rezolv 

IMG_20190718_075526.thumb.jpg.c27a61a73839ece897da1425a3b38e60.jpgIMG_20190718_075547.thumb.jpg.fe249db337626673aad9873621722392.jpgIMG_20190718_075503.thumb.jpg.3e68dfd303f0efd934e63ccab1be2dfa.jpg

Link către comentariu

Intre timp caroseria a fost vospita

 Urmeaza restul elementelor. Luni o sa primesc si butucul de la haion si garniturile.IMG_20190720_141545.thumb.jpg.ef2fbd2f91354d81cd293534cc489caf.jpg

 

Link către comentariu

Cu lamelelele din butuc ce ai mai rezolvat? Nu de alta, dar cel din usa dreapta fata e blocat la mine (cine mai foloseste cheia cand ai telecomanda?) si daca nu se desface cu WD si alte chestii, va trebui sa il desfac si sa il inlocuiesc cu un altul... 

Link către comentariu

Eu mai folosesc butucii :) Ca inchiderea geamurilor nu merge la mine decat din butuci, nu si din telecomanda ...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!