Jump to content

Golf Mkiv Zdr


Jacku

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

In sfarsit am avut putin timp liber si l-am vizitat pe Florin ca sa reparam broasca de la sofer care nu se mai inchidea din telecomanda. Si daca tot am ajuns la el am zis sa montez si grilele de Bora si am pus si alt maner ( china) la "poarta" , clapeta de r32 pentru deschidere "poarta" si .... au disparut ceasurile suplimentare care parca nu erau deacolo cumva. acum am ceasuri newsouth performance. Ca si aspect la interior mai am de montat climatronicul si e gata. Urmeaza exteriorul :)

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

M-am laudat degeaba. Pentru ca firele de la mufa care intra in casetofon erau taiate si lipite prost am zis sa ma pregatesc sa ferac instalatia. Si daca tot am zis sa refac cablul am zis sa iau si difuzoare oem .... Ghinion :) nu am gasit decat difuzoare de DSP . Asa ca le-am luat pe alea . Acum ce sa fac ? mai adaug la lista de "to do" .Azi am avut noroc si pescuit pe Ebay panoul si statia de DSP. Mai am nevoie de cablu si ma apuc de lucru ( poate vede cineva care are si ma ajuta ) Cu ocazia montarii o sa verific si etanseitatea fetelor de usi pentru ca am inceput sa gasesc putina apa jos pe chederul de la usi. 

Si au mai picat niste stopuri Hella aproape noi in navod asa ca le-am luat si pe alea. "Mesterul" care l-a schimbat pe cel de pe partea dreapta a rupt in picirus si m-a lasat si fara mica bucsa de pe lateral care ghideaza stopul ( din cauza asta intra putina apa pe acolo lcand ploua mai mult - initial am luat doar garnitura noua si asa am descoperit isprava ).

Si cu acestea am terminat lista de achizitii.

Pentru ca masina are o varsta va primi intr-o luna cadou o revopsire totala.

 

Era sa uit.Am rezervat inca ceva pentru joi . Pentru ca am doua seturi de anvelope si doar un set de jante am tot cautat inca un set. Dupa ce am ratat de doua ori niste BBS RC 324 ( modelul pe17" de pe bora GLI de state) am renuntat la cautari si am luat ce a picat in cale.... Santa Monica.

Ramane sa ma horarasc pe care le voi folosi iarna si pe care vara.

2.jpg

3.jpg

a.jpg

205262005.jpg

Modificat de jamal_bao
atasament nou
Link către comentariu

Difurile merita - se aud ceva mai bine, chiar fara statia aia. Statia in sine nu merita, nu aduce mare imbunatatire de sunet fata de spatiul pe care il mananca in portbagaj, si deranjul de conexiuni...

Sfatul meu e sa pui difurile pe instalatia actuala, sa asculti un pic, si apoi decizi daca montezi si restul.

Link către comentariu

Desi arata foarte bine si cu "long beach", daca "santa monica" sunt in mintile lor si nu trebuie reconditionate, parca ar fi pacat sa le chinui prin zapada si gheata.

Link către comentariu

mad_kat - o sa vad cum fac cu statia. ca bani am avut noroc si de ex a fost 6 GBP panoul si 15 EUR statia. am mai gasit un cablu dar e de mfd . cred a merge adaptatinca ma mai documentez. Oricum am in plan sa fac curatnie in cabluri. am ramase o gramada de la casetofonul sony apoi statia si subwooferul care erau pe masina inainte.

loghy - nu stiu ce sa zic cu jantele, daca luam rcurile pastram long beach pt iarna ,asa inclin sa pun santa monica de iarna si sa revopsesc long beach. Legat de starea jantelor am si poze cu fiecare in parte si nu par sa aiba lacul sarit. vedem. 

Link către comentariu

Jantele Long Beach sunt diamond-cut. Nu vor rezista iarna. Se vor oxida. Pe lângă asta sunt mai greu de restaurat.

Link către comentariu

Exact SAnta Monica sunt diamond cut. ma batea un gand sa le polishez cand se vor exfolia ceva de genul :

 

Link către comentariu

Scuze, la SM ma refeream:P.

Problema e ca odata ce se exfoliaza lacul, daca intra in contact cu sare, se formeaza cavitatii pe suprafata metalului si asta nu se mai poate repara prin polishare.

Link către comentariu

Si au sosit jantele. maine le incaltam cu cauciucuri de vara. Sper sa nu mai ninga de acum.

Cablajul de la dsp era ... de fapt nu era.Desi omul se laudase ca s-a chinuit mult timp sa il dea jos de pe masina era ciopartit si incomplet. Asa ca m-am documentat , am vazut ce trebuie si cred ca o sa il confectionez eu ( 5 mufe : 1J0962623 ; 1J0962624 ; 4A0972643 ; 4A0972643B  ; iso mama niste  pini si cabluri )

Mai am nevoie de suportul amplificatorului din portbagaj : 1J6035493A

Incet , incet se apropie de final proiectul.

 

4.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu

Scuzati mizeria dar din pacate nu tot ce mi-am propus s-a realizat din cauza lui G28.

 

Asa ca am pus doar jantele cu cauciucuri de vara si am schimbat g28. Baita s-a amanat

IMG_20180331_132034.jpg

Link către comentariu

Am primit amplificatorul si panoul de la dsp. Aproape am strans si mufele si pinii necesari cablajului si acum mai am nevoie de suportul din portbagaj ca sa ma apuc de montaj.

Pana in Mai masina se va odihni dar pentru ca nu puteam sa stau fara sa facnimic am rezolvat tipsul de la evacuare. de cand montasem spoilerul de v6 nu mai arata deloc estetic.

1.jpg

2.jpg

a.jpg

b.jpg

c.jpg

Link către comentariu

Nu pot sa stau degeaba... Am facut revizia la dv si am adaugat si ipcv  forge, am relocat canistra de deasupra bobinei de inductie, am inlocuit cateva furtune siliconice. Mai am de aranjat cateva furtune si pun la loc si capacul de la motor :). 

Nu pot sa spun ca nu m-am gandit niciodata sa schimb masina dar golful asta are ceva ce ma face sa il plac enorm. Nu pot sa ma plictisesc deloc cu el. 

IMG_20180407_183547.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Zafira B nu?Desi e o masina destul de maricica....are consum foarte bun pe exterior...am avut range putin peste 1000km cu un plim :) 

Drumuri bune :Driver:

Link către comentariu

Nu chiar.E masina de concediu. Mai fac o drumetie maine si weekendul urmator. Apoi revin la golf. 

De fapt vroiam sa spun ca m-am tuns.

Si daca tot ai fost primul care a remarcat masina... trebuia sa vezi cum arata masina inainte sa o curat :) Iti fac concurenta la servicii de curatatorie.Mi-am comandat si aspirator acum.

Dar sa revenim si la starul topicului...golful e bine si se odihneste acum.A sosit intre timp si suportul de la DSP  , am gasit toate mufele si pinii si ramane sa am timp liber ca sa ma ocup de instalare. Astept cu emotii si OKul de la tinichigiu/vopsitor sa o duc la "operatia estetica ".

 

Si daca am avut un pic de timp liber mi-au venit idei noi legate de roti . Ce parere aveti de varianta din atasament ?

 

5769428448_379dd4a83e_z.jpg

5769439062_e7e01d586f_z.jpg

5774220657_d3379c8445_z.jpg

5778243068_7a8b65da2c_z.jpg

5806463954_b787ffaa11_z.jpg

Link către comentariu

Da , Daca le voi polisha ca cele din atasamen o sa fie nevoie de multa grija. imi plac mult asa vopsite negru metalizat si fata polishata .

Link către comentariu

Am terminat de strans "tablite" si plastice. Mai am nevoie de "sarme". Am primit si suportul de dsp si surpriza .... avea atasat de el inca o unitate dsp. Acum am si rezerva :)

Gata , ma pregatesc de vacanta acum

IMG_20180427_171003.jpg

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

si in sfarsit azi am primit mesaj de la curier. Am finaizat inca un 'puzzle' . Ce se vede in poza 2 aveam deja asa ca trebuia sa ma ocup si de turbo. ramane sa refolosesc doar parte de compresor / melc de la turbina veche care cerea o reconditionare. Am preferat sa nu reconditionez turbina si sa imi comand piesele dupa o mica cercetare online 

asa ca a rezultat  ....

This CHRA utilitses the following specifications:
 
Hi Boost Large Pad Upgrade 360 Thrust Bearing
Hi Boost Large Pad Upgrade Stainless Steel Thrust Washer (over 20% Larger than the OE)
High Temperature step gap staggered oil seal (ideal for uprated boost applications or low backpressure exhausts (de-cats,large bore))
Precision VSR Balanced.

+ parte calda , actuator forge , galerie evacuare high flow , tip siliconic oversized si o gramada de garnituri si suruburi

 

Pe langa asta urmeaza distributa, revizie , semering de palier nou , curatat baie ulei si verificat furtune in compartimentul motor.

Imi puteti recomanda un mecanic pentru aceasta operatie ? ( PM ca sa nu deranjam moderatorii )

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Nu prea imi vine sa mai scriu dar ..... in drum spre mecanic am patit ce se vede mai jos. Daca aveti cunostinta de persoane care au ceva bara ca a mea va rog PM

In rest am schimbat un semering la cutie , semering palier , a curatat baia de ulei si am schimbat sorbul cu unul nou , distributia si revizia , am inlocuit evacuarea pentru ca avea ofisura destul de mare , din turbina a mai ramas doar carcasa compresorului ( am pus ce se vede in poza din postul de mai sus).

Si parti neplacute .... Am pus alta caseta de directie si bielete antirului din cauza ca mecanicul de dinainte le-a schimbat doar pe foaie

Masina merge bine scum si nu arata tot asa de bine. Trebuie sa mai fac niste loguri si sa reglez actuatorul .

Am fost la constatare pentru accident si acum caut piese deoarece in 3 spatamani vreau sa plec in concediu. Am mare nevoie de o bara buna daca ma puteti ajuta. 

 

buba.jpg

Link către comentariu

bara gasesti pe olx la culoare,recent am patit si eu ceva asemanator si de acolo am luat,nu pare chiar grav cu bara poate o repari totusi .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!