Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Dar ca la orice lucru, exista un compromis.

 

Synthoil are speed of oil penetration si deposit control mai bun. In plus, baza complet sintetica ar trebui sa asigure o mai buna stabilitate in timp decat baza HC de la Leichtlauf.

Ce nu vedem noi in fisele tehnice este stabilitatea uleiului. Degeaba ofera protectie buna cand este proaspat turnat in motor daca dupa 4-5k km aceasta protectie scade mult. Iar asta nu cred ca putem afla decat din analiza de ulei.

Sau schimbam uleiul foarte des...

 

Compromisuri, compromisuri, compromisuri...

 

Eu am de gand sa incerc Leightlauf in primavara-vara, pentru ca oricum urmeaza niste drumuri mai lungi pe autostrazi si uleiul va fi menajat. Dar nu astept sa vad diferente intre el si Synthoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate stiu OMV a fost cumparat de Lukoil si daca dai sa vezi ce uleiuri au te redirectioneaza direct catre Lukoil. Stiu ca era lumea si aici care spunea ca Lukoil e subapreciat la noi ca ulei si ca pret/calitate bate multe uleiuri.

Cat deste Liqui Moly ce recomandati cel normal 5w40 sau Leichtlauf? Eu vad ca e cam aceeasi mancare de peste, iar la pret sunt asemenatoare.

Si inca ceva: uleiul Lukoil stiu ca venea in masina noua si era considerat ca ulei original VW si recomandat de producator in reprezentante. Daca nu ma insel la Golf 3 a fost, nu stiu daca si la alte masini.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speed of penetration cu putin mai mica este combatuta cu aditivi de onctuozitate ce impiedica startul uscat si lubrifiere minimala pana la inundarea completa cu ulei a motorului.Acestt lucru e gasit si la un ulei semisintetic CASTROL MAGNATEC .La benzinare mai ales la cele sub 2 litri care in general sant turate binisor  f importanta e rezistenta peliculei in turatie  HTHS constant  si rezistenta la defalcare a aditivilor. Calitatea unui ulei (necontrafacut) cu brand consacrat e data de NORME si PACHETUL de aditivare, Unul dintre principalii factori ai deprecierii uleiului  in motor in 100% din cazuri ascuns de constructori in avantajul uzurii lente programate si recunoscut cu jumatate de gura de putini fabricanti de uleiuri e durata cat sta uleiul in luni in motor indiferent de km...

Daca v-as spune cat sant normele de timp maxim indiferent de ore functionare motor  la uleiuri de 3 ori mai scumpe la pret si mult mai performante tehnologic   in domenii de lubrifiere unde nu se poate ascunde acest lucru  din cauza normelor de siguranta ff severe pt motoare   impuse in domeniul respectiv   ati spune ca au luat-o razna....

Longlife la ulei "si mai ales la timp" e un "basm" vandut de constructori ce tine industria in viata, pe cadentele de fabricatie existente Mai ales in  RO unde nici vorba de longlife  la tipul, regimul si mediul de exploatare a motoarelor,de autoturism

Dar pe viitor poate deschidem un topic pe tema asta sa nu dezvoltam aici.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este totusi ciudat / dubios / deplasat faptul ca niciun ulei anuntat ca full syntetic de catre LM nu are nicio norma oficiala VW, si cu toate astea, s au "deranjat" sa obtina norme oficiale VW / MB pentru "mediocrul" LEICHTLAUF HIGH TECH 5W-40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne place nu ne place ii gasim primii in domeniul uleiurilor  in  top 100 branduri Germania ( blending in GERMANY 100%)

locul 36(IN TOP100 GERMANY BRANDS) si e in urcare nu in coborare..

http://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=165&nav=industry

N-or fi nici cei mai buni din lume dar nici prostii clasei nu sant

Din moment ce sant nr 1 la market share  la ulei de autoturism..in Germania...unde sant ff multe marci de ulei  amestecate 100% in Germania..n-or fi  mediocri.

Neamtul daca a probat oficial un ulei pt AMG masina ce costa  cat 3 vw eu zic ca merge rezonabil intr-un benzinar  mediu ca pret .....(de consum)  fara greseala, schimbat pe regim de exploatare romanesc.

E posibil la full syntetic real sa nu aiba interes sa-l aprobe din 2 motive, cel putin.....

Nu trece oficial norma cu pachetul actual de aditivare, sau nu au interes din intelegeri cu industria.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca LM bate Valvoline la calitate sau sunt cam lafel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca LM are toate produsele mediocre. Dar nu le are nici pe toate premium.

Din ce inteleg eu, poate ma insel, produsele premium de la LM, din gama de uleiuri de motor, sunt cele full syntetic (probabil ca se vede si in pret..).

Restul sunt medii sau low cost.

Orice corporatie are produse premium si produse low cost ... cred ca este evident asta.

Si, de ce ma agit pe aici .. nu prea vad uleiuri bune, full synt. care sa aiba si norme oficiale VW (si alea de exista sunt destul de exotice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu orice ulei sintetic veritabil e bun daca are pachet de aditivare slab...  Valvoline face parte din firmele ce nu au batut plama cu industria, pe medium quality la light duty  oil aftermarket. O simpla dovada .... cate semisintetice  10W40 au simultan normele  API SM   si FIAT  G2/D2  si la ce pret .

  Am spus ca mai importanta e scurtarea schimbului luni/km cu o marca medium performance/cost  cu istoric bun in motoare  ce respecta norma (e in lista oficala testata la zi )  decat schimbul lung in luni si km cu mama uleiului nemaintalnitul, fantasticul. Sant full sintetice cu pachet de aditivare slab care sant batute de uleiuri cu baze GTL  sau GR 3+  cu pachete de aditivare premium.

Nu tot ce straluceste e aur.

   Amsoil e ulei de nisa si e un ulei bun dar are o mare hiba de marketing vantura mereu prin fata cumparatorului atehnic FOUR BALL WEAR TEST care e un test care nu mai e recunoscut de industria uleiurilor de mult il cere doar PEUGEOT si are relevanta partiala la performanta unui ulei  care trebuie sa treaca minim vreo 20 teste.

   Astazi 2015 firmele care inglobeaza performanta si tehnologie si n-au batut palma cu industria pe medium performance pun rezultatele testului OM646LA sau daca nu il au public il trimit prin mail oficial daca n-au nimic de ascuns.In general intelesii in medium performance cu industria  daca  le dai mail spun" uleiul nostru  respecta norma oficiala si are aprobare oficala  restul fiind date "confidentiale'' adica mai pe romaneste.....  cei care v-ati dat seama ca am facut norme cu industria dupa cererile ei pt nevoile ei de uzura programata si vanzari nu va putem spune ca uleuiul nostru e mediocru, si e facut exact pe minimul de performanta al normei(trece testul doar atat). 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca de uleiurile de la Lukoil nu prea se vorbeste tinand cont ca are aprobare de la VW, Prosche si MB, iar ca pret 4-5L e sub 100 de lei bidonul. A incercat cineva?

 

Eu zic ca e un ulei la fel de bun ca LUBRIFIN care duce motoarele de SPRINTER care fac ITALIA permanent minim 600.000km

Conteaza intervalul de schimb sa fie cat mai mic posibil..

Alt ulei foarte bun si ieftin, este uleiul sloven exportat si pe piata germana DYNAMAX   http://www.eurovat.sk/vismo/dokumenty2.asp?id_org=600678&id=1014

 

ptr cine are motorul uzat si consuma ulei/se aprind becu de presiune sau tacanire usoara de tacheti,  poate folosi aditivul WYNNS SUPER FRICTION PROOFING cel in conseva de tabla cu scris purpuriu (professional formula) maxim 8000km. Aditivul suplimentar reduce coeficientul de frecare cu pana la 30% si e aprobat de Hyunday Motors in orice ulei motor inclusiv Low Saps. Pt un motor f uzat si cu zgomot e super...

Ptr flush engine la cei cu motoare uzate  cu sute de mii km cu tacanit si presiune mica, recomand de la 2+2 Motor Flush foarte dur (contine naftalina lichida) tinut 5 min in uleiul vechi la ralanti

Dupa aceea pus un ulei ieftin gen cepsa 5sau10w40, mers cu el 100km si dat jos cu motoru cald.  Curata motoru de uleiul vechi si ce a mai ramas de la engine flush

Se schimba filtrul de ulei si se pune uleiul nou. 

Cu tratamentul acesta se mai prelungeste viata motoarelor necajite destul de uzate  pana cand se va face RK la motor.

 

A spus Nec100, despre Shell, Ultra cu baza GTL e super bun.

 

Corect. 

Shell=Pennzoil SUA=Vapsoil  acelasi ulei.

Dar ptr motor folosit in conditii grele, de exemplu numai oras,  mai bun si mai rezistent este uleiul Valvoline SynPower 5w40  care da o uzura pe cama sub 40% conform testului OM 646

Mai bun decat atat, ptr cine tine la masina si are motor bun, poate folosi uleiul Mobil 1 New Life 0w40, varianta noua cu capac auriu bazat pe tehnologia supersyn ca si cel din US, dar versiune mai buna si mai noua. E folosit la masini foarte scumpe de 50-70000 eur vezi Porshe Cayene, protejeaza foarte bine axul cu came. Are norma Porshe A40 foarte dura ptr motoarele pe benzina, obtinuta prin teste pe circuitul de la Nurmbring.

Valvoline de schimbat la 8 luni sau 8000km in conditii severe gen oras  sau conditii de mers turat mai sportiv

Mobil 1 poate fi tinut 1 an sau 10,000km in motor, care e primul.

Daca vrei ulei sintetic ia Amsoil.

 

Amsoil a stricat formula din pacate  si nu mai este asa de full sintetic.

Cine vrea ulei bun full sintetic se orienteaza spre uleiurile de nisa pe la noi gen RedLine, Renewable Lubricants, Nulon, Schaffer

 

Modificat de blaj valeriu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi ce trecui pe la un magazin de piese sa intreb de ulei pentur cutie si omul mi-a zis ca a sosit un produs nou Mannol care cica e facut in Germania. Dupa ce am verificat si pe net sa vad cu ce se mananca firma am vazut ca vand si ulei de motor, am gasit 4L la aprox 60 de lei.

A incercat cineva acest ulei sau vreun produs de la ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa-l pentru altii.

Nu s-au terminat brand-urile de uleiuri bune.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te uiti in primul rand la:
- NOACK Volatility Test, ASTM D-5800 - determina pierderea prin evaporare a uleiului in serviciu la temperaturi ridicate; cu cat se evapora mai mult cu atat uleiul devine mai gros si circula mai greu, cresc consumul de ulei, uzura si emisiile (plus consumul de carburant);
tb sa fie cat mai mica evident, 6-8 la suta ideal, dar putini producatori afiseaza valorile pt ca sunt destul de mari si nu au cu ce se "lauda"
- FLASH POINT - temperatura cea mai mica la care are loc evaporarea, tb sa fie cat mai mare, 230 minim ideal.
sigur ca n-o sa ajunga nici un ulei la 230 grade, insa proprietatile astea arata comportamentul uleiului si calitatea lui.
- HTHS - High temperature High shear ASTM D-4683 - masoara vascozitatea la temperaturi inalte, in conditii severe, peste 3.5 ideal - nici pe asta n-o s-o gasesti usor.

V.I. intereseaza mai mult la temperaturi joase, TBN se refera la rezistenta la acizi - valori cat mai mari 

 

 

Uite cateva informatii legate de mannol 5w40 mai jos:

http://www.mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Extreme%205W-40

http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/lube/Mannol-ELITE-SAE-5W-40?id=9846

http://www.lubebase.com/cgi-bin/ctl/lube/Mannol-DIESEL-TURBO-SAE-5W-40?id=9847

 

Mannol Molibden  10w40

http://www.mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Molibden%20Benzin%2010W-40

http://www.mannol.de/en/?action=accessory_chemical_preview&name=Molibden%20Diesel%2010W-40

Modificat de blaj valeriu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca aici se recomanda in general uleiurile facute in Germania si de-aia am intrebat. Eu vreau sa schimb si uleiul de la cutie cand fac schimbul de ulei pt motor si in general voiam sa cumpar de la Mobil 1, dar cum nu avea mi-a recomandat si asta la un pret bun.

PS: Am gasit link-ul asta pe un site http://www.lubritecinc.com/PDF/Q%20&%20A%20Doc%204X%20Better.pdf 

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Multe vad ca se fac gelatina si au depuneri. 

Wolf a incercat cineva pana acum. Din cate m-am interesat e produs in Belgia si are cam aceleasi proprietati ca Mobil 1, deci se poate sa fie produs in aceeasi rafinarie si are si un pret mai mic. Lafel ca si in cazul Liqui Moly, cum a aparut pe piata erau ieftine si apoi cand a aflat lumea de ele le-au scumpit imediat...cock suckers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wolf n-are treaba cu Mobil E UN BLENDER  belgian  ce produce uleiul OEM  GM si private label CHAMPION OIL 

plus uleiuri toate normele

 

 

http://www.championoil.se/about-us.asp

http://www.pizzaricambi.com/index.php?page=shop.product_details&category_id=2813&flypage=flypage.tpl&product_id=8525&option=com_virtuemart&Itemid=80

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , ce ulei imi recomandati pentru un Vw Touran 1.9 TDI 101 CP AVQ 260.000 KM si cati litri imi trebuie mai exact , multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wolf n-are treaba cu Mobil E UN BLENDER  belgian  ce produce uleiul OEM  GM si private label CHAMPION OIL 

plus uleiuri toate normele

 

Pai tinand cont ca are si Porsche A40 banuiesc ca e un ulei bunicel, iar la banii astea e best buy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are PORSCHE A40  "RECOMENDED" sau "specification"  nu  oficial approved. 

Approved sant cele din lista oficiala testate..pe circuit de curse....si aprobate oficial....in lista oficiala.Deci atentie la ce scrie in specificatii.

La normele ce sant aprobate oficial scrie approval in dreptul lor la cele ce nu au aprobare officiala nu scrie nimic e trecuta doar norma si atat. De aici si pacaleala cetateanului, sub forma  "VA SPUNEM NOI CA E BUN  n-avem aprobare oficiala n-a fost testat oficial dar credeti-ne pe cuvantul nostru  ca e bun si merge..."

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cine cauta Valvoline Synpower Extreme MST C3 5w-40 505.01 se pare ca se aduce doar pe comanda , mai jos regasiti raspunsul primit de la un magazin de profil

 

Buna ziua,

 

Din pacate acest ulei nu este foarte cautat si implicit nu se afla in oferta noastra.

Singura posibilitate este sa vi-l aducem pe comanda,caz in care va trebui sa achizitionati minimum 1 bax per reper.

 

Va ofer mai jos preturile pentru acest reper:

Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 - 5 litri - 178 lei (tva inclus)

- baxul are 4 bucati

 

sau

Valvoline SYNPOWER MST C3 5W40 - 1 litru - 39 lei (tva inclus) -baxul are 12 bucati

 

In cazul in care doriti sa comandati,asteptam cu placere comenzile dvs.

 

SynPower-Xtreme-MST-C3-5W-40_052-03b.pdf

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.q8oils.co.uk/downloads_temp/bc9e2758-2cd2-4a90-8a1e-3dda4806d3a0.PDF      ulei cu aprobare a40  care costa 21 de lei.    La banii astia este un best buy. Eu il folosesc si e foarte ok.  

   In dubitza de la profil mie mi se pare mai ok decat primus dxm de la rheinol la pornirile la rece.   

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Q8 5w40 f excel 5w40   e un ulei f ieftin aprobat oficial  Porsche A40  bun pt benzinare, merge si la diesel fara PD ca are A3/B4.

E best buy  zic eu ca ar fi bine      schimb scurt   luni/km.  e totusi un MB 229.3 nu are   MB 229.5.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tot Valvoline, Liqui Moly si chiar Duron raman in top :)

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!