Jump to content

Ce Ulei de Motor Recomandati?


B77PZY
 Share

Postare recomandată

Ce ulei recomandati pentru 2.0 tdi CR resoftat(stage1, masina din profil)? Tinand cont si ca (odata incalzit motorul) masina nu  este condusa subturat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  @b34life Foarte buna alegerea . Eu am 3000 km cu el si chiar inca sunt impresionat de ce poate. Urmatorul ulei va fi Millers dar asta asa doar sa vad daca aditivarea lor cu Molibden este vreo minune. Raport calitate pret Mobil ESP este perfect din punctul meu de vedere.

 

In alta ordine de idei Tocmai am primit de la Motul noul MSDS pentru SPECIFIC 504 00 507 00 5W30 - 59100

Vedeti atasamentul.

Conform descrierii lor ar trebui sa fie citez :

 100% Synthetic VOLKSWAGEN gasoline and diesel engine oil approved with VW 504 00 & 507 00. Specially designed for VAG group recent cars (VOLKSWAGEN, AUDI, SKODA & SEAT) fitted with EURO IV and EURO V engines requiring low SAPS oil. Fully backwards compatible to 501 01, 502 00, 503 01, 505 00, 506 00 and 506 01. 

Voi ce parere aveti ?

18755-63629-16188-018355.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca voi continua cu Mobil 1, cel putin la urmatorul schimb. 

Ma aflu la primii 10k km cu Mobil de cand am luat masina, asa ca nu pot sa imi formez inca o parere. 

@V.M.Fisa tehnica nu ai primit-o? 

Am gasit la ei pe site o fisa, dar nu stiu cat de actuala e. Poate au modificat putin formula intre timp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, V.M. said:

  @b34life Foarte buna alegerea . Eu am 3000 km cu el si chiar inca sunt impresionat de ce poate. Urmatorul ulei va fi Millers dar asta asa doar sa vad daca aditivarea lor cu Molibden este vreo minune. Raport calitate pret Mobil ESP este perfect din punctul meu de vedere.

Din cunostintele mele de pe oilclub.de urmatoarele uleiuri au o cantitate apreciabila de Molibden: Mobil1 ESP (83), Fanfaro 6719, Ravenol VMP USVO (94) si RedLine Euro Series (128). dei cel mai tare ar fi Redline din punctul asta de vedere.

Modificat de valyemil81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VM din fisa care ai pustat-o Motul pare un ulei cu doar max. 5% esteri...deci e super hidrocracat (max. grupa 4)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@b34life Nu este nici o minune in noua fisa tehnica. Este cea de pe site-ul oficial.

@valyemil81 Ai dreptate au ceva si cele mentionate de tine dar pana la 914 cat are Millers Oils EE Longlife este cale lunga. 

Ce nu imi place la el si motivul pentru care nu l-am pus in motor este TBN 6,5 si TAN 2,31 fata de TBN 8,61 si TAN 1,48 la Mobil ESP.

Cu toate astea parca l-as incerca o tura.

@enescuus Pai cam asa stau treburile in realitate cu Motul 100% sintetic. Ma enerveaza rau simplul fapt ca mint cu nerusinare.

Daca spuneau ca este un hidrocracat de cea mai buna calitate si vezi doamne ca au pus si esteri si sa vezi ce nebunie de ulei au 

scos ei atunci era totul ok. Dar sa il dai ca sintetic 100% atunci cand chiar nu este cazul  pentru mine este prea mult.

Majoritatea uleiurilor sintetice bune au pana la 50% ulei hidrocracat dar pana la 95% in cazul asta nu este frumos din partea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.f80046655e61d1f7b6c0bf88f593ffae.png

salut,recomanda cineva uleiul asta?nu are recomandare vw din cate stiu,in descriere scrie ca e conceput special pt motoarele tdi pd din grupul vag

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate accesa fisa tehnica iar de MSDS nici vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinca Razvan

Am schimbat si eu uleiul la masina proaspat cumparata, cu Mobil 1 ESP (fara Formula). In prima si a 2-a zi mi-a placut. Acum mi se pare cam zgomotos motorul (comparativ chiar cu uleiul uzat ce a fost schimbat). Nu stiu ce ulei a avut inainte, masina are 102.000 km.

Nu stiu ce sa spun...

Modificat de Dinca Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dinca Razvan Ce motor ai? 

Asta cu zgomotul consider ca e o treaba destul de subiectiva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinca Razvan

Motorul este 2.0 TDI 150 CP 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai prins mai degraba o motorina mai proasta cumva? Eu mai degraba aud motorul mai zgomotos de la motorina mai proasta decat de la ulei. Motor identic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza ff mult motorina. Un ulei prost eu cred ca se vede după 5k de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinca Razvan

Motorina normala de la Mol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinca Razvan

Revin cu impresii dupa 1600 km. Se pare intradevar ca este greu sa fii obiectiv cand vine vorba de zgomote produse de motor. Nu am precizat ca masina statuse vreo 5 luni pe loc. Concluzia acum este ca imi place cum merge, cum trage, cum se aude motorul cu Mobil 1 ESP. Am revenit, sa nu ramana scrisa doar prima impresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un 2.0TDI 150 cai putere, avand 149000km, an fabricatie 2016, ce ulei de motor recomandati?Este ok Mobil 1 0W40 New Life?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Respecta norma producatorului ,nu conteaza km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinca Razvan

Am pus Mobil 1 ESP 5w30.

De fapt nici nu mi-a trecut prin minte sa pun 0w30..., acum am vazut ca respecta si acesta norma VW 507 00

Cand ar trebui pus 5w30 si cand 0w30 ?

Modificat de Dinca Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,

Uleiurile pentru motor (pentru că şi cutiile de viteze au nevoie de ulei – aproape o dată într-o viaţă, ce-i drept), au nişte indicative pe ele. De obicei, le luăm aşa cum ne recomandă mecanicul, fără să ne întrebăm “ce o fi însemnând 5W30”. W vine de la “winter”, iar cifra dinaintea lui reprezintă valoarea standardizată la care uleiul îşi păstrează vâscozitatea corectă la o anumită temperatură negativă.

Cifra “5” înseamnă că uleiul îşi păstrează vâscozitatea bună chiar şi la -30 de grade afară. Dacă avem o cifră mai mică, asta înseamnă că uleiul e rezistent şi la temperaturi mai mici. “0W” îşi păstrează proprietăţile şi la -40 de grade. Al doilea grup din tipul uleiului (să zicem “30” din 5W30) reprezintă acelaşi lucru, pe care îl reprezintă “5”, dar pe axa pozitivă a temperaturii. De exemplu, uleiurile cu “50” îşi păstrează vâscozitatea şi la temperaturi de peste 50 de grade Celsius afară. Aproape aceleaşi calităţi le are şi un ulei cu “40”. Atenţie însă, denumirile de pe ambalaj sunt direct proporţionale cu temperaturile pozitive dar nu sinonime.''

https://www.promotor.ro/news/avem-un-tabel-care-o-sa-va-ajute-sa-intelegeti-ce-ulei-puneti-in-motor-16710108

 

Alegem tipul de ulei in functie de conditiile meteo din zona unde circulam de regula.De temperaturile obisnuite din timpul iernii si verii.

Un ulei de motor, de top , care indeplineste normele VAG este Mobil 1. 

Mai jos , un link cu tipurile de ulei Mobil, disponibile, in functie de cerintele tehnice ale motorului.

https://www.lubexpert.ro/Ulei-Volkswagen/

Pentru Romania, inclusiv pentru cei care se afla iarna, in loc.Intorsura Buzaului, care este polul frigului la noi iar vara se afla in cele mai calduroase zone din tara, un 0W40 este super ok.

 

Modificat de florin71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Site-ul Lubexpert nu prea e updatat. Si Mobil1 ESP 0W30 respecta normele VAG 504.00 si 507.00.

Si eu as fi luat un 0W40, dar din pacate din lista oficiala nu exista niciun ulei cu aceste specificatii care sa respecte normele impuse de VAG ( 504.00 si 507.00 ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   0W40; 0W60 sau stiu eu ce uleiuri neobisnuite, sunt pentru competitii. Foarte foarte performante si cu durata de viata foarte foarte scurta. Alea sunt tinute in motor cateva ore sau zile si gata. De aia nu au certificare 504.00-507.00 long life.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Ebi said:

   0W40; 0W60 sau stiu eu ce uleiuri neobisnuite, sunt pentru competitii. Foarte foarte performante si cu durata de viata foarte foarte scurta. Alea sunt tinute in motor cateva ore sau zile si gata. De aia nu au certificare 504.00-507.00 long life.

:)) serios?

Eu am folosit cu foarte mult succes 0W40 la masina anterioara, schimb la 10k km... masina mergea impecabil, consumul a scazut, regenerarile au inceput sa fie tot mai rare, sa nu mai vorbim de specificatii? Ca ulei universal vara/iarna, 0W40 mi se pare ideal, cel putin pt .RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!