Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Pai nu ti se pare normal ?... doar ceri altceva de la masina. Ti-ai cam raspuns singur la intrebari :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, consumul se schimba in functie de mers. Eu am Stage 2+ pe masina si daca merg "batraneste", desi imi e greu cand stiu ce am sub mine, consuma mai bine decat stock masina. In schimb, la tratamente agresive, se schimba lucrurile :) nicu_nick presupun ca ai BKD, mie BKD-ul cu stage 1+ imi consuma destul de mult, dar nici nu prea il iertam...ajungeam lejer la 10.5 in trafic in Bucuresti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal 10.5 in trafic in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Mda. Eu nu vorbesc de un consum in trafic aglomerat si de un trafic normal. Doar ca ma cam dus in eroare consumurile date de fabrica si adica 4.8 in afara,7,5 in oras si 5,5combinat. Tin sa precizez ca si cu softul stoc pe care l-am avut inainte nu am fost incantat, (acesta a fost defapt motivul care ma determinat sa schimb softul, initial am vrut unul stoc dar dupa aceea mam razgandit) deoarece niciodata nu am reusit sa scot inafara sub 6,5% si in localitate sub 9-10%. Si cea ce ma face curios de consum este ca varul meu pe un Jeta din 2007 1,9 tdi 105cp are un consum cu o medie in oras de 5,5%, iar inafara 4,4mers normal. Imi cer scuze daca am fost poate cam ciudat dar chear am vrut sa stiu cam ce consum ar trebuii sa am la masina si cu softul stoc care lam avut inainte dar si cu cel din momentul de fata.

  

   MariusAP. eu chear am vrut sa mai aud o parere si in specia de la cineva care poate are aceasi motorizare. sper sa nu fie cu suparare.

   

   Calin. credema ca si la mine este la fel nu trebuie sa o fortez ca sa obtin un consum de 10,5% in oras si de 8,5 inafara.

Modificat de nicu_nick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

N-am prea vazut  feedback de la cei cu benzina care si-au resoftat masina.

Sunt foarte tentat sa fac si eu o remapare , am Golf 4 1.6 16V cod AZD.

Nu ma intereseaza foarte tare cresterea de putere ci mai mult sa "cobor" cuplul la turatii mai joase.

 

Ceva sfaturi, recomandari ,impresii , riscuri ?

 

Multumesc anticipat.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am un passat 2.0 din 2009 105 cai. As fi interesat de un chip tuning. Intai, caut oameni priceputi si preturi. Gasesc pe forum aici pers calificate din Cluj Napoca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Ma bate gandul sa fac si eu o resoftare (1.9 TDi BXE). Intrebarea ar fi urmatoarea: Cam cu cat ar creste consumul la mers normal? Cutia la mine e in 6 trepte dar nu prea ii vad rostul, adica am vazut colegi mai sus care au cutie in 5 trepte si la 150km/h au 3000 rpm, la fel si eu,dar in treapta a 6 a. Se poate sa fie un consum mai mic la cutia in 6 trepte decat la cea in 5 trepte,avand aceasi turatie/viteza? In Timisoara gasesc firma specializata in chiptuning? N-as vrea sa o duc la niste ''meseriasi'',ca dupa resoftare sa merg cu norul de fum in spatele meu.

 

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22Vik,eu am resoftato acum 4 zile in Bucuresti,deoarece ma duceam spre mare si am facut un popas pentru resoftare la un reprezentant TCM Turbo.Am vrut sa fac la mine in oras Drobeta Turnu Severin,dar omul de aici a avut probleme cu laptopul dedicat si etc si pana la urma am facut in bucuresti.

Ca sa te ajut cu un raspuns,m-am interesat foarte mult inainte de acest soft si inca nu sunt sigur de el 100%.Adica de nimic nu poti sa fi sigur in viata asta 100%,dar decat sa ma duc la altele mai bine la TCM Turbo.Faza cu fumul ,mi-au explicat si mie niste colegi de pe forum...e logic sa-ti scoata fum putin ,de exemplu cand accelerezi foarte tare deoarece dupa resoftare se imbogateste consumul de carburant + aer=fum negru.Dar ti-am zis putin fum la o accelerare agresiva,nu "nor de fum".

 

Am 2.0 TDI 140 cp(stock),170 (resoftat).

 

 

Acum sa vorbesc de impresii.Imediat dupa resoftare cand am facut pe acelasi traseu un treapta 1-2-3 blana am fost cam "trist",adica nu a fost cum ma asteptam,dar aveam toate bagajele de mare in portbagaj.Dupa in drum spre Constanta si dupa ce am dat bagajele jos ,cu inca 3 oameni in masina a fost cum m-am asteptat,adica sa traga tare.Se vede ajunge foarte repede la 180.Inainte imi aparea foarte  rar ESP pe drum drept in treapta 2.Acum daca apas blana in treapta a 2-a ,imi patineaza mult,se vede bine noua putere.In a 3-a rupe.

 

Cand am ajuns in oras am mai ramas eu cu 1 baiat + 2 bagaje in portbagaj.Deci am ramas foarte placut surprins,s-a ridicat paru pe maini,rupea fara greutate,o sa vreau sa vad cum e cand sunt singur:)).Mai da in bot putin la schimbare 1-2-3,dar foarte putin.Cam asta ar fi singurul lucru care l-as fi vrut si as fi fost 100% multumit.Cel care mi-a resoftato si am facut un test dupa resoftare mi-a spus sa schimb acuma sa vad daca mai da in bot la schimbarea vitezei si a dat,iar el a spus ca nu stiu eu sa schimb bine vitezele ,se poate ce sa zic...chiar as cauta pe cineva care stie sa vad daca imi schimba fara sa-mi de-a in bot masina.Dar e faza cum poti schimba sa te arunce asa masina in fata cand schimbi viteza(fara sa te puna in bot) cand ea imi scartie la schimbarea vitezei.Daca scoti ESP scartaie mai bine,daca nu-l scoti eu stiu ca-ti scade din putere atunci cand numai are aderenta(scartaie mai putin),normal ca lucrurile astea te incetinesc...De exemplu eu plec cu 1-a accelerez progresiv,ma duc pana in 4500 rpm,schimb repede a 2-a dau drumu repede la ambreiaj,imediat apas si acceleratia.Cum trebuie sa fac? sa tin acceleratia mai mult pana dau drumul la ambreiaj de tot?sau sa-l duc mai incet pana in punctul de cuplare,sa accelerez ina celasi timp si dupa sa-i dau drumul sa se duca ,sau cum?O idee?

 

Ca idee.Am mers cu cineva cu un Alfa Romeo 147 JTD 1.9 150 cp.Deci masinuta aia rupe asfaltu...cand schimba treapta a 2-a pur si simplu te baga in scaun,la fel in treapta a 3-a,chiar si in treapta a 4-a simteai ca te da pe spate la schimbare.Vreau sa spun ca eu poate schimb bine si vreau prea multe de la masina.Dar masina aia cu 150 cp si masina mea resoftata la 170 cp si nu e in stare sa te bage in scaun la schimbarea virezei si sa te tina acolo.Astept si mesaje in privat cu sfaturi,numai sa-mi dati idei,pareri,care stie si vrea sa ma ajute.Multumesc.Si la fel pentru cei care vor sa afle mai multe detalii in legatura cu resoftarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@22Vik: cutia in 6 trepte pe BXE are rapoarte ceva mai scurte. La cele cu 5 trepte, ultima treapta este foarte lunga, in rest nu sunt mari diferenta intre ele. La 5 trepte 3000rpm eu retin ca aveam 140km/h...Daca masina e ok tehnic nu are de ce sa-ti afume mai tare. Eu am avut BXE-ul resoftat de mic si nu am vazut fum suplimentar decat in situatiile in care masina era foarte incarcata si o calcam mai tare, insa in situatiile de acest gen si stock da fum...Daca softul e facut de una din firmele consacrate si cu istoric/feedback-uri pozitive nu apar chestii "exotice"...Consumul la mine era mai mic dupa resfotare daca exploatam masina in conditii normale. Daca vrei sa mergi sport, sa tragi de ea, consumul va creste, insa BXE-ul nu e motor cu veleitati sportive in standard. O resoftare gen Stage1 il face sa mearga asa cum, dupa opinia mea, ar fi trebuit sa mearga din fabrica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu cineva cu un Alfa Romeo 147 JTD 1.9 150 cp.Deci masinuta aia rupe asfaltu...cand schimba treapta a 2-a pur si simplu te baga in scaun,la fel in treapta a 3-a,chiar si in treapta a 4-a simteai ca te da pe spate la schimbare.Vreau sa spun ca eu poate schimb bine si vreau prea multe de la masina.Dar masina aia cu 150 cp si masina mea resoftata la 170 cp si nu e in stare sa te bage in scaun la schimbarea virezei si sa te tina acolo.

Nu te compara cu Alfa. Alea sunt masini sportive din nastere. E altceva.

Iar motorul ala al lor intotdeauna a fost foarte vanos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine spus cowboy,tot ce ai spus este adevarat si 22Vik sa asculti aceste sfaturi.Inca ceva,motorul de 2.0 TDI mi sa spus de domnul Mugur(tcm turbo) ca din fabrica sunt facute sa scoata putin fum care nu se vede.Nu se vede pentru ca la majoritatea este acoperita teava de esapament de spoilerul stock,iar la altele de ex al meu DPF are rolul sa faca disparut acel fum.

 

La motorul 1.9 TDI nu ar trebui sa scoata fum fiind Stock...atunci deja intrii la banuieli.Resofteaza linistit,stage 1 e safe,dar nimic nu e 100% in viata asta.Dar asta nu inseamna ca este din cauza resoftarii daca ti se strica ceva.

Modificat de davydsss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca si 159 e o masina sportiva, inseamna ca noi, cei cu masini de greutati normale, suntem buni de WTCC :).

Ati vazut vreodata cat cantareste? Felul in care livreaza cuplul nu are nicio treaba cu cat de rapid accelereaza; de fapt, are, dar se poate livra in asa fel incat sa iti dea doar impresia ca trage de rupe (vezi TDI - si PD, si CR).

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, hai sa nu mai dam sfaturi din burta/citite/auzite samd. Cum poti sa vii sa spui dupa ce ai facut soft de 2 ore ( ironic) ca da domne e wwwwoooooowwwww!!!! si ca trebuie neaparat sa faci treaba asta?!?!?!

 

Daca imi permiteti, o sa vin si eu cu cateva impresii tinand cont ca am soft la masina de 2 ani si vreo 50k km. 

 

Asadar, partile pozitive ale softarii/chipuirii unui motor TDI:

 

- putere crescuta

- cuplu crescut

- senzatie de sportivitate 

- motorul se tureaza mult mai lejer

- cresterea placerii de a conduce

- usurinta in utilizarea automobilului (depasiri samd)

- se creaza falsa senzatie ca " sunt zmeu, nu se tine nimeni de mine"

 

Si acum, partile negative. Inca o data intaresc ideea ca aceste constatari vin din experienta personala nu din auzite pe la prieteni:

 

- consum crescut. Daca cineva imi spune ca el dupa soft are consumul mediu long term mai mic inseamna ca si-a facut softul doar sa moara vecinu. Eu nu vad de ce ti-ai face soft la masina daca nu ai de gand sa utilizezi acel surplus de putere obtinut.

- uzuri premature ale urmatoarelor: bucse, amortizoare, discuri de frana, motor, ambreiaj, volant, suporti motor, cauciucuri samd.

- costuri cauzate de defectarea aproape sigura a unor componente: turbina, ambreiaj, volant. 

- consum de ulei

- softarea unei masini de regula duce si la costuri indirecte, pe care personal le vad indispensabile: upgrade de frane( spre exemplu).

- asa cum se intampla cu orice lucru, dupa ce dispare senzatia de noutate, de wow, vei vrea mai mult si mai mult si mai mult. Asadar viitoare upgrade-uri de turbo/ambreiaj/injectoare/incercooler.

 

 

Nu mi se par folositoare posturile prin care unii dintre colegii nostri vor spune "domne, e Dumnezeu pe pamant softarea asta. Nu se strica nimic". Chiar cred ca daca iti faci soft doar de dragul ideii atunci il faci degeaba. 

 

@davydssss: ce legatura are una cu alta? Sunt useri pe forum care pot sa confirme faptul ca masina mea stock tragea aproape la fel de bine ca un bkd softat la TCM, deci teoretic 140vs180 cp. Si incearca urmatorul lucru: pune pe cineva la volanul masinii tale, tu urca te in dreapta si pune l sa ii dea pedale. Sa vezi diferenta de perceptie. Una e cand esti la volan si alta e cand esti pasager. 

 

Edit: sa nu intelegeti gresit. Eu unu personal nu as reveni la configuratia stock, indiferent de situatie. Am facut soft si la duster tocmai pentru ca consider ca castigurile imediate sunt mai importante decat pierderile viitoare. Dar asta inseamna ca mi-am asumat ca vor exista si nu ma voi plange peste o perioada de timp ca domne a cazut nu stiu ce piesa si ca vai ce de rahat sunt masinile astea noi. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai enervat degeaba.Da a crescut consumul indiferent cum merg,am mers Severin Bucuresti 300-400 km si dupa am mers Bucuresti-Constanta-Severin inca 1000 km aproape+ mers prin constanta.A crescut consumul...dar oricum nu pot sa ma pronunt pentru ca eram cu 3 oameni si bagaje full,masina lasata.In oras la mine consumul mediu vara asta l-am avut 6.3-6.4.Acuma o sa-l resetez si o sa vad cat am,dar sunt sigur ca nu o sa fie la fel.

Mi-a mancat ulei de la maxim la minim pe joja,dar am mers si cu .................. ceva timp,adica constant cu greutatea asta.Tot insist pe greutate ca inainte cand luam 3 oameni pe langa mine sau 4 sa zic fara alte bagaje se simtea imediat ca tragea mai prost.Nu o sa fac upgrade de frane ca nu sunt nebun la cap sa ma bag ca disperatu.

Se aude motorul mai frumos,se aude turat la fel,nervos,dar mai frumos.Turbina se strica si fara soft,ambreiaj,volant se strica si fara soft.Cel care a resoftato mi-a zis ca ea oricum are din fabrica probleme la volant mai ales,dar daca bag soft nu inseamna ca din cauza lui se duc acestea.Eu mi-am facut planul,se duce turbo,il reconditionez cu unul mai mare sa mai castig 20 sau cati cai mai pot acolo cu garantie 2 ani din bucuresti.Daca se duce ambreiajul,normal ca o sa bag unul mai bun ca sa mai castig si de acolo cai.

 

- asa cum se intampla cu orice lucru, dupa ce dispare senzatia de noutate, de wow, vei vrea mai mult si mai mult si mai mult. Asadar viitoare upgrade-uri de turbo/ambreiaj/injectoare/incercooler.

 

Cea mai mare dreptate aici o ai cristi.Cand am luat masina cu 140 cp ma simteam zeu...dupa 10 luni de cand am luato adica acuma inainte de soft deja ziceam ca numai trage bine...de la creier desigur...acuma cu softul,iara sunt zeu:)).

 

 

@davydssss: ce legatura are una cu alta? Sunt useri pe forum care pot sa confirme faptul ca masina mea stock tragea aproape la fel de bine ca un bkd softat la TCM, deci teoretic 140vs180 cp. Si incearca urmatorul lucru: pune pe cineva la volanul masinii tale, tu urca te in dreapta si pune l sa ii dea pedale. Sa vezi diferenta de perceptie. Una e cand esti la volan si alta e cand esti pasager. 

 

Aici esti ironic sau ?Pentru ca nu vreau sa ma apuc sa jignesc cumva acei useri sau ceva...i las in treaba lor.

 

 

In mare Stage 1 se mai spune si Stage "safe",adica cel mai sigur,dar daca este cel mai sigur nu inseamna ca nu o sa vi se strice ceva fratilor.Daca se strica,nu inseamna ca se strica de la resoftare,la alte masini s-a stricat la 100.000 km un turbo de exemplu(stock),iar altele au mers 150.000 km pe langa cei 100.000-200.000 si nu li sa stricat turbo.Eu am de gand sa utilizez acel surplus la maxim.Am mers 800 km cu acest soft si sunt ceva km si am mers chiar in sarcina cu masina foarte grea si in orase si pe autostrada,toate testele posibile.

 

 

Pentru cei care vor sa faca pe viitor,va spun ca m-am interesat mult acum inainte sa fac resoftarea.Verificati toata masina la tot,sa nu aveti pierderi la turbo,vacuum,intercooler,totul sa functioneze perfect,altfel nu o sa profitati de cei 30 cai ci poate doar de 15-20.Daca vreti sa va tina mai mult respectati limitele TDI.Masina mea din 2006-2007 cu 190.000 km deja omul mi-a spus,mai mult de ......... constant sa nu merg,adica pot sa ma duc in reprize de ........... cat vreau eu ,dar sa nu merg constant.Vrei sa te tina mai mult masina cu soft? nu te urca in ea sa dai cheie si dupa blana non stop cum a spus si Domnul Mugur.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@davydsss: stimate coleg, cred ca tu de cand activezi pe forum, n-ai citit niciodata Regulamentul, altfel ai fi stiut ca

 

"4. b) Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc)."

 

...mai ales ca in Romania, limita de viteza pe autostrada este de 130 km/h, si nu 200-220 km/h.

Daca ti-ai tunat masina, sa fii sanatos. Foloseste-o legal, sau daca nu, macar nu te lauda pe forum cu ce prostii faci, OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511: sunt de acord cu tine in anumite privinte dar nu in toate :)...Depinde foarte foarte mult pe mana cui este masina si depinde ce gen de drumuri face respectivul cu ea...mult oras...mai mult extraurban, distante scurte..distante mai lungi, etc. Daca cineva isi resofteaza masina in ideea de a da "fum" tuturor celor de pe strada, da, clar o va pune pe butuci mult mai rapid decat stock..

Daca vorbim de un Stage 1 facut cu cap, vorbim mai degraba de o optimizare si imbunatarire a softului care nu necesita upgrade de frane, care nu va rupe tampoane de motor, nu va creste consumurile de de ulei si carburant. Mai sus de atat, da, deja vorbim de alte modificare mecanice care devin necesare (dupa cum ai scris si tu deja).

Din punctul meu de vedere sunt unele masini care necesita Stage 1 si altele nu...2.0TDI-PD 140 CP spre exemplu din pct meu de vedere nu tipa dupa resoftari, insa la 1.9 TDI-PD 105CP o consider o chestiune care merita facuta pt ca motorul asta din nastere e gatuit, e lenes.

Mie la Leon a inceput sa-mi bata volant la 5.500km, fara sa aiba absolut nici o modificare masina la vremea aia. I-am schimbat tot kitul atunci si din momentul ala masina a fost resoftata Stage1 pana la 60.000km fara nici cea mai mica problema. La 60.000 am trecut la Stage 2 cu turbo si intercoller schimbate, fara sa schimb nimic la ambreiaj sau volant si am mers asa pana la 130.000 cand de-abia atunci a inceput rulmentul de presiune sa-mi dea niste semne de oboseala. A trebuit sa schimb si daca tot am dat cutia jos am zis sa schimb si volant+ambreiaj..desi mai duceau bine merci. Am facut o gresala atunci..pt ca noul kit a facut zgomote de la prima cheie...fara sa apuc sa o alerg in vreun fel...dat iar jos, dus la garantie, schimbat cu altul si dupa aia a fost ok..

Frane: pe fata prima data schimbate placutele la 60.000, pe spate la 80.000, apoi din nou pe fata la 120.000 (am pus numai OEM). Sunt intervale de schimb absolut normale.

Tampoane motor: singurul cu care am avut probleme a fost dogbone-ul si asta din cauza faptului ca tot in service cand s-a dat cutia jos au fost fortate filetele de aluminiu si s-au sttricat. A trebuit sa rebucsez filetele. La alt tampon nu am umblat desi masina era la o putere mult mai mare fata de cei 105CP stock.

La motor nu am avut nici un fel de probleme, insa nu depasam niciodata 10.000km cu acelasi ulei si acelasi filtru de aer..In 10.000km completam cam 300-400ml ulei, si asta doar pt ca vroiam sa-l tin eu mereu sus pe joja

Rept: conteaza foarte foarte mult cum mergi cu masina, pt ca daca esti unul care sa abuzeze de ea o pui in bot si stock fiind, iar o resoftare nu-i poate face decat rau masinii respective, asta-i clar.

Altfel, la o exploatare decenta, masina se va mentine ok.

A, si am uitat sa precizez legat de consum...consumul meu mediu general era in jur de 6.3% stock si oscila apoi 5.9-6% dupa Stage 1 si mai apoi 5.7-5.8% dupa Stage 2 (eu am avut un Stage2 mai custom, orientat catre un condus placut..mergea pe o harta mai Eco pana in 3500rpm si Sport dupa - pt depasirile la care aveam nevoie de plus, insa rar aveam nevoie de a utiliza plaja 3500-4500rpm..). Masina mergea cam 40% oras, 60% extraurban. Cu siguranta consumul si stock ar mai fi scazut in timp, insa cred ca tot in aceste zone ar fi stat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord partial cu tine.

sunt cateva motorizari care se cer softate fara prea multe discutii: 2.0 tdi de 110 cp si 1.6 tdi.

dar in ceea ce priveste 1.9...aici e discutabil pt ca un 2.0 de 140 de cai este cel putin la fel de ok ca un 1.9 softat, oferind in acelasi timp multiple posibilitati de upgrade. dar aici intervin alte argumente pro sau contra. o optimizare ( cresterea cu 10-15% a valorilor motorului) aka tuningul eco este binevenit indiferent de motorizare. insa consider ca nu intra in aceeasi categorie cu chiptuningul care ofera cresteri de peste 25%. eu la asta ma refer.

in fine, discutia e foarte complexa, eu an postat in ideea de a prezenta o sinteza pe scurt a experentei proprii. este clar ca sunt multi alti mai avizati dar si mai buni soferi. eu,cu stilul de mers, am trecut prin cele de mai sus.

bafta, cai sanatosi si drumuri libere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 2.0 TDI 110CP n-am avut placerea sa merg inca, deci nu pot sa-mi dau cu pararea in ce-l priveste :)

1.6TDI este totusi ceva mai elastic decat anteriorul 1.9 de aceeiasi putere, este mai silentios si mai placut la drum lung, dar altfel, da, e cam aceeiasi poveste ca putere & stuff . Dar asta referindu-ne aici la varianta de cutie manuala, pt ca in combinatie cu DSG7, comportamentul lui 1.6TDI este complet diferit. DSG-ul scoate din motor tot ce poate, si fiind un CR se intinde bine pe turatii. Eu am acum combinatia asta si sincer sa fiu inainte mersesem de cateva ori cu 1.6TDI M5 si am avut cu el cam aceeiasi senzatie pe care o am si cu 1.9TDI 105CP stock....Nu apucasem sa merg cu 1.6 in varianta cu DSG inainte sa-l comand in configuratia asta. Eh, cand am facut primul contact cu noua masina impresia a fost una al naibii de surprinzatoare...e diferenta notabila intre cum se comporta acest motor pe manuala vs automata. DSG7 avand rapoartele scurte il trage bine de tot si nici in vitezele mari nu e lipsit de vlaga. Nu mai zic de consum care nesimtit de mic. Consuma mai putin decat 1.5DCi 105Cp pe care-l am pe Megane ceea ce n-as fi crezut sa vad...

In configuratia asta chiar nu simt nevoia de mai mult...p-asta il las asa cum e, nu-l mai cipuiesc, nu-i mai fac nimic, imi place maxim cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ar fi bine sa i faci tuning ca nu prea e ok pentru DSG 7 care stiu ca e safe pana in 250 Nm exact cat are 1.6TDI, daca l tunezi se duce in 300-320 Nm si deja e cam riscant pentru cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat se poate de corect! Asta este un alt aspect pt care la asta nici gand sa mai umblu, insa dupa cum ziceam, chiar nu simt nevoia...masina trage foarte bine in combinatia asta..Plus ca am grantie 4 ani pe care nu vreau sa o pierd :D

Cutia saraca ar duce mai mult, ambreiajele uscate sunt problema...Bine...pt cine vrea neaparat, a aparut upgrade de ambreiaje si pt DSG7 facute de o firma greceasca, dar la cum arata (discuri cu padele) cred ca sunt mai degraba orientate catre motorsport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.6 TDI plus DSG 7 e foarte ok asa(am mers si se misca super), la cutie manuala merita ca e cam lesinat(vitezele f lungi nu prea ajuta motorasul), aproximativ ca 1.9 TDI 105 cp trage.......exact cum ai zis mai sus :icon_thumleft:

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

 

In urma discutiilor cu Mugur si Dragos, saptamana trecuta am facut resoftare Stage 1 la TCMturbo-IASI, prin amabilitatea d-lui Ing. Carol Fictus.

Pacientul: Leon 1P cu motoras natural aspirat de 1.4l/16V BXW (85cp/132Nm).

Castig teoretic: inca 8-10 caluti si aprox. 12Nm.

 

Primele impresii, ca sa continui in stilul lui cristi511:

- "cuplu mediu" crescut (adica fix in gama 2.000-3.000 rpm unde masina nu prea tragea), lucru care ma bucura cel mai tare dealtfel;

- putere usor crescuta, se simte in special cand dau drumul la AC (posibil sa fie tot de la cuplul usor crescut, nu stiu);

- senzatie de sportivitate, mai ales sunetul motorului care parca nu se mai chinuie ca inainte la urcatul rampelor si-n depasiri;

- motorul pare ca se tureaza ceva mai lejer.

 

Pro:

- in oras nu mai schimb asa de mult treptele si pe alocuri ma trezesc ca am 40km/h in tr. a 4-a, adica vreo 2.000 rpm, pe portiuni de drum pe care inainte de resoftare eram in tr. a III-a (asa cerea motorul, nu tine de mine);

- in rampe si in depasiri motorul este mai flexibil si se tureaza mai bine;

- parca suna ceva mai "sportiv" motorul.

 

Cons:

- pe unii i-ar putea deranja inca 2-3 dB in plus la motor, atunci cand se calca acceleratia. :)

 

Sperante:

- in afara de fiabilitate maxima, sa consume ceva mai putin in oras, la un stil normal de condus intr-un trafic bara la bara. :)

 

Revin cand am sa adun si alte impresii, dar pana atunci multumesc TCMturbo.

 

Stima,

Raul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

 

Am o Octavia 2 2005 cod motor BKD apx 200.000 km. De vreo 6.000 km mi-am schimbat turbina(noua-5000 lei). Acum am inteles ca trebuie sa schimb EGR-ul.

 

Dupa schimbarea lui m-a gandeam la un upgrade motor. Stock al meu are 140cp si a-si fi vrut sa il aduc in 170.

 

A-si dorii impresii din partea celor care au facut acest upgrade si din partea  desigur, a cunoscatorilor avand in vedere vechimea motorului si turbina noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkd-ul da rezultate bune la soft. Te hotarasti cu cine vrei sa faci treaba asta ( sunt n persoane/useri/variante) si ii dai drumul la treaba. 

 

Ce nu inteleg eu, de ce trebuie sa schimbi egr-ul? 

 

Ca impresie dupa 60k km facuti cu bkd softat: merge foarte frumos, consumul este inca rezonabil iar senzatia mers fara efort este chiar mai prezenta decat in varianta stock.  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!