Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

La masinile echipate cu DSG se schimba si softul DSG la chiptuning sau doar pe ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Se poate face soft pe cutiile DSG dar nu obligatoriu. Ce e sigur la o masina cu cutie manuala daca un gigi necunoscutu pune fisier tunat de manuala pe o automata te poti trezi ca nu merge ok cutia (nu schimba corect, se joaca intre treptele 5 si 6 la mers constant 90-100kmh deoarece are prea mult cuplu acolo ... ). Softul de motor se face pentru cutia automata la firmele bune de ciptuning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voinea- ceva impresii despre 1.4 TSi 122cp cu stage 1?! Mers - consum-zgomot -etc. Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu are cip pe dsg ?

BA da, eu.

140>170 by TCM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

BiCos > ce sa zic. Eu am 1.4TSI 25.000km tunat de la 4-5000km . E si cu DSG7 . Am ales motorul datorita pretului ok si rezultatelor foarte bune pe multi clienti. Nu regret decat ca nu poate avea 200cp .. in rest trage cum trebuie , consumul e decent si suntem multumiti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ai nici-o problema nu? nu schimba mai greu sau mai stiu eu...

Modificat de TM17DNI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu are de ce sa schimbe mai greu. E facut softul pentru 1.4TSI DSG si sunt foarte multumit. Soft TCM Turbo (pentru cei ce nu se prind)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In mai implinesc 3 ani de cand am plusat si nu am avut probleme, imi pare rau ca nu i-am dat din start mai mult.

Cu ocazia asta vreau sa va intreb domnu Voinea sau Mihai ce cuplu am acuma la 165CP si 6 trepte ca am uitat.

Multumesc, si la cati mai multi clienti multumiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

la acel motor cu stagiul de 165p ai 70Nm in plus fata de original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara! Pentru motorul 2.0 tfsi de pe Audi A6 ce se poate face? Exista vreo diferenta intre acest motor (170cp) si cel de 200cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Date: 20.02.06

Engine type code:

at at

at at

base:

**

Order-No.: 3C0 120 170 BMP/1

Vehicles with automatic transmission require gear box oil change every 30.000 km

Constructive change regarding the standard version:

Diesel

0 - 100 km/h:

For checking availability of modification, please let us know the ECU number prior to placing an order!

Please see our applicable guarantee directives for further information!

Details about driving performances are approximate values without obligation which are established on ABT test vehicles and may vary depending

8,7

FWD, manual, 6-gear Drive / Transmission:

3800

Torque:

Drive / Transmission: FWD, manual, 6-gear

10,1

in preparation

Power [kw]

New vehicles:

Certificate:

EURO 4 (fulfills AU-regulations)

Used vehicles:

speed frequency [rpm] speed frequency [rpm]

rpm

Guarantee: **

Fuel type:

Bore: mm

Torque:

Stroke: 95,5

rpm

Base: Modified:

Nm

4000

95,5

81,0 81,0

103/(140) kw/(HP)

Emission standard:

Stroke:

Power:

mm

Power:

Bore:

BMP Chassis number necessary for modification!

Errors as well as alterations in price and technology excepted

on tyres and equipment of vehicle

Our applicable valid terms and conditions apply

mm mm

app.

1800 - 2500

370

s

Top Speed: *

ABT Power Upgrade

Water-cooled 4-ylinder-in-line-TDI-engine with two above lying camshafts (DOHC), two-valve-technology, roller-type cam

follower with hydraulic valve clearance compensation, unit injector fuel injection system, exhaust turbo charger with

variable turbine geometry and charge air cooling, diesel particulate filter

Base:

VW Passat (3C) 2,0 TDI (DPF) to app. 125/(170) kW/(HP)

Top Speed:

320

rpm

app.

Nm

206 km/h

app.

0 - 100 km/h:

Torque [Nm]

modified motormanagement

2 years for our deliveries and services until max. 30.000 km

2 years according to range and directives of the manufacturer until max. 100.000 km

214 km/h

s

* Note sufficient speed release of tyres!

app.

2100 - 3000 rpm

125/(170) kw/(HP)

modified:

Abt Sportsline GmbH • Daimlerstraße 2 • D-87437 Kempten • Telefon: +49 (0) 8 31/5 71 40-0 • Telefax: +49 (0) 8 31/7 26 66 • Internet: www.abt-sportsline.de

Geschäftsführende Gesellschafter: Hans-Jürgen Abt • Christian Abt . HRB 4448 • Amtsgericht Kempten . UST-ID-Nr.: DE 128 7486 143

Bankverbindung: HypoVereinsbank Kempten • BLZ 733 200 73 • Konto 204 47 57 • Postgiroamt München • BLZ 700 100 80 • Konto 101 575-809

Lieferungen, Leistungen und Angebote erfolgen ausschließlich unter Zugrundelegung der allgemeinen Geschäftsbedingungen der Abt Sportsline GmbH.

100,0

150,0

200,0

250,0

300,0

350,0

400,0

0 1000 2000 3000 4000 5000

0

40

80

120

160

0 1000 2000 3000 4000 5000

cip bmp 2_0 tdi.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat pentru colegul cu motorul 2.0 tdi cod BMP, referitor la refuzul celor de la ABT de resoftare.

Insa am nelamurire cu privire la schimbul uleiului din cutie DSG la fiecare 30.000 KM?(de ce asa de des)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am citit de nenumarate ori acest topic stufos, e randul meu sa imi exprim si eu incantarea fata de schimbarea in bine a masinii mele.

Treapta 1 e deosebit de violenta, si urca foarte repede in 4000rpm (accelerata brusc la 2200 rpm rupe aderenta cu jante pe 15"), treapta a 2-a, daca inainte ma incanta, acum mi se pare extraordinara, treapta a 3-a mi se pare mai putin schimbata in raport cu celelalte, dar oricum e foarte bine, si...cea mai misto mi se pare treapta a 4-a, care inainte de chiptuning parca nu exista, acum insa e foarte lunga si rezolva problema depasirilor la viteze mai marisoare. Inca nu am testat treapta 5, revin cu feedback cand o sa ies din oras.

Pe aceasta cale le multumesc lui Mihai Nistor si lui Dragos Voinea, adevarati profesionisti si exemple in ceea ce priveste respectul fata de munca pe care o presteaza si fata de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-au imbunatatit foarte mult reprizele 80-120 si 120-160...exact ce trebuia pt depasiri mai sigure. mai sus de 160 nu am urcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor si multe multumiri lui Dragoș Voinea si d-lui Patriciu Giuvelca, reprezentant TCM in Pitesti ,pentru treaba minunata care au făcut-o cu mașina mea,parca am alta mașina,trage de rupe,parca merge si mai frumos ,iar consumul a scăzut dacă păstrez un stil de mers mai batraneste,insa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B-490-RZV motorul de 170 de cai 2.0 tfsi in principiu e acelasi motor cu cel de pe gti, seat leon fr, skoda rs etc de 200 de cai. marea lui problema e ca e limitat din softwareul de fabrica si mai mult de 235 de cai nu va face... decat daca exista cineva destept incat sa iti faca update la softul de 200 de cai, insa pentru asta inseamna sa treaca de imobilizator, ceasuri...etc...cunosc o persoana avizata pt asa ceva, a mai facut insa nu si pe audi a6, dar se poate incerca.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ,am la masina din "imagine" un chip facut in 2007 ,de la 90CP - 116 Cp ( + - 5 CP) nu am avut nici o problema serioasa pana in prezent,singura problema a trebuit sa curat turbina de 2 ori din cauza depunerilor de calamina si funingine,dar asta din cauza ca circul foarte mult in oras (cred),in concluzie nu mi-a picat nimic si ma bate gandul sa o duc la un stage 2 asta implica schimbat turbina care oricum mi se pare c-am obosita,aaa am uitat sa mentionez, cipul sa facut la 220 mi Km si acum am vreo 340 mi Km.Bafta la toata lumea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Ce pot scoate dintr-un benzinar de mk3,1.8(90cp),cod motor ABS?fara un consum prea exagerat?Inca ceva,in eventualitatea unei montari a unui kit turbo (de calitate!!-undeva la 2000 si putin de euro) +un remap la cat se poate ajunge?Se schimba internele in cazul in care trece de 150 cp?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ai fi nebun sa nu te gandesti si la un upgrade de frane cu asa modificari serioase de putere. Si in plus un sfat foarte important. Anvelope de calitate. Vara de vara si iarna de iarnna .. caci singurul contact intre masina de sute de cai si drum este anvelopa. Sa fie buna! Si nu mai veche de 5-6 ani daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Multumesc de sfaturi,discuri deja am achizitionat,mai ramane de cumparat o pereche de placute,cu sau fara multi cai,o franare eficienta este binevenita oricand.Insa tot nu m-am lamurit cu privire la intrebarea mea :icon_cheesygrin: :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si multe multumiri lui Dragoș Voinea si d-lui Patriciu Giuvelca, reprezentant TCM in Pitesti ,pentru treaba minunata care au făcut-o cu mașina mea,parca am alta mașina,trage de rupe,parca merge si mai frumos ,iar consumul a scăzut dacă păstrez un stil de mers mai batraneste,insa încă nu m-am saturat de senzatiile oferite când o calc.Am cam 3saptamani de la resoftare si cca 2000 km facuti fără nici un fel de problema si astept in fiecare zi sa mă bucur de " noua mea mașina".Multumesc încă odată băieți !

abatele80 sa inteleg ca masina ta are 140cp dupa tuning sau atat avea inainte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Nu am citit toate paginile, dar va intreb daca si-a facut cineva recent resoftare pe motor 1.9 TDI 131cp AVF? As dori ceva informatii.

Multumesc.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu citesti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca sunt 62. Deci nu este nici un updat sau un resumat din cele 62 de pagini, sau ceva de genu.

Daca ai ceva informati si mi le poti da ti-as fi recunoscator.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici impresia mea. Intre timp am mai facut si la altele.

Ar trebui sa te intereseze mai mult remaparile facute mai demult. Asa poti urmari fiabilitatea masinii, nu la cele care sunt facute recent.

L.E. Intre timp mi-a mai picat ventilatorul de la climatronic! Deci nimic legat de resoftare.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!