Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

Va salut, am si eu masina din semnatura de vreo 6 luni, motorul este 2.0 CBAB, 140 de cai in carte, dar am mers cu alte masini cu acelas motor si nu trag lafel, exista o modalitate mai ieftina si rapida prin care sa verific daca masina a fost chipuita de fostul proprietar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un 80-120 km/h in treapta 4 ar trebui sa fie destul de concludent, cu soft ar trebuu sa scoti cu ~ 2-3 secunde mai putin fata de una la fel, stock, cu aceleasi roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva soft de la revo? M-am uitat pe site si mi-a picat fata cand am vazut graficul si mai ales, presiunea...

 

 

Mai jos scrie si "low boost" :))

 

 

734542e92d8e4e8ccc096f91ebc9edd5.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, interesant graficul, dar ce sti despre acest A3 1.8 T? Ii stock? ce upgradari mai are? Numai din soft 1.8T de generatia asata mai veche sigur nu il poate duce de la 150 cp la 220cp. Ii vb de Revo tuner in Ro?

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"4Bar" din numele acelui grafic dyno se refera la faptul ca regulatorul de benzina a fost schimbat cu unul de 4Bar. Regulatorul stock este de 3Bar.

Turbina de serie la modelul 1.8T (K03) functioneaza safe la valori de maxim 1.30 Bar si ii este imposibil sa atinga valori de 2.0 Bar, ca sa nu mai vorbim de 4.0 Bar :-)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logic, dar de ce ar pune pe 1.8 T stock un MAP de 4Bari? ii cam tras de coada acel grafic. Adica avand in vedere ca nu cunoastep masina.

 

 

 

 

Vreau sa intreb daca sunt colegi de skoda octavia 2 (din 2005 in sus) cu motoare de 1.9 TDI de 105 cp  si care au resoftare chiar si Stage 2.

 

Ma bate gandu la o octavia daca as renunta la passat, care el incepe sa fie obosit + ca m-am plictisit de el. In configuratia " eco"care o am Hardware si Software am pe dyno 188 cp si 400 si putin de NM. Deci 1.9-le de 105 cp as putea din punct de vedere mecanic, adica ambreaju si injectoarele duc la vreo 180-200 cp? Ce ma deranjeaza ca cred ca ii motorul transversal...

 

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune de la rampa de injectie nu map, adica daca ai injectoare cu x capacitate la 3 bar,i la  4 bari pe regulator primeste 25% flux de combustibil in plus fata de 3 bari. Am pricipit. 

Modificat de torentmonkey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAP-ul este una ( senzor presiune boost ) si nu are nici o legatura cu regulatorul de presiune benzina, pe scurt FPR ( fuel pressure regulator ) care a fost schimbat la acel 1.8T ;)

Referitor la PD-ul de 105, pe injectoare stock am vazut max. 180-190 Bhp, evident cu turbina hibrid, evacuare, admisie, intercooler, etc. Pentru mai mult, primul pas este un de upgrade de injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o octavia 1 1.9 tdi, 90 cai, soft-ul a fost facut la 28000km, iar masina am vandut-o de curand la 185000 km. Nu am avut nicio problema la motor sau ambreiaj. Schimbul de ulei si filtre a fost facut mereu la maxim 10000km, iar motorina folosita OMV max motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de informati.

 

@Revo, da uitasem ca ii benzinar...  Da upgrade la injectoare ma gandisem si eu, asta nu ar fi o problema gasesc ceva de 5.0 TDI V10 si sunt foarte ok pana la 350cp. Ce imi displace ii motoru tranversal si cutia de viteze in 5 trepte, deci peste 200 cp trebuie alt volant si ambreiaj. Sunt in studiu si am vazut ca pe octavia 2 de 105 cp acest punct ii o problema. Nu vreau masina de curse ci un all day car dar cand merg cu el in vacante ( 20h vreo 2200 km) vreau sa mearga, mai ales ca am si unde merge (No Speed Limit).

 

Acum tot caut masini "pretabile" la chiptuning de genu stage 2 + ... avand in vedere ca circul acum AVF de 300 mi km (volant si ambreiaj OEM) si cu un plus de putere de peste 50 de cp si 100 nm, nu cred ca m-as obijnui sa merg cu octavia de 105 cp.

 

De aceea fac appel la niste impresi de-a colegilor de aici care  au masini resoftate.  Initial vream un 16v 2.0 TDI, RS imi place cel de 170 cp... dar m-ar costa mult asigurarea, aici in Franta ii considerata masina sport si are puterea fiscala mare. 

 

Merci

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu și eu am 1.9tdi BXE octavia 2 facelift. Cu soft stage 1 140cp 310-320nm (nu măsurați, dar comparați cu 2.0tdi 140cp bkd și se duce mai bine chiar). Ce anume ai vrea sa afli mai mult? Softul îl am de vreo 42k km, în prezent mașina are ~104500km și merge bine încă, nu mi-a picat nimic, dar volant face gălăgie, bate la rece, uneori și la cald, dar mai putin. Dar nu m-am ferit de accelerări dese pana în 4000rpm deci dacă nu abuzezi mașina nu cred ca vei avea probleme cu ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 1 pentru masina din dotare la AMC. Incintat de cum se comporta masina. Am testat-o pe drumul de intoarcere pe Rucar-Bran si diferenta e mare.Parca s-au "reasezat" treptele de viteza, nu mai exista zona de lipsa de putere care aparea la reducerea vitezei sau la depasiri. Practic la schimbarea treptei de viteza esti intotdeauna "pe cuplu".

Dupa ce inveti un pic masina iti dai seama de diferenta. Surprinzator (sau nu) consumul ramine acelasi sau chiar pare ca scade.Am doar 200km de la mapare si poate ar trebui sa fiu mai precaut insa impresia e extrem de favorabila.Singura temere e legata de potentiala uzura mai mare in timp a unor componente. Lucru care deocamdata e doar ipotetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ipotetic, este real. Depinde insa doar de tine cum vei gestiona aceasta uzura; totul depinde de maniera de utilizare si intretinerea oferita ca atare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,  @Ruiz ce inseamna ptr tine Stage1 ... "astai ii feelingu" bafta si cati mai multi km.

 

Eu cred ca am sa renunt la grupu vag, inca sunt in studi. Vreau sa raman tot pe diesel ptr drumurile lungi care le fac (Fr-Ro) si tot la un 4 cilindri 2000cm cubi, din cauza asigurari mari aici in Fr.  Deci am zis bi turbo... si numai 2 marci propun motoare mici cu bi turbo, pionerul bmw si mercedesu c250 dar are motor de 2165 cm cubi. Deci cred ca am sa optez ptr bmw 123d  204cp, prima masina diesel in 4 cilindri care ofera 100 cp pe litru.

Acum studiez cat de pretabila ar fi la tuning. Din slabele informati care le-am adunat in cateva saptamani ar fi ca ii motor CR deci cu pompa de inlate, care ar fi cica destul de limitata, se mai pot stoarce max 70 cp. Si cum ca este foarte lineara, nu ii exploziva ca si  PD TDI.

 

Ca si versus cica se compara cu un golf 5 GTI.

 

P.S Merci de raspunsuri si informatii, va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee, am auzit discutii purtate de om care se ocupa cu bmw-uri ca acel motor poate face chiar 300 de cai, fara prea mare bataie de cap. Dpf off, soft si ic.

Cat despre fiabilitate....cand vb de puteri litrice impinse la +130-150cp fara interventii majore...cred ca nu are rost sa ridicam subiectul.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ipotetic, este real. Depinde insa doar de tine cum vei gestiona aceasta uzura; totul depinde de maniera de utilizare si intretinerea oferita ca atare.

Am zis ipotetic fiindca nu sunt genul care urca in turatii peste 3000 decit ocazional si in plus nu fac mai mult de 15000 pe an. Deci nu ar trebui sa simt o uzura mai accentuata cel putin daca vorbim de urmatorii citiva ani. Masina are 35000 deci km multi inainte.Ma astept intr-adevar sa schimb mai des placutele.Faptul ca masina urca mult mai repede in ture implica ulterior si frine mai multe :). Pentru cei care merg in forta va exista intr-adevar si o uzura mai accentuata la portofel...

Stage 1 - vorbim de ~140CP si ~300Nm. Din punct de vedere al motorului nu e ceva exagerat 30 de caluti in plus...

Modificat de Ruiz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 nici 60 in plus nu as zice ca dauneaza, daca nu faci abuz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

am tot rasfoit paginile dar nu am gasit nici un coleg cu un CFHC pe o octavia 4x4 sa imi dea niste impresii.

Haldex-ul este principala mea grija .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, are cineva remapare la octavia 2 facelift 1.8 tsi dsg? Multumesc.

P. Am intelrs ca ar suporta 250 nm maxim dsg ul, dar unii tuneri de la noi spun ca nu vor fi pb cu dsg ul 7, chiar dc stim ca este o cutie cu probleme de fiabilitate. A mea are 162 k si momentan nu au fost pb.

Salut, are cineva remapare la octavia 2 facelift 1.8 tsi dsg? Multumesc.

P. Am intelrs ca ar suporta 250 nm maxim dsg ul, dar unii tuneri de la noi spun ca nu vor fi pb cu dsg ul 7, chiar dc stim ca este o cutie cu probleme de fiabilitate. A mea are 162 k si momentan nu au fost pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

De unde ai inteles ca are limita 250Nm DSG7 ? Ai un document sau e un zvon prin targ ? (deoarece eu te contrazic cu 250Nm limita)

PS: da DSG7 sunt cu probleme, pe CAXA mi-au picat ambreiajele cat si mecatronicul si acum la DSG7 de pe CZDA la 4000km am schimbat deja ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E mai mult din targ, dar e zvon prin toate targurile. Zvonuri alimentate de VW care nu a pus DSG7 DQ 200 pe niciun motor peste 250nm. Ba chiar limiteaza 1.8TSI la 250nm ca sa ii puna DSG7. 1.8TSI cu 4x4, deci fara DSG7 este la 280nm.

 

Apoi din cate stiu din fabrica DSG7 nu vine cu posibilitatea de LC. Toate astea pentru a proteja ambreiajele. 

De ce ai vrea sa pui 300+nm pe niste ambreiaje care ajung sa cedeze in 20-30k km singure? Mai ales daca sunt frecate in oras.

Exista tuneri reputati care au dezvoltat soft pentru cutie DSG7?

 

 

L.E.:

http://www.vw-eg.com/innovation.aspx

Both DSG dual-clutch gearboxes are application-specific. The 6-speed is paired with high torque engines (up to 350 Nm) while the 7-speed variant is more effective in combination with smaller engines and torque outputs of up to 250 Nm. 

 

Poate e treaba depasita cu DSG6. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am documente, doar ce am citit pe forum urile de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

VW Bora 2002, motor ASZ

Fabrica 131 CP, 310 Nm iar dupa resoftare  174 CP si 430 Nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce alte modificari ai mai facut ptr a optine 174 cp din cei 130 ai ASZ-ului? Cati km ai cu bora? Unde ai facut softu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio modificare. Km 288.000, iar softul este făcut în Slatina

La mod de mers normal, cauciucuri iarna noi și temperaturi scăzute, 80% în oraș și 20% afară, am consum de 7,7/100km, în condițiile in care astă vară cu anvelope de sezon și fără resoftare am avut 8,3/100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!