Jump to content

Impresii chiptuning...


andREI
 Share

Postare recomandată

zgb, nu stiu de ce, dar eu am impresia ca tdi-ul meu de 101 cai remapat cu prima versiune ar fi putut tine la respect un original de 130 cp...

:banghead:

<{POST_SNAPBACK}>

eu m-am referit la cel de 110 care e non pd si cred ca are cuplu mai mic decat 100pd ... eu am ars de mai multe ori un 110 + chip cand nu aveam eu chip...ne dadeam din semafor in semafor pe unirii dus si intors :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Administrator

saptamana asta am trecut pe la dyno la Master Tuning si am testat doua versiuni. scot 125CP cu una si 140CP cu alta :D

sunt multumit tinand cont ca masina are o varsta. Foarte sigur scoate si 110 original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri pe la 13 plec la Bucuresti cu un amic si fetele sa facem oarece cumparaturi de sarbatori..

pe drum i-si aduce aminte inividul (NetFlow) sa facem oarece teste de la 80-120..zis si facut

Scosei 6.5 sec .4 pers (350 Kg suplimentar) ...in viteza 4

Cum eram in tromba, motorul cald, drum liber..zic hai sa fac si un Italian tunap...zis si facut ..in a 4-a 4700 Rpm- 180 Km/h mers doar 10 sec ca mi-a sarit in cap RADARUL din spate (ai 180 aaaa)(daca ar sti ea).

Ajung in Buc..mers colo, mers colo la un moment dat cand plecam cu 1-a mai repede ..inainte sa debraiez de tot , 2-3 zmucituri..si tot asa tot Buc ..In a 2-a , fortata.. nica. Doar la 1-a . Mi-am sunat mecanicul , povestesc..si zice : "Ambreiaju frate "

Nu ca un kit ar fi din cate mi-a zis el 30 mil cu montaj (ca cica e cu masa dubla) dar..

Sa fie de la Italian tunap(acolo la 4700 am simtit cateva zmuceli), sau marirea de putere care am facut-o acum 6 luni de la 130 la 170 Cp ?

A si de Topic vorbind...DA sunt foarte multumit..chestia aia ,Tuning, te trezeste la viata.

Ca acum vreau mai mult....discutam altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana asta am trecut pe la dyno la Master Tuning si am testat doua versiuni. scot 125CP cu una si 140CP cu alta :)

sunt multumit tinand cont ca masina are o varsta. Foarte sigur scoate si 110 original.

Cit a costat testarea ? Ma bate si pe mine un gind sa verific herghelia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am referit la cel de 110 care e non pd si cred ca are cuplu mai mic decat 100pd ... eu am ars de mai multe ori un 110 + chip cand nu aveam eu chip...ne dadeam din semafor in semafor pe unirii dus si intors :)

TDI 110 CP

(AFN, AHF) - VE (pompa distribuitoare)

110CP, 235 Nm original; 132CP, 282Nm tipic cipurilor de pe piata

TDI 101 CP

(ATD) - PD

100CP, 240 Nm original; 125CP, 288 Nm tipic cipurilor de pe piata

(vezi http://www.tdi.com.au/tdi_seat.html )

Ai dreptate insa la limita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri pe la 13 plec la Bucuresti cu un amic si fetele sa facem oarece cumparaturi de sarbatori..

pe drum i-si aduce aminte inividul (NetFlow) sa facem oarece teste de la 80-120..zis si facut

Scosei 6.5 sec .4 pers (350 Kg suplimentar) ...in viteza 4

Cum eram in tromba, motorul cald, drum liber..zic hai sa fac si un Italian tunap...zis si facut ..in a 4-a 4700 Rpm- 180 Km/h mers doar 10 sec ca mi-a sarit in cap RADARUL din spate (ai 180 aaaa)(daca ar sti ea).

Ajung in Buc..mers colo, mers colo la un moment dat cand plecam cu 1-a mai repede ..inainte sa debraiez de tot , 2-3 zmucituri..si tot asa tot Buc ..In a 2-a , fortata.. nica. Doar la 1-a . Mi-am sunat mecanicul , povestesc..si zice : "Ambreiaju frate "

Nu ca un kit ar fi din cate mi-a zis el 30 mil cu montaj (ca cica e cu masa dubla) dar..

Sa fie de la Italian tunap(acolo la 4700 am simtit cateva zmuceli), sau marirea de putere care am facut-o acum 6 luni de la 130 la 170 Cp ?

A si de Topic vorbind...DA sunt foarte multumit..chestia aia ,Tuning, te trezeste la viata.

Ca acum vreau mai mult....discutam altadata.

Verificat ambreiaj..ok..refacut test fara 130KG din cele 350 la bord 5.7sec 80 - 120

Sunt din ce in ce mai impresionat de tuning ..:)

Apropo..care stii post cu performante ..ca io cu search nu am gasit

Modificat de PwR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am combinat utilul cu mult-doritul, astfel ca fiind in delegatie in Ungaria am urcat masina pe un stand dyno.

Consecinte: Pmax = 97.3kW, Mmax = 335 Nm - asta cu versiunea RACE. Puterea (aprox. 132 CP) e data la motor, la roti a dat cca. 115 CP. Observati nu atat puterea maxima, cat plaja de turatii pe care se intinde fain-frumos.

Good job, Markus!

PS: a costat 40 euro, in care intrau doua masuratori. Imi pare rau ca n-am avut la mine softul original, eram curios cat dadea din fabrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

avand in vedere ca e un topic general cu impresii sper sa nu se supere nimeni ca postez si eu desi nu am vw

Impresiile:

In primu rand, amabilitatea lui Dragos este uimitoare, si faptu ca m-a suportat pe langa el e la fel de uimitor :P

Operatiunea a decurs repede si fara incidente, cred ca a fost primu sportage facut, nu stiu ce sa mai zic, dar cei care au facut deja reflash cu Dragos stiu de ce vorbesc, iar cei ce se gandesc, ar fi bine sa afle ;).

Impresii despre masina nu am multe inca, dar ce am obesrvat eu pana acum par sa fie standard pt toate, la inceput nu prea simti mare lucru, dupa ceva zeci de km incepe sa si dea drumu, cel mai bine pare sa se simta in a 2-a si a 3-a, in a 4-a pare sa urce la o viteza mult mai mare ca inainte, viteza maxima nu pare sa se fi schimbat masina avand aerodinamicitatea unei caramidute.

O sa revin cu mai mute impresii dupa cateva drumuri pentru ca incontinuare masina mea pare sa fie intr-o etapa de acomodare, aseara surprinzandu-ma cand a fugit de sub mine prompt la pedala ;)

multumesc inca o data lui Dragos Voinea pentru chip

will be back :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un Golf 1,4 benzina 16 V, 55KW (64 cai putere). Se poate face un chip-tuning pentru a mari performantele? Mie mi se pare cam putin 64 de cai pentru un motor de 1,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut resoftare de la Dragos ...

La inceput nu se simtea nimic,dar dupa cativa zeci de km totutl s-a schimbat.Mersul motrului este altul,iar cresterea cuplului/puterii se simte f bine in treptele 4 si 5 unde reprizele sunt evident imbunatatite..

Sunt curios totusi ce o sa arate pe Dyno....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m-am dat si eu un pic pe splai! cam 10 masuratori pe 80-120km. Media aprox 6 sec(masurat pe climatronic cu cronometru). E bine? Cum se calculeaza puterea? Am mai vazut cateva calcule pe aici insa nu prea corecte. Scuze pt OT!

La cat ajunge in varianta de 175-180 CP?

Modificat de Raf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt irelevante masuratorile 80-120Km/h facute cu cronometrul, chiar si pe climatronic.

Cel mai corect este cu VAGCOM-ul, intr-a 4-a. Se face log in modulul engine grupul 6 sau in modulul ABS grupul 1.

In acest fel sunt inlaturate erorile de citire a vitezei si de cronometru.

Eu obtin 6.9 secunde. Masina are 1450Kg (cu sofer si rezervorul 60-70%) si aproximativ 140HP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma vizitei lui Voinea in Iasi incep sa am si eu niste impresii si pot sa spun ferm ca sunt pozitive.

Comportamentul motorului s-a schimbat semnificativ.

Cuplul m-a impresionat in primul rand, reprizele s-au ameliorat, masina “trage” efectiv mai bine in toate treptele, mai brutal intr-a III –a, dar deosebit de placut si in cele superioare.

Nu am insistat pe cronometrari dar am verificat usor ca masina urca mult mai rapid spre vechea viteza maxima.

Ca o prima concluzie, si cat mai On Topic, as spune pentru cei care stau inca in expectativa sa … se bucure de viata ... merita cu siguranta :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oo..felicitari...la 2.0TDI, e intr-adevar o chestie super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimele doua zile impresiile s-au mai cristalizat.

Cand am repetat niste self-made teste pe un traseu cunoscut si am avut grija sa dau lestul jos (pasageri, baxuri da apa din portbagaj), am ajuns la concluzia ca de fapt am … alta masina.

Viteza de top pe traseul meu a crescut cu ~ 13km/h si mai ales viteza de trecere printr-o sicana care precede zona mai dreapta si mai lunga a crescut si ea, motorul permitand deci o tractiune semnificativ mai buna pe virajele rapide si evident o iesire mai buna de pe viraj.

Evident am mai mers si pe alte trasee intre timp, unde comportamentul a fost de asemeni foarte bun ameliorarea reprizelor fiind mai mult decat evidenta, dar parca mai elocvente pentru mine au fost testele amintite.

Concluzia de etapa este deci ca merita cu prisosinta … sa iti schimbi masina … in acest fel.

Pentru cei care vor mai multe amanunte astept cu placere PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu impresii ciptuning, la mine viteza maxima nu a crescut de nici un feldin cate reushesc eu sa imi dau seama(masurata pe gps), dar am alte efecte secundare, cum ar fi micsorarea erorii kilometrajului in raport cu gps ul. In viteza 1,2,3 masina parca fuge de sub mine, 4, 5 nu simt eu modificari considerabile dar acul parca urca mai repede in interfalul 160-180km/h.

Masina chiar se comporta diferit si fun, am mai mers si cu una nemodificata imediat dupa ce am mers cu a mea si parca pare asa plictisitoare :P.

Alte teste nu am reusit sa fac, sau nu stiu sa fac, poate o sa ma dau si cu accelerometru sa vad diferentele fata de specificatiile producatorului :D

In rest, ce pot sa mai spun, nu dati banii pe prostii puneti cip-uri la copii :D

si Dragos(Voinea) e super de treaba, si modificarile facute cu simt de raspundere , nu degeaba il apreciaza toata lumea

Mersi Dragos inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the navigator

:) dupa ce am citit posturile voastre...ma bate un gand :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar am alte efecte secundare, cum ar fi micsorarea erorii kilometrajului in raport cu gps-ul

Asta a fost tare :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta a fost tare :D

oh well, era enorma inainte, 195pe bord, 175pe gps...acum e la un mai uman 169 pe gps la 180 pe bord.

/later edit, posibil sa fie fost diferenta asa de mare de la cauciucuri, prima masuratoare cu abaterea enorma, a fost facuta cu cauciucurile de iarna, a doua , dupa cip cu cauciucurile de vara, dar ca dimensiuni si cele de iarna si cele de vara sun 215/65/16 deci nu vad de ce ar fi de la asta. acele vitezometrului nu sunt comandate electronic? din soft, sau tot ca la dacia din 1700 toamna,mecanic?

Modificat de at_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-o fi recodat si bordul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa influenteze puterea motorului (cea care este afectat de chip-tuning) viteza afisata pe bord :beerchug: Cu siguranta era de la cauciucuri sau alte cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a chipuit din greseala instrument cluster-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oh well, era enorma inainte, 195pe bord, 175pe gps...acum e la un mai uman 169 pe gps la 180 pe bord.

adica tie pe bord...si pe gps ti-a scazut viteza maxima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, viteza maxima pe gps nu s-a schimbat in vrun fel, 175 si inainte si dupa cip...acolo am dat un exemplu la care imi aduceam aminte valorile concret

ok, sorry pt concluzia greshita...daca instrument clusteu nu e controlat de ecu, nu poa sa fie decat de la cauciucuri dar eu sunt off topic si imi dau un warn singur :D

concluzia e ca e frumos sa simti cum fuge masina de sub tine...rescrierea softului isi merita toti banii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!