Jump to content

CARBURATOR


lucian
 Share

Postare recomandată

ok, deci unde era buba??? la surubul de reglaj!!! L-am insurubat si desfacut 2,5 ture si merge super,porneste super.Daca cu cat il insurubam mai mult da mai putina benzina nu ar trebuii sa-l insurubam si mai mult(sa-l desfacen 1,5 ture) ca sa dea si mai putina benzina, sa mearga mai sarac si teoretic sa avem un consum mai mic?A incercat cineva treaba asta?

vrei sa faci si tu ca Nastratin cu magarul? - chiar si ala a murit, cand exact incepuse sa se hraneasca cu aer! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

E posibil sa fie redundant. Dar pentru ca mie mi-a fost de folos am postat articolul folosit de mine la reglajul 34PICT3-ului meu (tradus in romana) aici: Reglaj 34 PICT 3

E posibil ca procedura sa mearga si pentru tipuri inrudite de solex, eu va pot spune ca e ok pe al meu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie redundant. Dar pentru ca mie mi-a fost de folos am postat articolul folosit de mine la reglajul 34PICT3-ului meu (tradus in romana) aici: Reglaj 34 PICT 3

E posibil ca procedura sa mearga si pentru tipuri inrudite de solex, eu va pot spune ca e ok pe al meu :)

articolul nu e de gasit, logat sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

articolul nu e de gasit, logat sau nu

E doar in limba romana. alege romana din dropdown listul din stanga ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observatie: descrierea din primul paragraf al procedurii este incorecta - surubul de pe clapeta de acceleratie, cel care calca scarita clapetei de soc se regleaza DUPA ce motorul se incalzeste iar socul este complet deschis

surubul se desurubeaza/insurubeaza pana cand abia atinge ultima cama (cea mai de jos) a scaritei a.i. sa puteti prinde usor o foaie de hartie intre surub si cama (ca si cand ati masura cu lera) si sa o scoateti cu usoara frecare - dupa care mai insurubati 1/4 tura - aceasta este pozitia de referinta a clapetei de acceleratie, cu motorul cald si la relanti - adica gradul de deschidere al clapetei

apoi urmeaza reglajul de referinta al celor doua suruburi - de amestec si de aer, asa cum se descrie in articol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observatie: descrierea din primul paragraf al procedurii este incorecta - surubul de pe clapeta de acceleratie, cel care calca scarita clapetei de soc se regleaza DUPA ce motorul se incalzeste iar socul este complet deschis

surubul se desurubeaza/insurubeaza pana cand abia atinge ultima cama (cea mai de jos) a scaritei a.i. sa puteti prinde usor o foaie de hartie intre surub si cama (ca si cand ati masura cu lera) si sa o scoateti cu usoara frecare - dupa care mai insurubati 1/4 tura - aceasta este pozitia de referinta a clapetei de acceleratie, cu motorul cald si la relanti - adica gradul de deschidere al clapetei

apoi urmeaza reglajul de referinta al celor doua suruburi - de amestec si de aer, asa cum se descrie in articol

articolul e deschis la comentarii .. .te rog sa contribui acest comentariu chiar acolo. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

articolul e deschis la comentarii .. .te rog sa contribui acest comentariu chiar acolo. multumesc

tocmai am tradus si adaptat articolul corespunzator de pe vw-resource.com

cer permisiune de inlocuire

textul original a fost back-up-uit; daca e nevoie de el, poate fi restaurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar in limba romana. alege romana din dropdown listul din stanga ...

din dreapta vrei sa spui - cealalta stanga :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din dreapta vrei sa spui - cealalta stanga :)

;)

OK pentru inlocuire. nu e nevoie de backup. e suficient sa inlocuieshti prin versionare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mare si urjenta!!!

consuma cam mult si asta de cand am umblat la suruburile astea doua!

imi spune si mie cineva ce reprezinta? si cum se regleza?

astept si mo de frig !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mic il inchizi la maxim si dupa aia il deschizi 2 ture si 1/2.o tura are 360 grade,iar cel mare(aerul) in deschizi pana sta intre 850 si 950 rpm.aceste reglaje le faci cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok! Dupa cum bine stim o minune nu tine mai mult de trei zile! In cazul meu doua!

dupa ce am facut reglajele "ca la carte" am constatat ca s-a ridicat consumul la peste 12% (inainte lua 8%) si sa nu mai vorbesc de ralanti care nu mai tine nici in ruptul capului si atunci cand vreau sa o accelerez, pe la 1500 rotatii/min efectiv moare, se ineaca si se turaza doar daca o accelerez f.f.foarte usor asta pe liber, ca in sarcina moare din prima! acest fenomen dispare partial doar daca o las sa se incalzeasa vreo 10 min! AAAAA si sa nu uit ca de pornit nici nu se pune problema efectiv nu mai vrea decat dupa ce dau ca disperatu' la demaro!

toate astea au pornit de la surubul cel mare(de aer)! dupa reglaj in prima zi foarte tare: a pornit la sfert a rulat superb, a doua zi la fel iar a treia zi canci! si de atunci ma chinui intruna cu surubu pamantului ca nici cum era la inceput nu mai vrea (tin sa mentionez ca de tri luni de cand am luat amfibianu', surubul cel mare era inchis total si a functionat perfect! asta pana in ziua in care n-a mai vrut si atunci faza cu reglaju ala de pe http://www.vw-resource.com/34pict3.html) Inca o chestie: aprinderea e pusa la punct culbutorii reglati de meserias la 0,15 si sa mor daca mai inteleg ceva?! totusi cred ca e posedat sau ... :winter:

e ceva gresit in reglaju de pe vw-resource.com ca un nene broscar mi-a zis ca surubu cel mare e pentru benzina, nicidecum pentru aer si tind sa cred ca are dreptate deoarece si consumul a crescut nejustificat!

aveti ceva explicatii!!!

multumesc anticipat si sarbatori fericite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

surubul mare este pentru aer. si eu am incercat toate reglarile ca la carte si nu a iesit perfect si am chemat un meserias sa regleze aprinderea si carbul. diferenta mare intre cele ajustari. vorbeste cu un mechanic(nu cu cel ce zi-a zis ca surubul este pentru benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca s-a infundat ceva pe la carburator. cred ca ar trebui o "toaleta" completa a carburatorului ca sa mearga bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reactioneza la pedala de cele mai multe ori este din cauza aprinderii nu a carburatorului. Avnd in vedere vechimea ei nu intotdeauna mai merg reglajele ca la carte. Se pleaca de la ele dar dupa aia intervine experienta in ajustarea lor.

Din nou bag mana in foc ca e de la aprindere: reglaj platina, stare platina, reglaj avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa incepi cu sfarsitul si sa pui carul inaintea boilor: secventa de reglaj este aceeasi, intotdeauna: tacheti, aprindere, carburatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu parca am inteles ca tachetii si aprinderea tocmai ce ii facuse si mergea brici masina...pana cand s-a intamplat ceva....ori se putea intampla ceva pe la aprindere ori sa se infunde carburatorul. eu as zice ca nu strica sa verifice aprinderea ca sa fie sigur, dar eu cred totusi ca este ceva mizerie in carburator. te-as ajuta eu sa desfunzi/cureti carburatorul dar esti cam departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am sa dau jos carbu si sa-l curat! cu toate ca tachetii sunt reglati, platina la fel deci cred ca asta ar trebuii sa fie da re ciudat consumul (12%) ce naiba e BMW! si cum de a mers pana acum cu surubu inchis la max?!!!!???! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa speli carburatorul, sa-l "planezi", sa refaci toate garniturile de la galerie (probabil trage aer fals, peste tot) si apoi sa dai motorul jos si sa te uiti inauntru sa vezi ce si cum ..... Am trecut de curind prin treaba asta si singura mea uimire a fost cum de mai pornea/mergea masina la halul in care erau carburatoarele. A fost vina mea pentru ca atunci cand am facut motorul am pus carburatoarele asa cum erau pentru ca ma grabeam ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca un nene broscar mi-a zis ca surubu cel mare e pentru benzina, nicidecum pentru aer si tind sa cred ca are dreptate

Si mare dreptate a avut ;). E suficient sa studiezi o sectiune desenata prin carburator si sa incerci sa intelegi cum functioneaza. Acel surub regleaza cantitatea de benzina din amestecul de ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dasesti in orice manual. Nu musai VW, toate carburatoarele au acelasi principiu de functionare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • oldtimercraiova pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!