Jump to content

CARBURATOR


lucian
 Share

Postare recomandată

Duhoarea de benzina ar putea veni pur si simplu de la conducte de gaz neetanse. Asta ar fi prima cauza. A doua, daca tzinem cont si de celelalte simptome, ar fi insusi carburatorul. Cea mai la indemina solutzie ar fi un reglaj si o verificare ochiometrica: daca e ud, iar benzina picura pe la pompa de spritz, schimba-i membrana cu una de dacie sau cu una dintr-un kit in care mai gasesti si alte maruntaie folositoare. Mai devreme sau mai tirziu tot trebuie sa speli si sa inlocuiesti piesucile uzate. Parerea mea, bazata pe aceleasi patzanii. La mine nu mai pute a benzina, dar, in prima repriza, cu motorul inca rece, tot se mai opreste.

A, nu sunt doctor in carburi, pur si simplu eram prin zona... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu de spus ce are dupa datele oferite. Problema e ca simt ca toti suntem cam ocupati ... in general. Vezi ca la duba, pare-mi-se ca e membrana mai mare (nu seamana cu a de dacie) ; e un PICT4 daca nu ma insel. Eu mai am pina iau specializarea in carburi, da' pot sa zic ca sunt rezident :( Din pacate in general eu nu am deloc timp, iar in particular, luna asta si mai putin. Incearca sa oferi mai multe date, sa fii mai concis. Sunt o gramada de cauze care determina cresterea turatiei ... daca citesti pe forum, la posturile /topicele legate de carburatoare, o sa devii si tu doctor :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face reglarea debitului mediu la pompa de spritz: dai repede de zece ori din pedala, iar gazul se colecteaza intr-un paharel gradat. Cantitatea obtzinuta se imparte la 10. Media, pentru 30 PICT 3, este 1,2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

bai da acolo mai sunt si alte jiglere de reglaj pilda debit aer debit benzina avans astea trebuie umblate nu la bimetal.

la bimetal mecanicul meu umbla doar cind regleaza functionare de iarna sau de vara dar atit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut m-ar interesa si pe mine un cd ceva daspre cum sa fac carburatorul boboc,am si eu o broscuta 1200 si vreau s-o pun pe picioare

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci carbul boboc, ai nevoie de un kit de reparatzie, ca nu se stie ce balauri se ascund in el. Recomand documentatie in limba romana pe topicul „Rebuilding carburettor" de pe onor forumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa faci carbul boboc, ai nevoie de un kit de reparatzie, ca nu se stie ce balauri se ascund in el. Recomand documentatie in limba romana pe topicul „Rebuilding carburettor" de pe onor forumul.

<{POST_SNAPBACK}>

te p... pe el de kit - daca nu contine jiglerele - si astea de la HS si CSP asa sunt - nu scoti prea mult dintr-un carb uzat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bay, cine zicea, Mosh Craciun, ca tre sa treaca jde cisterne de gaz prin jicloare, ca sa se uzeze semnificativ? Numai daca precedentul proprietar (sau precedentii, ca, aproape fara exceptii, broastele sint cel putin la a treia casatorie!) a umblat cu sirmele din gard pe la orificii, merita sa schimbi jicloarele (adica sa dai bani zdraveni pe ele). Mai bine cumperi altul, sau pui de dacea, daca ii curge ca lui Radui, pe la axul clapetei. Io ii sugeram omului o solutzie la indemina, realizabila RPD, inainte de a aborda problema in stilul: „nu se aprinde farul, deci trebuie dat jos motorul!“

Daca nici dupa baia generala si inlocuirea garniturilor, membranelor si oringurilor carbul nu da semne ca ar fi unul de gashka, atunci trebuie luate masuri drastice: jicloare noi...

Poate ca Solexul omului n-are nika...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

, daca ii curge ca lui Radui, pe la axul clapetei.

<{POST_SNAPBACK}>

N-am vazut unu sa nu curga ;), doar ala nou al lui Mike nu curjea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu curje, fara vrajeala, baltoaca pe care ai vazut-o tu asta toamna era de la pompa de spritz. Dupa dregerea ei, a disparut, chiar am fost atent. Adevarul e ca atunci mi-ai bagat mortu' in casa ceva mai devreme decit e normal. ;) Va curge si al meu cindva, dar acum n-are motive, ca n-a carburat decit pentru 80 000 de km. Ar fi culmea sa-i vina idei de astea tocmai acum!

Modificat de bubu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu nu curje, fara vrajeala, baltoaca pe care ai vazut-o tu asta toamna era de la pompa de spritz. Dupa dregerea ei, a disparut, chiar am fost atent. Adevarul e ca atunci mi-ai bagat mortu' in casa ceva mai devreme decit e normal. ;)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a zis cineva de un kit de reparatii de carburator de la Al Padrino,merg maine sa vad ce stie ala sa faca,credeti ca nu e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io am zis, e bun. Povesti despre kit gasesti la topicele rebuilding carburettor si tips&tricks. Achtung! daca ai 28 PICT, itzi cam bagi kitul intre oki tot cautind garnitura de capac, restul poate fi folosit cu sukces... gudlac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai yo nu stiu ce inseamna 28 PICT o sa ma uit pe carburator sa-ti spun ce scrie pe el,e un solex motorul 1200......tu ce zici mai intai sa dau carburatorul jos si pe urma sa vad daca e nevoie de kit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1200 din '60 (am ghicit de pe alte postari de ale tale) are (aproape sigur) carburator 28 pict, posibil fara soc automat. Deci kit-ul ala sigur n-are garnitura ... depinde de vrei sa faci, si ce pb ai cu carb-ul.

Eu mai am de vinzare un carburator nou, nefolosit, Brosol, (facut in Brazilia sub licenta), compatibil, fara soc automat. Il dau cam cu 130E ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau dar nu am bani acum de bagat in carburator acum ma intereseaza tinichigeria vopsitoria si apoi voi face carbul,dar oricum nu cred ca trebuie inlocuit,doar curatat si reglat corespunzator.

oricum mersi pt oferta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest gogosarul_camper
Ca sa faci carbul boboc, ai nevoie de un kit de reparatzie, ca nu se stie ce balauri se ascund in el. Recomand documentatie in limba romana pe topicul „Rebuilding carburettor" de pe onor forumul.

<{POST_SNAPBACK}>

Am cautat topicul ala dar nu l am gasit. Am fost la AlPadrino dar nu stiau ce sa imi dea, oricum nu aveau pt Solex 34 PICT 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, am prapadit cutia pe care scria la ce e bun kitul (a aranjat-o Bubumic). Man, in fara de garniturile capacului, restul pieselor e potrivibil aproape 100%, asa ca tu tre' sa ceri cu incredere kit de reparatie pentru carburatoare 30 PICT. dac nu se potriveste nimic din ce ai comandat, ti-l cumpar io... Problema cu muierile alea de acolo e ca tre sa le faci sa intzeleaga ca ai nevoie de un lucru pe care ele il au pe stoc, dar nu stiu sa il gaseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, tre sa cautzi topicele din ultimele 60 de zile. Acolo vei da si de „Rebuilding carburettor". Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bai da acolo mai sunt si alte jiglere de reglaj pilda debit aer debit benzina avans astea trebuie umblate nu la bimetal.

la bimetal mecanicul meu umbla doar cind regleaza functionare de iarna sau de vara dar atit

<{POST_SNAPBACK}>

Imi poate explica si mie cineva cum se face reglajul la 31 PICT 5? sau Pict 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consulta saitul tehnic al celor doi doctori in broaste:

www.r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro

sau

www.vw-resource.com/34pict3.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consulta saitul tehnic al celor doi doctori in broaste:

www.r-si-r-doctori-in-broaste.go.ro

sau

www.vw-resource.com/34pict3.html

<{POST_SNAPBACK}>

M-am uitat si acolo, am inteles cum se face; totusi, NICIUNDE pe unde am cautat (sau n-am stiut sa ma uit?) nu scrie nivelul in camera de nivel constant si cum se regleaza.

In plus, la 31 pict 5 am vazut ca sint doua jicloare alaturate - unul de 30 altul de 45.

In tabelul in care is date jicloarele, la 31 pict 4 scrie 52,5 respectiv 45.

Ma poate lamuri-traduce si mie cineva pentru ce-s acele jicloare si daca e normala combinatia 30/45?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 PICT 5 e cam ciudat. Eu nu stiu de tipul asta. De pe ce masina e ? I

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coane, nivelul se face cam asa:

scoti capacul; masori parca vreo 19mm de la buza corpului carbului in jos si tragi o linie/un semn pe interior, ca la un recipient gradat; pui capacul, dai drumul la motor un pic sau doar ii bagi cu o pompa de benzina, manual, niste "juice"; scoti capacul, vezi pana unde a urcat; in functie de cum e mai jos sau mai sus, pui/scoti seibi sub poantou - niste seibi speciale pentru asa ceva, din cupru, sau gasesti ceva similar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • oldtimercraiova pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!