Jump to content

Probleme distributie Polo 9N/9N3


kikimiki
 Share

Postare recomandată

salut baieti. Vreau sa schimb si eu cureaua de accesorii cu role cu tot, vreti sa-mi dati mai multe detalii. Am un polo 1.2 AZQ ce curea merita si cum se face operatia. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei curea Bosch si ai 2 role,respectiv idler-ul si intinzatorul.Pui mina pe ocheie de 16,tensionezi intinzatorul,scoti cureaua,desfaci intinzatorul sau numai rola de pe el,apoi cu torx de 50 desfaci si idler-ul si le schimbi.Sint postate detalii mai multe pe aici prin arie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos dan48 m-am uitat mai peste tot dar nu am gasit prea multe detalii dar acum m-am lamurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok pompa de apa airtex, am si eu de vreo 2 ani si vad ca nu a cedat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sal.Am cumparat o trusa cu patru piese pentru calat distributia motor AZQ 1.2 , stiu doar cele doua de la axele cu came celelalte 2 piese nu le gasesc locasul ma puteti ajuta va rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru indicii dar In afara de cele 2 piese de la axele cu came restu nu se vede bine unde vin poate ami specificati in cateva cuvinte mai amanuntit care este pozitia mai exacta a celorlalte doua,si cum trebuee cu pistonul unu sus... sau se pozitioneaza automat cind se fixeaza toate aceste piese pentru fixare distributii?Va rog astept un raspuns stau cu masina desfacuta de ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai senzorul de turatie jos,este situat in spatele motorului,sub galeria de admisie.Are surub cu imbus de 5.In locul lui bagi cala care blocheaza volant si tinind presat pe ea,invirti de fulia de la motor.La un moment dat,cala (T 10121)intra in volant.In acel moment,verifici alinerea celor 2 axe cu came.Pentru verificare,dai jos doar capacelele de la axele cu came,alea de plastic si senzorul de turatie.Ai 4 piese;3 cale pentru axe cu came si una de blocare volant.Din cele 3 cale pentru axele cu came,2 sint identice(T 10123,merg la motorul tau)iar una e putin diferita(merge la cele cu un singur ax cu came).Cala de blocare volant e la fel.Daca cala de pe volant intra si nu vine niciuna din calele axelor cu came cu urechea de surub in sus,mai rotesti 180 de grade volant.Mai detaliat de atit nu cred ca se poate,impreuna cu desenele postate de colegi.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Si daca cele 3 came(2 de la axe si 1 de pe volant)vin pozitionate si intra pot numii atunci ca distributia este pusa la punct sau mai trebuie si alte manevre gen piston 1 sus ....semne pe pinioane etc?

Mai am cateva Intrebari si anume.,  -la acest tip de azq 1.2 care este pistonul 1 cel de langa fulie arbore sau spre cutie viteze?

-garnitura de chiulasa este de metal(2 foi) dupa desfacere se mai poate refolosi aceasta sau trebuie obligatoriu una noua?.. 

normal stransa profesional.Astept va rog raspuns la aceste trei Intrebari :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o manevra.Nu ai semne pe pinioane,nici pe cel de arbore,nici pe cele de la axele cu came.Stringerea acestora cind se schimba distributia se face cu calele montate.Pistonul 1 e la fulie,garnitura e de metal si nu se refoloseste.Personal,vazind in mare priceperea ta,ti-as recomanda calduros sa apelezi la cineva specializat sa iti umble la motor.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off! ...da asa este din pacate ma dezamagit ultimii mecanici* de mare service de aici din Pitesti care au pus ultima oara distributia sarita de 3 ori an 3 luni si de aceia m-am hotarat sa desfac si sa vad ce se antampla personal ,cu cunostinte an mecanica fina si electronica mi-am luat inima an dinti si am desfacut motorul.Ce credeti ca facusera intivizii lipise 2 din cele 3 ghiduri de la patina mare cu popsipol pentru ca nu stiu cum se stricase filetul si nu mai stateau ,erau scoase cam 1 cm si arunca patina facand sa calce pinionul mic (arbore) pe marginea lantului pana a scapat cateva zale si n-a mai pornit masina.Norocul sa zic asa ,dar In toate cazurile a sarit distributia mereu la pornire si numai la mine acasa .Am vrificat si supapele au scapat fara sa se strambe (dar nici eu nu am dat mult la automat si nici nu am tras-o)

-a.... si ultimii* mecanici au distrus(daca nu au schimbat-o)si pompa de ulei care ma avertiza de presiune cand era motorul Incins si sub 2500 de ture In orce treapta, asa ca am desfacut-o si pe aia si am gasit Intre pinioanele din interior santuri ,zgarieturi.. ca si cand scapase ,trecuse ceva metal sau piatra prin ele din ulei.Am schimbat si pompa .

De aceia caut informatii sa o repar singur si mai este si curiozitatea.

Edit: te rog scrie corect romaneste si descifrabil. E greu de citit si inteles un astfel de post. !

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

 

De cateva zile am si eu eroare de G40, motorul merge rau iar la verificarea cu vag-comul pe engine>>12 cifrele, sunt in afara limitelor, deci concluzia e sigura = distributia sarita.

Masina are 147.000 km pe bord, lantul nu zornaie deloc, iar intrebarea este: schimb tot kitul sau doar o anumita piesa? (lantul, intnzatorul)

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa scriu ca in afara de faptul ca nu are nici o vlaga parca ma si limiteaza la 3000 ture

 

Am gasit kit de distributie 338 Febi si 528 OE

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Daca desfaci capacul (unde pui ulei) cu motorul pornit si il pui la loc si se opreste motorul este decalata distributia pana Intr-o zi cand nu o sa mai porneasca deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut capacelele si nu pare sarita. Ce parere va fac cele 2 poze?

 

fnnt.th.jpg

 

3s3a.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In multe cazuri, distributia se decaleaza de jos (pinionul mic) de pe arbore,din cauze diferite ,lant uzat,pinion tocit sau Intinzatorul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,

Cand virez stanga sau dreapta si sunt in a 2 a se aude un scartait de lant mai ales daca masina e putin subturata,in rest in a 3,4,5 nimic ,am aproape 100.000 km  e normal sa se auda asa? e vreo problema la distibutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat uleiul si nu imi dau seama daca mai trebuie pus,are doar in gaura din mijloc pe margini se vede metalul,joja e legata de dop si nu are gradati,o sa revin cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-125225-0-98894300-1382748985_thumb.   post-125225-0-88492100-1382748996_thumb.

Deci e bun nivelu? unde tren sa ma uit pe joja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul trebuie sa fie intre marcajele rosii. Daca este sub minim trebuie sa completezi si sa vezi din ce cauza ti-a scazut nivelul (pierderi ...).post-10189-0-38324700-1382799844_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, mi s-a aprins check engine in bord la Polo 1.2 BZG, 2008, am mers aproximativ 100 de km cu becul aprins si cand am facut o oprire masina nu a mai pornit. Am dus-o pe platforma la service si au constatat ca este sticat intinzatorul lantului de la distributie si au baturt pistoanele in supape. Am reconditionat chiulasa si inlocuit toate supapele la firma specialzata, am inlocuit intinzatorul, nu toata distributia, cert este ca dupa ce au montat piesele masina mergea intrerupt, iar mecanicul mi-a zis ca este din cauza bujiilor (a spalat motorul fara sa ma intrebe). Dupa ce a uscat bujiile masina a pornit normal, dar motorul era mai zgomotos. Dupa aproximativ 400 de km s-a aprins iar check engine si am oprit masina, am dus-o la alt service si surpriza, era sarita de la punct, avea o supapa rupta si cateva indoite, mi-a spart un piston si indoit chiulasa, alti bani alta distractie.

Ce vreau sa intreb:

1) Masina functioneaza daca este sarita de la punct?

2) De ce s-a rupt supapa?

3) Din ce motive poate sarii de la punct?

4) Credeti ca nu au pus-o la punct la primul service?

Precizez ca nu se auzea nici un zgomot de la motor, doar tragea mai greu.

Intreb aceste lucruri pentru sa imi dau seama daca service-ul care mi-a reparat masina prima, au gresit cand au pus-o la punct.

Multumesc anticipat.

Modificat de alinmihaimirea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Raspunsul meu este :DA, functioneaza si cu distributia sarita dar spre inapoi(cum a fost cazul meu)...eu am mers 6 luni cu distributia sarita,pana cand, un mecanic mai "curajos" a desfacut motorul si a vazut "grozavia".Norocul meu ca nu s-a intamplat nimic la motor, nu mai tragea si relantiul era cam aiurea.In fine, mi-a inlocuit kitul de distributie cu unul nou(ca si concept), cu niste patine mai lungi si de atunci n-am mai avut probleme.

Probabil nu ai gasit mecanicii "priceputi" pe care i-am gasit eu.....cred ca mai bine cautai sa cumperi un motor sh, decat sa-si bata joc unii.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema asemanatoare cu distributia (mai mult ca sigur e sarita de la punct) la  un polo 1,2 din 2003...

imi puteti recomanda un mecanic in Craiova ??? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!