Jump to content

Probleme distributie Polo 9N/9N3


kikimiki
 Share

Postare recomandată

pana la urma am pus kit gates care ar fi ca L'itens (oem) si pompa hepu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Crististurion

Polo 1.4 fsi 86 cp 2004 distribuție lanț sau curea?precizez ca locul Distribuției este capsulat cu metal si cineva mi-a spus ca distribuțiile pe curea sunt cu plastic.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

La masina din semnatura (POLO 1.2 12v 2002 AZQ) cand trebuie schimbata pompa pt lichidul de racire? Distributia e pe lant si nu cred ca a fost schimbata inca (140k ... cica) :)

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa o schimbi in 2 situatii:1).pompa curge si2).huruie rulmentul.Bineinteles,mai poate interveni si o a treia situatie:nu dai doi bani pe parerile altora si ai buzunaru' greu si o schimbi asa in urma unei premonitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 Salut!

Simptome: Masina tremura la relanti, aleatoriu, nu e ceva ritmic. Cateodata smuceste mai tare si se accelereaza usor singura. Nu mai trage ca altadata, se simte mai puturoasa. Cateodata (indiferent de temperatura) in primele 2 sec de la pornire, se aude un zgomot metalic din compartimentul motor, ceva lovitura usoara. Nu papa ulei, nu da eroare pe VAG COM, nu nimic.

Mentionez ca bobinele de inductie si bujiile au fost schimbate relativ recent, nu este de la aprindere.

Masina: VW POLO 9N3, 1.2 12v, cod motor BME, an fabricatie 2006, km ~ 106000.

Sfaturi: Doi mecanici de cartier ce nu au treaba unul cu altul, mi-au zis ca ar fi distributia sarita de la punct, sau ca trebuie schimbata. Un altul de la un service de renume din Buzau, mi-a sugerat ca ar fi supapele ovalizate.

Parerea voastra? Distributia oricum o schimb, dar daca sunt si supapele, pot sa imi iau adio.

Inca ceva: merita o distributie "pe original" sau sa merg pe un aftermarket "bun" ? diferenta de pret e aproape dubla.

 

Multumesc anticipat!

Modificat de marin_titus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si asa demontezi multe la distributie ,cu inca 300 de roni faci chiulasa la supape.Al meu BME din 2006 cu 92.000 merge perfect fara nici un zgomot,fara fluctuatii.Chiar ai km astia sau + 100.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am luat masina de la Midocar cu 17700 si chiar asa arata si se comporta... Pana acum nu prea am avut probleme cu ea, ce sa zic, păcatul lor daca mi-au facut felu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa ai probleme cu distributia la km astia la BME,daca era vreun AZQ,mai ziceam ca poate a fost montat cu piese de productie anterioara,respectiv patine model anterior ,mai scurte.Eu de aia ziceam ca km parca nu reies,deoarece banuiesc ca ulei si filtru ai schimbat la timp,deci uzura distributiei nu e justificata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, toate reviziile au fost făcute la timp cu consumabile de cea mai buna calitate (sper), încă aștept salariu sa o schimb totusi, sa văd ce zice si mecanicul ăla cand se va uita la ea, bănuiesc ca se vede uzura daca este... In fine, revin după ce o schimb sa văd daca se schimba ceva.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in discutie. Vezi ca poti verifica daca este sarita de la punct cu vag-com (o axa cu came si arborele cotit - eventualul decalaj intre axe se verifica vizual pe la 2 capace de vizitare). Nu mai stiu campurile pe de rost dar sigur exista documentatie in acest sens aici pe forum (parca in zona Skoda Fabia gasesti ceva manuale de service).  

Zgomotul metalic la pornire, pt 1-2-3 secunde se poate sa fie de la intinzatorul lantului, pana primeste ulei. Supapele...le poti verifica la un test de compresie. 

Eu mi-am schimbat distribuita acum o luna (165000) si mi-a gresit la o axa cu came, dar mi-a aparut martorul motor in 3 km, plus ca se limita singura la 3000 rpm. Bine, eu am AZQ, dar nu cred ca sunt chiar asa mari diferente.

 

Eu am mers pe kit de distributie Febi (el este ambalator) si am gasit aceasi marca in masina, stantata pe rolele dintate si pe patine. mai departe nu m-am uitat. Am luat de la autokarma, undeva la 307 lei kitul.

Modificat de vitezoMAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Polo-ul meu una din role pare sa miste putin, pot sa o strang eu putin sau e mai complicat de atata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa strangi, are joc in bile, risti sa-ti distruga si cureaua.Alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca am confundat cureaua de transmisie cu cea de distributie( pana acum am avut doar golfuri si acolo era distributia).

Rola din stanga sus se misca, pot sa strang de ea pana reusesc sa o schimb?

Cum nu stiu unde e distributia , stie cineva daca la Polo 9n 1.2 40KW 2005 BMD, distributia este pe lant?

20161002_135243.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai nene,rola de sus din stingă e întinzător și normal ca se mișcă preluând neuniformitatile de funcționare mecanice.Distribuția e pe lanț. 

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
tudor_ionutz

Salut. La un Polo din 2008, motorizare 1.4 benzina, 80 cp, cu doar 58.000 km, trebuie sa ii schimb distribuția?

In cartea service, care e in germana deși mașina a fost luată din România, nu apare interval de timp pot schimbarea Distribuției, se face referire doar la nr de km.

Menționez ca masina merge f bine, nu se aude nici un zgomot suspect, km sunt o mie la suta reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Las-o macar pana la 90.000 Km (in loc de 120.000 ) dar nu mai devreme. Asta ca sa impaci si parerile celor care zic ca si anii conteaza.  Daca era distributie neoriginala, ziceam sa o schimbi, dar asta pe care o ai acum este de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

300000

On 7/23/2015 at 4:00 PM, Petrucio_86 said:

MASINA ARE 260000 FARA PROBLEME

300000km mergem mai departe :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am un Polo 9N 1.2 6valve BMD de 2 saptamani, am demontat motorul ca scotea fum alb in ideea de a schimba garnitura de chiulasa.

Daca tot e demontata vreau sa schimb si distributia, la 150000 pare sa nu fi fost niciodata schimbata.

Pe chiulasa si pe axul care comanda supapele este uzura mare. Intrebarea mea este daca stie cineva sa-mi spuna de la ce se pot forma aceste zgarieturi si daca nu trebuia sa aiba roata mica dintata care antreneaza pompa ceva pana ce ax? Se invarte in gol si nu stiu pe ce baza se roteste pompa de ulei.

Atasez in continuare cateva poze. 

Mersi!!!

Ar trebui sa fie pozele in linkul de mai jos

https://we.tl/t-xTJtmDGMPt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa ungere. chiulasa compromisa, necesar inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta e clar ca tre sa caut chiulasa si ax fara zgarieturi. dar motorul a mers bine. nu se aprinde martorul de ulei. nu as schimba si pompa de ulei. asta inseamna alta investitie, alti bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat lantul de distributie la un polo 9n 1.2 6v si porneste greu dar porneste. Senzorul de turatie G28 imi da eroare si nu are putere. Banuiesc ca nu e distributia reglata 100% sau mai poate fi si altceva?

de asemeni cand e motorul cald scoate fum albastru. Am schimbat simeringurile de la supape. Posibil sa nu fi montat la loc careva sau poate sa consume ulei si din alta parte?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut prieteni internauți!

De curând (3 Iulie 2023) am achiziționat un Polo 9N 1.2 benzină 2008, distribuție pe lanț, cod motor BBM. Făcut schimbul de ulei, toate filtrele și senzor capac ax cu came. După vreo săptămână sa aprins iar martorul în bord, mers la mecanic și făcut diagnoză, problemă senzor capac ax cu came instabil. Având perioade când repornesc mașina după un popas de vreo 10 minute, nu se turează deloc câteva secunde. Mecanicul spune că ar fi sărită de la punct cu 1 sau 2 dinți. Mașina are 260.000 km și nu sa făcut niciodată distribuția.

Modificat de Pubo 182
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!