Jump to content

Probleme distributie Polo 9N/9N3


kikimiki
 Share

Postare recomandată

Numai daca ai cartea service si daca toate service au fost facute la reprezentanta.Nr de km..trebuie sa ajungi la cineva sa iti puna interfata pe masina...sau la reprezentanta sa iti spuna care a fost ultima intrare a masini din service..(asta depinde de ce tara de provenienta are masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce pompa de apa imi recomandati pentru un motor 1.4 16 valve bby ,ca la curele am ales continental. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da hepu am ales , m-a ajuns 180 ron si curele cu intinzatoare 470 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va spun din proprie experiente. nu stiu daca are vreo leg cu distributa dar de fiecare data cand parchez cu partea stanga mai jos nu mai porneste masina (polo 1.2/12V) am inteles de la mai multi ca cik ar fi o boala cu chestia asta la ele. si as vrea sa intreb pe cineva care stie: > dimineata cand o pornesc se aude un scartait pana se incalzeste cat de cat motorul. mentionez ca e din 2004 distributie pe lant si are 147700 km la bord. sa ii schimb distributia? daca da spuneti-mi si mie cam cat ar costa. va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari! Nu de mult am achizitionat un Polo 1,2 64cp , an fabricatie 2008 . Am citit acest topic dar nu sunt sigur daca si al meu are sau nu distributie pe lant?! Distributia pe lant o au doar motoarele de pe Polo 9N ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Heratios distributia la tine e pe lant si nu iti fa grija ca nu cred ca o sa ai probleme cu ea mult timp....eu am 1.2 64cp din 2003 cu 138.500 km si merge foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va spun din proprie experiente. nu stiu daca are vreo leg cu distributa dar de fiecare data cand parchez cu partea stanga mai jos nu mai porneste masina (polo 1.2/12V) am inteles de la mai multi ca cik ar fi o boala cu chestia asta la ele: > dimineata cand o pornesc se aude un scartait pana se incalzeste cat de cat motorul.

A mea de obicei,sta inclinata la aproape 30 de grade cind e parcata...cel putin in ultima perioada,ca am un morman de pamint!

a).apropo de roata stinga si saritul distributiei,povesti de pe net...

b).scirtiitul ala mai degraba vine de la intinzator,decit de la distributie.Rulmentii alternatorului fac un huruit la uzura,iar distributia zornaie din cauza mersului lantului pe partea superioara a danturilor pinioanelor.

La un test simplu,scotind cureaua de accesorii,o sa constati foarte simplu ca nu mai scirtiie nimic.Dai jos rola de la intinzator,o demontezi,bagi vaselina in rulment si scirtiitul dispare(pina te aduni si il schimbi,bineinteles,sa nu devina o obisnuinta).

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut,pentru un polo 1,4tdi m-a costat acum o luna 800 ron kitul complet(pompa hepu,curele-distributie+alternator,role,antigel pt completare) si 200 ron manopera,total 1000 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va impartasesc din experienta personala: sunt foarte grijuliu cu masina, si, de test (pentru ca am mai postat pe acest topic) NU am parcat-o niciodata inclinata, spre a evita tocmai acest lucru: sa imi sara distributia. Totusi, s-a intamplat. Este o problema de fabricatie, iar noile distributii pentru acest model sunt cu patina mai lunga (pentru a nu ma repeta, pentru cei interesati si de poza, vizualizati link-ul urmator, de pe alt topic pe care am postat http://vwforum.ro/topic/16646-nu-porneste-masina/page__st__20__p__1847540#entry1847540 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sint noile distributii,ci cele de dupa 2005,cind si-au dat seama ca au gafat la acest capitol.Deci din 2006 se presupune ca nu mai sint astfel de probleme,bineinteles,pina dovedim contrariul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!sunt nou pe aici...si as vrea si eu cateva pareri sau sfaturi.am un polo 9n de 1.2 12v si aqm 2 zile mi-a sarit distribuita de la punct...dupa ce am fost la mecanic si am desfacut motorul am vzt ca nu s-a rupt absolut nimic,totul parea normal!in schimb sunt cateva supape care au fost afectate.

se mai merita sa schimb distributia si supapele care costa aprox 300 euro?sau mai bn ma orientez spre alt motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul tau tragea bine si nu consuma ulei,repara-l!Pune supape noi,ca la Polo nu se rectifica nici o supapa,indiferent ce zic meseriasii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.am schimbat distributia la 118000 km la 14 tdi si arata f bine,zic ca mai tinea,dar de frica sa nu se rupa cureau sau ceva am schimbat=o,in carte spune ca la 120000 km se schimba. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.4 tdi = 70 cp

Dati-mi un sfat pentru distributie producatori pompa apa, role intinzatoare, curea distributie etc

Mersi anticipat !

Modificat de pepe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e vorba de motorizarile BNM sau BWB.Set distributie Conti CT1028K3 in jur de 480 lei,set de distributie Conti cu pompa de apa inclus in el CT1028WP3 in jur de 700 lei,pompa de apa Airtex 1670 lei 138 sau Hepu in jur de 250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am in jur de 73000 km si cam 8 ani la masina mea (1.4 tdi). Ar trebui schimbata distributia sau mai astept pana la 90k?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage si tu un ochi la cureaua de distributie si vezi cum se prezinta.E cam multicel 8 ani..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A tras un ochi mecanicul la care am fost si mi-a recomandat s-o schimb. Ce se poate intampla daca se rupe? Sau ar fi mai bine sa nu stiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine,fa tot posibilul sa schimbi cureaua cat mai repede.E destul de nasol daca se rupe si o sa coste mult..foarte mult fata de cat costa schimbarea curelei(setului de distributie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ar putea sa ma ajute cu o schema a distributie, mai exact cum se trage la punct la un polo 9n 1.2 12v, am schimbat intinzatoru de lant si cand invart motoru cu mana sare de la punct 1-2 dinti axu cu came din dreapta, acu eu zic ca nu e bine pus la punct ca nu am nici un semn pe axele cu came, cum ar trebui puse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti gasesti si raspunsul. Vezi postul meu nr #47.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca e vorba de motorizarile BNM sau BWB.Set distributie Conti CT1028K3 in jur de 480 lei,set de distributie Conti cu pompa de apa inclus in el CT1028WP3 in jur de 700 lei,pompa de apa Airtex 1670 lei 138 sau Hepu in jur de 250 lei.

Motorul e BNM. Oricum mersi de raspuns !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am un polo motor azq 1.2 47kw distributie pe lant.... la cati km trebuie schimbata mentionez ca am 117 mi km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!