Jump to content

Probleme distributie Polo 9N/9N3


kikimiki
 Share

Postare recomandată

S-a mai discutat pe pagina anterioara de cateva ori daca se uzeaza ZONGANE urat ca un lant de bicicleta uzat in care zumzaie zalele datorita uzurii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor

Am o problema cu Polo meu care este din 2004, motor de 12 12v, si 83000 km (dar nu is sigur ca sunt reali). Cand sta motorul la relanti se aude un zgomot ciudat pare a fi un zornait ca de lant sau pare a fi o tacaneala dar sigur se aude din partea cu distributia. Se poate face ceva sa mai reglezi intinzi distributia fara sa umbli la capac. Ati mai avut careva problema asta? Cum ati rezolvat-o?

Va multumesc si astept raspuns urgent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Stie cineva un pret recent pentru o distributie pentru un polo 9N 1.2, 12v schimbata la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat-o acum un an si a costat cu manopera cu tot 1000 ron , dar nu la reprezentanta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

am si eu un polo 1.9 sdi hatchback din 2003.

sunt al doilea proprietar si am luat-o la 62000 km.

are 73.000 km si nu am avut nici o problema pana acum.

acum face un zgomot ciudat la un rulment si am inteles ca trebuie sa ii schimb distributia.

ce inseamna mai exact si cat ar costa aproximativ si unde in bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Polo Happy - 2005 - 1.2l - 64cp motorul are distributia pe lant sau curea?

Scuze daca-i tampita intrebarea :icon_cheesygrin:

Modificat de freemind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu are parcarea cu o roata pe trotuar nici o treaba cu distributia,probabile vreo inventie a celor care se straduie sa ne repare masinile si nu au explicatie cum a sarit distributia.Intinzatorul de lant hidraulic oricum se detensioneaza cind opresti motorul,spre deosebire de cel mecanic,care sta tensionat tot timpul.Chestia la distributie care o face sa sara de la punct e uzura virfurilor pinioanelor si intinderea lantului.Intinderea lantului face ca distanta intre cele 2 inele ale zalelor(marindu-se!) sa provoace urcarea zalei spre virfurile pinioanelor,iar uzura acestora la dinti,respectiv ascutirea lor si modificarea unghiului dintilor,face ca rolele zalelor sa poata trece peste acesti dinti.Ciriitul lantului provine de la intinderea lui,ca nu mai incaleca corect pe pinioane.Chiar daca sta intinzatorul hidraulic netensionat dupa pornire,la o distributie buna tot nu ar sari de la punct.Intinzatorul preia doar diferenta care apare in urma uzurii.Care a montat distributia poate sa spuna mai bine ca mine,dar daca mai face cineva o schimbare de distributie poate incerca sa roteasca arborele la urma sa vada ca nu sare de la punct.Asta cu "nu incerca sa o pornesti trasa ca sare distributia"sau "nu parca nu stiu cum c-o roata" is numai povesti.Scuze de lungimea postului.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

sallll.cam cat costa distributia la vw polo 14 tdi,ce cuprinde kitul si cam la cati km se schimba?ms. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fekete Zoltan

Salutare!!!

Revin o intrebare tehnica!

De unde stii ca e lantul de distributie intins daca te uiti la el cat trebuie sa fie lungimea lui???

Si de unde stiu ca e intanzitorul stricat???

Astept un raspuns rapid daca se poate !!!

Cum iti dai seama cand e distributia desfacuta ca e sarita de la punct???

Poate aveti o explicatie pe intelesul tuturor !!!

Multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De costat ar trebui sa coste undeva in jur la 500 RON. Kitul ar trebui sa cuprinda (curea de distributie, rola intinzatoare, si pompa de lichid). La 1.4 TDI se schimba la 90.000 KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toti posesorii de motoare de 1,2l care au distributia pe lant: Daca aveti probleme cu motorul (nu functioneaza normal) pentru a sti daca este de la distributie sau nu verificati cu un VagCom in 01-group 012 :post-10189-1281691652_thumb.jpg.

Si acum sa incerc sa raspund la intrebari:

1-nu cred ca gasesti pe undeva date despre lungimea lantului (nou)-incearca la PORO, numai sa masori un lant nou si sa-l compari cu cel dat jos;

2-nu ai de unde sa stii pana nu il dai jos sa il verifici;

3-Iti dai seama ca e sarita de la punct atunci cand o verifici conform procedurii tehnice si nu corespunde.Verificare_distributie_1_2_AWY_BMD_AZQ_BME.pdf

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fekete Zoltan

Salutare!!!

Revin dupa o saptamana de framantari in care masina mergea ca un tractor.

Concluzia:

Distributia sarita de la punct....pusca pistonul unu mai ca o mitraliera si nu tragea deloc masina.

Treaba cu saritul de la punct o poate verifica oricine foarte usor daca stii fara sa mergi la vreun mecanic asa cum a aratat foarte bine si in postul anterior ionel.d.2007. Scoate-ti cele doua dopuri care sunt la axele cu came(cu o tubulara de 10) in partea dreapta a motorului cum stati in fata masinii si verificati cele doua canale existente pe fiecare axe cu came(2 la numar pt AZQ) sa aibe aceiasi directie adica daca cele doua canale de la axa 1 sunt in sus asa trebuie sa fie si canalele de la axa 2, sa nu fie decalate vizibil nici una din axe pt ca atunci DISTRIBUTIA e sarita de la punc!!!

Cu ocazia asta am cumparat un lant nou de distributie FEBI - 250 lei si un intinzator FEBI - 125 lei, plus mecanic 200 lei.

Nu trebuie sa va jucati sa lasati acelasi lant vechi si intinzator pentru ca poate sari din nou !!!

Acum merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sall.in carte spune ca se schimba la 120000 km.cand sa o schimbam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbulescu marius

in carte scrie ca se schimba la 90.000 sau max 120.000 e bine sa o faci la 90.000 eu unu asa o sa fac.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul schimb de distributie se face la 90.000-120.000. Dar urmatoarele se fac la 60.000 daca nu ma insel.

Ce am observat, manualul meu si planul de sunt date niste perioade de schimb, iar la un model mai nou cu 2 ani sunt date alte perioade.

Deci tine cont si de ce zice acolo, nu doar pentru ca unii zic asa, alti altfel...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Din cate stiu distributia pe curea se schimba la 60.000 iar cea pe lant la 120.000. Asa am auzit la multi proprietari de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Depinde de motor.. La benzina distributia lant se schimba cand pacane sau la 180.000km iar cea pe curea la 90.000 se verifica pentru prima data daca nu sunt probleme operatiunea se repeta la inca 30.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
da, cel putin asa am patit eu si asa au zis si cei din service , ca a sarit de la punct

intr o dimineata am vrut sa plec cu masina si nu a mai pornit .

am patit si eu asta si nu ii dau de cap? ce i-ai facut la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Am vrea sa aflam de unde ne dam seama daca trebuie schimbata lantul de distributie la polo 1,2,2002 mototr AZQ.Masina a fost cumparata avariata si inca nu am auzit sunetul motorului :banghead: ,asa ca nu stim daca sa o schimbam sau nu.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lantul de distributie se schimba cand devine zgomotos, sau se poate face o verificare cu VagCom-ul in Engine (01)-Group 012, se verifica campurile 3(85-91) si 4(25-31).Daca sunt in afara limitelor admise (trecute in paranteze) si sunt stocate erorile 16725 sau 17748, trebuie schimbata distributia.

Dar pentru a face testul cu VagCom, motorul trebuie sa mearga la ralanti si temperatura apei sa fie la 80 grade. Daca motorul nu-ti porneste si vrei sa verifici daca distributia e pusa la punct, vezi ca s-a scris pe forum care este procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este desfacut,si nu stim daca trebuie sau nu schimbata.

Eventual nu stii pe unde sa vaut in forum despre procedura?

Mersi inca o data.

post-76179-1287313430_thumb.jpg asa arata momentan.De unde ne dam seama daca nu este lantul largit(intins)?

post-76179-1287313788_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot este desfacut motorul este pacat sa nu schimbi distributia mai ales ca nu te costa exagerat de mult. Nu cred ca iti poate spune cineva daca lantul este intins sau nu (eventual sa-l dai jos si sa-l compari cu unul nou). Nu am gasit nicaieri dimensiunea lantului.Distributie.pdf : Verificare distributie Polo 1,2 motor AZQ:post-10189-1287317523_thumb.jpg1;post-10189-1287317560_thumb.jpg2;post-10189-1287317588_thumb.jpg3;post-10189-1287317610_thumb.jpg4;icon_thumright:

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.....va spun eu cand trebuie schimbata distributia.....sunt patit.....

de un timp (aprox. 3 saptamani) in timp ce mergeam cu masina la turatii de 3500-4000 rot imi tot dadea in nas motorul....verificat cu vag-com imi scria cylinder 1 miss fire...

m-am gandit ca o fi bujia....dar astazi am plecat la munca dimineata cu masina fara probleme...a pornit....fara vreun incident....iar la sfarsitul zilei de munca m-am suit sa ma intorc acasa....

am pos contactul....sa auzit pompa de benzina si cand iam dat cheie a pornit fara sa stea singur motorul la relanti....iar cheie....iar nu statea la relanti....si functiona intrerupt....am insistat ca un roman verde pana n-am mai avut baterie.....am tractat-o pana la service.....vag-com pe ea.....sonda lambda vreo 3 erori....si atat.

a intrat mecanicul la motor....a desfacut capacul din dreapta....si mia aratat cele 2 capete cu semn...care nu mai indicau amandoua in aceasi directie....si scurt....ai distributia sarita de la punct.

acum nu stiu daca mai am si alte pagube la motor.....maine imi va da verdictul...

mentionez ca are 99599 km si inainte de incident nu am auzit nici un zgomot de lant la motor.....sfatul meu este ca daca nu aveti idee daca s-a schimbat distributia la motor sa o faceti pt ca nu stiti niciodata cand va sarii , si veti imbogatii apoi magazinele de piese si mecanicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

Trebuie schimbata neaparat distributia pe lant la un polo 1.2 12v daca are peste 128000 km si mai mult de 6 ani?

Sau se schimba doar daca zornaie?

Polo-ul meu are 127.000 din 2003 si merge perfect, am intrebat un mecanic a zis ca doar cand incepe sa zornaie lantul da a zic ca poti ajunge si la 200.000 km fara sa schimbi lantul si nu este nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!