Jump to content

My shadow-blue Mk5 daily-drive & track-toy


Acidutzul

Postare recomandată

sau poti sa scrii ACIDUTZUL si gata, ai personalizat-o la maxim :blah_: :coffee_lol:

parerea mea ca primele 3

Link către comentariu

Eu as lasa-o fara nici o inscriptionare chiar daca iti doresti sa se stie ca esti D. Nu imi place cum arata cu litere doar pe o parte, gen doar GOLF sau doar TDI. Ori le scoti pe toate ori le lasi pe toate.

Si am o curiozitate: daca pui GTD sau GTDI o pui in stanga ca la GTI sau tot in dreapta unde a fost?

Bafta.

PS: orice scris ai lipi tot arata bine masina, poti sa-i pui si NIKE

Link către comentariu

Eu as pune sa dai jos toate literele (oricum am inteles ca faci asta) si daca nu iti place cum arata fara nici un inscris (nu cred ca nu iti va placea) sa pui GTD.

P.S. Subliniez: DACA nu iti place fara nici un inscris :blah_:.

Modificat de rex
Link către comentariu
PS: orice scris ai lipi tot arata bine masina, poti sa-i pui si NIKE

:blah: Foarte tare, m-ai binedispus total. Mersi :mop:

M-am gandit si eu un pic pe ce parte sa le pun. Chiar daca GTI si GTD (la G6) au literele pe stanga, eu o sa le pun pe dreapta unde am avut TDI, avand in vedere ca nu incerc de fapt sa copiez nimic. Ba chiar ma bucur ca e un motiv in minus de confuzie cu GTI. Si mai e si chestia ca, in capul meu, daca e sa fie litere doar pe o parte, trebuie sa fie pe dreapta. Daca sunt doar pe stanga ma cam deranjeaza... probabil ca am vz. mai multe pe dreapta si m-am obisnuit.

Rex, le-am dat jos deja, le-am si vopsit (vezi ultimul post de pe pagina anterioara) si imi place cum arata clean. Chiar si forma haionului pare alta.. pare mai mare, nefiind oarecum compartimentat de litere.

Toate efectele negative ale literelor (compartimentare, asimetrism, "nuca in perete") cred ca vor fi reduse totusi foarte mult de faptul ca literele vor fi negre pe albastru inchis (observ asta deja la emblema neagra de pe spate, care nu mai sare deloc in ochi si aproape nu se observa cand lumina este mai slaba). Oricum tot ce fac e complet reversibil, insa trebuie sa incerc si cu GTD :mop:.

Mersi pt opinii si bafta!

Link către comentariu

Asadar, am terminat de innegrit ce vroiam sa innegresc. Atasez cateva poze cu rezultatul intermediar (clean look spate) si dupa ce urc pozele cu GTD pe imageshack, postez din nou (scuze, la clean look masina e cam dirty :icon_thumright: )

Bafta.

post-13132-1250111360_thumb.jpg

post-13132-1250111366_thumb.jpg

post-13132-1250111370_thumb.jpg

post-13132-1250111441_thumb.jpg

post-13132-1250111445_thumb.jpg

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Mustele de pe capota Dark look sunt puse tot de tine? :icon_thumright:

Link către comentariu

Ala e "tiuning mioritic" ;)

Revenind, imi place foarte mult cum ai inegrit emblema de pe haion si grila :cool:

Dau foarte bine. Asteptam poze cu GTD-ul :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Oarecum da, sunt si eu responsabil de moartea subita a mustelor ;) .

Revenind... urmeaza pozele cu sigla GTD pe spate de care sunt multumit, deoarece e destul de discreta si apropiata de culoarea masinii incat uneori chiar nu se observa.

Un alt update in pozele de mai jos sunt distantierele de 10mm/roata care au fost montate pe spate, cele de 5 plecand pe fata. Acum sunt in sfarsit multumit de cum pica rotile fata de aripi. Am jante de 7,5, cauciucuri de 225, iar ET-ul echivalent este acum de 40 spate si 45 fata. Stiu sigur ca 42 nu atinge si 35 da... sa vedem daca am surprize de la 2 mm :cool: (comparativ, in pozele de mai sus am 45 spate si 50 fata... o sa fac oricum un colaj de imagini comparativ pt. cei interesati).

Aparatul foto e o mizerie dar... sper sa va placa :icon_thumright: .

hpim1517bislw.th.jpg hpim1515lw.th.jpg hpim1444lw.th.jpg hpim1448bislw.th.jpg hpim1456lw.th.jpg hpim1458lw.th.jpg hpim1459lw.th.jpg hpim1467lw.th.jpg hpim1469lw.th.jpg hpim1471lw.th.jpg hpim1472lw.th.jpg hpim1475lw.th.jpg hpim1476lw.th.jpg hpim1479lw.th.jpg hpim1481lw.th.jpg hpim1491bislw.th.jpg hpim1499lw.th.jpg hpim1501lw.th.jpg hpim1503bislw.th.jpg hpim1510bislw.th.jpg

Link către comentariu

Excelent lucrat :)

Intradevar sigla GTD e discreta si nu se observa decat pe cunoscatori care sigur isi vor face o impresie buna si vor afisa un zambet pe fata cand iti vor vedea masina :cool: (cel putin eu unu asa as face :P)

Sa inteleg ca pe tine te enerva faptul ca rotile nu picau la linie cu aripilie ?! :D

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Mersi!

Despre roti, intradevar imi plac la linie cu aripa sau foarte usor iesite. Nu-mi plac mult iesite si in niciun caz intrate. La Golf nu-mi place de asemenea ca rotile spate sunt mai intrate decat fata, din cauza asta le-am scos cu 5mm in plus pe cele din spate. Si din fericire, tendintele supraviratorii nu s-au redus cu mult :)

Bafta.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu

Scriu si aici ce ti-am mai spus pentru a avea impresia mea in scris, pt posteritate :icon_confused:.

1. Jantele sunt iesite cat trebuie pe spate, dar pe fata parca ar putea sa fie si mai iesite (poate din cauza ca m-am obisnuit cu ale mele)

2. Siglele negre... arata cu mult mai bine decat credeam, dar dupa ce vad masina live o sa ma pronunt.

3. Sigla GTD... arata, din nou, cu mult mai bine decat credeam. Initial nu am stiut ca vrei sa fie neagra, iar in acel caz ar fi sarit mai mult in ochi. Asa neagra, e exact ceea ce trebuie!

Link către comentariu

Si mie imi place. Felicitari !!!

Cand treci si tu prin vest???

P.S. Au iesit zgarieturile de la fest??

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu

Multumesc NV si V pentru aprecieri ;) Am fost de curand cam la 100 km de Timisoara, dar cu bicicleta si cortul :) Cand ajung pe 4 roti, o sa am cu siguranta nr. tau de tel. in agenda :lol: Ma gandeam sa pic in weekend pe la intalnirea de vara, dar dupa cum ma asteptam, a intervenit ceva.

Zgarieturile au iesit. Ce nu observasem atunci e ca draga de umbrela a si indoit capota :vaidecapulmeu: . O sa fac o lucrare mai ampla pe CASCO sa rezolv toate problemele, dar mai incolo ca acu n-am bani nici de franciza :icon_thumright:.

Bafta.

Link către comentariu

Felicitari!

-arata perfect rotile acum, sunt iesite exact cat trebuie si pe fata si pe spate (dupa parerea mea).

-imi place look-ul dark pe care l-ai adoptat, din fata arata superb cu grila, farurile si emblema neagra. Imi place si spatele cum arata, dar nu ma pot obisnui cu emblema neagra (nu-mi explic de ce pentru ca si eu sunt adeptul look-ului dark sau all black)

-sigla GTD arata bine si nu sare deloc in ochi, in trafic nu se observa decat de aproape, lucru foarte bun.

In ansamblu masina arata foarte bine, suspensia contribuind foarte mult la look-ul agresiv.

Bafta in continuare.

Link către comentariu

Ce bine arata fratele mai mare al masinii mele :Driver:

Imi place foarte mult cum ti-au iesit embleme (cred ca o sa le fac si eu asa, daca nu te superi :) ). Poate imi dai un PM cand ai timp cu un mic DIY cu modul in care ai vopsit emblemele.

Bafta si ne mai auzim ;)

Link către comentariu

Uite si primul Golf V Gtd :( Arata foarte bine,frumos si subtil :icon_thumright:

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pt. aprecieri... conteaza ;) (mai ales ca prin familie e un un curent de opozitie fata de emblemele negre :D )

Andrei: si mie mi-a trebuit un pic sa ma obisnuiesc cu emblemele negre.. e un mic soc dupa ce pe creier ai imagini de golf-uri 98% cu embleme nichelate. Dar acum cand ma uit la poze comparative, mi se pare alegerea buna. Si vreau sa-ti spun ca am mers cu 6 persoane in masina, am luat si ceva hopuri si nu a atins nimic. Asadar, ET 45 pe fata, 40 pe spate, arcuri Eibach + Koni FSD sigur nu ating :vaidecapulmeu:

Ritza: Copyright nu o sa cer pt. ca nu sunt primul.. ca altfel :P Asadar:

- am demontat grila fata, emblema cu totul si apoi emblema nichelata de pe suportul de plastic negru (se prinde in mai multe picioruse pe marginea exterioara si 2 mai mari in zona centrala... le vei vedea). De preferat sa folosesti ceva tare de plastic il loc de surubelnita.

- am spalat bine emblema si am degresat-o cu axion

- am dat 2 straturi de primer incolor pt. plastic (tub spray Duplicolor)... creca mergea si unul;

- am dat 2 straturi de vopsea neagra mata (tub spray Duplicolor)... creca mergea si unul mai gros.

30 min intre straturile de primer si 1 ora intre straturile de vopsea. Spor la treaba!

Adrian_S Se pare ca nu sunt primul pana la urma :P Uite-l aici pe primul... povestea mai detaliata a masinii am descoperit-o la vanzari :D

Bafta!

Link către comentariu

Arata foarte bine cu literele si emblema inegrite :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mersi DRIVER07XXX :D.

Pe de alta parte, tragedie :biggrin: . Dupa ce am mers cu 6 si 5 persoane in masina si nu a atins nimic, am mers duminica cu 3 persoane si am auzit de 2 ori zgomote suspecte la niste denivelari mai adanci. Nu mi-am dat seama daca e fata sau spatele. La inspectia vizuala nu am vazut nimic pe niciun cauciuc sau aripa, mai putin un surub usor sters care tine aparatoarea de noroi fata. O sa mai investighez... ideea era ca afirmatiile din postul meu anterior cu atinsul nu le mai sustin deocamdata :screwy:.

Am facut si niste poze comparative cu diferenta de look functie de ET. Asadar, de la stanga la dreapta:

Fata 50/Spate 50, F50/S45, F45/S40

finalzkx.th.jpg final3y.th.jpg

F50/S50, F45/S40

final2fiv.th.jpg

Bafta!

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina . Complimentele mele Acidutzul. Iese usor in evidenta. Si in coloana din Bucuresti catre VwFest a iesit usor in fata.

Arata foarte bine jantele alea pe culoarea masinii. Masini de genul asta ca a ta te fac sa iti doresti sa-ti umbli la masina. discret totul si la locul lui.

Link către comentariu

Dupa cum se vede roata fata, e posibil sa-ti atinga la denivelari mai adanci. Tu ai coborat garda si la viteze mici unde suspensia este mai moale masina se lasa suficient cat sa atinga putin pe aripa.

Din poza comparativa mi se par iesite mult cu ET40 si ET45 si cand ma gandesc ca eu aveam ET35.

Dupa o analiza mai atenta a pozelor, cred ca cel mai mult imi place cum arata in poza cu ET50 fata si ET 45 spate. Cand ai roata prea scoasa in afara, masina pare mai inalta.

Link către comentariu
  • 2 months later...

"Mai mare"... auzi la el ... doar 100 cm3 nu ma fac asa mare :offtopic:

Suntem incantati de intrebare, multumim, iar de facut facem... ok. Nu foarte bine pentru ca nu-mi permit sa mai fac nimic din ceea ce vroiam cu masina. Nu rau pentru ca masina merge ok, nu-mi face nicio problema si ma bucura fiecare kilometru condus la volanul ei. Cam o data pe saptamana mai descopar cate o zgarietura pe masina, dar deja mi s-au tocit nervii in privinta asta :offtopic:.

Am reusit sa iau o cutie de ceara Collinite 476S (se spune ca e f rezistenta in timp) si am dat 2 straturi dupa o curatare temeinica a vopselei. Sa vedem cat tine.

Imi place mult cum ti-au iesit stopurile :icon_thumright: ... trebuie sa pun si eu mana pe niste folie d-aia sa pun pe semnalele din oglinzi... si poate si pe grila fata ca sare vopseaua neagra de la pietre.

Intr-o seara m-am jucat cu niste poze mai vechi si am facut niste colaje cu masina inainte/acum. Le pun si aici.

comp4bis.th.jpg comp3bis.th.jpg comp2bis.th.jpg comp1bis.th.jpg comp5bis.th.jpg

P.S. Andrei JSE, aveai dreptate. Desi fata e la un ET 45, si am un prieten cu o Jetta care are jante cu ET 42 (in rest aceleasi dimensiuni, evident, dar fara suspensie sport) si nu are probleme, eu ating usor la denivelari adanci sau viraje luate in forta. La mers de zi cu zi nu ma deranjeaza deloc (antinge rar, doar in floarea acelui surub proeminent care prinde carenajul de plastic de la roata fata), dar pe un circuit cu siguranta as da jos distantierele fata ca m-ar stresa zgomotul. Spatele, desi e la ET40, nu atinge in nicio situatie.

Bafta.

Link către comentariu
  • Dudu featured şi unfeatured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!