Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Ar fi un 2.0 TDI 140hp (in niciun caz 143) - PD, iar daca e din Germania pentru ce zici ar fi motor BMP.

CR au aparut ulterior anului 2008, nu anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci domnul in cauza incearca sa duca in eroare . As posta aici linkul cu anuntul dar nu cred ca imi da voie . In fine puteti cauta voi pe cel mai renumit sait de vanzari auto sh , Passat din judetul VRANCEA (Focsani) la pretul de 10.850 euro . Acuma nici nu stiu ce sa zic . Sa cautam totusi un CR sau sa merg pe PD 2007 .?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: mare teapa.

De ce: echivalentul masinii din anunt nu o gasesti in germania fara 14-15.000 minim. Banuiesc ca la km a mancat prima cifra, 1 sau 2, iar emisiile CO2 sigur nu sunt 110, parca 158 (poate fi important la calculul taxei de inmatriculare) si cu siguranta la ce s-a vandut in Germania in perioada 2007-2008 e motor PD BMP (sigur nu e CR) dar e bine pt. ca nu sunt probleme cu injectoarele.

Eu am achizitionat in martie 2011 Passat Kombi 2.0 TDI 140 hp BMP Confortline martie 2008, 83.000km - cu ceva optiuni dara fara piele, navigatie si cu jante de otel la 16.900 Euro (e luata de la reprezentanta VW - la un autohaus normal ar fi fost pretul ~16.000 Euro).

Personal as merge pe CR, dar fiind vorba de masini mai tinere cred ca ar fi nevoie de un buget mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.Bine macar ca mi-am dat seama la timp . Oricum de CR nu prea ai cum sa te apropii . Depaseste bugetul din pacate . Stiu ca problemele cu injectoarele sunt inainte de 2007 nu? 2006 si sf lui 2005 . In concluzie daca merg pe anul 2007 la passat este okay? nu? numai ca nu este CR este PD ! cine imi poate spune CO 2 pentru 2.0 tdi an 2007 ? Juliaen tu cat ai platit taxa ?

Modificat de @Bucluc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emisiile ar fi 158. Legat de achizitie, obligatoriu motor BMP.

Eu locuiesc in Germania si masina e inmatriculata aici, nu am platit nicio taxa de inmatriculare.

Rog un moderator sa mute discutia in topicul dedicat achizitionarii passat B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor! Va scriu aici si nu in rubrica dedicata modelelor audi pentru ca nu mai posed asa ceva...adica am scapat de paguba :) as vrea sa stiu daca pe motorul 2.0 TDI CR mai sunt probleme cu injectoarele, pompa de ulei, plus alte minunatii gen balbaieli la relanti, chiulase fisurate, etc... si intreb asta pentru ca vreau sa achizitionez un passat 2009 cr, DSG... ce parere aveti, merita 13500? Multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 100k cu un motor 140 cp CR si totul a fost ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 k am si eu si am schimbat actuatorul cu senzorul de pozitie a vanelor. nesemnificativ.

Eu in locul tau as fugi de dsg. Vrei sa dai in alte belele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aolo..da ce are cutia dsg? e pacatoasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am 165 k si totul este super OK......de aceeasi parere sunt si eu...."no DSG"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un coleg care a gasit sa cumpere din Germania un Passat 2.0 CR (decembrie 2008 masina) si ei zic ca e Euro 5, dar in Brief scrie Euro 4 si dedesubt nus ce imbunatatiri ca are noxe mai mici, Euro 4 plus. Dar ei zic ca e Euro 5.

Exista vreo sansa ca la taxa de prima inmatriculare sa-l considere in Romania Euro 5? sau ai nostri birocrati lucreaza dupa tabele/sabloane prestabilite si pun din Brief Euro 4??

Ma intreb ca daca totusi era Euro 5 ar fi pus si nemtii in brief Euro 5 nu? O fi doar o strategie de a vinde masina mai usor??

Modificat de toby01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fi considerata Euro 4 fara discutii, in Germania tot Euro 4 e, dar noxele reduse ajuta mult la calculul impozitului anual (una din cele 3 parti ale impozitului e taxa de poluare, calculata functie de norma Euro si emisii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vorbit acum cu colegul din Germania si cei de la reprezentanta i-au spus ca pot face alt Brief(la autoritati acolo, brief oficial nu facut de reprezentanta) in care sa scrie direct Euro 5 fara alte mentiuni, ca la vremea cand s-a facut masina nu era Euro 5.

Deci se poate schimba acolo si pare a fi excelent asta.

Intrebarea mea cei de la finante cand calculeaza taxa pe poluare calculeaza pe baza la ce scrie in Brief (in cazul asta o sa fie Euro 5 si taxa o sa fie mica) sau iau alti indicatori inafara briefului?

Daca o sa aibe Brief nou oficial de Germania trecut ca Euro 5, masina o sa fie recunoscuta in Romania ca Euro 5?

Merci

Modificat de toby01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la finante calculeaza in functie de ce scrie pe cartea de identitate a masinii care este eliberata de RAR. Nu o sa-i dea nimeni euro 5 in Romania. La mine au si uitat sa specifice ca am DPF, a trebuit sa merg iar peste ei. Ei trec in carte ceea ce le da lor computeru dupa serie de sasiu, informatii care li se dau din fabrica. Sa-si ia un euro 5 normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Passaturile din 2009 luna 05 sunt toate CR? motorarele de 2.0 ? sau e posibil sa am vreo surpriza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru siguranta verifica codul motor, cele CR au codul format din 4 litere, comparativ cu PD din 3!

In mod normal toate ar trebui sa fie CR, pentru anul mentionat de tine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am aflat tot ce e fabricat dupa feb 2008 e cu motor CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva exact de cand s-au introdus normele Euro 5 pe Passat?

Stiu ca din 2009 dar nu stiu exact luna.

Si cam care ar fi problemele cu DSG-ul? Am auzit numai lucruri bune despre cutia asta!!!

Multumesc

Modificat de mihai_R6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia DSG este excelenta si menajeaza motorul, e fool-proof. Teama este cu privire la costul mecatronicului daca se strica.

Daca s-a facut schimbul de ulei de cutie + filtre la fiecare 60k si daca nu a fost lovita masina, nu vad ce probleme ar putea avea cutia.

Mai exista reticenta fiindca mecanicii de cartier nu se baga sa desfaca un DSG, in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din ianuarie 2009 sunt sigur Euro5?

Intrebarea vine pentru ca gasesc pe internet oferte de Passat-uri din luna a 2,3 si chiar a 6-a la care se specifica norma Euro 4.Pe mobile.de.

Si nu stiu de ce?

Modificat de mihai_R6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-au introdus noile motorizari din noiembrie 2008, masinile mai vin si cu motoarele vechi, se fac oferte etc. cred ca gasesti si pana la sfarsitul lui 2009 cu euro 4! Cand nu se mai vand, nu mai sunt pe stoc motoarele vechi si nu mai este cerere pentru acestea vin cele noi care nu sunt neaaparat mai fiabile la inceput! Dureaza o comanda si 3-4luni...

Uite un exemplu din luna iulie 2009 -> http://cautare.mobil...ro&pageNumber=2

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentiunea din descrierea autoturismelor de pe mobile se refera la data primei inmatriculari - erste zulassung - nu data productiei!

De aici apar aceste diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.Multumesc.Asa este, e logic mai sunt oferte, masini ramase.

La asta nu ma gandisem ca e data inscrierii in circulatie si nu data fabricatiei.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 1993 conduc doar masini VW si Audi cu cutii automatice, si niciodata vreo problema. Acum am 3 toate cu DSG, pe Passat DSG 6 si pe Polo&Golf DSG7...asa ca aiurea probleme cu cutiile. Doar ca mecanicii de cartier scot vorbe aiurea, in "prostimea lor" ca habar nu au cum s-ar putea repara daca se strica ceva. In mod normal o cutie noua e pe la 4-6000eur, iar una "refurbished" din fabrica VW (aduse de dealeri VW) pe la 800-1000eur, in cazul in care doamne fereste se strica. Daca ii schimbi uleiul si filtrele la termen, no any problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!