Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Asta e parerea ta sau ai gasit informatia in vreun document oficial al VAG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimbam filtrul de motorina dupa 30.000 km, spre 50.000-60.000, dar de cand cu morcovul pentru pompa de injectie, l-as schimba si la fiecare plin de motorina. :) sunt convins ca nu ajuta, pentru ca un filtru plin cu mizerie nu ar trebui sa insemne cu filtru mai permisiv, insa nu vreau sa am mustrari de constiinta in caz de...

 

Filtrul de aer arata foarte naspa dupa 15.000 - 20.000 km petrecuti pe drumurile noastre, insa in vest sunt convins ca n-ar fi probleme cu aceste termene. Imi amintesc ca acum vreo 12-13 ani am fost trimis cu serviciul mai bine de o jumatate de an in Canada, iar in acest timp nu a fost nevoie sa-mi dau cu crema pe pantofi mai des 1-2 ori. Metoda de masurare e foarte precisa, credeti-ma pe cuvant :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care e diferenta intre CBAB 2009 si CBAB 2010??

E acelasi motor acelasi cod acelasi piese , 2009 are schimb de curea  la 180000 si role la 360000 si cel din 2010 are schimb de curea si rola la 210000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din 2010 are sistemul de racire putin diferit, in rest nu cunosc alte diferente. Nu cunosc nici de ce au marit intervalul de schimbare a curelei, insa avand in vedere cum arata a mea pe la 180.000 k cred ca nu e exagerat la 210k. 

Dar eu nu recomand sa fie tinuta cureaua mai mult decat scrie in manual, riscurile sunt foarte mari

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi poate spune cineva daca masina mea e C.R. ? AN fab. 2009 E5, 81 kw, cod motor CBD, serie wvwzzz3cz9p070976. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este.... dupa cod motor - iti mai lipseste o litera la el, ca asa trec prin cartile de identitate..... fara ultima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, scuze daca sunt offtopic. Sa va povestesc ce mi s-a intamplat. Astazi am facut un drum pana la tara si am incercat un mers mai sportiv. Intr-o depasire pe la aprox. 100km/h s-a aprins si clipea martorul acela spiralat si a intrat in limp mode, noroc ca aveam destula viteza sa duc manevra la bun sfarsit. Trag frumusel pe dreapta, opresc si repornesc motorul, nu mai avea nimic. Mai trec vreo 15-20 km fara nici o problema. Am intrat pe o portiune mai lunga de drum si am vrut sa-i testez putin viteza. Pe la 140 km/h aceeasi problema, martorul clipind si limp mode. Dupa pataniile acestea am mers usor cu ea fara nici o problema pana acasa. Ajuns acasa, iau repede laptop-ul si ii fac un scan. Mi-a aparut eroarea Boost Presure Regulator(sau ceva de genu, cand o sa-mi mearga internetul pe calculator o sa postez log-ul). Parca in urma cu cateva pagini posta cineva o problema asemanatoare, si de vina ar fi membrana de vacuum al turbinei. De obicei pe la cati km cade aceasta piesa? Inca odata, scuzele mele moderatorilor daca sunt offtopic.

Incearca la o reprezentanta, exista o problema de limp mode care se rezolva printr-un update de soft. mi s-a intamplat mie acum 2 ani si nu a fost vorba de nici o piesa defecta. Era vorba de o eroare care aparea la o anume temperatura si presiune. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,cod motor CBD an 2009 in carte este euro 4 are filtru particule poate fi o greseala facuta de RAR? 2.0 103kw DSG.Merci

Modificat de philip67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil - motoarele CR din cate stiu sunt E5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motor din 2009 daca ai CR ar trebui sa fie CBDC daca e cel de 81KW, 110 cp. Si din cate stiu distributia se schimba la 180.000 km, informatie obtinuta dupa VIN de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,cod motor CBD an 2009 in carte este euro 4 are filtru particule poate fi o greseala facuta de RAR? 2.0 103kw DSG.Merci

Ar trebui sa fie Euro 5 insa, din pacate, nu conteaza decat parerea celor de la RAR. Totusi, aici este aria de B6, tu despre ce masina vorbesti? Banuiesc ca despre CBDB pe Jetta sau Golf, nu?

 

 

posibil - motoarele CR din cate stiu sunt E5.

CBAB-ul de pe Passat poate fi si E4 si E5, cum o fi norocul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta poate la cele fara DPF, ca altfel nu-mi explic cum. M-am uitat acum in Elsa de curiozitate si CBAB are un asterix " In certain countries, vehicles are not offered with diesel particulate filter. Vehicles with diesel particulate filter (fitted at the factory) can be identified by PR No. 7GG or 7BM on the vehicle data sticker."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caile RAR-ului sunt mai incurcate de atat :) Spre exemplu colegul clau_75 are un CBAB euro 4 din 2008, cu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..no comment...cine stie...poate ca e din 2008 :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, aici este aria de B6, tu despre ce masina vorbesti? Banuiesc ca despre CBDB pe Jetta sau Golf, nu?

Scuze de offftopic este un Golf dar nu am gasit in arie ceva de CBD are 3 litere in carte a fost inscrisa in primele 10 a trebuit si omologare am crezut ca este o greseala dar vad ca mai cunt cazuri pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o greseala. Codul motorului este cel din carte CBD, ultima litera (B) reprezinta un fel de subcod. Asa ca daca ai doar CBD in carte nu-i mare scofala, codul complet fiind CBDB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, asa este la noi.... si la mine am trecut CBA... si atat. B-ul nu l-au mai trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine este trecut codul complet......CBDC ...... totul depinde de cei de la RAR.....cate litere au ei chef sa bata la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motorul Common-Rail CBAB, cureaua de distributie are 140 sau 160 de dinti?

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BKP are 141, la CBAA, CBAB si CBAC are 160.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBD(?) cu filtru particule 2009 2.0 103kw este E4 sau E5 ARE 154 noxele,cum aflu ce Euro este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sfarsitul lui 2008-ianuarie 2009.

 

Este Euro 5, este masina recent adusa? Daca da, verificati brieful.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar masina si propietarul zice ca in CI este E4 dar in 2009 RAR nu prea au stiut cum sa incadreze masina fiind printre primele cu motorizarea CBD cu DSG.

Modificat de philip67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca este fabricata in anul 2008, model 2009 si automat va ramane tot euro 4. cine va schimba cartea de identitate autovehicul? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!