Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Cu al meu TDI CR 2008 CBAB am dus-o pana la 140k fara sa consume gram de ulei, dar se pare ca la revizia de 150k uleiul era la minim pe joja (desi nu pot sa jur ca la revizia anterioara baietii trecusera de minim). O fi semn ca incepe sa consume ?!

 

PS: sorry dar nu am manualul in format electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Un coleg cu motor de 170cp stock si cutie manuala din Bucuresti sau pe langa, ma poate ajuta cu un test de 10 minute ? vreau sa vad senzatia la plecat pe loc si accelerare la manuala fata de automata...

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. stie cineva care este problema aici , de ce imi curge ulei cred ?post-105843-0-13315600-1384424783_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Schimba cele 2 oring-uri

2.Schimba egr


Spala motorul pe dedesubt si dupa 50-100 km vezi pe unde curge.E o supapa pe partea din spate care cedeaza dupa un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si la mine a curs tot pe acolo(intre furtun si corpul supapei) dar mult mai putin(ca o mica umezeala) si am mai strins putin colierul acela, am spalat si nu mai curge deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. stie cineva care este problema aici , de ce imi curge ulei cred ?attachicon.gifFotografie-0017_2.jpg

 

Nu e nicio problema. Strange putin colierul. Acolo nu exista garnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei, cand se vede umezeala de ulei pe acel furtun ,deja pe bloc si chiulasa e plin .


Se vede ulei proaspat si in drepta jojei.La EGR-urile de la CR oring-urile nu mai sunt rotunde,profilul e dreptunghiular.In timp nu mai etanseaza.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am achizitionat de cateva zile passatul din semnatura (inainte am detinut un b5), si cand pun contactul i-mi apare ptr cateva secunde mesajul urmator: *informatii sistem* scris mare si dedesupt cu un scris mic *depress clutch to start*. Mentionez ca mesajul apare si cu ambreajul apasat si cu el ridicat. E ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu iti apare acel mesaj datorita faptului ca masina nu porneste daca nu calci pedala de ambreiaj. Simpla traducere in romana a mesajului:"Apasa ambreiajul ca sa porneasca".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Am achizitionat de curand un passat highline din 2010, bluemotion cu sistem start-stop. Mementan sunt  multumit de masina, dar am o singura nelamurire si asi vrea sa imi spuneti daca si la voi (cei care au aceeasi varianta) se intampla urmatorul fenomen.

In momentul in care accelerez  si vreau sa schimb in treapta superioara, cand apas pedala de ambreiaj, se aude un huruit si se simte o vibratie mica in pedala.

Indiferent din ce treapta accelerez, 2-3 ,3-4,4-5 etc. Acest fenomen apare doar cand urc in trepte superioare.

La retrogradare nu se aude si nu se simte NIMIC indiferent de viteza sau treapta.

Mentionez ca la relanti sau accelerat, cu motorul cald sau rece, la apasarea ambreiajului nu se aude absolut nimic, nici in masina nici afara cu urechea in motor.

Va rog sa ma ajutati sa inteleg ce se petrece.

Multumesc. O seara faina la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil trebuie schimbate volantul si ambreiajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Am achizitionat de curand un passat highline din 2010, bluemotion cu sistem start-stop. Mementan sunt  multumit de masina, dar am o singura nelamurire si asi vrea sa imi spuneti daca si la voi (cei care au aceeasi varianta) se intampla urmatorul fenomen.

In momentul in care accelerez  si vreau sa schimb in treapta superioara, cand apas pedala de ambreiaj, se aude un huruit si se simte o vibratie mica in pedala.

Indiferent din ce treapta accelerez, 2-3 ,3-4,4-5 etc. Acest fenomen apare doar cand urc in trepte superioare.

La retrogradare nu se aude si nu se simte NIMIC indiferent de viteza sau treapta.

Mentionez ca la relanti sau accelerat, cu motorul cald sau rece, la apasarea ambreiajului nu se aude absolut nimic, nici in masina nici afara cu urechea in motor.

Va rog sa ma ajutati sa inteleg ce se petrece.

Multumesc. O seara faina la toti.

SIGUR volantul. Intradevar , vibratiile se aud doar cand schimbi trepte superioare. Ambreiajul nu are nimic, dar nu o sa iti convina sa schimbi doar volantul. Partea buna e ca mai poti merge asa destul de multi km. Este deranjant vuietul si vibratia de peda cand schimbi viteza. 

Incearca sa accelerezi pe loc cu ambreaiajul calcat si ai sa auzi un zgomot ce ingana motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Am incercat si am accelerat cu ambreiajul calcat si nu face zgomot, in schimb daca e apasat doar de jumatate si accelerez se aude un huruit/vuiet, dar nu foarte tare.

Momentan nu e foarte enervant, cred ca o sa ma obisnuiesc.

Sper sa mai mearga asa mult si bine. Ce poate afecta mai departe ? Aveti idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa inceapa sa de auda mai tare..eventual sa sa zdrangane la relanti rece. E o problema generala la motorizarile astea fi ele pd sau cr. Daca scrii pe youtube "2.0 tdi dmf problem" sau ceva de genu, o sa gasesti destule clipulete in care o sa auzi in special la roata din stanga fata cum tacane. Ca afectari, daca te referi la ambreiaj, oricum sa il schimbi cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce baterie aveti pe motoarele 2.0 tdi-cr? Passatul meu e echipat cu o baterie varta de 12v 61 Ah, fostul proprietar sustine ca e bateria originala. Nu e cam mica totusi ptr un 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am avut-o si eu. Bateria originala a tinut 4 ani. Acum am tot varta de 74 Ah si nu e nicio diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bateria de 72 Ah originala. Probabil este in functie si de dotarile care le are de fabrica masina. Scuze daca gresesc era o parere.

Modificat de barbu.c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM, 2010, CR -CBAB, Highline - deci are cam tot ca dotari .... si acumulator de 61A. E adevarat ca a mea e fara start-stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat, cand pun contactul, majoritatea martorilor din bord se aprind si apoi se sting, dar cel de la ulei nu se aprinde de loc. E normal sau poate fi o problema cu martorul? In caz ca scade nivelul de ulei sau sunt probleme cu presiunea, apare mesaj de avertizare pe maxidot?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Sebastyan. G

buna abia am cumparat un passat 2.0 cr motor CBAB 2009 si doresc cateva pareri despre starea injectoarelor mele, postez 2 imagini de pe vcds. Scz daca nu e bine postat aici dar am gasit forum doar cu injectoare pd.

stima!

post-84603-0-33520700-1399222517_thumb.p

post-84603-0-70533100-1399222532_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele tale sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!