Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

motorul este common rail,daca km sunt reali poti astepta pina la 180.000 km.daca nu cunosti istoric si nu ai verificat-o la vw schimb-o pentru a elimina orice risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult!!!

am verificat-o la reprezentanta vw si totul este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...stie cineva cum sa fac sa.mi mearga si mie navigatia in romania :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e locul potrivit, dar iti raspund.....DA, stim.....pui hartile cu Europa de EST si va functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am eu pt rns 510 daca vrei imi dai pm.

Off: la multi ani mie si bijuteriei mele care am implinit un an de cand o detin. set H7, 2 schimburi de ulei, semnalizare oglinda dreapta si un stergator mi-a cerut tot anul in rest...multumesc si sa ma tina tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cit de repede vi se incalzeste motorul?la cei care au masini cu motorul cr ma adresez,azi am venit 14 km, erau -10 grade afara si cam la 14 km parcursi a ajuns apa la 90 de grade,pe exterior tot drumul parcurs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un passat 2.0 103kw din 2010 si am o mare problema...daca se poate un ajutor! Am plecat din tara si am efectuat aprox 3500km p autostrada..mers 140-150 si un unelele locuri 200. Dupa 2000km masina a circulat 4 zile in orash apoi am facut iar 1.500km si pe drum mi s-a aprins martorul de la bujie in bord kre clipea, am oprit pe dreapta am oprit motorul s-a stins...totul bine...dar dupa aprox 1 sapt d mers prin oras s-a aprins iar si becul d la noxe...am facut un test si mi-a dat eroare PO544 nush ce senzor de temperatura! Un sfat va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune codul de eroare complet. Cred ca este vinovat senzorul de temperatura din evacuare. Nu este o mare problema, insa remediaz-o cat mai repede, ca dai in altele mult mai scumpe. Fara acest senzor nu se curata filtrul de particule. Daca nu poti remedia problema relativ repede, nu mai folosi masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asta e codul care mi-a dat un tester aici Po544 uitlaatgas temperatuursensor 1 fout in stroomkring ( temperatura gazului de eșapament senzorului 1 circuit ). Azi am lasat masina la reprezentata VW si imi e groaza sa ma gandesc daca filtru de particule e plin si trebuie inlocuit. De cand mi s-au aprins ambele becuri am mai facut max 400km. Stii cumva kt ajunge senzorul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta asta respectiv asta.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire cu privire la telescoapele de pe fata,sunt pe gaz sau ulei din fabrica?vreau sa le schimb si nu stiu daca sa iau pe gaz ...(imi este frica sa nu fie prea rigide)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari, scuze daca sunt offtopic. Sa va povestesc ce mi s-a intamplat. Astazi am facut un drum pana la tara si am incercat un mers mai sportiv. Intr-o depasire pe la aprox. 100km/h s-a aprins si clipea martorul acela spiralat si a intrat in limp mode, noroc ca aveam destula viteza sa duc manevra la bun sfarsit. Trag frumusel pe dreapta, opresc si repornesc motorul, nu mai avea nimic. Mai trec vreo 15-20 km fara nici o problema. Am intrat pe o portiune mai lunga de drum si am vrut sa-i testez putin viteza. Pe la 140 km/h aceeasi problema, martorul clipind si limp mode. Dupa pataniile acestea am mers usor cu ea fara nici o problema pana acasa. Ajuns acasa, iau repede laptop-ul si ii fac un scan. Mi-a aparut eroarea Boost Presure Regulator(sau ceva de genu, cand o sa-mi mearga internetul pe calculator o sa postez log-ul). Parca in urma cu cateva pagini posta cineva o problema asemanatoare, si de vina ar fi membrana de vacuum al turbinei. De obicei pe la cati km cade aceasta piesa? Inca odata, scuzele mele moderatorilor daca sunt offtopic.

Modificat de Hotomanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista un rulaj la care pica de obicei. Cum iti este norocul, ca n-or fi calculate sa pice la comanda. A mea a picat pe la 120 k

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tutror! De cateva zile sunt posesor de passat, mai exact passat CR Blluemotion, high line, 2010, 2.0, 103 Kw, cod motor CBAB, inscrisa mai 2010. Masina a venit din Franta, arata foarte bine atat interior car si exterior. Nu are carte service, am fost la reprezentanta pt verificare, ultima data a fost dusa in Franta in nov. 2011, avea 90. 000 km atunci. Mi-au spus ca am ceva pierderi mici de ulei pe la EGR, ceva pierderi pe la busonul de la baia de ulei. In rest a trecut bine diagnoza. Acum, eu nu ma pricep de loc, n-am mai avut diesel pana acum si as vrea sa intreb ce sa inlocuiesc la masina? Adica am inteles ca trebuie sa schimb filtre, dar sa ma bag sa schimb si distributia, filtru de particule?Pe bord km nu sut reali...dar daca din mai 2010 pana in nov 2011 a facut 90.000, de atunci pana acum banuiesc ca o fi facut tot atat, maxim....Cu toate ca arata impecabil bordul, schimbatorul, volanul, tot interiorul....

Inca ceva, pt cunoscatori...pot dezactiva functia start/stop? Ca apas pe buton, se dezactiveaza, dar dupa ce opresc motorul se activeaza automal...

Astept sfaturi despre masina de la voi, pt care VA MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de particule..... lasa-l, ca nu are treaba, daca nu ai erori, becuri aprinse pe bord, etc... si ala costa -undeva peste 1000 de euro.

 

Da, baga-i distributie - ca se schimba la 180.000 km si restul de consumabile - filtre, ulei, verifica placutele de frana.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 210.000 se schimbă distribuția la mașina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 210.000 se schimbă distribuția la mașina lui.

Salut,

 

Tocmai m-am decis si eu la o masina tot din FR , 125 Km la bord , ultima factura la 114 Km la VW Franta in sept / 2012 .

 

Acum am vb cu vanzatorul l-am intrebat de distributie si mi-a zis ca se schimba la 180 Km. Un coleg ma aude si zice ca are un prieten la PBN, il suna sa-l intrebe la cati km se shimba si cik la 180 KM scrie la carte dar ei recomanda la 160 km.

 

Acum ca sa ne lamurim , scrie in cartea masinii la cat se schimba. Rugam un membru cu motor 2.0 CR 140 Cp sa verifice sisa ne zica si noua.

 

Masina la care m-am orientat are 2.0 CR 110 CP blue motion (fabricatie 2009) e la fel ca la cea de 140 CP , banuiesc.

 

Ms,

Nedy

Salutare tutror! De cateva zile sunt posesor de passat, mai exact passat CR Blluemotion, high line, 2010, 2.0, 103 Kw, cod motor CBAB, inscrisa mai 2010. Masina a venit din Franta, arata foarte bine atat interior car si exterior. Nu are carte service, am fost la reprezentanta pt verificare, ultima data a fost dusa in Franta in nov. 2011, avea 90. 000 km atunci. Mi-au spus ca am ceva pierderi mici de ulei pe la EGR, ceva pierderi pe la busonul de la baia de ulei. In rest a trecut bine diagnoza. Acum, eu nu ma pricep de loc, n-am mai avut diesel pana acum si as vrea sa intreb ce sa inlocuiesc la masina? Adica am inteles ca trebuie sa schimb filtre, dar sa ma bag sa schimb si distributia, filtru de particule?Pe bord km nu sut reali...dar daca din mai 2010 pana in nov 2011 a facut 90.000, de atunci pana acum banuiesc ca o fi facut tot atat, maxim....Cu toate ca arata impecabil bordul, schimbatorul, volanul, tot interiorul....

Inca ceva, pt cunoscatori...pot dezactiva functia start/stop? Ca apas pe buton, se dezactiveaza, dar dupa ce opresc motorul se activeaza automal...

Astept sfaturi despre masina de la voi, pt care VA MULTUMESC!

Salut,

 

Sa o conduci cu placere si fara probleme.

 

Zi-mi si mie pls ca tot le ai facute proaspat, ce anume acte trebuie sa iau de la vanzator sau mai exact care e procedura de vanzare cumparare.

 

Si cu privire la verificarea de ai facut-o ceva detalii ce e de verificat ? Eu o sa ma duc sambata sa vad masina in Braila si nu stiu daca acolo au reprez VW , asa ca o s-o duc la un alt service multi brand. As vrea sa stiu ce sa le zic oamenilor sa verifice.

 

Ms,

Nedy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat 2.0 TDI, 2009, 103 kw, common rail, motor CBAB. In cartea service scrie clar ca distributia se schimba la 180.000km, in plus la una din revizii cineva de la o repr VW din Germania a scris si cu pixul pe carte ca la urmatoarea revizie (cea de 180.000) trebuie schimbata distributia si a lipit si un abtipild la usa soferului, undeva pe stalp, pe care scria tot cu pixul "Zahnriemen 180.000" + ca am fost la PBV si mi-au spus ca la 180.000 se schimba. Si ca o parantezal, am schimbat-o la 178.000, am constatat impreuna cu mecanicul ca nu fusese desfacut niciodata pe acolo si cureaua de distributie arata excelent (dupa parerea mecanicului mai mergea 50.000 fara problme). In sfarsit, am schimbat-o si am scapat de grija. Nu cred ca o sa tin eu masina pana la 360.000 cand va trebui schimbata din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai atasez inca o data documentul in care se explica clar in ce conditii se schimba distributia (de fapt toate consumabilele, uleiul, tipuri etc) la 120.000 km, 150.000 km, 180.000 sau 210.000 km. Va rog sa-l cititi si sa nu mai tot revenim cu acelasi subiect
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A intrebat cineva inainte de masina ta sau de a lui nedy_03, din moment ce ati povestit ce v-au spus mecanicii in legatura cu distributia? Era vorba de masina lui MIG85, care-i din 2010, nu de toate Passat-urile CR. Eu la acel mesaj am raspuns, ca doar nu puteam sa raspund la un mesaj scris ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citind documentul atasat de Valentin, putem afirma ca se aplica urmatoarele intervale de schimb, pentru Passat 3C (indiferent de an):

- filtrul de aer: 90k km sau 6 ani (aplicabil la toate motorizarile);

- filtrul de motorina: 90k km pentru combustibil care respecta norma EN 590 - am verificat la Lukoil si ambele dieseluri de la ei respecta norma (aplicabil doar la motorizarile diesel);

 

Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU lasa filtru de motorina 90 de mii ca il schimbi cu tot cu masina... Aceeasi poveste si la filtru de aer doar ca acolo nu schimbi si masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!