Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Masina are cod BMP si nu e CR ca am verificat-o!!!ce imi puteti spune despre motorul asta bmp din 2007!masina este an fabricatie 2007 dar iese 2008 pe carte!!!pana si in cod reiese a e 2008 dar ea este 2007;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, generic vorbind. BMP-ul din 2008 este cea mai buna varianta in afara CR-ului. erific-o cu atentie cu cineva proceput. In rest, pentru detalii, vezi discutiile referitoare la volant, pompa cu motorina, pompa de ulei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,dar e BMP din 2007 asta!!am avut BKP din 2006 si mi-a mancat zilele cu uleiul!!si acum...nu stiu ce sa fac cu BMP asta...nu stiu daca si asta are vreo problema cu injectoarele,daca papa mult ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cu mana ta ai scris in postul precedent ca este 2008. Nu prea conteaza anul de fabricatie, ci modelul.

BMP-ul nu are probleme cu injectoarele, ulei... cum ti-o fi norocul... depinde si de ulei, etc. Nu-ti permiti un litru de ulei in plus? Am spus mai sus ce e musai sa verifici. Ia pe cineva priceput cu tine cand vezi masina. BMP-ul este cea mai buna optiune pentru un Passat din anul ala

E din targ, de la un samsar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El cik e propietar!!el asa zice...iti dai seama ca nu ma duc singur!!doar ca fiind din bucuresti masina,sa ii faci un test ceva...ia o viata!!!plus ca in timpul sapt nici nu am timp sa ma duc!!si in weekend,programu la porsche e cum e...

El cik e propietar!!el asa zice...iti dai seama ca nu ma duc singur!!doar ca fiind din bucuresti masina,sa ii faci un test ceva...ia o viata!!!plus ca in timpul sapt nici nu am timp sa ma duc!!si in weekend,programu la porsche e cum e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

prietene, fa-ti timp oricand! ca altfel, ai sa fii obligat sa-ti faci timp sa stai cu ea in service. deeeeeci, daca te mananca acum de masina, fa-ti timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu un Passat CR si cand l-am orpit intr-o panta si apoi am vrut sa il pornesc nu a mai pornit numai dupa 3-4 incercari a pormit dupa ce am apasat pe frana ( masina are AutoHold si ma gandesc ca din cauza aceasta). In rest masina merge f k :D


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta nu am testat.... dar daca demarorul invartea, atunci nu e vb de nicio functie, ci de o problema.

Era suficienta motorina, in rezervor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot confirma ca la Passatul vechi ( din 2007, Highline cu AH instalat de fabrica ), nu pornea masina daca nu apasam si pedala de frana, impreuna cu ambreajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n era rezervorul plin si nu invartea nimic, aparea in bord press key

Modificat de DrakeFritz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

coloana iti poate face figuri.... vezi daca se mai repeta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@postedan... Am si eu aceeasi problema la clapeta de acceleratie, e problema comuna. La mine eroarea in bord e intermitenta, in sensul ca 1 zi o am in bord, iar 2 zile numai apare.

Am curatat EGR si clapeta, am verificat functionarea ei, dar totul a fost in regula. Problema vine de la partea electronica, modulu acela capsat in carcasa neagra, situat pe clapeta. Se pare ca intra vapori de ulei inauntru. Mie, un baiat priceput din GL mi-a zis ca nu merg reconditionate, i-ar fi convenit si lui, deci trebuie inlocuite.

Singurul inconvenient este ca se opreste masina mai zdruncinat. Eu la mine nu sesizez asta, ca sa ma deranjeze.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Revin...de cand a dat frigul, si anume temp nu a mai crescut peste 10gr, martorul nu s-a mai aprins. Care sa fie explicatia??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! in dimineata asta dupa 4 zile de frig (max -10C) ventilatia nu a mai pornit. Am sunat la vw si mi-a zis sa o bag la caldura ,lucru pe care l-am facut , dupa care (3h) ventilatia a pornit.Intrebarea este daca a mai patit cineva chestia asta(@ cridaia daca nu ma insel ) si ce-ar trebui facut sa nu se mai intample

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, am patit si eu asta.....dupa ce s-a mai incalzit afara, aprox. -3 -5 grade, a pornit si aeroterma.

Urmeaza sa o desfac si sa fac o gresare care sa duca la o usoara "pornire".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar am vorbit cu cineva si mi a zis ca trebuie gresat ceva .

@ cridaia ,operatiunea poate fi facuta si de un (mine)?)) sau trebuie sa cunosti ceva mai mult despre.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e inginerie....o poti face si tu, doar sa sti de unde sa incepi si sa ai grija sa nu rupi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat ceva pe net,dar nu am gasit ,stiti voi ceva ? un tutorial,ceva pasi de urmat?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

La un 2.0 TDI CR este normal ca la temperaturi mai mici de 3 grade sa stea relanti-ul la aprox 1000 rot/min pana ajunge aproape de 90 grade? De aici rezulta si un consum destul de mare in oras tinand cont ca pe trasee scurte motorul nici nu apuca sa se incalzeasca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e prea normal, insa nici nu e grav........la mine, dimineata, la prima pornire, dupa 5-10min de stationare cu motorul pornit, relantiul se stabilizeaza undeva la 8-900 rot/min

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu fluctueaza, nu nimic, numai ca pana nu ajunge pe la 80 grade nu coboara la 700-800 la cat sta normal. S-a intamplat chiar sa fie motorul incalzit, relantiul sa stea unde trebuie si dupa o perioada de stationare cu motorul pornit (in care temperatura apei a scazut) sa creasca iar catre 1000 rot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine sta la 1000rpm cam 5-10 min. Dupa aceea revine la cele 750-800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat fenomen......nu am patit niciodata asta....insa nu cred ca ar trebui sa te sperie, pana la urma ramane problema consumului in exces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 2-3 minute de la pornire ar trebui sa scada ralantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa va faceti griji, de vina sunt consumatorii mult prea multi: player, ventilatie, faruri s.a. Pentru linistea fiecaruia totusi se poate face o verificare, dar eu zic ca este absolut justificata situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • puma_k1ng
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!