Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

sa speram ca nu se ajunge acolo.... da, au existat cazuri si cu volante din care au sarit bucati - arcuri si au spart si carcasa cutiei.... rare cazuri, dar au existat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare in legatura cu clapeta de aceleratie (Throttle body), am pus un tester pe ea si valorile mi se par destul de ciudate.

Atunci cand motorul este oprit ea sta la 90% ,atunci cand il pornesc este la 84% , dar atunci cand accelerez ea sta la aceasi valoare 84%, mi se pare destul de ciudat. Masina nu are erori stocate in ECU .

Voi ce stiti in legatura cu valorile ei ?? 84% este deschiderea sau inchidearea???

Masina este un passat 2009 2.0 tdi CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

As avea si eu o rugminte daca se poate sa-mi spuneti daca masina mea are sau nu filtru de particule. Nu am acel cod de motor ca nu stiu de unde sa-l iau, dar va scriu seria de identificare WVWZZZ3CZ6E089644 VW PASSAT din 2006, 1968 TDI, 140 CP.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu, daca ai teava de esapament directionata in jos NU AI filtru de particole

Daca teava e dreapta atunci ai filtru de particole

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fals......la passat-ul vechi, din 2007 aveam teava indreptata in jos si aveam filtru, lafel ca la actuala masina, din 2009 care are teava dreapta si la fel este cu filtru....ceea ce spui tu legat de teava, se refera la norma de poluare.

Cele cu teava in jos sunt Euro4 si cele cu teava dreapta sunt Euro5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut seat leon din 2007 cu teava dreapta si avea dpf dar era euro 4

Modificat de haxorsile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din proprie experienta vorbeam despre Passat.....la alte modele nu stiu cum e, insa orientarea tevii, sigur nu reprezinta daca are sau nu filtru de particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine masina e din 6.2008 si are filtru particule de fapt asta se vede si in bord la punerea contactului ai acel patratel cu puncte in el pe galben. si e specificat si in carte ca e cu filtru particule euro 4. deci am tevile de la toba finala indreptate in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Tevile de la masina mea sunt indreptate in jos si faza cu becul in bord am verificat-o inainte sa intreb pe forum si nu il am in bord. Masina mea nu-i inca inmatriculata in Romania si in brief-urile de Germania nu specifica nimic de DPF. Cartea service nu o am de la masina ca acolo mai scria ori cod de motor ori daca ai DPF sau nu, oricum eu sper sa aiba filtru de particule deoarece cei de la care am cumparat masina mi-au spus ca are dar nu stiu cum sa verifica daca are sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vin-ul masinii poti afla tipul de motor. Daca stii tipul de motor ce se afla pe masina ta, stii si daca ai DPF sau nu...

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este un VW PASSAT din 2006, 1968 TDI, 140 CP iar VIN-ul masinii este: WVWZZZ3CZ6E089644 dar nu stiu cum sa aflu codul de motor si daca am DPF sau nu. Ma puteti ajuta?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP e motorul din cate stiu eu cu probleme la injectoare si tot din ce stiu eu nu are filtru de particule, rog colegii sa ma corecteze daca am gresit ceva

VIN: WVWZZZ3CZ6E089644

Marca: VOLKSWAGEN

Modelul: PASSAT

Motorul: BKP

Transmisie: HDV

Sistemul de direcţie: 6S

Tipul de combustibil: DIESEL

ţara de origine: NIEMCY

Locul de asamblare: EMDEN ( GERMANY )

Uite aici ceva informatii : http://vwforum.ro/topic/33194-dpf-diesel-particulate-filter/page__st__200

Modificat de haxorsile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este un VW PASSAT din 2006, 1968 TDI, 140 CP iar VIN-ul masinii este: WVWZZZ3CZ6E089644 dar nu stiu cum sa aflu codul de motor si daca am DPF sau nu. Ma puteti ajuta?

Va multumesc.

intreaba si tu aici, iar cineva iti va raspunde cat de curand posibil daca masina are sau nu DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar este un pic off topic aici se discuta de 2.0TDI Comon Rail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi filtru de motorina si NU era gram de pilitura feroasa/neferoasa :icon_cheesygrin: insa am gasit putina mizerie pe fundul borcanului, am 129000km reali

Modificat de atti206
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multi inainte ! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,am si eu o curiozitate:la masina din semnatura am functia start-stop,de ceva timp nu mi se mai activeaza,adica este activa de la buton dar nu mi se mai opreste motorul la stationare chiar daca apa este la 90 grade.(cand era vara functiona normal,este cumva din cauza ca a scazut temperatura si nu mai este in parametrii necesari intrarii functiei?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut AndyDany. Am observat si eu acelasi lucru la masina mea. Nu te panica , e normal. Din cate am inteles sistemul are nevoie de foarte multi parametri pentru activare (sa nu fie panta/rampa, sa fie rotile drepte, acumulatorul auxiliat incarcat). Incearca cand pleci dimineata de acasa sa il dezactivezi si sa il activezi inainte de a pleca de pe loc si vezi daca se schimba ceva. In principiu la mine se activa cand eram pe primul nivel de ventilatie cu ac-ul pornit si in momentul in care cresteam nivelul ventilatiei pornea si motorul. E foarte sensibil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci o sa incerc si ce mi-ai zis,oricum astept vara sa vad ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am o curiozitate: de cand s.a racit afara dimineata cand pornesc masina sta putin turata si apoi isi revine..e ceva normal sau e o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o intrebare pentru cei care stiu si cunosc:))...este posibil ca un passat din 2008 cu un cod motor BMP sau BMN sa fie PD si nu CR?vreau sa cumpar un passat iar propietaru afirma ca nu stie daca e sau nu CR!e posibil sa imi dau seama dintr-o simpla poza a motorului?daca poate cineva sa ma ajute,as ramane dator:))!

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai ca este posibil, dar este chiar o certitudine.

BMN nu a fost montat pe Passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e CR e PD

Cele CR au patru litere la codul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!