Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Cu noul soft regenerarile sunt de 3-5 ori mai dese.Aceste regenerari afecteaza atat uleiul cat si restul componentelor care se inferbanta de 3-4 ori fata de regimul normal.

22NED

Sa urmaresti nivelul de ulei,de obicei creste cu motorina atunci cand regenerarile sunt dese .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, DiLivio said:

Ce prieten e ala care iti recomanda update la noul soft, si sa-ti faci reviziile la costurile din reprezentanta?:) E o gluma. Una din modificarile evidente ale softului "dieselgate" este reducerea distantei intre regenari undeva la max. 500 Km. Atentie la uzura uleiului, ca se cam tripleaza numarul regenarilor. Poate explica cineva ce legatura exista intre regenerarile mai dese si reducerea poluarii :scratch:

Cei din reprezentanta sunt obligati/fortati/politica reprezentatei sa ti faca update

Prieten sau nu ti l baga pe gat

Mai ales daca nu ai habar despre ce e vorbs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un motiv in plus de a evita reprezentantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi! La cat circul eu, medie de 7-8000 km pe an! Eu schimb uleiul si filtrele la fiecare an, la km cam greu :) 

erau masini in reprezentanta cu 450 000 km si aveau filtrul dbf original si inca mai circulau! 

Depinde si cum conduci, cum intretii masina, cateodata si norocul! 

Nivelul uleiului il verific periodic,lunar, niciodata nu am completat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O obiectie, ma uit intotdeauna la temperatura ulei, si m-am uitat des fix in timpul regenerarii, si cel putin conform CB nu trecea de 98 de grade in timpul regenerarii, temperatura care este temperatura ei normala in timpul mersului extraurban ( ca la vara la mers pe autostrada are si 115) ... deci trebuie sa intelegem ca pana la 150 000 km motoarele care au aceste noi softuri hiperactive o sa fie cam terminate... cel putin dpf-le? Eu schimb uleiul la 15 000 km care la mine inseamna cam 6-7 luni ca si interval, senzorul de ulei arata mult mai mult de altfel dar nici dupa mine nu este sanatos. Nu de alta dar acum mi-am dat seama ca cumparand masina fix dupa dieselgate(de noua), desi are un alt motor ca si pana in 2013 ce a fost, am primit acel soft pe care si altii le primesc ulterior... regenerari de mama dracului contand foarte putin daca circuli pe afara sau nu... Nivel ulei intotdeauna verificat cu strictete. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca anulezi dpf..tre sa anulezi și egr..si o sa ai tractor după. ..iar dacă nu merita banii  pe dpf..nu merita nici sa ne îmbolnăvim noi din cauza ta..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cine a zis că vrea să-l anuleze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

El a spus ca după ce moare trebui scos..ca nu merita banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, MariusPD a scris:

Daca anulezi dpf..tre sa anulezi și egr..si o sa ai tractor după. ..iar dacă nu merita banii  pe dpf..nu merita nici sa ne îmbolnăvim noi din cauza ta..??

Am prieten care a anulat dbf fara egr! Acusi face anul, merge masina mult mai bine,e mult mai multumit fara acel filtru , nu e tractor deloc si chiar nu s a imbolnavit nimeni!

sunt alte cazane de prin 90 care daca mergi dupa ele trebuie sa aprinzi ceata! De alea ce mai zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am polo 6r cu DPF si EGR off iar fumul apare foarte putin, doar in full boost ! Nu apare deloc la mersul normal. Masina nu este tractor, nu este mai zgomotoasa si nici nu au aparut alte probleme. Totodata se poate face si DPF off fara EGR off. 

Mai jos aveti un Polo 6r cu EGR off + DPF off + teava goala din turbo pana la iesire. Vedeti voi undeva fum ? Totul tine de cum este facut softul de catre tuner !

Polo 6r DPF + EGR off and straight pipe


P.S.: MariusPD, daca tot tii asa mult la sanatatea ta, de ce nu ai trecut la Euro6 ? De ce ai mers pe diesel ? Asa ar trebui interzise toate masinile sub euro 6..ca deh..de acolo vine poluarea. Fabricile si vapoarele nu le vedem zilnic, asa ca nu ne afecteaza, asa-i ?
 

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate qwk! Totul depinde de cine pune softul! Acolo ar fi buba! Sa nu aiba anomalii de functionare dupa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasat indicatorii filtrului astazi, nu ma prea pricep sa interpretez.. Acel nivel de 10 gr nu a crescut decat cu 0.3 g si vad ca filtrul de regenereaza regulat.

IMG_0109.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data viitoare sa verifici si presiunea diferentiala,lucru foarte important

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu regenerarile dese am rezolvat-o eu  cu o garnitura la egr cu gaura sa zic mai mica pentru a reduce debitul de  gaze recirculate  este si un cod il gasiti si pe forum acum nu stiu exact unde ..pentru mine a facut minuni inainte imi regenera la fix trei zile si cand regenera imi smucea se chinuia se simtea regenerarea iar acum au trecut deja 4 saptamani si nu am mai avut nici o regenerare sa speram ca isi face mai rar (acelasi mers prin oras aceeasi km)...asa ca garniturica face minuni este vorbita foarte mult pe forumurile din afara ..cautati-o puneti garnitura e 15 ron si scapati de problemele cu regenerare deasa macar incercati la mine a mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura cu gaura Ø9mm e o solutie temporara,la EDC 16/17 o sa apara eroare.La tine cel mai probabil EGR-ul nu mai inchide.Despre ce motor e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dpf  off = consum de ulei mai mare si viata turbinei injumatatita .. recomand doar daca aveti catalizator dupa turbina ...adica sa nu aveti tevile goale de la evacuare...

2.0 tdi pd Bmn 170 cp

Eexcalade am deja 4 saptamani eroarea cand apare?

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite acum  pun vcds-ul pe ea sa vedem ce mai este pe acolo ...chestia asta am dicutat-o cu romy și el mi-a recomandat sa ii pun o garnitura...acum cu asta nici fum nu mai am pe tobe nici regenerare iar egr-ul inchide bine de tras trage ok încă nu am nici o problema dar totuși vreau sa vad cum se simte în timpul regenerării  ...de ridicat turația nu mai ridica înainte ridica și îmi scadea consumul instant de la 0.6 la 0.5 acum vad ca mai fluctuează câteodată  la 0.5 dar nu mai ridica turatia....poate o fi ca am reglat avansul  la - 1.5  și sa reglat și consumul instant...nu știu o mai urmăresc sa vad cum se comporta în regenerare cu garnitura dar a naibii acum nu mai vrea sa faca.. ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pt informatii domnilor in legatura cu acea garnitura! Egr -ul e nou,tocmai l am schimbat acu o luna,nu stiu ce sa zic sa mai umblu pe acolo! Nu ma deranjeaza ca isi face des regenerarea, sta turata la 1000! Consumul e mai mare,asta e! Mi a trebuit euro 5, suport consecintele! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si diesel si cu dpf si urban 90-95% si 5-10 km pan la munca zi de zi  cum se dau unii cu ele ,nu prea iese la socoteala .

diesel ul e de turatie ,dupa ce ajunge apa la 90 vede numai talpa ,merg 100% extra urban si ma bucur de regenerari intre 800-950 km .absolut extra urban. nu e nevoie neaparat de autostrazi .

recunosc ,tot un diesel mai vechi conduc numai pe oras dar n are dpf ,dar nici pe asta nu l iert 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am avut prima regenerare care a durat cred 5 min si nici nu am simtit-o.....deci totul spre bine ...acum sa si vedem cat o sa tina (garnitura)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va rog sa ma ajutati cu o interpretare la filtrul de particule....am cumparat masina acum vineri si azi am zis sa ma uit si eu cam in ce stare se afla filtrul meu de particule doar ca pe canalele pe care m-am uitat sunt niste valori foarte ciudate....ca si cand nu as avea fitrul de particule...

 

Mutlumesc

dpf01.png

dpf02.png

dpf03.png

dpf04.png

dpf05.png

dpf06.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!