Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

-update soft la 9972

-verificare injectoare 

-verificare incarcare DPF cu oil ash

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut stie cineva de ce la un 2.0 tdi pd bmn 170 cp imi face regenerare la doua zile   curios ca imi face regenerare desi filtru nu e incarcat ......am schimbat g450 si filtru si tot asa imi face la 2 zile .....pe diagnoza nu imi apare nimic  asta ma intereseaza cel mai mult ...(desi filtru nu e incarcat imi pleaca regenerarea) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate filtrul e foarte incarcat,posteaza grupurile 67,68,73 la relanti ,la cald

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e incarcat deloc eexcalade sa uitat si romy dar cu interfata mea de  ca..  e schimbat filtru nu imi scoate fum numai ca imi face regenerari foarte des  ....ce mi-a mai zis romy a fost ca am presiunea prea mare la gazele de la egr si mia zis sa ii pun o saiba 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deconecteaza filtrul de turbina ,porneste motorul ,accelereza si daca da fum ai gasit problema :motorul infunda filtrul din cauza unei/unor uzuri/defectiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regenerarea se face fara becul aprins in bord .....ma enerveaza ca la doua zile imi sta turata si trebuie sa merg cu ea pana scade turatia  iar cand iese din regenerare imi da un sut de parca sare motorul din suporti .....precizez ca injectoarele au un an jumatate schimbate prin reprezentanta  si totusi parca injectorul 2 urca pana la + 0.75 si fluctueaza +0.20 ( schimbate oringurile inca odata si tot asa) iar restul nu ating +0.20...turbina facuta .. verificata din nou  e in stare  f.buna nu are joc deloc ...motorul nu imi consuma gram de ulei ....avansul e fix la 0.0  la cald la rece 0.39 inainte era 1.09 la cald ..ce este ciudat e ca am un consum maricel poate ca e din termostat ca am probleme cu el (imi ridica apa la 90 si pe loc scade cu caldura pornita.. pe vcds in mers apa niciodata nu mi-a ridicat la 90 fix doar pana la 83-85) si mai e o problema imi porneste foarte greu invarte mai mult  mai ales la rece am observat ca mai mult cand scade temperatura sub 7 grade iar cand este peste porneste ceva mai bine  am bujii ngk d power schimbate senzorul de temperatura schimbat il voi schimba din nou voi pune unul negru cum avea ea odata ....uitasem la rece cand porneste vreo doua secunde merge sacadat intrerupe paraca merge in doua pistoane dar doar doua secunde parca ar fi din bujii parca ar fi din injectie ....in rest masina trage foarte bine chiar inca ajunge la viteza maxima constructiva 

am mers si fara filtru...filtru spart  si nu prea dadea cu fum scoatea fum ca la un 1.9 normal .....observasem o chestie cu mufa de la egr pusa scoatea un pic de fum cand scoteam mufa de la egr nu mai dadea deloc fum asta cand aveam filtru spart

uitasem sa precizez e vorba de 2.0 tdi pd BMN 170 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Un prieten de-al meu si-a cumparat un passat an 2010 140 cp 2.0 tdi motor CR cu DPF , insa a descoperit ca masina mananca ulei. A mancat undeva la 1litru si 250 grame in vreo 2500 km atat a completat de la ultimul schimb. A fost la un service si i-a spus ca motorul mananca ulei sau turbina . Masina nu scoate fum deloc , nici albastru nici negru insa intrebarea mea este  cum il arde de nu scoate fum , ramane in DPF acel fum de la ulei ? Mai este safe sa mearga cu masina , la service l-a programat tocmai dupa 5 ianuarie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gresi mesajul, de sters

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sa făcut regenerarea și mă prins pe loc când am ajuns acasă. .am ținut masina turata la 2000rpm..ca niciodată nu am văzut a urcat uleiul la 100`grade..si a ținut un pic multicel ca durata..într. un final sa terminat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere va rog(desi stiu ca diagnoza va lamuri)am un golf 6 din 2010 1,6 tdi,am mai avut pb acu un an cu filtru de particule+ egr,schimbat egr nou,de atunci nimic,cand circulam numai in oras mi a mai aparut cred de 2-3 ori senzorul de la filtru de particule,ieseam in afara orasului unde o turam ,disparea imediat,azi dupa un drum de 100 km am ajuns in oras,mi s a oprit motorul in mers,dupa 2-3 incercari esuate a pornit iar,a mai mers 200 m si mort,imi apare sarmulita galbena si check engine,premergator nu s a aprins nici un martor,masina am lasat o in centru,nici nu st ce sa fac maine probabil tractata si la service,,ah pedala de frana era blocata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil probleme alimentare, injectie.Diagnoza iti va spune ce are.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

citesc  de vreo 2 ore, tot ce  s-a  scris despre subiectul DPF, si ma intreb, ce rahaturi de masini mai sunt si astea. sa mergi ca  nebunu pe  autostrada, 3000 rpm. sa ajungi acasa abosit, ca sa o iei din loc pt ca deh, isi face regenerarea filtru. Am si eu acelesi probleme ca si voi si im vine sa-mi iau masina pe carburator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mașina trăgea?  Cum sa comportat în ultima vreme?consumul?..nivelul de ulei a crescut?  Motorul e ca un compresor  dacă nu poate scoate aerul afară ...apar probleme.ai neglijat poate treaba ăsta. Mașină ar trebui întreținută. (Faci din timp curatare inlocuiesti ce trebuie)..Dar mulți prefera sa le repare...După ce nu se mai poate face nimic.

Și eu is nervos ca fabricantul nu au putut face un filtru ce se poate curata ușor  și repune la loc.:banghead: sau ei le folosesc   cam cât tine   filtru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi tine suficient de mult...La Golf am ~200k km si 60+gr pe filtru...pana la maximul de 75 gr mai e ceva...gen 50k km.

Banuiesc ca marea majoritate pe aici se colmateaza, 250-300k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Octavia , la 240.000, am avut 80 gr ... i am modificat acel 80 gr in 10, și acum merge F probleme de vreo 2000 km. Am înțeles ca acea masuratoare este data de kilometrajul mașinii, nu este uzura efectivă. Mai urmaresc ... nu știu dc altcineva a mai făcut asta sau dacă are și alte implicatii ... la mine nu se simte nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca il spalai ( cu spuma activa am inteles ca ar fi ok), atunci ar trebui rescrisa acea valoare. Cu ce ai facut acea rescriere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vcds, a făcut o un mecanic de reprez Skoda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ai regenerari mai dese din cauza ca ai modificat valoarea masei de cenusa daca dpf-ul nu e cu adevarat curat ca la 10g

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce probleme pot aparea  @EEXCALADE in acest caz? In afara de consum crescut de combustibil pentru regenerare (si probabil si colmatarea mai rapida a filtrului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa fac asta, deja nu mai reușea regenerarea, de când am modificat, n au mai apărut probleme (2000 km făcuți)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catanus

Monitorizeaza gradul de incarcare raportat la nr de km de la ultima regenerare si presiunea diferentiala  cu 10g si fa o comparatie cu 70g

99% din  dpf-urile infundate au la baza o problema la motor

nervoss 

Regenarari dese egal cu uzura prematura a multor componente din cauza temperaturii inalte ,si posibil nivel de ulei crescut cu motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starea uleiului si a gazelor de esapament sunt indicii ale "sanatatii" motorului.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!