Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Nu am bagat de seama sincer. Eu pe masina mea nu am DPF si sunt strain de cauza, dar din cate am citit pe forum si am incercat sa mai adun cateva cunostinte in legatura cu DPF am vazut ca astea sunt campurile care trebuie cititte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La PD cenusa depusa se masoara in grame ,la CR in mililitri.

E ok DPF-ul ,masa cenusa acumulata 40 g,presiunea diferentiala mica ....etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform oil ash masina are in jur de 350 mii km,lasa-l in pace

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi CR cayc in grame se masoara....maxima e de 70g, asta nu inseamna ca nu merge mult mai mult daca presiunea dif e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE, am citit tot topicul deschis de tine cu privire la DPF si campurile de masuratori aferente. La tine am vazut la in  group 68 casuta 1 "particle filter load coefficient 17%" iar la diagnoza facuta de mine este 0% si de aici au inceput toate semnele de intrebare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

68 1 aici e coeficientul de incarcare ,pleaca de la 0 dupa regenerare si cand ajunge la 40 % porneste regenerarea.

Urmareste  grupurile 67 68 73

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

330 are.. dar, asta nu ma deranjeaza, ca nu se simte, functioneaza foarte bine. Pana la urma. nu mi-ati raspuns la intrebare.. Cat credeti ca mai merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge atata timp cat motorul nu-l infunda din cauza defectiunilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o cantitate carbon mass de 65 g,cati km ar avea Masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ach mass = Mileage (km) * 7/100 (Average fuel consumpion) * 0.0046 (ash coefficient)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar ieși așa:

216.000 km x 7 :100 x 0.0046= 69,552

Masina în cauză are 216.000 km si asch mass 65 g.Deci concluzia care ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km sunt reali conform masei de cenusa . 

Am vazut bmp-uri functionale la 120g 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"7" din formula reprezintă un consum mixt? Sau înseamnă altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este "average", inseamna mediu, pe perioada de exploatare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A montat filtru mecanicul(l-am avut la curatat),a iesit cu masina in probe,a mers  cat am mers foarte bn,uar apoi sa limitat iar puterea si scoate fum negru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia ta care este?

Prin curatare nu rezolvi nimic,mai ales daca e colmatat total.

Solutia este alt Dpf,poti alege original sau unul mai ieftin after market.

Verifica turbina,egr si injectoarele...posibil ca ele sa fi incarcat DPF.

Nu ai dat nici o informatie despre motor,erori si date DPf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e ok,egr curatat, nu stiu de injectoare. Pe tester vag apare o singura eroare de la senzorul ACC si in bord apare dpf. Asta stiu de la mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza cu VCDS si posteaza rezultatul. sa vedem si noi ce iti apare in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor

In primul rand tin sa va spun ca sunt nou pe aici :) in al 2 lea rand am si eu o problema legata tot de filtrul de particule la un golf 6 din 2010 1.6 tdi cr mai exact inainte de a face o regenerare fortata asta se intampla la mai putin de 5/6 zile masina tremura destul de nasol nu stiu daca este normal sa faca asa, inainte de a executa o regenerare fortata am fost la o gramada de mecanici si service-uri nimeni nu isi poate explica infundarea filtrului atat de repede mentionez ca circul destul de agresiv cu masina deci exclus stil de condus va rog din suflet daca este cnv pe acest forum care s.a comfruntat cu problema de genu asta sa ma indrume si pe mn sau daca stie cnv un mecanic intradevar bun si priceput. Va multumesc si imi cer mii de scuze daca am facut o postare aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fa o diagnoza cum trebuie(in Buc.poti apela la unul din colegii Pronet/Al Bundy/Florin/Spido), citeste cu atentie parametrii DPF ului apoi stii ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!  Am o skoda oktavia 2  2007 cod BLS cu DPF din sept, am făcut cu ea aprox 1000 km după ce i-am schimbat , volant, distribuție , filtre...astăzi mi sa aprins martorul de la DPF. M-am cam speriat neștiind mai nimic despre mașinile cu DPF și repede la mecanic. Mi-a pus tester VDCS și a spus ca nu-s probleme la motor sau alte erori. Asa ca ma trimis la plimbare cu mașina  (de regula merg cam mult prin oraș). Am ieșit la drum și am mers cu ea în treapta a 3 a la 3000 ture și după 6 km sa stins martorul  (am continuat pana la 11 km), la întoarcere am mers în treapta a 4 a cu 2800 ture. Pare ok, acum sa vad mai departe... Scuze pentru "scrisoare", ma gândesc că poate fi de folos. Oricum îmi este dor de motorul simplu al golfului 4 ALH...

Drumuri bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, încă ceva, mi-a spus ca la modelul meu se poate scoate și circula fără DPF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pe scurt: masina incepe regenerarea dar nu o termina.

Mi s-a aprins martorul de la filtru in bord, apoi am incercat 2 regenerari fortate de pe loc - esuate ambele. Gradul de icarcare in loc sa scada, crestea. Temperatura pe evacuare in jur la 241 grade. Prea mica pentru a arde depunerile. Ar fi trebuit sa fie undeva la 7-800 grade. In rest, mult fum, motorina arsa aiurea, nici un rezultat. In plus s-a aprins si spirala.

A 3-a regenerare am facut-o din mers cu VCDS si a functionat.

S-au stins martorii din bord, parea totul ok, dar toate simptomele dinainte au aparut in 2 km: turatie crescuta, fum alb-albastrui pe teava de esapament, consum crescut.

Postez eroare dinainte de a 3-a regenerare.

Masina "vrea" sa faca regenerare, dar nu se indeplinesc paramentrii probabili.

Alte erori stocate nu sunt.

Motorina Efix 55 - rezervol full + Aditiv Duralube acu 50 km + filtru schimbat acu 5 km.

 

 

 

Eroare 1.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil mergi mult in oras,scoate-o la drumuri lungi inainte sa se colmateze DPF-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!