Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Din propriile mele experiente,pot confirma ca la 1.6 tdi CAYC regenerarile sunt mai dese decat la 1.9 si 2.0 L.

Eu la un golf 6 cu 2.0 l tdi cod CBDC avem regenerari la 1200-1300km extraurban iar urban cam 800,motorul avea cam 300.000km cu oil ash 170.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

sunt posesorul unei skoda octavia facelift motor cayc 2011, motor 1,6 tdi, masina are acum 140 000km si o am de la 120 000km, la mine nu a facut nicodata regenerare de cand o am eu...(singura MARE problema pe care am avut-o a fost cea a spanului...pe care am rezolvat-o la un service din Brasov), imi puteti spune va rog cam dupa cat timp apare aceasta regenerare SAU am vz pe net un dispozitiv ELM27, se poate citi cu acesta valorile DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey1  masina sigur trebuie sa faca regenerari,vezi mai sus valorile in km pentru 1.6 CAYC,ele sunt in general ,pot insa sa  difere in functie de mers,motor si tapla.

Daca nu face regenerari este clar ca ai dpf off,atentie insa aceste regenerari nu sunt vizibile.

Poti intra-adevar sa vezi valorile la filtru si cu ELM 327 cu aplicatia android VAG DPF,aplicatia insa are doar cateva motoare unde poti vedea gradul de umplere,ai noroc fiindca se poate face si la CAYC.

Flavyus,la pretul ala este chinezarie 100%....eu unul sunt rezervat ca va tine macar 50.000 km,daca ar fi asa nimeni nu ar mai face dpf off.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, andrey1 a scris:

la mine nu a facut nicodata regenerare de cand o am eu...

Esti sigur?

In mod normal nu se aprinde nici un martor in bord cand face regenerare...

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, b6, 2006, 2.0 tdi 103kw bmp. la scanare filtru de particule, senzor presiune diferentiala si aer fals admisie. a crapat furtunul de la turbina, l-am schimbat, am schimbat si senzorul si erorile au disparut. unele au fost sterse cand au mai aparut martori. am mers foarte mult cu teava de gaze de la racitor sparta si garnituri arse lucru care poate duce la infundarea filtrului de particule. am 40000km facuti cu masina si 197000 ai masinii.

ieri am scos masina pe autostrada, viteza a 3-a, 2000 de turatii pe minut vreo 80km, aprox o ora. diferenta e mare, masina se comporta bine, se infinge bine, dar cand intru in oras lucrurile se schimba. sa zic ca e normal tinand cont de stres, nivel de poluare, trafic, samd.

DILEMA MEA? nu stiu ce sa fac. in conditiile astea un filtru nou original ar insemna bani aruncati pe fereastra pentru ca in oras vor aparea probleme chiar cu filtru nou si original. aftermarket  nu stiu ce durata de viata are, doar ca e mai ieftin. sau curatarea celui vechi, dar daca service-ul spune ca e cimentuit cat o mai tine oare? voi ce credeti? vreau niste pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza grupurile 67/68/73 la relanti cand e motorul cald sa vedem starea filtrului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot, nu vreau sa-l mai scanez, au fost resetate erorile si scanat din nou asa ca valorile s-ar putea sa nu mai fie reale.

din ce imi aduc aminte presiunea diferentiala e 0 la relanti si urca pe la 5 la peste 2000 de turatii.

incarcarea imi arata 10mg dar nu stiu daca e reala

aprox 400 km de la ultima regenerare

si nu imi mai aduc aminte cat la suta e incarcat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe baza datelor "nu imi aduc aminte " vrei sa pui filtru nou ? Esti sigur ca cel nou nu va avea acelasi interval de regenerari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu vroiam sa aflu mai multe lucruri, ceva gen scanare completa si mi-a scapat partea cu cat la suta e incarcat. avea stocata in memorie o eroare la filtru de particule la 183 000 km si atunci mi s-a zis ca e la 67%, acum nu mai stiu probabil peste 70. temperaturi 150 la intrare 120 la iesire. acea eroare a fost resetata si nu a facut bine. la ultima scanare la relanti nici egr-ul nu lucra dar a turat motorul un pic si si a inceput sa lucreze. si la volant ceva probleme cu toate ca i-am facut conversie monomasa. turbina admisie scapari rezolvat. cred ca e calamina depusa bat-o vina, motorina standard de la LUK-OIL. asta nu inseamna ca petrom sau rompetrol sint mai grozave .  voi curata sistemul EGR DAR DILEMA MEA RAMANE, filtru nou sau curatat dupa etanseizare admisie evacuare? ma gandesc la curatat si sa vedem pe urma cu senzorul asta nou intervalul de regenerari.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil problema e EGR. 

Motorina petrom sau rompetrol, dar mai ales petrom e cel putin ok daca nu foarte buna. Dupa 15000 km filtrul e perfect curat ca si cutia lui, iar motorina in sine e ok.

Ce problema ai la volant? Fiind monomasa nu are ce sa sa strice teoretic...

Evident filtru curatat..., cel OEM merge curatat fara probleme.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ,revin cu probema senzor presiune pe care l-am inlocuit iar acum am urmatoarele 2 coduri:

001137-Senzor 1 presiune gaze evacuare -G450- semnal neplauzibil

    P0471-000-

       imprejurari cod:

Sratea defectului :01110000

Priorit.defectului:2

Frecv.defectului:1

Resetare contor:255

 

     imprejurari cod:

RPM:1197 /min

viteza:18km/h

fara denumire:-40,80

fara denumire:-35,70

temperatura:180,0 *C

temperatura:13,5 *C

 

009299-Filtru de particule ;senzor presiune diferentiala ;semnal inplauzibil

    P2453-000-

       imprejurari cod:

Sratea defectului :01110000

Priorit.defectului:2

Frecv.defectului:1

Resetare contor:255

indicator timp:0

           imprejurari cod:

RPM:0 /min

viteza:0 km/h

fara denumire:-40,80

fara denumire:-35,70

debit aer:5,69 g/s

temperatura:180,0 *C

temperatura:12,6 *C

 Poate imi dati ceva sfaturi ce ar putea fi defect sau nu e bun senzorul gaze (era nou cand l-am pus). Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa serie l-am comandat ( cei de la magazin l-au comandat) .

 

Modificat de criss_s_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa o verificare,posibil sa nu fie cel care trebuie.Verifica si cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de regenerare si cantitatea de motorina din rezervor, a facut acum o regenerare in conditiile in care sunt aproape pe rosu

2016-09-24 10.52.24.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablaj am verificat ce am gasit pe net din 3 poli ai mufei respective  intre 2 avem parca 5,2 v iar intre alti 2  aveam 4,8v asa cred (despre valori) .referitor la senzor   cutia lui este atasata lin foto. ar merge o regenerare fortata a filtrului ? incarcarea este 15% iar funingini 70% nu ma prea pricep nici cu vcds -ul abia acum am luat o clona si....nu le am?

IMG_20160924_111327.jpg

Modificat de criss_s_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ca asta voi face, curatarea filtrului. cum aveam scapari la turbina probabil filtrul s-a infundat din cauza asta. cat despre motorina, am mers 40000 km cu motorina de la LUK-OIL si n-am avut niciodata probleme. asta se intampla cu toate motoarele diesel, in timp se umple de calamina indiferent de unde pui motorina. eu am pus motorina si de la rompetrol, si de la petrom, omv chiar si de la mol si n-am simtit nicio diferenta. ideea e ca daca vrei sa mentii un motor curat trebuie sa folosesti aditivi extra din cand in cand, de ex eu folosesc acum METABOND si se simte putin, cred ca e prea devreme pentru rezultate bune, dar se simte foarte mult la pornire.

la volant teoretic cel monomasa nu are ce sa strice intradevar, dar sint momente cand simt vibratii puternice in pedala de ambreiaj cand presez un pic rulmentul de presiune pe placa si atunci ma gandesc la arbore, asa il strica in timp. adica atunci cand face asa se simte si la frane, chiar si directia devine mai greoaie si clima face figuri dar masina e functionala si fara erori. asta inseamna filtru infundat dar si sistemul egr. ca sa fiu sigur cand ma voi apuca de ea voi curata tot, incusiv esapamentul si chiar resoftare ecu. sau update.

a incercat cineva vreodata metoda motorina, kerosen, ulei? as vrea sa o incerc dar nu stiu cat kerosen. sau benzina

7 minutes ago, criss_s_s said:

cablaj am verificat ce am gasit pe net din 3 poli ai mufei respective  intre 2 avem parca 5,2 v iar intre alti 2  aveam 4,8v asa cred (despre valori) .referitor la senzor   cutia lui este atasata lin foto. ar merge o regenerare fortata a filtrului ? incarcarea este 15% iar funingini 70% nu ma prea pricep nici cu vcds -ul abia acum am luat o clona si....nu le am?

IMG_20160924_111327.jpg

verifica furtunele de la senzor sa nu fie sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu e senzorul care trebuie, de regula in Romania se inlocuieste tot cu cel made in USA, sau BOSCH. sau poate ca senzorul respectiv nu functioneaza, dar daca ai mers mult cu furtunul spart infunda dpf-ul. eu l-am inlocuit repede pentru ca mai aveam si teava de gaze sparta de la racitor.

ATENTIE, dupa schimbarea senzorului eroarea nu dispare imediat. ai simtit vreo diferenta la masina dupa montarea senzorului?

Chiar daca ai simtit sau nu iesi cu ea pe autostrada daca aveti, max 2000 de turatii constant si de preferat max viteza a treia pana te saturi si mai mult.

si DN merge dar sa nu fie trafic prea mult. atentie la mine a functionat si va functiona in continuare. sa tii cont de cati km are masina, la cati km isi face regenerare pentru ca daca isi face regenerare des asta inseamna un singur lucru: filtru e pe duca!!! dar pana atunci nu dispera ca nu-ti va aduce nimic bun, din contra!

chiar sint curios de rezultat.

Modificat de mama rabla
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.S-ar parea ca problema s-a rezolvat (azi a3-a zi fara sa apara martoul aprins in bord) am inlocuit senzorul nou cu unul bosch(tot nou), am sters erorile si totul pare ok .Multumesc tuturor pentru sfaturi .

Modificat de criss_s_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La batranul A4 nu aveam DPF, azi am vazut ca Jetta a inceput sa se tureze la vreo 1000 rpm in parcare si ventilatoarele fluierau, am lasat-o 10 minute si a scazut turatia la 800 rpm.

Am recitit paginile si am vazut ca e recomandabile 60 km/h in a 3-a, corect?

E prima oara, dat fiind faptul ca a facut 1800 din Germania si Romania, se pare ca nu ii place traficul de Bucuresti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal in trafic urban filtru se incarca de 2-3 ori mai repede...regenereaza cam la 300 de km.

sa fie intre 2000 si 2500 treapta 4 sau 3.....cum doresti tu...face regenerare chiar si la relanti...dar dureaza mul mai mult.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare detin de curand un passat b6 cr 110cp 2009 am o problema poate ma puteti ajuta.De cand am cumpărat-o am probleme cu ea scoate fum alb dar numai in oras.In exterior niciodata.O sa va enumar ce piese am schimbat la ea în ultimele luni :egr datorita unei erori,dupa care a aparut eroare la senzorul de oxigen, am demontat prin o reprezentanța  din oras filtru dpf trimis la curățare la Odorheiu Secuiesc, inlocuit senzor temperatura si cel de presiune, cred ca asa se numeste,dupa aceste lucruri tot aveam eroare la senzorul de oxigen, am schimbat senzorul , acum nu mai apare nici o eroare dar tot scoate fum alb in oras si are cereri de regenerare dese,la fiecare 200 km parcurși in exterior.Poate imi puteti da un sfat.Va multumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!