Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

DEci exact asa cum ti-am spus acum 2 zile, EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci exact asa cum ti-am spus acum 2 zile, EGR.

da nu stiu de acel radiator......adica  nu stiu care este..are EGR asa ceva?

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are un racitor(radiator), iti va schimba piesa cu totul nu doar valva EGR. Schimba cat mai repede sa nu infunzi si filtrul de particule. Oricum esti norocos ca ai peste 170 mii km si abia acum a cazut EGR ul, la multe a picat prematur pe la 50-60 mii km......inlocuieste l si ti ai luat de griji, nu ai ce face.

Ar trebui sa vorbim pe topicul dedicat EGR, aici e despre filtrul de particule

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el asa a zis ca doar valva egr si cu radiatorul ala...astea 2 inclut totul adica? lui asa ia dat pe test.... scz ca am vb aici... sunt nou..nu prea ma descurc cu situl..pana ai dau un pic de cap....

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am surprins momentul regenerarii filtrului de particule, dupa ce a am facut plinul si temperatura uleiului era peste 90 grade(acestea sunt unele din conditii, sa nu fie mai putin de un sfert de rezervor si motorul sa fie la temperatura optima procesului de regenerare) , se vede din imagine turatia la relanti usor crescuta(normal e mai jos la prima linie acul turometrului) si ce e ciudat consumul instantaneu e 0,2l,(nu e prima data cand surprind regenerarea si tot 0,2 litri a fost) fata de normal cand am fara consumatori 0,4-0,5 litri la relanti.....nu ar trebui sa fie un consum mai mare decat normal in timpul regenerarii?

post-97030-0-98275100-1410549820_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatie crescuta la relanti, tragea mai greu motorul si cel mai important am verficat cu vcds si mi a aratat ca si a facut regenerarea(am verificat cam peste 20 km cand am ajuns acasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha. am inteles. daca ai fi prins cu vcds-ul momentul regenerarii, sa te uiti acolo la consum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am calculat consumul la Polo-ul meu, din timpul regenerarii. Am facut plinul pana in buza si cand sa ies din benzinarie au apucat-o nebuniile. Am mers cu ea pana si-a terminat regenerarea si m-am oprit din nou in benzinarie. Au intrat 2,7 litri in aprox 35-40 km de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, azi mi s a aprins si mie martorul luminos cu dpf dupa ce inainte a facut 2 regenerari...la ambele a parut ca au reusit (turatia scazand de la 1000 rpm la 800 rpm). Mentionez ca am facut un drum de aproximativ 1000 km anterior, deci nu este de la mers in oras. Dupa aprinderea martorului luminos am mers constant pe a1 si ulterior pe centura, dar indicatorul a ramas aprins chiar daca in mers a mai facut 2 regenerari (se simtea dupa cum sacada in mers, pe pilot automat). La ultima scanare mi s a spus sa ies cu ea la drum lung pt ca valorile dpf nu sunt ok, doar ca am mers aproximativ 1500 in afara orasului...poate fi motorina o problema? (Desi folosesc doar mol evo, prin tara am pus petrom extra...)

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ccs ul este pilotul automat, da....acum doar, in rest merg la turatie constanta(a 3 - a la 2100 rpm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna , 

 

de cateva luni am observat ca odata la 2 saptamani se regenereaza filtru de particule , nu apar erori in bord dar nu mi se pare normal s-o faca atat de des , astazi am pus vagul si am vazut ca filtru are 47mg .

Masina e 1,6 TDI, 163,000 km, din 2009, senzorul g450 a fost recent schimbat si filtru regenerat fortat. Oare e pe duca DPF-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai explicatimi si mie cumse face acesta regenerare?? eu nu am observato pana acum, cum va dati seama ?

Modificat de WVWZZZ
Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ca in postul #124 regenerarea automata , fortat se face din vag com 

Modificat de sandu_inc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face regenerarea filtrului cu pilotul automat in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am surprins momentul regenerarii filtrului de particule, dupa ce a am facut plinul si temperatura uleiului era peste 90 grade(acestea sunt unele din conditii, sa nu fie mai putin de un sfert de rezervor si motorul sa fie la temperatura optima procesului de regenerare) , se vede din imagine turatia la relanti usor crescuta(normal e mai jos la prima linie acul turometrului) si ce e ciudat consumul instantaneu e 0,2l,(nu e prima data cand surprind regenerarea si tot 0,2 litri a fost) fata de normal cand am fara consumatori 0,4-0,5 litri la relanti.....nu ar trebui sa fie un consum mai mare decat normal in timpul regenerarii?

 

ai facut chip tuning la ea ? sa inteleg ca si inainte, tot asa iti afisa ?.... daca da, mergi si fa un update de soft la ceasuri, la ultima versiune disponibila, poate corecteaza problema - sigur ca 0.2l/h nu este consumul adevarat..... trebuie sa fie mai mare decat consumul normal, cu putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , e resoftat la 140 cp, dar inainte de soft tot 0,2l/ora afisa la regenerare. Ai idee la cine ar trebui sa apelez pentru un update la ceasuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te duci la reprezentanta si o conecteaza la server. Poti intreba inainte daca au mai intalnit problema si daca s-a rezolvat din update.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy, care e explicatia pt. care nu se face regenerarea cu pilotul automat activat?

 

PS. Nu o spun cu vreo rautate doar vreau(poate vor si altii) sa stiu mai multe detalii 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S a rezolvat...am iesit pe a1 pana la km 30 si am mers constant in treapta a IV-a la 3500 rpm. Aproape de km 30 s a stins indicatorul luminos. De consumat a consumat putin, chiar dc a facut regenerare 4.5 la dus si 5.0 la intoarcere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citeai un pic mai sus, aflai ca era ok sa stai pana in 2500 de ture.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al bundy, care e explicatia pt. care nu se face regenerarea cu pilotul automat activat?

 

PS. Nu o spun cu vreo rautate doar vreau(poate vor si altii) sa stiu mai multe detalii 

PEntru ca sa scrie in manualul de utilizare. Si daca ai DPF infundat nici nu mai cupleaza CCS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!