Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

la 2010 e posibil sa nu aibe MVB... ci Advanced Meas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În adv. meas e mai simplu. Tot prin zona după 070 parcă. Oricum scrie soot mass calculated și measured.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu este acolo.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare..azi am surprins si eu regenerare..bag masina in curte si se auzea altfel motorul..cred ca era pornit ventilatorul...o las la relanti   turatia la 1000 !! ies afara wow ce miros urat..zic sa nu o ,opresc si o mai scot la o tura...am alergato un pic si gata..si a facut regenerara! super!


Şi eu am păţit-o cu filtrul DPF (Golf 6, 1,6, 2010, 190.652 km la bord, reali peste 246.000).

Iniţial mi s-a aprins martorul de filtru. Am neglijat momentul cam 2 zile. După vreo 35-40 km de mers în oraş s-au mai aprin 2 martori (cel cu motorul şi spirala galbenă) şi mesajul "engine workshop". Motorul nu se mai tura mai mult de 2000-2200 r/min.

Mi-a pus cineva testerul (nu era VCDS ci AUTOCOM, parcă) şi filtrul de particule era înfundat 68%. A mers motorul turat la 1600 rotaţii cam 50 de minute după care s-a stns martorul de la bujii, de la motor şi ulterior de filtru. A coborât la nivelul de 2,8% şi s-a terminat procesul. În spatele maşinii era un miros foarte înţepător şi un fumărai alb.  De-atunci am mai făcut vreo 300 de km şi nu am mai văzut niciun martor de bord aprins.

Mi-am achiziţionat şi eu ieri VCDS-ul versiunea 11.11. Unde pot intra să văd nivelul de încărcare al filtrului DPF şi cum pot face (pe viitor - cât pai îndepărtat, sper) regenerarea forţată.

Mulţumesc.

sal..c am  cat crezi ca te mai duce masina astala km astia?te intreb ca si eu am masina cu km multi... ms!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi un motor diesel trebuie să aibă o viață peste 700.000 de km fără probleme. Gândește-te la motoarele diesel de pe camioane, tractoare etc.

Modificat de horatiueu18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai pot compara, din pacate..... alte motoare, alte componente, alte cerinte.... alte ... alte....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar ajung cu ea la 300 mi daca am gj , schimb ulei  etc...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... toate pot ajunge - cu ce costuri ? asta este intrebarea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa schimb ulei  filtre  la 10 mi km si  distributie  la 60 mi  nu  e asa de mult.... parerea mea..nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60K ?? cam des. Uleiul da, e ok la 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut o mica problema cu un furtun din turbo in intercooler, care sa schimbat astazi dimineata.Eu venind de la un benzinar, imi este destul de greu sa ma adaptez noilor conditii,imi tot vine sa las motorul mai lejer si nu turat.Precizez ca masina o am de aproximativ 3 saptamani, circul in regim intern aproximativ cate 10km dus, 10km intors de la servici.Dupa schimbarea acelui furtun de la turbina, va trebuii sa fac ceva special pentru acest filtru ? Nu prea am drumuri inafara orasului, dar am autostrada langa mine si banuiesc ca va trebuii sa fac cumva sa o scot mai des la drumuri lungi.

 

Ar fi indicat sa ies cu ea pe autostrada, treapta 3/4 si pana in 2500rpm pentru o regenerare, mai ales ca am circulat cu acel furtun spart aproximativ 2 saptamani ? Nu am nici un bec aprins in bord de cand am cumparat masina, am 178mii reali,ieri am schimbat uleiul si filtrele(MANN).Indicat ar fi sa verific gradul de uzura al filtrului ?Nu am observat relantii ridicat, dar poate nici nu am fost foarte atent la acest aspect.

 

Mersi frumos anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, daca nu ti sa aprins niciun bec eu zic sa mergi in continuare cum o faci. Eu nu as scoate-o pe autostrada pentru ca nu are rost, in schimb ai putea sa mergi pe centura din cand in cand dintr-un capat in altul si inapoi ( asta daca iti este la indemana)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

steffii

Ce treaba are furtunul de la turbo cu DPF-ul ??? Nu iti bate capul,ca ECU stie cand sa isi faca regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, in functie de care furtun a fost cu probleme, este posibil ca filtrul sa aibe un grad mai mare de umplere.... dar, asa cum au zis si colegii - daca ai remediat problema - cand se vor intrunii conditiile cerute de ECU, o sa intre singura in regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...mie  mi se face curatarea filtrului de particule aproape in fiecare saptamana ...este normal? ms! tin sa precizes ca  am  1 luna jumatate de cand am schimbat EGR.UL...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cati km se face regenerarea ?La 1.6 CAYC se umple repede DPF-ul,daca nu iesi la un drum ,in 2-3 zile de mers in oras se aprinde martorul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e bine.... e prea repede. Depinde foarte mult de viata filtrului - depinde de nivelul de umplere care il are... daca e spre sfarsitul vietii, e normal sa intre destul de des in regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAYC,2012 ,60 mii km reali cumparata de noua,dupa aprox 3 zile de oras se aprinde martorul in bord.Intradevar se merge putin subturat,dar tot nu e o scuza.Noua generatie VAG....


La a mea ,nu s-a apris becul nici dupa 6 luni de mers in oras pe distante scurte.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, vezi cate grame are filtrul il el....  eu zic ca tot nu are voie - mi-au trecut destule prin mana, nu am observat un caracter general din punctul asta de vedere....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi sa aprins nimik la bord! masina merge perfect..regenerare dureaza c am  5 minute...  si pe urma dupa totul perfect... merg  doar in oras!  1 data la saptamanna pe afara...

Modificat de maryodavid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare . Sa mai intalnit cineva cu eroarea asta?

7388 - Diesel Particle Filter
          P2463 00 [175] - Excessive Soot Accumulation
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 108335 km
                    Date: 2049.14.19
                    Time: 15:19:01

Masina este o Skoda Octavia 1.6 CR luata de noua in 2008, are 98000 de km  . Eroare a aparut in Bucuresti apoi am venit cu masina pana la Curtea de Arges dar este limitata la 2000 de rot/min si nu pot merge mai mult de 100 de km/h. Se mai poate regenera filtrul, pot incerca o regenerare fortata?post-86257-0-80160200-1416735033_thumb.p

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. O sa incerc maine. Cum este mai bine pe loc sau in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pățit-o la un Golf 6.

Nu am reușit să fac regenerarea în mers, turând motorul.

Mi-a pus cineva testerul și a durat vreo 50 de minute până s-a curățat. De la o încărcare de 68 a ajuns la 2,6, parcă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, din pacate cand se ajunge la un anumit nivel de umplere, daca nu s-a efectuat regenerarea pasiva, atunci se poate face doar o regenerare fortata.

 

la CR-uri, aceasta se poate face pe loc sau in mers - dar numai dupa introducerea codului pentru activarea regenerarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!