Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

atunci nu trebuie sa iti faci griji, nu are cum sa fie DPF-ul de schimbat..... cu un pic de pricepere, se rezolva problema.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Si eu am DPF OFF +soft si nu da fum de speriat! FUMUL este ca la un diesel fara dpf nimic mai mult.

DPF-ul la motorul euro4 nu rezista in Romania din cauza combustibilului slab...Am facut 70000km fara el si sunt foarte multumit de alegerea facuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 sau 4 senzori, posteaza eroarea asa cum apare pe tester sa te ajutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

sunt 4.Senzorul  3 ii schimbasem si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Se intampla ceva nou cu dpf-ul meu. Mergeam linistit cu vreo 60 la ora si dintr-o data a inceput sa se auda un suflu puternic cand schimbam vitezele. Am oprit pe loc si motorul a ramas la 1000 RPM. Bun, a inceput regenerarea. Am asteptat sa termine (vreo 10 min), am bagat in viteza si am plecat. Cand am schimbat a 3-a, din nou acelasi suflu. Opresc, din nou 1000 rpm (10 min). Pornesc, se intampla iar de la 3-a treapta. Bun, am stat si a 3-a oara 10 min. Si-a revenit si am plecat. Binenteles, a inceput iar. Am ajuns acasa si am pus vcds. Nicio eroare!  In meass blocks imi arata 0.3 L consumati de la ultima regenerare, 2km parcursi, Oil ash volume 129 ml.

A luat-o razna? De obicei chestia asta se intampla odata si gata. A 4-a oara n-am mai  stat sa termine si am oprit-o. S-a mai intalnit cineva cu problema? 

Martorul din bord niciodata nu s-a aprins.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incepe sa isi faca regenerarea, incearca sa mergi in jurul la 2500 rpm..... nu sa te opresti si sa o lasi la relanti. In felul asta, va finaliza operatiunea de regenerare.

 

altfel, daca nu o finalizeaza, va reincerca sa o initializeze de mai multe ori, cand se intrunesc conditiile.

 

daca ai verificat si apare ca a facut regenerarea, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si conditiile care erau aseara? faptul ca plecam de pe loc si o turam putin era una? La relanti nu se poate termina?

Venisem dupa un drum cat de cat lung. Si sa merg la 2500 rpm nu stiu cat trebuie ca nu aveam martor aprins. Procesul se relua cum o turam putin, dar ma asteptam sa finalizeze la relanti. Voi vedea data viitoare ce si cum. Ma gandeam la senzorii de pe dpf...dar nu am eroare pe ei. 

Chestia e ca nu m-as fi oprit (probabil nici n-as fi stiut ca e in regenerare), dar am ajuns acasa si am observat relantiul. De obicei asa se intampla mereu cand ajung acasa si dupa ce isi face treaba o opresc. 

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi mai turat, pana observi ca ti-a scazut consumul la relanti si a scazut turatia.

 

la relanti nu prea te ajuta.... trebuie sa fie turata, ca sa incinga filtrul si sa finalizeze mai repede, procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu acel martor...era senzorul de presiune de la filtrul de particule...va mulțumesc..o zi frumoasă

Modificat de Robe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boala des intalnita... mai ales la cele cu g450 fabricat in SUA. Am gasit defecte si din cele fabricate in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un Passat din 2008 BMP cu filtru de particule si am observat ca la rece scoate un miros foarte urat, de-a dreptul intepator pe la esapament. In rest fum nu scoate deloc, toba e fara gram de negreala pe ea si nu are niciun bec aprins in bord. Ati mai avut careva dintre voi problema asta? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi mai turat, pana observi ca ti-a scazut consumul la relanti si a scazut turatia.

 

la relanti nu prea te ajuta.... trebuie sa fie turata, ca sa incinga filtrul si sa finalizeze mai repede, procedura.

 

Mergand mai turat se suspenda regenerarea. Mai bine se merge subturat decat turat. Cresterea turatiei nu are legatura cu incingerea filtrului, influenta turatie este 0.

Regenerarea ar trebui sa se finalizeze si la ralanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. Am un Passat din 2008 BMP cu filtru de particule si am observat ca la rece scoate un miros foarte urat, de-a dreptul intepator pe la esapament. In rest fum nu scoate deloc, toba e fara gram de negreala pe ea si nu are niciun bec aprins in bord. Ati mai avut careva dintre voi problema asta? Multumesc!

la fel si la mine, aceeasi motorizare si nu am reusit sa aflu de la ce ar fi, am masina de 15k Km si la fel face si vara si iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf 6 1.6 tdi si ieri mi s-a aprins martorul cu un esapament( cred ca este filtrul de particule) pe bord. Am mers turat la 3000 timp de 3 minute si s-a stins martorul. Este ceva normal sa se stinga atat de repede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

da,desigur....insa ai grija nu trebuie sa se aprinda des,mergi cat mai mult afara, undeva peste 2000 de ture si 15-30 min asa scapi de beculet,,,,daca mergi des in oras atunci fa un tratament macar la saptamana!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna acel miros intepator pot spune ca l am avut si eu cand am reglat avansul si anume la +1.5 aveam miros intepator si cand l am pus pe -1 acel miros a disparut.

Vedeti la cat este avansul la Bmp ar trebui sa fie intre -1.5 si -2.5.

Ar trebui vazut cu vag com si ce compensatii aveti pe injectoare.

Modificat de crisbmp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie motorina ? poate contine prea mult sulf. stiu ca la Luk Oil folosesc un titei pentru rafinarea destul de bogat in sulf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand vin in Romania alimentez de la mol un prieten mi a spus ca pot alimenta oriunde inafara de Lukoil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi mult de sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu alimentez doar de la OMV cu MaxxMotion...e cea mai scumpa motorina de la OMV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna acel miros intepator pot spune ca l am avut si eu cand am reglat avansul si anume la +1.5 aveam miros intepator si cand l am pus pe -1 acel miros a disparut.

Vedeti la cat este avansul la Bmp ar trebui sa fie intre -1.5 si -2.5.

Ar trebui vazut cu vag com si ce compensatii aveti pe injectoare.

m-am jucat poe toata plaja de avans de la 3 la -4.7 - acum e la -2 dar acel miros nu dispare, corectiile pe injectoare sunt sub +/-0.3 ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e intrebare retorica sau la misto?

sa fiu in spirit cu tine: DE LA PECO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma referam de la ce lant de peco...Mol OMV etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

mergi mai turat, pana observi ca ti-a scazut consumul la relanti si a scazut turatia.

 

la relanti nu prea te ajuta.... trebuie sa fie turata, ca sa incinga filtrul si sa finalizeze mai repede, procedura.

 

Mergand mai turat se suspenda regenerarea. Mai bine se merge subturat decat turat. Cresterea turatiei nu are legatura cu incingerea filtrului, influenta turatie este 0.

Regenerarea ar trebui sa se finalizeze si la ralanti

 

 

mergi mai turat, cresti temperatura din filtru. Sunt masini la care nu am reusit regenerarea mergand in plaja de turatii specificata de cei de la Ross Tech sau fabricant... ci peste....

 

legat de mers-ul mai turat vs relanti - in oras - am urmarit acest aspect, l-am verificat pe masina mea... garantat se intampla cum am zis - altfel, dureaza mult mai mult. 

 

daca stai in aproape de 2500 rpm (la asta m-am referit cand am zis sa stai mai turat... nu 4000 sau ceva apropiat), finalizeaza operatiunea cam in 15-20 min de mers.

 

la relanti daca o tin atat... nicio sansa, nu a vrut nici moarta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!