Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Pentru monitorizarea dpf-ului si nu numai am gasit o aplicatie care dupa parerea mea este mult mai buna decat Vag Dpf.Car Scanner se numeste si citeste foarte multi senzori de pe masina si poti pune avertizari vizuale si sonore pt. ce vrei cand se ating anumite praguri( ex. temp. Dpf ,presiune diferentiala, stare regenerare etc )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok, doar ca, in functie de ECU, poate sa nu citeasca anumiti parametri importanti. De exemplu, eu nu pot vad presiunea diferentiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Shumii la tine nu e de la regenerare (care apropos urca turatiile la 900-950 ture).

 

Ce vezi tu este "load management"-ul care intra in functiune. Adica incarca bateria - fie datorita unei probleme de incarcare (alternator - dar la tine e reparat), fie datorita unei probleme cu bateria. Mai e o chestie: daca faci doar drumuri scurte, bateria va fi mereu mai descarcata, asa ca in fiecare dimineata va intra load management, va urca turatia la 1100 ture si incarcarea va fi mai buna decat la relanti. 

 

Fa un drum lung (100km) ca sa se incarce bine bateria. Apoi lasa masina si daca si in dimineata urmatoare tot intra load management-ul atunci schimba bateria. Cand ai schimbat bateria masinii ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata ca dupa aproape un an, mi.am facut curaj si am scris din nou softul nondieselgate.

 

Acum, cu dpf, admisie, egr si racitor curate am reusit mai multi km sa parcurg , 360km 1270172963_Screenshot_20240309_185241_VAGDPF.thumb.jpg.95d04c6463ae1d744132c2aec7d57a73.jpg dar parca tot cam repede creste soot in dpf,mai ales soot mass masurat, fata de cum ar trebui cu soft original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

va rog, daca ma puteti ajuta cu o interpretare a datelor din pozele atasate. Masina are 280k Km in bord, 170k Km de cand e la mine.

Mai are viata acest filtru? Km sunt facuti mai mult in afara.20240311_2.thumb.jpg.4686991d4a845dbb5f90337db034c14a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,este ok presiunea diferentiala?  In prima fotografie sunt datele din timpul regenerarii(la relanti)in a 2 a fotografie sunt datele cu motorul oprit.  Precizez ca face regenerari la fix 30 km,indiferent de regimul de mers,urban sau extra,evacuarea este curata.

Screenshot_20240316_205406.jpg

Screenshot_20240316_210524.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valentin ionut

Va salut. Am si eu urmatoarea problema la passat b6 170 cai bmr. La maxim 100 km intra in regenerare si imi trepideaza foarte tare,ca si cum ar merge in trei. Asta pentru 15-20 km dupa care isi revine. E normal sa trepideze asa? Multumesc si astept un sfat!

Modificat de valentin ionut
Corectare scris.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,cel mai bun sfat este sa faci o diagnoza,ceva erori,ceva valori,.....

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt DPF, asta e prea plin pentru alte regenerari viitoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o nedumerire, de cand am facut downgrade la dieselgate intr-adevar regenerarile sunt mai rare, la 450-600km dar am observat ca regenerarile se opresc acum la 7.6-7.5g soot mass calculated. Inainte se opreau la 5.3-5.2g soot mass calculated si cu temperaturile inca mari in dpf ajungeam si la 4.3g chiar. De inceput incep normal la 21,3-21,5 grame. Sa fie din cauza downgrade-ului sau "se aseaza" softul?😂. Odata a inceput regenerarea la 15 grame smc, eram pe autostrada si a si facut-o complet(nu a fost pasiva). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Emin

Bună ziua,  mă ajutați vă rog cu interpretarea valorilor dpf .

Tiguan 2.0 tdi , dsg 

2013. 185000km

Screenshot_20240323_084658_OBDeleven.jpg

Screenshot_20240323_084641_OBDeleven.jpg

Screenshot_20240323_084546_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune print screen cu presiunea diferentiala.

 

Incarcarea filtrului (60g cenusa) e mare! La 70g e cam kaput. Fie km nu sunt reali (la incarcarea asta mai aproape de 250-300k km), fie s-a circulat aproape exclusiv urban. Aproape sigur nu are doar 185k km.

Modificat de Xman_ghio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.03.2024 at 11:09, danield79 a scris:

Revin si eu cu o nedumerire, de cand am facut downgrade la dieselgate intr-adevar regenerarile sunt mai rare, la 450-600km dar am observat ca regenerarile se opresc acum la 7.6-7.5g soot mass calculated. Inainte se opreau la 5.3-5.2g soot mass calculated si cu temperaturile inca mari in dpf ajungeam si la 4.3g chiar. De inceput incep normal la 21,3-21,5 grame. Sa fie din cauza downgrade-ului sau "se aseaza" softul?😂. Odata a inceput regenerarea la 15 grame smc, eram pe autostrada si a si facut-o complet(nu a fost pasiva). Multumesc!

La mine o perioada dupa downgrade se oprea la 4,5-5,acum de ceva timp se opreste la 8.Am mai intrebat si eu dar nu am primit raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/11/2024 at 9:03 PM, cotet80 said:

Buna seara,

 

va rog, daca ma puteti ajuta cu o interpretare a datelor din pozele atasate. Masina are 280k Km in bord, 170k Km de cand e la mine.

Mai are viata acest filtru? Km sunt facuti mai mult in afara.20240311_2.thumb.jpg.4686991d4a845dbb5f90337db034c14a.jpg

Buna ziua,

va rog, daca se poate, sa ma ajutati cu o interpretare a acestor valori.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu - ca și începător- zic că e de bine, 327km de la regenerare. Nu ai pus timpul de la ultima regenerare, eram curios de stilul de mers (urban, extra sau mixt). Ce nu mi se pare ok este faptul că valoarea măsurată este mai mare decât cea calculată (în mod normal ar trebui să fie invers). Vedem ce mai zic și colegii cu experiență.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are consum de 15l in 320km, tind sa cred ca a mers extraurban. 

Valorile sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, in principiu este mers extraurban! Multumesc pentru pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Va rog o informatie,care dintre cei 2 senzori  este pt presiunea diferentiala dpf si totodata celalalt pt ce este? Golf 7 ,1.6tdi,2015 . Multumesc!

20240329_182454.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca amandoi. Daca ai probleme, schimba-i pe amandoi si pune originali. Verifica si mufele s anu fie topite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A mea își face regenerare aproximativ o data la 350km, o data pe săptămână plus, minus. Fac 40 de km pe zi dus intors pe autostrada sau pe national, depinde cum am chef și ma mai duc încoace-incolo pe weekend, dar nu depasesc de 500km pe săptămână. In oraș circul foarte puțin, (dacă excludem cumpărăturile), locuiesc la 3,4 km de autobahn și locul de muncă e in ceva cătun, deci drumuri "naționale":))). Ce părere aveți?

Masina are aproape 200k kilometri 

 

a4, b9, 2.0tdi deta

Modificat de johnaș
Detalii
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Ce parere aveti despre acest DPF, dar mai ales ma intereseaza ce am incercuit cu rosu, ce reprezinta acest oil ash mass ca nu am gasit nicaieri, toata lumea vorbeste de oil ash volume.

 

Multumesc frumos.

DPF.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minute în urmă, l3moN a scris:

ce reprezinta acest oil ash mass ca nu am gasit nicaieri, toata lumea vorbeste de oil ash volume.

           

           Este acelasi lucru, exprimat in alta unitate de masura.

 

           Reprezinta incarcarea cu cenusa neregenerabila, parametru "calculat" dupa f multe criterii ( km, consum, turatie, ore functionare, etc, etc ). La valoarea aia masina poate avea peste 300k km.

Modificat de Adria_n
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este adevarat, multumesc frumos. Masina are 300.400km reali. Din ce am reusit sa citesc pe forumuri, valoarea de 0.24 L la oil ash volume ii cat de cat ok pt KM astia si ca undeva pe la 0.40L deja ii incarcat DPF si ii de inlocuit. 

Presiunea dif 10 hpa la relantii pare decent avand in vedere ca se apropia de o regenerare.

 

Gresesc cu interpretarea?

 

 

 

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, l3moN a scris:

valoarea de 0.24 L la oil ash volume ii cat de cat ok pt KM astia

     da

 

în urmă cu 1 oră, l3moN a scris:

undeva pe la 0.40L deja ii incarcat DPF si ii de inlocuit

    Dupa algoritmul producatorului, la 0.18L sau 80 grame ai ajuns la 100% incarcare ( tu ai depasit acest prag, esti pe la 122% incarcare ).

    Valoarea de oil ash nu reflecta starea reala a filtrului, e o valoare calculata si atat.

 

în urmă cu 1 oră, l3moN a scris:

Presiunea dif 10 hpa la relantii pare decent avand in vedere ca se apropia de o regenerare.

    Asa zic si eu :).  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian Popescu

Buna ziua,

Am avut recent urmatoarea eroarea la un VW Passat B6 2.0TDI CBAB:
 

009298 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
		P2456 - 000 - Elect. Malfunction - Intermittent

Iar dupa ce am schimbat senzorul cu unul nou original, am facut adaptarea, urmand pasii de aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI

As dori sa stiu daca valorile din imaginile atasate sunt in regula, sau senzorul este defect?
Nu sunt sigur daca la pornire valorile de -13 mbar (m-as astepata sa fie 0) si la relanti de -5 mbar sunt ce trebuie (imaginile apar in ordinea: pornire, relanti, turat la 2500 si alte valori).

Multumesc.

0. La pornire.png

1. Relanti.png

2. La 2500 ture pe loc.png

3. Alte valori.png

Modificat de Iulian Popescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!