Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Recommended Posts

O sa încerc acest aditiv a cărui producător pretinde ca acesta curata filtrul de particule diesel cu un singur tratament.

Suna foarte bine însă poate fi doar marketing.

https://www.emag.ro/aditiv-de-curatare-regenerare-a-filtrului-de-particule-dpf-5in1-310-ml-687009/pd/DN922WMBM/?utm_campaign=share_product&utm_source=mobile_dynamic_share&utm_medium=android

Edited by iceman_30
Link to comment
Share on other sites

Pe unde o sa scoata cenusa depusa ? 

Link to comment
Share on other sites

Pai vanzatorul (macar e cinstit) scrie clar ca ajuta la arderea funinginei si nu la eliminarea cenusii. Asadar, e posibil sa creasca putin distanta intre regenerari doar atat timp cat este folosita. Fara aditiv, motorul revine imediat la situatia anterioara folosirii. Cenusa ramane cuminte inauntru.

Link to comment
Share on other sites

Poate ca dizolva cenusa, dacă aditivul chiar este ce pretinde producătorul sau.

Link to comment
Share on other sites

Cine poate să-mi spună dacă valorile sunt acceptabile. Prima scanare am făcut-o acu câteva zile iar a doua ieri după un drum de 600k. Vad ca a făcut 2 regenerare în 600k.Skoda o 2 2010 1,6 td-cr 280.000k

Screenshot_20240826_210237_com.android.gallery3d_edit_49906666612175.jpg

Screenshot_20240826_210202_com.facebook.katana_edit_49916650355403.jpg

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, iceman_30 said:

Poate ca dizolva cenusa, dacă aditivul chiar este ce pretinde producătorul sau.

Orice substanta care dizolva cenusa va dizolva si DPF (au multe caracteristici asemanatoare). De aceea s-au inventat procedee de spalare si nu de dizolvare, este singura metoda de a scapa de cenusa fara sa afecteze DPF (daca procedeul este efectuat corect). Producatorul scrie clar ca aditivul scade temperatura la care arde funinginea (toti aditivii pentru DPF fac acelasi lucru) si nu a cenusii. Asta inseamna ca regenerarea pasiva se poate produce la temperatura mai mica iar DPF se incarca cu funingine putin mai greu (dar nu spectaculos de "mai greu"). Aditivii pot fi folositori pe o perioada scurta doar la masinile care au incarcarile cu cenusa a DPF in limite normale, dar nu ajung sa faca regenerari active la timp din cauza exploatarii (ex: drumuri scurte frecvente la temperaturi joase).

 

Link to comment
Share on other sites

Buna ziua, am aceste valori la dpf realizate in mers pe o distanta de aproximativ 40km.

Imi poteti spune va rog în ce stare se afla și care mai este durata de viață a lui? 

Va mulțumesc. 

Screenshot_2024-08-29-07-22-39-09_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Link to comment
Share on other sites

@Blazer eu as recomanda sa inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala, intrucat valoarea aia de (minus) - 34 hPa iti poate da peste cap toate valorile. 

Link to comment
Share on other sites

Este defect senzorul? Pe tester nu da nimic. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare.
Cum vi se par valorile astea? In extrauraban/autostrada regenerarile se fac undeva intre 250-300 km. In oras (Bucuresti) la mers cam 15 km/zi se fac in jurul valorii de 150km
De asemenea presiunea diferentiala e ok? Banuiesc ca este "Particl.filt.,diferential pressure sensor 1 bank 1" corect? Ar mai trebui sa urmaresc si alti senzori?
Masina are 188xxx de km, 1.6 CXXB. Sa ma gandesc la schimbarea senzorilor de presiune sau imi fac probleme degeaba?
Multumesc!

Valori cu motor oprit.png

Valori cu motor la relanti.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut am o problema la un passat b6 dsg cod motor BMR, in urma cu doua zile se aprinsese martorul dpf am zis ca cere masina o regenerare dar nu s-a stins, a 2a zi am incercat iar sa i fac regenerare dar nimic iar in drum spre verificare cu tester s-a aprins si spira in bord palpaind intermitent, masina mergea in parametrii ok, ajuns la baiatul cu testerul, pe diagnoza singura eroare era "P2002-006-eficienta sub pragul admis"

 

Tin sa precizez ca pana in momentul de fata masina mergea in parametrii buni.

 

Am dat o regenerare fortata, martorii tot nu s-au stins am mers iar la el sa incercam sa stergem martorii iar dupa ce am plecat de la el masina nu mai tragea deloc, iar dupa 15 km s-a aprins si check engine-ul

 

DPF-ul nu a fost demontat sau curatat pana acum si era incarcat 19% 

Link to comment
Share on other sites

Cauta un om capabil care stie și poate sa verifice un filtru de particule(presiune,grad de incarcare,senzori temperatura...)

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

@kozzzzz Verifica injectoarele si distributia 

Injectoarele pe diagnoza au valori bune 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

Am un Passat B6 2.0 TDI CBBB din 2010 si am urmatoarea problema: Imi face regenerari destul de dese din ce am observat, si de fiecare data cand e in regenerare, imi scoate foarte mult fum alb/albastrui la accelerari (plecari de pe loc in mare parte). Cand nu se face regenerare, nu am observat sa scoata fum deloc.
Am fost la un service, acolo mi-au spus ca ar fi presiunea diferentiala cam mare (undeva la 12 sau 20, nu mai tin minte), si m-au recomandat sa dam filtrul jos si sa il curatam. Dupa curatare, presiunea diferentiala a scazut la 5 daca nu ma insel. O perioada a facut regenerari mai rare, cu mai putin fum, dar  la scurt timp iar a inceput sa regenereze destul de des si sa scoata mult fum.

Ma puteti ajuta cu niste pareri si recomandari? Ca idee, masina merge foarte bine, are undeva la 290k km, iar pe tester nu au observat nimic altceva.

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Nu au observat nimic altceva decat... ca DPF e pe moarte! Cat era incarcarea DPF inainte de curatare si cat au setat-o dupa? Alea ar fi info bune de stiut... Oricum solutii nu sunt prea multe; DPF e pe moarte.

Link to comment
Share on other sites

Un DPF  original costa undeva la 3000 euro.Nu știu dacă exista filtru de particule, de calitate, nou, la preț de 1000-1500 euro.

 

Cum se face rezervarea filtrului de particule la diesel:

Ce sa faci dacă ai filtrul de particule infundat:

 

https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum-se-face-regenerarea-filtrului-de-particule-ce-poti-face-daca-ai-dpf-infundat-19326216?sfnsn=mo

Edited by iceman_30
Link to comment
Share on other sites

O firma din România care se ocupa de curățarea filtrelor de particule.

https://filtreparticule.ro/servicii/

Nu doresc sa facă reclama acestei firme ci sa ajut pe cei care au nevoie sa își rezolve problema cu filtru de particule.

 

Link to comment
Share on other sites

On 9/27/2024 at 12:38 PM, RaduFli said:

perioada a facut regenerari mai rare

Problema a fost si in continuare e la motor ,nu la dpf.

Link to comment
Share on other sites

Curatarile chimice curata si ce nu trebuie ,la urma ies albe ,ca noi ,dar ineficiente .

Link to comment
Share on other sites

Ce părere aveți de aplicația VAG DPF?Este cu adevărat utila?Își merita banii?

Link to comment
Share on other sites

Sigur că este utilă, în special pentru a urmări când își face regenerare sau când urmează să o facă.

Link to comment
Share on other sites

Când își face regenerarea, se simte și vede, fara sa ai nevoie de o aplicatie.

La relanti, cu climatronicul oprit, motorul are 1000rpm în loc de 700 și are un zgomot metalic, sesizabil.

Edited by iceman_30
Link to comment
Share on other sites

Păi văd că tu deja știai răspunsul dar bănuiesc că doar ai vrut să ne testezi... 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!