Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Salut, mă puteți ajuta cu o interpretare, la un Audi A6 c7 motor 3.0,face regenaari la 250 km, chiar dacă masă cenușa măsurată rămâne undeva la 3_5,g,iar masa calculata nu ajunge la 24, pornește regenerare în jur de 15 g. mulțumesc 

Screenshot_20240206_091836_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

491813 :) scrie acolo in dreapta sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un ss din VAGDPF cu mașina pornită, la ralanti, când ai apa la 90. Acolo ai presiune 0, așa ceva teoretic nu se poate.

Oricum, filtrul a dus mult și bine, având în vedere limita de 80g, tu ai 100g...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine fac la relanti și în mers. Mașina merge foarte bine, doar că face regenerări la 250 km fără să ajungă masa la 24, nici cea măsurată 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am făcut și pe loc și în mers la viteza de 135 km /h. Problema este că linia verde de sus ajunge la roșu și începe regenerarea fără ca presiunea să ajungă la 24. Valorile care le are ar trebui să facă mai mulți km până la regenerare. 

Screenshot_20240207_092352_VAG DPF.jpg

Screenshot_20240207_091529_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Se pare ca softul decide sa regenereze cand soot mass calculated ajunge pe la ~ 14,28 grame ( nu la 21 sau 24, cum am vazut in majoritatea cazurilor ).

   

       Poate are legatura cu numarul mare de km. @florilar1 vreo parere ? 🙂  

Modificat de Adria_n
-
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca are legatura cu versiunea softului si cu valoarea mare de la oil ash residue (inca nu am gasit documentatie despre asta). Mai stiu doua cazuri exact in aceeasi situatie, dar cu kilometri mai putini. La fel, masinile se comporta perfect normal. Doream sa testez comportamentul cu un oil ash mai mic dar proprietarii nu au fost de acord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur mergeai constant cu viteza mare și filtru când depistează ca trece peste 300 de grade în el pornește regenerarea nu contează ca nu ai ajuns la 100 la 100 am pățit și eu pe autostrada în drum spre mare mergând cu viteza mare find și cald afara a trecut peste 300 de grade temperatura în filtru și a pornit regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă merg în oraș, sau afară, cuminte tot așa face, la 250 începe regenerarea. Cred că au dreptate colegii, nr mare de km și calculatoru comanda fără să mai țină cont de presiunea diferențiala 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minute în urmă, alex_uz2 a scris:

Sigur mergeai constant cu viteza mare și filtru când depistează ca trece peste 300 de grade în el pornește regenerarea nu contează ca nu ai ajuns la 100 la 100 am pățit și eu pe autostrada în drum spre mare mergând cu viteza mare find și cald afara a trecut peste 300 de grade temperatura în filtru și a pornit regenerarea

La peste 350 de grade pornește regenerarea pasivă și nu o obții prea ușor în condiții normale. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puncte comune pentru cele 3 masini: porneste regenerarea activa (nu pasiva), kilometri peste 350.000, oil ash peste 100, presiuni diferentiale normale (filtru incarcat real mult mai putin cu oil ash decat arata ECU).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O interpretare la valorile astea?

 

Imediat dupa terminarea regenerarii:

 

1445086503_FinishedDPF.thumb.jpg.c544ab9076d89fd6fc8082a9ecd8208b.jpg

 

La ralanti dupa 9 km de la terminarea regenerarii:

 

653286086_RalantiafterDPF.thumb.jpg.bbcc8f88c8d1cbaaa10bc4cfda8194ab.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui un downgrade dieselgate (9978 asa pare)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ignora softul, a făcut Voinea down la ce trebuia pe același soft, pe mine ma interesa o părere vizavi de DPF ca și valori. 🍻

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi press diff cu motorul oprit

In ultima imagine totul pare ok 

Km intre regenerari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Oscilează între 1 și 2 hPa.

Km între regenerări...cca 220km, mai mult sau mai puțin, depinde de regimul oraș/extra. 

Are și stage 1 TCM :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2024 at 9:30 AM, cristy2009 said:

 motor 3.0,face regenaari la 250 km, chiar dacă masă cenușa măsurată rămâne undeva la 3_5,g,iar masa calculata nu ajunge la 24, pornește regenerare în jur de 15 g. mulțumesc 

 

cu cat oil ash este mai mare (100,6g)cu atat mai repede(15g) incep regenerarile

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema:La mine regenerarea incepe normal intre 23 si 24 dar se opreste la 8-9.Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minute în urmă, andrei_221 a scris:

poate fi normal...

Nu cred ca e normal .De cateva luni face asa ,inainte se oprea la 4-5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km parcursi mai multi,regim rulare diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzați  insa nu stiu cum sa postez pe acest forum. Daca e deranj mare  ma scuzati.
Cine imi poate spune in ce stare este dpf ul meu? 0.19 oil ash residue este  ok? Mașina 2013 340 mii km.

 

1616097984_Screenshot_20240213_145445_VAGDPF.thumb.jpg.eda5868b619d9c23c06f6dcb6069ebb5.jpg 836069922_Screenshot_20240213_145445_VAGDPF.thumb.jpg.b947c01cef0aad898370afa908b0aabc.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Editat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere va rog si la mine despre starea DPF-ului ? Cod motor DFGA, 2.0 TDI, euro 6 cu AdBlue, rulaj 151.000 km

267892096_Screenshot_20240124_172056_VAGDPF.thumb.jpg.2dbc7ce1ac49641968b060b101c3b50e.jpg1526921174_Screenshot_20240124_174654_VAGDPF.thumb.jpg.d684310f731829fa99e6cd1c0ef32303.jpg

 

A facut regenerare la 150 km, mers destul in aglomeratie mare in oras si temperaturi sub -5 grade. A durat vreo 25 min regenerarea, nu am oprit motorul. Am avut si termostatul defect si apa nu se incalzea la 90 grade. Am inlocuit termostatul, s-a mai incalzit si afara, acum am vreo 185 km de la ultima regenera si arata ca este la 92%, Soot Mass Calculated a ajuns pe la 22 si ceva, deci in curand iar va face regenerare. Traficul a fost ceva mai lejer de data asta, dar oricum mi se pare ca face destul de des regenerare. Asa e la toate motoarele diesel euro 6 cu AdBlue de la VAG ?

 

Multumesc anticipat !

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!