Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Legat de regenerarile dese: este vreo lista care ramane salvata cu regenerarile (care sa iti zica ultimele X regenerari la cati km s-au facut) sau trebuie sa urmaresti “pas cu pas”? (Adica sa tot pui testerul si sa vezi cand se regenereaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc pt ajutor, am sa incerc sa o prind pe urmatoarea si revin!

Modificat de Razvan087
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rând trebuie să ai activată pictograma din dreapta sus, cea cu log, apasă pe ea, și da, trebuie să fie conectată aplicația în permanență ca să înregistreze regenerările.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.11.2023 at 22:42, Deadly a scris:

Eu folosesc permanent Vag Dpf și îi dau perfectă dreptate lui @nicusan.

Dacă sare temperatura de 350 de grade pornește regenerarea pasivă.

Mai ales în rampă pe distanțe lungi (gen serpentine, la munte etc.) pot să am și 40-50 km/h că tot pornește regenerarea pasivă dacă a atins peste 350 de grade.👍

 

Corect cu temperatura dar mai des mergem cu viteza decat pe serpentine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu urmatoarea regenerare dupa cum am promis, desi ieri am parcurs un drum de 330km nu a vrut sa-si faca regenerarea, a inceput-o de dimineata dupa 10 km de la pornire,mers lejer, masina in cauza octavia 3 facelift, 2017, 117000 km, cod motor CRMB

Screenshot_2023-11-25-09-06-25-869_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai valori foarte bune. Presiunea aia este în mers sau la ralanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai stiu exact, cred ca in mers. Multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Imediat după schimbarea distribuției m-am pricopsit cu eroare 5188.

Are vr-o legătură?

 

20231204_210152.jpg

Screenshot_20231205_093407_Chrome.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu fie bine pusa la punct

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Al Bundy said:

Posibil sa nu fie bine pusa la punct

 

Se poate verifica pe VCDS dacă este 2.0 tdi-cr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu martorul de filtru aprins in bord,  după 100 de km pe autostrada, 50 km la 2500 turatii în treapta a 4-a și 50 în treapta a 6-a la 2400 turații aveam ce se vede.

Am doua nelămuriri:

1. Temperatura de la senzorul 2 a fost tot timpul -0.0, este defect sau nu exista senzorul 2?

2. Dynamic offset este 0, nu este cam mic?

 

La final martorul de filtru a rămas aprins.

 

20231205_232114.jpg

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si presiunea diferentiala este mare, iar SMC este tot asa - destul de mare. Cati km (reali) are masina si DPF? Cat e incarcarea totala a DPF? Probabil ca avand MIL ON ai si erori stocate - care sunt alea?

 

Mie mi se pare a DPF colmatat care nu mai face regenerarea. Ar trebui dusa la un mecanic ok si diagnosticata, dar probabil ca ar trebui curatat filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Xman_ghio said:

Pai si presiunea diferentiala este mare, iar SMC este tot asa - destul de mare. Cati km (reali) are masina si DPF? Cat e incarcarea totala a DPF? Probabil ca avand MIL ON ai si erori stocate - care sunt alea?

 

Mie mi se pare a DPF colmatat care nu mai face regenerarea. Ar trebui dusa la un mecanic ok si diagnosticata, dar probabil ca ar trebui curatat filtrul.

Deabia am cumpărat Mașina, O2 fl, 2012, 2.0 tdi-cr 4x4 cu 186.000 km.

Mașina a fost la Porsche Leasing (utilizator Petrom), a cumparat-o utilizatorul și a folosit împreună cu fiul. Mașina sta de circa 1 an jumătate, asa reiese și din raportul RAR, de când au schimbat filtrul de particule ( el zice ca nou, ca la uscat la bani) dar acum mecanicul meu zice ca nu ar fi nou și ca este unul Anglia.

SMC-ul pe aici ziceau ca se poate duce și pana la 50.

Încărcarea procentuala nu por sa o vad pt ca pe diagnoza intra pe protocol UDS.

Stocat avea doar eroare filtru 5188, care acum am sters-o (nu ma intreba cum, ca nu stiu), bord martorul de dpf și spirala.

 

 

 

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Superb 2015 1.6 CAYC 105 cp 128.000 km cumparat de 6 luni, am o problema cu regenerarile prea dese la 50km in oras.

Dupa soft pre Diesel Gate isi face regenerari la 100 km in oras.

Miros de noxe cam tot timpul, mai ales in regenerare ceea ce cred ca e normal.

Dupa valoarea Oil Ash de 3.45g, banuiesc ca fostul proprietar i-a curatat DPF...si totusi de ce isi face asa des regenerarile, e problema in alta parte ?

Cum vi se par valorile ?

WhatsApp Image 2023-12-06 at 16.36.59_1efa1abc.jpg

WhatsApp Image 2023-12-06 at 16.36.59_8410f78c.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

128k km pe/o roata eventual 🙂 Sub 160-18k km nu se curata un DPF nici daca mergi cu el exclusiv in oras (cred)! In poza pare ca ai mers deja 100km - daca i-ai facut exclusiv urban, pe frigul asta, cu porniri dese la rece = este un comportament normal as zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipikd Se vede ca cineva s-a jucat prin ECU, fie ca a montat un DPF nou, SH, sau curatat, fiindca a modificat Oil Ash pe 0.00.  Presiunea diferentiala este mare fiindca SMC a depasit deja 24gr, cand obligatoriu trebuia sa inceapa regenerarea. Eu as incerca sa pun valoarea  Oil Ash conform km masinii, verificat sa nu aiba erori pe ECU, senzorul de presiune diff sa aiba codul conform seriei de sasiu, iar in ultimul rand daca nu porneste singur regenerarea, sa ii dai o regenerare fortata.

 

 

Modificat de DeViAnS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, doggz said:

Cum vi se par valorile ?

 

Filtrul tau este infundat, o simpla resetare a valorilor de incare nu coincide neaparat cu o curatare. Ai SMM-ul foarte mare comparativ cu SMC, si o presiune differentiala pe log de peste 300 mb, valoare care in mod normal se atinge cu pedala in blana pe acceleratie si ma indoiesc ca i-ai fi dat atunci. Apoi vezi temperatura la intrare si iesire din DPF....  349 vs 199 grade.... este prea mare, astea trebuie sa fie apropiate, chiar de multe ori la iesire din DPF ramane putin mai fierbinte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Xman_ghio said:

128k km pe/o roata eventual 🙂 Sub 160-18k km nu se curata un DPF nici daca mergi cu el exclusiv in oras (cred)! In poza pare ca ai mers deja 100km - daca i-ai facut exclusiv urban, pe frigul asta, cu porniri dese la rece = este un comportament normal as zice.

conform istoric CarVertical km sunt reali 128.000, nu am nici o eroare in ECU.

100 km doar in oras, regenerarea intra la exact 22 SMM...si totusi mi se pare prea des, nu trebuia intre 300-600km ?

3.45 g Oil Ash cum vi se pare pt. 128k km ? exista un calculator ceva  ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e prea des - daca SSM se incarca rapid ar trebui sa cauti de ce motorul genereaza fum. Pot fi multe cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt oras si temparaturile de afara, mai ales daca stai in trafic bara la bara 100-150km sunt foarte corecti intre regenerari, asta nu e neaparat un semn. Daca mergi doar extra urban 3-500km ( incearca sa urmaresti si acolo valorile, sa vezi cum se incarca si cand se regenereaza filtrul ) ai idee cam la cati km isi face regenerare?.

Dupa regenerare, la relanti, cat ai presiunea diferentiala?

3,45g la 128k km nu e ok.

Modificat de acidone77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Imi pun si eu intrebari cum stau cu DPF.. passat b8 2015 CRLB, 198 mii km. Masina are drumuri de oras 5 zile / sapt si 2 drumuri in afara in weekend, eventual mai prinde in afara si prin alea 5 zile cate 1-2 drumuri. 15000km/an.

 

1034676469_Screenshot_20231128_170604_VAGDPF.thumb.jpg.aa1d7b9396d962776d062b1fd79ab955.jpg 1051094792_Screenshot_20231128_172451_VAGDPF.thumb.jpg.44558afe939c4403258cf3955aacbfd0.jpg

 

Va rog o parere, multumesc!

Regenerarea pare ca isi face cam la 150-200 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/7/2023 at 11:46 AM, DeViAnS said:

@cipikd Se vede ca cineva s-a jucat prin ECU, fie ca a montat un DPF nou, SH, sau curatat, fiindca a modificat Oil Ash pe 0.00.  Presiunea diferentiala este mare fiindca SMC a depasit deja 24gr, cand obligatoriu trebuia sa inceapa regenerarea. Eu as incerca sa pun valoarea  Oil Ash conform km masinii, verificat sa nu aiba erori pe ECU, senzorul de presiune diff sa aiba codul conform seriei de sasiu, iar in ultimul rand daca nu porneste singur regenerarea, sa ii dai o regenerare fortata.

 

 

Cica filtru de particule ar fi schimbat nou, mecanicul care mi-a făcut distribuția mi-a zis ca nu este nou și ca ar fi unul de Anglia. Mașina are 186000 făcuți doar în România, și a stat circa 1 an jumătate.

Cum se modifica valoarea la Oil Ash?

 

Ciudat este ca a apărut fix imediat la pornirea de după schimbul distributie, a uleiului și curățări unei tevi și unei piese care venea din motor în galerie și care era plina de funingine.

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a fost probabil “samsarita” inainte de vanzare. Ai luat-o tu si la prima actiune se service incep sa cada chestiile de pe ea 😞

 

Era bine sa fi facut o verificare ca lumea inainte de cumparare: pe tester vedeai cum arata DPF, injectoare, etc.

 

Probabil masina a circulat mult in oras, a colmatat DPF, l-a schimbat cu ce a gasit si a “maritat masina”. Aia cu “a stat un an” e vrajala de samsar…

 

La mine la 128k km DPF are incarcare 33-34g oil ash. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc proprietarul, bănuială pica pe mecanici la care a dus masina. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, cipikd said:

Cum se modifica valoarea la Oil Ash?

vcds-Engine-Security Acces - Adaptataion-Particulate Filter Initialization, iar acolo bagi km tai (13T, unde 1T=1000km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!