Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

“Am mai miscat de fire una alta si s-a facut 0”

 

Cred ca ti-ai raspuns singur 😅

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, de curand am cumparat un vw jetta 1.6 tdi cayc - 2012 260k km. Dupa ce am cumparat masina i am schimbat compresorul si radiatorul de ac si alte 'nimicuri' mecanice. Dupa ce am mers 300km cu masina 'noua' mi a cazut un injector :) l am schimbat toate bune dupa 2 zile si cativa zeci de km s a aprins iar spira - am zis ca mor. M am dus la service si mi s a spus ca este de la egr - stiam de la fosta proprietara ca a fost schimbat acum un an ... un an si jumatate :) schimb egr ul cu unul nou original plec cu masina fericit insa la prima regenerare dupa ce am schimbat egr ul am simtit miros de 'noxe' in habitaclu la semafor - un miros intepator ma usturau si ochii, iar acest miros venea pe gura de ventilatie. Este normal ? si inca o intrebare observ ca regenerarile se fac intre 150-180km este ok ? Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

enescu95 se pare ca masina e cam varza si uite asa spunem apoi ca sunt niste masini proaste. Trebuie sa le ei pe rand si sa le rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si o intrebare?Astazi a facut regenerare cam la 600 km dar s-a oprit la 8 measured,e normal sau care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Screenshot_20230831_112922_com.applagapp.vagdpf.thumb.jpg.f1819720c3067ae4b800d1686c7d7966.jpgDe curand am monitorizat curatarea filtrului de parficule la skoda octavia 2.0 tdi dsg, motor crmb cu 123000  km. Prima imagine este cu filtrul  curatat, valori luate in ralanti, iar in a doua sunt valorile in timpul curatarii. . Doresc sa aflu parerea specialistilor in legatura cu starea filtrului de particule. Multumesc. 

Screenshot_20230831_111131_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/27/2023 at 4:36 PM, lvio said:

Am si o intrebare?Astazi a facut regenerare cam la 600 km dar s-a oprit la 8 measured,e normal sau care ar fi cauza?

nu face 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, R Z F a scris:

nu face 100%

Sigur nu face dar de ce?Nu am erori ,presiunea diferentiala e buna dar la un test pe blocuri de valori am vazut ceva ciudat: Senzor temp. Egr -270 grade.Nu stiu ce senzor este

IMG-20230906-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că este în regulă acea valoare negativă. Senzorul ori cablu/mufă are o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, nicusan a scris:

Nu cred că este în regulă acea valoare negativă. Senzorul ori cablu/mufă are o problemă.

Care este senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doi senzori, unul înainte de dpf și celălalt după. Presupun că în cazul tău este al doilea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, presupun. Posibil să fie primul după egr, înainte de dpf. Cineva într-adevăr priceput o să îți spună. Un senzor de temperatură nu îți arată acea temperatură aproape de absolut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bună seara, detin un Audi A3 8PA 2.0TDI CFFA, 136CP. In momentul de fata am 310.000 km. Am avut recent probleme cu injectoarele, le-am reconditionat, valorile sunt foarte bune, confirmate si de vcds si de bancurile de probe pe unde le-am mai trimis. Ideea este următoarea,  inainte de reconditionare, aveam regenerari intre 500-600km, 70% extraurban, 30% urban, dupa reconditionare, timpul pana la regenerare s-a injumatatit, ajungand doar pana la maxim 300km parcursi in acelasi regim de funcționare.  Am dat filtrul jos pentru a-l spala, surpriza, nu era nici infundat nici foarte murdar. Dupa spalare, l-am readaptat cu valoarea 0, ca si cand ar fi nou, nu stiu daca asta este ok, si am inlocuit senzorul de presiune diferentiala care probabil va trebui adaptat, din ce am citit pe forum. Ideea este ca regenerarea tot cam la maximul acela de km ajunge, 300km. Ce am observat pe vag dpf,  mass measured ajunge la maxim 15g iar calculated pana in 10g si pleaca regenerarea, inainte de reconditionare injectoare ajungeam si la 25-27g, acum e stas ca sa zic asa la maxim 15. Din ce am vazut tot pe vag dpf, versiunea de soft este 03L906018AD/9039, ceea ce nu stiu daca este dieselgate sau nu, masina este fabricatie 2012. Masina nu da fum de nicio culoare, ca am testat si chestia asta. Am facut test de fum sa vad daca am ceva spart pe undeva, nimic. Egr-ul este inlocuit cu unul nou. Ce pot face, ca banuiesc totusi ca ar fi ceva problema de adaptare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea incepe dupa calculated,urmareste presiunea diferentiala ca acolo poate fi buba.Cred ca la mine incepe cam la 10 la relanti.Vezi cat ai imediat dupa regenerare si daca calculated coboara spre 4-5.Si un test de Egr cu vcds ar fi bine de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

840005782_Screenshot_20230916_092846_VAGDPF.thumb.jpg.5f1607a9bcedb5289ab257a001205d0e.jpgCiudat, la mine, calculated e relativ mic cand porneste regenerarea. Las un log din vag dpf, poate intelege cineva si mi-l descifreaza si mie si un screenshot din mers. Poate ma lamuriti, daca este posibil,  va rog, daca am soft dieselgate sau nu, ca sa caut si eu pe careva sa imi faca downgrade, poate poate reusesc ceva. Si acel senzor de presiune diferentiala, trebuie sa il adaptez? Oil ash, care bănuiesc ca acum e pus pe 0 ca si cand ar fi nou, trebuie sa o modific in funcție de nr de km al masinii? Mulțumesc 

Document.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 05.04.2023 at 7:44, vp44 a scris:

@Andrew95 Este posibil,ca acum ca ai toate cele 4 injectoare ,,in regula" sa fi crescut cantitatea de combustibil injectata in cilindri si din cauza asta ai si regenerari mai dese.Daca inainte doua dintre ele pierdeau pe retur,poti fi sigur ca o faceau si in sarcina si in relanti,doar ca nu era vizibil.

In ce priveste starea de ,,injector nou" ..este intradevar nou de fabrica,sau este unul reconstruit?Prima calitate a unui injector nou este lipsa emisiilor de gaze,pulverizarea este atit de eficienta incit arderea combustibilului in cilindrii motorului atinge un procent foarte mare.

Salut, toate 4 sunt reconditionate. Atasez raportul injectoarelor inainte si dupa

 

https://ibb.co/C85xmRW
https://ibb.co/3cc3k8C
https://ibb.co/DfQmk2L
https://ibb.co/C7Zbngp
https://ibb.co/PDrtvxy
https://ibb.co/q9VfRkF
https://ibb.co/DwxT9z8
https://ibb.co/6FdyTMW

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune la loc valoarea initiala pe DPF,l-ai curatat dar nu ai nicio garantie ca s-a curatat 100% si nici motorul nu este nou sau putini km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine mai stie cat era, vazusem pe aici pe forum ca spre exemplu daca ii pun 300 ar insemna ca masina are 300.000 km sau ceva de genul

Modificat de R_a_z_v_a_n
renunta la QUOTE pt postarea anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai curatat filtrul lasa valoarea la 0 si fa calibrarea la senzorul de presiune diferentiala. Fara regenerari fortate , va regenera masina cand si cum crede de cuviinta . Daca era motorul turat cand ai facut screenshot-ul e ok presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, BadGrandpa a scris:

Daca ai curatat filtrul lasa valoarea la 0 si fa calibrarea la senzorul de presiune diferentiala. Fara regenerari fortate , va regenera masina cand si cum crede de cuviinta . Daca era motorul turat cand ai facut screenshot-ul e ok presiunea.

O sa incerc sa ii fac adaptare sa vad dupa cum se comporta. Injectoarele se pot regla din vcds? Probabil acum ne mai dând pe retur prea mult, sa injecteze prea multa motorina si de aia sa se comporte asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat.  La pornire, la rece, are un miros in spate, ca de motorina nearsa. Iar acum cand am fost la spălătorie,  chestie de 5km distanta,  din toba curata am ajuns acasa cu toba deja semi afumata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina nearsa = DPF mai imbacsit. Probabil de aia si regenerarile mai dese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E curat curat, ca am mai bagat camera sarpe pe el, dupa ce l-am spalat. Si e spalat de vreo 2 luni, 3 luni, oricum recenta situația. 

Modificat de R_a_z_v_a_n
renunta la QUOTE pt postarea anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai am doua variante. Ori o vând ori ii dau filtrul jos😁😁

 

Cunoaste cineva vreun service sau pe cineva cat mai in masura pe categoria asta de filtre, sa il "masoare" din cap in coada, pe raza București Prahova?

Modificat de Andrew95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • jnipy
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!