Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

On 6/13/2023 at 12:47 PM, adrian001 said:

Reqested regenerations nu are treaba cu regenerarile intrerupte iar valoare de la oil ash e plauzibila pentru motorul asta raportat la rulajul din bord. Senzorii de temperatura sunt acolo, doar ca VCDS-ul are label-uri gresite. Mai ingrijorator e faptul ca ai finalele negre ... asta de obice nu inseamna decat ca DPF-ul e spart/topit/crapat (cel putin partial). Din informatiile pe care le-ai pus as spune destul de sigur ca DPF-ul nu e anulat nici fizic, nici din soft. 

Da.. e plauzibil. Eu presupun ca nici proprietarul anterior nu a umblat la filtru... probabil regimul în care s a circulat cu masina, a cauzat problemele( topit spart crapat).. menționez ca după un drum lung la capătul evacuării se aud sunete ca și cum mici bucatele lovesc pereții....

Dar totuși nu dă nicio eroare... e normal asta....?

Deci dacă montez un filtru aftermarket nou.. si reînvăt ecu cum că e nou ...nu ar mai fi nevoie de alte lucruri...?

Modificat de Alin-Harry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.06.2023 at 18:06, sasalucy a scris:

Buna seara .

Skoda fara erori dar crede rapid SOOT MEASURED...sa fie vina unuia dintre cei 2 senzori de presiune diferențiată sau poate prea plin DPFul ?

SOOT CALCULATED nu ajunge ldecat la 10/12 când MEASURED ajunge la valoarea de 22 și declanșează regen.

Atașez pose după regenerare MEASURED am văzut la colegi că e cu "-" ...la mine nu ajunge nici la valoarea de 0

 

Screenshot_2023-06-09-13-52-47-227_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_2023-06-09-13-51-54-198_com.applagapp.vagdpf.jpg

Regenerări la 100 km extraurbani. 

In mod normal regenerarea porneste dupa calculated dar in jur de 10 presiune diferentiala la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Alin-Harry said:

.. menționez ca după un drum lung la capătul evacuării se aud sunete ca și cum mici bucatele lovesc pereții....

 

e din cauza temperaturilor ridicate de pe evacuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lvio a scris:

In mod normal regenerarea porneste dupa calculated dar in jur de 10 presiune diferentiala la relanti

calculated nu creste așa tare că și measured. practic measured ajunge la 22 și constat începerea regenerării ....la cat este o presiune diferențială ok la relanti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sasalucy Când valoarea măsurată e mai mare decât cea calculată, filtrul este pe ducă. Apropo, ce rulaj are mașina?

Presiunea diferențială diferă de la caz la caz. Un factor important am observat că este momentul regenerării. Cu cât regenerarea este mai recentă, cu atât presiunea e mai mică (2-3hPa). Cu cât a trecut mai mult timp / rulaj de la regenerare și se apropie următoarea, presiunea crește. La mine am văzut că în pragul regenerării am presiunea în jur de 8hPa. Uite cum e la mine:456750076_Screenshot_20230615-080738_VAGDPF.thumb.png.d8c88e9b13d07e9812e03ed52386b38c.png

 

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, _R_A_D_U said:

Când valoarea măsurată e mai mare decât cea calculată, filtrul este pe ducă.

Sau motorul scoate fum,consuma ulei/antigel….si infunda filtrul mai repede decat calculul ecu-lui.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE Corect! Nici nu am luat în calcul acest aspect. Consider că orice ”chestie ce ține de DPF” trebuie examinată plecând de la faptul că motorul funcționează în parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, _R_A_D_U a scris:

@EEXCALADE Corect! Nici nu am luat în calcul acest aspect. Consider că orice ”chestie ce ține de DPF” trebuie examinată plecând de la faptul că motorul funcționează în parametri.

Mașina nu consuma ulei sau antigel...nu are nici scurgeri exterioare. Turbo e ok ...injectoare in parametrii...A fost condusă pt 5 km la servici de fostul proprietar și a mai sărit peste regenerări /subturata. 

Am dus filtru la Odorhei la curățat arata 82% încărcare pe vagcom ...66gr.

Revin cu updaturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pornit motorul fara dpf ? 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va arat eu o filmare cu DPF-ul decuplat de turbina :

 

 

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Accelereza de 2-3 ori ,nu la relanti 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand, weekendul asta :unsure:

 

sper sa nu fie fum: negru, albastru, alb dens :ninja:

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, _R_A_D_U a scris:

@sasalucy Când valoarea măsurată e mai mare decât cea calculată, filtrul este pe ducă. Apropo, ce rulaj are mașina?

Presiunea diferențială diferă de la caz la caz. Un factor important am observat că este momentul regenerării. Cu cât regenerarea este mai recentă, cu atât presiunea e mai mică (2-3hPa). Cu cât a trecut mai mult timp / rulaj de la regenerare și se apropie următoarea, presiunea crește. La mine am văzut că în pragul regenerării am presiunea în jur de 8hPa. Uite cum e la mine:456750076_Screenshot_20230615-080738_VAGDPF.thumb.png.d8c88e9b13d07e9812e03ed52386b38c.png

 

interesant. câți km are mașina ta că după valoarea oil ash oricecurata orice resetat sau ai km ffff putini . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, sasalucy a scris:

calculated nu creste așa tare că și measured. practic measured ajunge la 22 și constat începerea regenerării ....la cat este o presiune diferențială ok la relanti ? 

La mine intotdeauna a pornit dupa calculated si presiune in jur de 10 la relanti .10 presiune la 22 g masurata asta cand aveam ver.9977 acum dupa downgrade astept sa vad cum o face (acum am 3361 )

în urmă cu 5 ore, sasalucy a scris:

interesant. câți km are mașina ta că după valoarea oil ash oricecurata orice resetat sau ai km ffff putini . 

Presiunea e normal sa se apropie de 0 dupa regenerare altfel filtrul e cam infundat si in cazul acesta oil ash e chiar mare (parca 170 ml e teoretic incarcarea maxima)deci km ar trebui sa fie foarte multi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, sasalucy a scris:

interesant. câți km are mașina ta că după valoarea oil ash oricecurata orice resetat sau ai km ffff putini . 

315k km

Mașina are foarte puțin oraș, doar drumuri lungi.

Luna trecuta am schimbat EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minute în urmă, _R_A_D_U a scris:

Am montat DPFul curatat de băieții de la Odorhei ...soot measured și-a revenit ...sper sa fie ok de acum. 

O sa revin cu păreri după ce fac câțiva km cu mașina . 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sasalucy vezi că aia nu e postarea mea. Până să schimb EGR, aveam regenerări la 5xx km, acum la 4xx km. Ca fapt divers, uite cum e când începe regenerarea, eram in localitate, frecată-n Craiova vreo 30 km: 1448587327_Screenshot_20230615-075142_VAGDPF.thumb.png.699c33832cdcc3b98529a92aa37cea49.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, lvio a scris:

La mine intotdeauna a pornit dupa calculated si presiune in jur de 10 la relanti .10 presiune la 22 g masurata asta cand aveam ver.9977 acum dupa downgrade astept sa vad cum o face (acum am 3361 )

Presiunea e normal sa se apropie de 0 dupa regenerare altfel filtrul e cam infundat si in cazul acesta oil ash e chiar mare (parca 170 ml e teoretic incarcarea maxima)deci km ar trebui sa fie foarte multi

Și la mine tot după calculated face regenerările. Referitor la oil ash, 0.19L nu e deloc mult. Am destule cunoștințe care au 0.35L - 0.38L și mașinile le merg foarte bine (au peste 500k km), rulaje doar la drumuri lungi, Germania-România.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, _R_A_D_U a scris:

Și la mine tot după calculated face regenerările. Referitor la oil ash, 0.19L nu e deloc mult. Am destule cunoștințe care au 0.35L - 0.38L și mașinile le merg foarte bine (au peste 500k km), rulaje doar la drumuri lungi, Germania-România.

oil ash 10 ml la 16000 km.Cred ca se modifica exclusiv in functie de nr. de km.Eu al luat masina din Germania cu 0.03(dpf spalat schimbat nu stiu) si am bagat 220000km cat e la bord si oil ash s-a dus in 0.13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, se modifica in functie de consumul de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.06.2023 at 14:32, Dan.MDLL a scris:

In curand, weekendul asta :unsure:

 

sper sa nu fie fum: negru, albastru, alb dens :ninja:

 Update:

 

mai jos este video cu masina pornita dupa 1saptamana si 2 accelerari pana la aproximativ 1800rpm:

 


 

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


 

*DPF decuplat de turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

știe cineva pasii pt resetare DPF după curățare/schimbare pt euro 6 ?

Am VCDS 19.6 m-am uitat dar nu găsesc ...nu e ca la golf 5 Passat B6 

DACA a umblat careva și îmi poate spune pașii ar fi minunat.

Mulțumesc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan.MDLL Ce vrei sa ne arati sau ce vrei sa afli ? Daca scoate fum motorul si iti infuda DPF-ul ? Da-i sprit calumea, nu o accelera de parca motorul e de sticla. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001 

Păi am accelerat un pic, de mai multe ori decat pe filmare. 
 
Vreau sa fac procedura lui @EEXCALADE de curatare a DPF, acasa, manual.  
 

Am facut o filmare cu DPF decuplat de turbina deoarece poate sunt doritori sa spuna o parere daca merita “procedura” de curatare sau nu. 
Mie nu imi pare sa scoata fum din abundenta, nu ma astept sa fie “ca noua”, adica se accepta un pic de fum. 

Am avut DPF original pe care l-am dat jos si am pus AM (o decizie nu prea inspirata) deja e gaurit si are cam 5000km (banuiesc, ca pute si scoate fum albastru din abundenta la regenerare, ca e kaput)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!