Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Pe acesta l-am schimbat, urmând exact pașii din manualul de reparatii. 

IMG-20210219-WA0007.jpg

IMG-20210219-WA0006.jpg

IMG-20210219-WA0009.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Bogdan2801 said:

 

P2002 nu inseamna ca e dpf e colmatat...ci doar ca nu este eficient,referindu-se la partea de catalizare/oxidare.

Din pacate nu se rezolva cu inlocuirea senzorilor,verifica cablajul si mai mult ca sigur ai inlocuit senzorul care nu trebuie.

Ptr p2002 exista TPI de la Skoda...verifica cablajul intai pana in ECU!

Just now, vlahdacoroman said:

 

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Ca orice posesor de diesel ce merge 99% din tim in oras, ma ingrozeste ideea de filtru de particule colmatat. Masina are 156.000 de km, regim de mers foarte mult urban. Nu am avut porbleme pana acum, doar ca am observat ca isi face cam des regenerarea. De multe ori am oprit-o si au ramas ventilatoarele pornite. Masina a fost chemata in service pentru update soft dupa scandalul dieselgate, si acesta am jnteles ca ar fi motivul pentru care isi face regenerari mai dese. Las o poza cu parametrii, poate ma ajuta careva sa-i descifrez, ca nu ma pricep deloc. In ce stare pare filtrul meu? Care sunt valorile normale? Miltumesc.

Screenshot_20210219_212712_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un fel de record ce ai tu aici (in sensul negativ), 58 de km si nu mai ai mult pana incepe regenerarea. De ce ti-ai lua diesel daca mergi 99% in oras ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Siret Nicu said:

Salutare tuturor! Ca orice posesor de diesel ce merge 99% din tim in oras, ma ingrozeste ideea de filtru de particule colmatat. Masina are 156.000 de km, regim de mers foarte mult urban. Nu am avut porbleme pana acum, doar ca am observat ca isi face cam des regenerarea. De multe ori am oprit-o si au ramas ventilatoarele pornite. Masina a fost chemata in service pentru update soft dupa scandalul dieselgate, si acesta am jnteles ca ar fi motivul pentru care isi face regenerari mai dese. Las o poza cu parametrii, poate ma ajuta careva sa-i descifrez, ca nu ma pricep deloc. In ce stare pare filtrul meu? Care sunt valorile normale? Miltumesc.

Screenshot_20210219_212712_com.applagapp.vagdpf.jpg

Fa_i downgrade la soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am luat de curand un Passat CC si am regenerari foarte dese (mers prin oras 100-150km). O sa atasez valorile cu motorul rece si in mers dupa cca 50 km parcursi in afara localitatii mers constant 2500 rpm. Soot mass clculated s-a dublat. Difference pressure cat ar trebui sa fie la un dpf ok?

63AEE3A0-80F8-415B-AF4C-9A9D9C83DDAD.jpeg

F360F34D-B1E5-4090-85AC-C1AACD53F7CC.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este CFFB cod de 2012 si am inteles ca acest model nu ar fi afectat de diselgate.

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde naiba fac downgrade? In Buzau fura curent lumea cu preturile. 100euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că prețurile o să crească și mai mult când statul român o să se prindă de șmecherie și o să ceară că la ITP să se citească și versiunea de soft :)

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum vi se pare presiunea masurata inainte de dpf de 8-10 mbar la 40 km dupa regenerare,motor cald,la relanti,soot mass measured 1.8 g?Acel dpf pressure offset e de 3 mbar.Ce este acest parametru?CBBB 2009

Modificat de Dan Cristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, EEXCALADE said:

Dieselgate ?

Cum pot vedea daca are softul diselgate sau nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vcds/engine/ dreapta sus 99xx

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am zis, o sa ii fac downgrade zilele urmatoare. Referitor la presiunea diferentiala, cum pare valoarea de 2-3 la ralanti? 

Mentionez ca la toba nu se simte un flux puternic de aer iar la accelerari bruste apare putin fum negru(o fractiune de secunda...a mers cineva in spatele meu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2021 at 9:55 PM, Siret Nicu said:

Salutare tuturor! Ca orice posesor de diesel ce merge 99% din tim in oras, 

 

Orice posesor de diesel n-ar trebui sa mearga 99% in oras. De aceea ai si aceste regenerari foarte dese. In rest, oil ash arata bine pt km pe care ii are tinand cont ca mergi mult in oras. 

Scoate-o des extraurban, nu trebuie sa ii dai talpa conform mitului, ci doar sa mearga afara mai des, e de ajuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Va rog sa-mi spuneti daca am probleme cu senzorul de presiune al filtrului de particule sau e plin filtrul de particule (128 g). Diferenta de presiune pe filtrul de particule este negativa (-12,75). Am observat ca dupa regenerare distanta parcursa e mica (70 km) si coeficientul de incarcare al filtrului de particule e mare (17,3%), deci urmatoarea regenerare va fi pe la 200 km. Se mai poate curata, sau trebuie schimbat? Va multumesc.

 

DPF1.thumb.jpg.ad2599dd22808cc62acb436bb6a9218d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati Km are masina ?   ... sau stai ca poate ghicim  500.000  - 600.000 Km  ?

Modificat de Blaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat acum cateva pagini o rugaminte ca sa fie pinned un post care sa solicite un tipar de postare pt fiecare post si mi-am luat minusuri ... Cred in continuare ca ar fi util pt toata lumea.

Multi nu au updatat nici profilul cu masina actuala si nici aici nu scriu model, motor, an, km etc asa ca nu stiu cum vor ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În bord doar 151. 000 km, dar după filtrul de particule cred ca are 400.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am un vw cc 2012 ce a avut dieselgate iar regenerarile se faceau cam la 150 km. Acum, masina are stage 1 si automat dieselgate scos. Chestia e ca m-am uitat in vcds si am peste 800km facut iar masina nu si-a facut regenerare. Nu vi se par cam multi? In conditiile in care alti colegi de passat scriu ca regenerarea la ei se face intre 400 si 500 km. Atasez mai jos poza din vcds.

Screenshot_20210227-115642_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu rezpect! 

Ce parere aveti despre filtrul de partucule, dupa imaginea de mai jos? 

2.0 tdi, cffb, dsg, 2012, 232.000 km

Va multumesc! 

Screenshot_20210227_115359_com.applagapp.vagdpf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!