Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

La E4 / E5 cu DPF ,tevile de esapament negre indica o problema .(dpf gaurit,crapat,topit...)

Consumul de 1L/15.000 .....tot uleiul se “opreste“ in DPF 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE dacă dpf ul ar fi gaurit,crăpat sau topit, și-ar mai face regenerarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precizez ca am masina de la 100k, acum are 240k, si la fel era si initial, adica cu negreala pe interiorul tevilor. Fum vizibil nu scoate iar log-urile facute pe canalele 03, 10, 11 au aratat bine, confor interpretarii lupo-bv

Modificat de dasefx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

54 minute în urmă, leXXX a scris:

@EEXCALADE dacă dpf ul ar fi gaurit,crăpat sau topit, și-ar mai face regenerarea? 

Nu intelege ca daca e topit... nu mai e acolo.

Fisurile permit fumului sa treaca nefiltrat.

Regenerarea se face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, EEXCALADE said:

Momentan e ok

Tevile de esapament sunt negre ?

De cand i-am facut stage 1 da sunt si se inegresc mai repede, dar am vazut ca regenerarea ca timp este aceiasi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-ai dat singur raspunsul problemei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, nu ma deranjeaza cat timp motorul merge ok si dpf isi face regenerari , urmaresc si eu dpf destul de regulat si avand teava goala dupa dpf, sunetul evacuarii se aude mai gros in regenerare si astfel stiu cand se produce regenerarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri?

2.0TDI CUAA 2015 93.500km

Prima poza imediat dupa ce s a terminat regenerarea, in mers

A doua poza cand am oprit, motorul pornit, la relanti

Ultima poza, motorul oprit, printscreen imediat dupa oprirea motorului

Screenshot_20200522-204002_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numarul de km intre regenerari a scazut de cand ai pus soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Media intre regenerari e cam de 350km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam putin.

Ai soft dieselgate ? Faci mult oras ?

Asa a fost si insinte de stage 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am achizitionat de curand un Golf 7, 1.6 TDI, motor CLHA, kilometri 193k, cred ca reali. Moment in care am inceput sa ma interesez si de DPF, pe masina anterioara neavand asa ceva. Pe scurt, dupa ce am citit cateva zeci de pagini de pe aici, am dat comanda de tester (carista) si am instalat VAG DPF. Cu motorul cald, pe loc, am citit urmatoarele valori, prima imagine la relanti iar a doua cu motorul turat la 2500-3000. Precizez ca avand in vedere perioada prin care trecem, de la ultima regenerare am facut doar drumuri scurte, exclusiv in oras, poate explica distanta scurta intre regenerari? Credeti ca sunt ok valorile? O incarcare cu oil ash de 55% pare rezonabila la kilometrii astia (facuti in Romania)?

Multumesc

PS: Vad ca imaginile apar in ordine inversa, cea cu 11 la diferenta de presiune e la relanti.

valori_2.thumb.jpg.5d1cf16eba13ae341d812cab32ec7631.jpgvalori_1.thumb.jpg.7a0d71b094522b8a5bce7d9767c2eced.jpg

Modificat de aladdin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, powershot said:

Cam putin.

Ai soft dieselgate ? Faci mult oras ?

Asa a fost si insinte de stage 1 ?

Se duce si spre 400km cateodata...

Nu am dieselgate

50/50 oras+afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut. Atasez si eu un print de la un vag dpf. Acel -3.61 nu mai creste , nu mai scade deloc. Regenerarea si o face normal cd creste soot mass calculated, insa ma asteptam sa miste ceva si soot mass mesured( alta data scadea si acea valoare).

Asta una, a doua chestie. In conditiile in care se pot reseta valorile dpf si sa le introduci la loc cum era oil ash volume, cum pot sti care este adevarata...adevarata incarcare a dpf?

Screenshot_20200519-202053_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h

daca masina are in bord 300.000 km inseamna ca valoarea incarcarii DPF este corecta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daa, cam atat are. In momentul in care am reintrodus valoarea oil ash am băgat 320...la formula aceea si mi a transformat oil ash la0.20...cat era pană atunci.

Dar de ce n ar avea 400 mii km...sau 0.40 oil ash...? Zic asa...

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

z e n i t h

intrebarea asta trebuia sa ti-o pui cand ai cumparat masina. acum ce rost mai are?

daca ai prins-o la pret bun poti considera ca eventualele cheltuieli sunt diferenta de pret fata de o masina echivalenta ca dotari, dar cu istoric de service

ca idee: eu intotdeauna am preferat sa platesc un pret mai mare pentru o masina cu istoric, decat sa iau ceva ieftin si cu surprize ulterioare. dar fiecare face ce vrea cu banii lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cyti Presiunea diferentiala de 55 hpa dupa 50 km de la regenerare arata o problema .

DPF aproape full sau o problema la motor.

Verifica nivelul de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Am inteles. Nivelul uleiului e fff ok, chiar la maxim( un pic peste max cred)...de la ultimul schimb. In orice caz nu scade sau nu papă ulei...ravenol 5w 30 vmp.

Dpf aproape full...?!? Asta e intrebarea, cum determinam exact acest lucru?

Masina merge fff ok, injectoare ok, tot...etc..trage.

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ideea,creste nivelul de ulei de la regenerari foarte dese.

Un dpf sanatos dupa 50 km de la regenerare are o presiune diferentiala de aprox 2-5 mbar 
Intre 30-70 e full ,necesita verificare g450 / curatare dpf

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, EEXCALADE said:

@cyti Presiunea diferentiala de 55 hpa dupa 50 km de la regenerare arata o problema .

DPF aproape full sau o problema la motor.

Verifica nivelul de ulei 

Bun. Am inteles. Nivelul uleiului era mărisor de cand am fct ultimul schimb, in sensul k posibil a scăpat mai mult, nu ca a crescut ulterior nivelul.

Acolo eram in mers...140km/h... cu acea presiune.In relanti am 3-4 bari.

Verificare g450...cum, unde? Ce valori etc tre sa am standart?...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste un vcds ,masuratorile nu se fac la 140 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu...am vcds. La relanti, 90 grade, etc...Spuneti mi daca se poate unde vad sensorul g450 si cat tre sa fie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G450 -0 mbar cu contact pus (motor oprit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles si nu prea. Eu as fi vrut pasii cu vcds unde sa vad acest g450. E si tarziu si nu vreau sa va deranjez la nesfarsit. O sa pun maine vcds si revin. Multumesc, anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!