Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

acum ai 11 grame la 120km, asta inseamna ca vei ajunge pe la 300km la 24 de grame, e acceptabila valoarea, mai ales pt lunile de iarna.

Dar tu ai zis ca ar porni regen la 150km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza este putin mai veche si sunt de fapt vreo 5g la 120km (5-6 raman la soot mass dupa regenerare), dar da - am regenerari si la 150km (daca merg doar in oras).

Acolo cred ca erau km facuti in afara localitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se schimba unitatea de masura in VCDS ? De exemplu pentru " Particle filter : time since last regeneration " eu am SECUNDE . As vrea sa vad in MINUTE . Multumesc in avans !  Folosesc VCDS Varianta 18.9

 

 

Modificat de adi37male
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate...valorile sunt exprimate doar secunde, resp metri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

Am următoarea problema :passat 2009 dsg cbab 270000 nu mai face regenerare de niciun fel, am fost la 3 meseriași care nu au reușit sa i faca regenerare forțată și cică ar avea 47% încărcarea. La ultimul service la care am fost nenea mecanic a zis că cică ei nu pot face regenerarea ca au doar testere multimarca dar ca dacă merg undeva unde au doar pentru vw cică ar merge?

Sper sa nu fie inepții toate cele scrise de mine dar deja am mari indoieli in privința competentei celor din atelierele noastre nu și a preturilor europene pe care le practică. 

Poate ma lămurește cineva și pe mine ce sa fac în cazul asta că parcă nu aș începe  anulari și găurit etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rind am in bord pictograma aia de dpf și pe deasupra e și în limp mode. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

57 minute în urmă, cybrg4life a scris:

Salutare. 

Am următoarea problema :passat 2009 dsg cbab 270000 nu mai face regenerare de niciun fel, am fost la 3 meseriași care nu au reușit sa i faca regenerare forțată și cică ar avea 47% încărcarea. La ultimul service la care am fost nenea mecanic a zis că cică ei nu pot face regenerarea ca au doar testere multimarca dar ca dacă merg undeva unde au doar pentru vw cică ar merge?

Sper sa nu fie inepții toate cele scrise de mine dar deja am mari indoieli in privința competentei celor din atelierele noastre nu și a preturilor europene pe care le practică. 

Poate ma lămurește cineva și pe mine ce sa fac în cazul asta că parcă nu aș începe  anulari și găurit etc....

Teoretic in cazul tau  nu poti face reg fortata. Dar un meserias bun.. o face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am din păcate pozele... 

4 minutes ago, powershot said:

Teoretic in cazul tau  nu poti face reg fortata. Dar un meserias bun.. o face.

Adică? Mai precis? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La CBAB dpf-ul tine lejer 500.000 km.

Ai o eroare la motor si din cauza ei nu-si face regenerare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles dar toți nenea ăștia la care am fost nu vad sau nu înțeleg din ce cauza nu merge? 

Pentru ca totuși nu am fost în spatele blocului la băieți, am fost la service-uri autorizate puii mei.. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De multe ori un baietas de dupa bloc stie mai multa diagnostica decat nenea din service.

Pune aici erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa merg la o reprezentanta vw sa mi facă aia o scanare?/regenerare forțată? 

Din păcate nu mai am pozele cu erorile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la cineva cu vagcom sa o scaneze. Se poate și la reprezentanta. 

Rezultatele le postezi aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am să încerc mâine să fac o scanare să vedem ce iese. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

Am facut si eu o scanare cu VCDS si mi-a dat valorile astea: 

values.thumb.JPG.553130406b06f515e83b05a66f2edf93.JPG

Motor 1.6 TDI pe o Skoda Rapid, cu soft dieselgate din fabrica si EGR mort de 2 zile care asteapta inlocuire.

Diagnoza a fost facuta la rece. Masina are 148-150.000 km reali.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos, o traducere, ce pot avea cu DPF-ul...

Multumesc!

Scan-WVWZZZ3CZ7E028982-20200118-1348-262070km-162842mi.txt

Saturday,18,January,2020,13:51:42:00008
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 19.6.0.2
Data version: 20190529 DS308.0
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 NK)

13:51:32 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  144.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  114.0°C  Temperatur in Particle Filter
  20.40  Press. Difference Particle Filter
  0.00  Press. Difference Offset

13:51:32 Group 074: Particle Filter (Exhaust Gas III)
  819 /min  Engine Speed (G28)
  144.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  5.88  Lambda/Oxygen Sensor Value
  0.0 mg/str  Injection Quantity Offset
 

Modificat de CdeB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

44 minutes ago, CdeB said:

Va rog frumos, o traducere, ce pot avea cu DPF-ul...

Multumesc!

Scan-WVWZZZ3CZ7E028982-20200118-1348-262070km-162842mi.txt 19.88 kB · 5 downloads

Saturday,18,January,2020,13:51:42:00008
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
VCDS Version: 19.6.0.2
Data version: 20190529 DS308.0
www.Ross-Tech.com

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine  (03G 906 021 NK)

13:51:32 Group 067: Particle Filter (Exhaust Gas I)
  144.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  114.0°C  Temperatur in Particle Filter
  20.40  Press. Difference Particle Filter
  0.00  Press. Difference Offset

13:51:32 Group 074: Particle Filter (Exhaust Gas III)
  819 /min  Engine Speed (G28)
  144.0°C  Temperature bef. Turbo Charger
  5.88  Lambda/Oxygen Sensor Value
  0.0 mg/str  Injection Quantity Offset
 

Se poate sa fie senzorul de presiune de pe DPF . http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18434/P2002/008194

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

Din cauza unei probleme la motor sa colmatat dpf-ul.Identifica  problema ,remediaz-o,sterge eroarea si fa o regenerare fortata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, adi37male said:

Se poate sa fie senzorul de presiune de pe DPF . http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18434/P2002/008194

Da, bine ar fi...

Multumesc!

57 minutes ago, EEXCALADE said:

1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

Din cauza unei probleme la motor sa colmatat dpf-ul.Identifica  problema ,remediaz-o,sterge eroarea si fa o regenerare fortata

Diagnosticul e problema, eu fac legatura cu schimbarea garniturii de chiulasa, de atunci a aparut. Am regenerat fortat si a tinut 250 km...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai mare distanță pe care am făcut-o între două regenerări. Am mers drum lung și aproape jumătate în limp mode. După ce am schimbat egr-ul, filtrul a intrat în regenerare pasivă la mai puțin de 350° (avea dreptate powershot) și a ținut și când aveam aproape 250° dar mers susținut. Aceasta s-a întâmplat mergând cu egr-ul închis (3k rotații).

 

Screenshot_20200118-200045.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in limp mode, adica cu erori pe egr sau motor, nu avea cum sa intre in regenerare

nu putem contoriza asta ca "distanta intre regenerari" in sensul discutat aici... cu erori si probleme care blocheaza pornirea regenerarilor, putem merge si 2000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poți fără să afecteze dpf-ul. Nu a trecut soot mass de 24, a fost regenerarea corectă.

Și bineînțeles că nu aveam erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!