Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Citesc si sunt uimit cate probleme sunt cu acest DPF. La Superbul din semnatura (170 cai 2011) am 35000 km si nu mi s-a aprins niciodata aceste martor legat de DPF... Nici nu stiu cum arata si unde e in bord. Probabil tine si de stilul de condus... Eu nu opresc aproape niciodata motorul pana nu s-a incalzit macar la 60 grade apa si 90 uleiul

Folosesc masina 75% din timp pe autostrada (2000-3500 rpm in 6), 15% pe DNuri si restul in oras (Buc, Bud)...

Oare acesta sa fie motivul ptr care nu am avut probleme? Sau pur si simplu e la noroc? Poate aceste dieseluri au fost gandite mai mult ptr autostrazi. Poate ptr oras e mai potrivita benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tau e CR si lucreza diferit DPF-ul. La tine nu se aprinde nimic in bord, decat atunci cand sunt probleme, in rest isi face regenerarea fara sa te atentioneze.

Desigur, conteaza mult si faptul ca merge des in afara orasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am DPF montat AM pe masina(pasiv cred) si nu am martor in bord pt asa ceva,cum pot verifica starea filtrului?se poate vizual sau cu diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am DPF montat AM pe masina(pasiv cred) si nu am martor in bord pt asa ceva,cum pot verifica starea filtrului?se poate vizual sau cu diagnoza?

1.Vizual nu prea ai cum, poate sa spargi/tai filtrul dar nici atunci nu ai cum sa vezi...

2.Starea filtrului de particule poti sa-l vezi numai cu diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit la usa cod motor BMR. Multumesc Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce se intampla daca il dau jos? Spune ceva RAR-ul? Isi dau seama ca nu-l mai am dupa noxe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul iti merge ok dupa noxe nu-si vor da seama. De fapt nici nu exista test de noxe la diesel. Daca dai de unul mai scrupulos poate sa vada ca lipseste fizic de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu se poate scoate si lasa doar carcasa? :D sa le multumesc ochii

Pentru ca am vazut multi de pe acest forum care isi da jos DPF-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Recunosc , nu am avut rabdare sa citesc chiar tot topicul , stiti de BKP daca are DPF(inteleg ca nu are din ce am citit pana acum) ? e oct 2006 produs 

PS injectoarele sunt schimbate daca vroiati sa le mentionati :) 

Modificat de jiji2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tevile de esapament drepte (si nu au funingine pe ele), are DPF, dar mai mult ca sigur ca la BKP nu ai(tevile sunt indreptate usor in jos). Trebuie sa ai si martorul in bord cand introduci cheia (o toba cu niste punctepe ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am in jos , ultima data cand m-am uitat si i-am bagat degetu-n c*r  :D avea funingine dar martorul nu stiu cum arata ... nu imi amintesc de o toba cu puncte ...probabil ca nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jiji2008, desi BKP nu are DPF, imi permit sa iti arat cum arata martorul dpf in bord. 

 

http://www.hypermiler.co.uk/wp-content/uploads/2012/11/dpf-failure-warning-light.jpg

 

Nu conteaza ca e audi, e asemanator si la VW si apare in cadranul turometrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos sNaKeyy se pare ca de un posibil cosmar am scapat :) (chiar ma gandeam de ce nu mi s'a aprins niciodata ... e adevarat la 2 saptamani am drum lung un se curata tot ce e posibil :)) si nu stiu daca as fi avut probleme )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi mai bine cum scapi de cosmarul pompei de ulei... e boala veche la codul tau de motor la fel ca si injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

monica_33 la pompa de ulei s-a intervenit de cand avea masina vreo 30 000 (parca) km prin 2007 cand inca era in franta si s-a schimbat treaba aia cu lant/pinioane ...am si verificat apoi dupa VIN la VW si apare facuta operatiunea :) asa ca am scapat si de cosmarul ala .... ambreiajul si volantul o sa le mai schimb in rest cred ca duce mult si bine

Modificat de jiji2008
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMR se poate elimina fara probleme DPF-ul ? 

 

La passatul unei cunostinte i s-au aprins martorii de DPF, motor, bujii, e in limp mode, si am inteles ca la scanare are colmatare de 178%?!?!? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate incerca regenerarea fortata. Am descarcat filtru oncarcat 187% - a fost cea mai ridicata valoare intalnita de mine la regenerare. Filtrul respectiv am reusit sa-l aduc la 2% dupa apx 70 km mers pe autostrada in conditiile specifice regenerarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Filtrul meu de particule este tot infundat? GOLF 6 1.6 TDI 105cp.

 

Sunday,03,March,2013,22:55:44:32264
VCDS Version: Release 11.11.3

Address 01: Engine Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B HW: 03L 906 023 A
Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5863
Software Coding: 00114016030400080000
Work Shop Code: WSC 01357 011 00200
ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 001005 (VW36)
VCID: 254BEF4D24FA271
1 Fault Found:

7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
P2454 00 [032] - Short to GND
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 13
Mileage: 122154 km
Date: 2036.14.23
Time: 22:09:45

Readiness: 0000 0000

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai vag-com, intra pe Engine/Adv Mess Val. si vezi la filtru de particule ce incarcatura ai. Teoretic ar trebui sa ti se aprinda pe bord pictograma filtrului, moment in care trebuie sa mergi cu masina in a 3-a sau a 4-a undeva la 3000 rpm pana se stinge pictograma. Ideal ar fi pe autostrada.

 

Si eu am patit-o acum 1 saptamana si i-a trebuit 45 km pana si-a facut curatirea complet..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Am sa pun iar testerul putin mai incolo sa vad daca ma descurc cu ce mi-ai zis tu. Sa vedem daca este vorba de acelasi lucru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut scanarea, doar ca nu am stiut exact ce trebuie bifat.

Sper ca am intuit bine.

 

08:28:10
1.33 hPa Particle filter; offset for differential press. 117
22734.00 s Particle filter; time since last regeneration 118
N/A Particle filter; differential pressure; dynamic offset 119
148.3 km Particle filter; kilometers since last regeneration 122
8.90 l Particle filter; fuel consumption since last regeneration 123
0.0000000 g Particle filter; oil ash volume 124
5.48 g Particle filter; soot mass measured 125
3 X_Particulate_filter_load_class_determined_by_soot_load 378
0 X_Particulate_filter_load_class_determined_distance;_time_and_consumption 379
4.06 hPa Particle filter; difference pressure 462
13.32 g Particle filter; soot mass calculated 463

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neata!

 

cine ma ajuta cu o interpretare? nu are nici o eroare, problema, dar ma uit si eu ce se scrie pe aici si ce sa nu fac..

 

 

post-7527-0-84991400-1362379810_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminiauto la tine este intrerupt intermitent un contact la senzorul de presiune diferential sterge codul de eroare si urmărește-l un timp reapare verifica fire sau chiar senzorul de înlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luminiauto, Ovidiu are dreptate. Iti recomand sa acorzi o mare importanta acelei erori, pentru ca atata timp cat senzorul ala nu functioneaza, nu se efectueaza regenerarea filtrului. Ai eroare intermitenta, inseamna ca functioneaza cu intermitente...

 

Mark, la tine totul este ok. Ce te supara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!