Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 3 ore, powershot a scris:

Daca e dieselgate .. revino la original urgent.

Nu se aprinde nici un martor cand regenereaza. .. doar cand sint probleme.

Și cei ce au ieșit cu softul direct din fabrică ce să facă? (Nu este cazul meu). Ce componente mai rezistente au motoarele acelea? Regenerarea o fac că la mine, cu softul dieselgate, cu regenerări în medie la peste 400km, cu mașină ce merge impecabil, zgomot supărător la injectoare inexistent. De ce insiști pe downgrade dacă nu sunt probleme? Fără supărare, ce motive sunt? Cui i s-a stricat ceva la mașina cu softul dieselgate. Eu nu am găsit informațiile acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necunoasterea legii nu inseamna ca te absolva de consecinte, la fel si cu acest soft, daca nu esti informat nu inseamna ca nu se intampla.

Cauta pe forum, este chiar un topic dedicat, ba chiar 2, cu aceasta problema.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După teoria ta înțeleg că dacă am softul predieselgate nu se defectează mașina, pentru că sunt mai multe mașini cu acesta și cunoștințe mai multe. De aceea vă întreb pe voi. Pe topicurile acelea sunt presupuneri, ce se poate întâmpla în viitor.

Modificat de nicusan
Autocorecție defectuoasă a tastaturii...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine doar de tine sa te informezi, sau poate cineva cauta prin forum pentru tine si-ti da rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta nu este un răspuns tehnic (pe un forum tehnic) și nici elegant. Nu sunt împotriva schimbărilor, dar dacă o fac, măcar să știu de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, nicusan a scris:

Și cei ce au ieșit cu softul direct din fabrică ce să facă? (Nu este cazul meu). Ce componente mai rezistente au motoarele acelea? Regenerarea o fac că la mine, cu softul dieselgate, cu regenerări în medie la peste 400km, cu mașină ce merge impecabil, zgomot supărător la injectoare inexistent. De ce insiști pe downgrade dacă nu sunt probleme? Fără supărare, ce motive sunt? Cui i s-a stricat ceva la mașina cu softul dieselgate. Eu nu am găsit informațiile acestea.

Ai rabdare si vei vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu câți km ai făcut cu softul respectiv până ai avut probleme cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o luna dupa ce am luat masina am scapat de el. 

Nu am nici o problema.. nu am asteptat sa apara. Acel soft e criminal.. pt cei care nu circula pe autostrada. Face mereu regenerare.. contamineaza uleiul.. etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, face regenerare de două ori mai des și (presupun) de două ori mai rapid. Uleiul contaminat cu ce? Cu excepția uleiului pe care îl am acum (Ravenol vmp) și pe care l-am completat cu aproape 1litru, nu mi-a consumat nimic. Am 22k km de când am mașina, adică de 1 an și o lună fără probleme. Că mine sunt sigur că sunt mulți. De ce să schimb ceva? Răspunsuri concrete vă rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.

Vad ca nu ai inteles nimic.Zeci de pagini scrise aici .. pt tine nu inseamna nimic. Km multi .. fara surprize.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o intrebare. M-am trezit brusc cu martorul spirala aprins, care a disparut dupa ce masina a stat oprita cateva minute. Am pust testul si a iesit eroarea din poza. As vrea sa stiu ce este acel senzor de temperatura evacuare, si poate fi cumva inluenta regenerarile dese (din 170km - 200km in oras)? Masina este un golf 6 1.6 tdi cayc. Multumesc.

166BB041-C44A-4DED-8BBF-8F1951826204.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am softul dieselgate. Am fost de vreo doua trei ori la reprezentata sa schimb chestii minore. Aaa si 2 reparatii pe casco. E posibil sa imi fi facut update atunci?

Mai am alta problema? La ce te referi?

Si mai e ceva. Sambata a vrut regenerare si am scoso pe autostrada, unde dupa 5-6 km s-a terminat regenerarea. Am mai mers dupa vreo 60-70 km pe autostrada, si inca 100 si ceva prin bucuresti, iar azi cu putin timp inainte sa ajung acasa, iar m-am trezit cu relantii urcati pana la 1000, dar daca apasam putin pe pedala de acceleratie turatiile reveneau la normal 800. Cum plecatm de pe loc si mergeam putin, iar era urcata la 1000 in relanti (si daca calcam usor acceleratia stand cu masina pe loc, isi reveneal la 800). Sub capota m-am uitat si ventilatorul era oprit. Dar din teava de esapament, iesea un aer mai fierbinte care palpaia (daca ma exprim corect). Stiu cand vrea regenerare, masina are tendina sa mai tremure putin cand sta pe loc. Dar acum nu. Temperatura uleiului era la 95 de grde, stand pe loc in cateva minute coborasel la 93. O fi regenerare sau e de la alternator ca are nevoie de tensiune?

Modificat de black_fn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerari repetate. Mergi la diagnoza la cineva priceput. 

Daca ai fost la rep .. nu scapa fara soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"La autovehiculul dumneavoastra ua fost deja implementate actualizarile"

"Stimate client VW, Motorul diesel tip EA189 a fost deja supus masurilor de ajustare.

 

Deci sa inteleg ca am noul soft.

Eu dupa 15 000 km si aproape 1 an in folosinta nu am avut probleme cu masina. Dar nu mi-e clar cu regenerarile...ca nu mi s-a parut niciodata ca face regenerare(turatie ridicata, fum etc). 

Am citit ca pot fi si regenerari care nu iti dai seama cand face...cum sunt altea? poate e si cazul meu?

 

Voi spuneti sa merg sa revin la softul initial, desi masina a fost adusa din reprezentatnta din Germania?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar dacă vrei sa micșorezi consumul, etc. La drum lung sa zicem ca nu observi când își face... În oraș, nu ai cum sa o ratezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si mai scriu. 

In timp softul dieselgat aduce uzura suplimentara motorului.

Structura fizica a motorului nu e conceputa pt regenerari la 200km. Uleiul se contamineaza rapid. Consum crescut.Putere scazuta sub 2100 ture. Creste uzura generala a motorului.Am simtit asta pe masina personala.

Un motor ok.. nu iti dai seama cand face regenerare.. nu scrie nu aprinde nici un martor.. doar cand sint probleme.

Cititi intreg topicul si va lamuriti... cine vrea. Care nu .. mergeti asa cu dieselgateul. Fiecare face cum crede si cum stie. 

Un lucru sa stiti .. 75.. 80 % din meseriasii din service nu stiu ce e cu dieselgateul asta. Nu va pot lamuri cum lucreaza si ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic să punem punct discuţiei cu diselgate-ul. Cred că s-a scris suficient atât pe acest topic cât şi pe altele despre influenţa lui asupra elementelor motorului şi celorlalte sisteme aşa că este inutil să se repete informaţiile pe pagini întregi şi să se dilueze conţinutul util al topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, nelamurirea era legat la faptul ca pana aucma niciodata nu stiu sa se fi facut regenerare, sau cel putin n-am observat-o, in toti acesti 13000km de cand am luat-o.

E drept ca incerc sa merg turat, si in ultimele luni la drumuri lungi tot cu a 4-a merg si la peste 3000 turatii...in a 5-a n-am mai bagat-o de mult, tocmai ca sa fie motorul turat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e si conceputa masina, sa nu simti cand isi face regenerarea.... in toti acei 13000 fi sigur ca si-a facut de nenumarate ori, un filtru bun isi face odata la 6-800 km

Eu zic ca daca in 13.000 n-ai avut nici un simptom si masina merge bine, condu in continuare la fel ca pana acum si nu te mai stresa.

Eu zic sa te bucuri de motor/consum/ ce vrei, si sa nu mai stai cu ochii pe turometru ca sa fie bine pentru filtru.... ii trebuie vreo 5-10 minute la turatii peste 2000, are el grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, black_fn said:

Nu cred ca am softul dieselgate. Am fost de vreo doua trei ori la reprezentata sa schimb chestii minore. Aaa si 2 reparatii pe casco. E posibil sa imi fi facut update atunci?

ce te impiedica sa verifici, e pus linkul pt verificare doar cateva postari mai sus:

http://info.volkswagen.com/ro/ro/home.html?tab=check-own-car

6 hours ago, F l o r i n said:

Doar dacă vrei sa micșorezi consumul, etc. La drum lung sa zicem ca nu observi când își face... În oraș, nu ai cum sa o ratezi

Eu am mers numai in oras cu ea in ultima luna si nu mi-am dat seama niciodata cand face regen. Desi tot incerc, am si elm327 si vagdpf, dar cum nu pot sta cu ochii nonstop pe ele, am ratat mai tot timpul. Cand am prins una, masina se comporta normal, f greu de observat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am verificat acum. Se pare nu mi s-a facut update. 

Ma duc sa schimb astazi senzorul de temperatura (exhaust gas temperature sensor circuit bank 1 sensor 3). Am vorbit cu cineva de la reprezentanta, si mi-a zis ca acest senzor  cat este pe duca poate aduce la regenerari dese, pana cedeaza si nu se mai poate face nici o regenerare.

Sa vedem cum se comporta dupa inlocuirea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa aducă regenerări dese din cauza lui... Sa nu-și facă, din cauza unor senzori de temp def... Se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se poate că după regenerare valoarea sa nu ajungă la zero?A făcut regenerare după 400 km(mixt) 

1555745754614_IMG_20190418_161259_resized_20190420_103322377.jpg

IMG_20190420_075635_resized_20190420_103428947.jpg

Am să încerc sa verific in timpul regenerării , sper sa reușesc să o "prind"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!