Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

@mirceamad Lasa-l in pace daca tevile  de esapament sunt curate.

Motorul ala poate sa-si faca regenerare si la 800-1000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE toba e perfect curata,nu am zgomete ciudate,erori in bord sau alte chestii...pur si simplu am vvazut ca nu si-a facut regenerare,si chiar nu stiu de ce.dar ca valori in afara de oil ash,care e mare(masina are 321 mii km) celelalte cum par?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la al meu, sa ma pregătesc de o cheltuiala pe cinste? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mulțumesc. 

Încă o întrebare.... Am văzut ca poți afla cu aproximație nr km la mașina după un calcul al cenușie... parca. 

Unde ma pot uita după oil ash, parca, și care ar fi formula de calcul pentru asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

068 ,Carbon Mass,formula o gasesti in vcds sau pe forum

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit formula expusa, și ar veni... 

234.000x7/100x0,0046,dar nu găsesc oil ashul la diagnoza mea. 

Unde o găsesc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o nedumerire.  Am un tiguan 2.0 cod motor cffb din 2014 si face regenerari destul de dese la 230 km , intradevar pana la servici am 3 km si o data pe staptamana fac drum lung de 40 km dar totusi mi se pare putin sa se regenereze la 230 km. Credeti ca e normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, eu la 068 am 0.0

Folosesc o clona, sa fie din cauza asta sau poate cine știe ce naiba mai are. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Adrianxx18 a scris:

Salut am si eu o nedumerire.  Am un tiguan 2.0 cod motor cffb din 2014 si face regenerari destul de dese la 230 km , intradevar pana la servici am 3 km si o data pe staptamana fac drum lung de 40 km dar totusi mi se pare putin sa se regenereze la 230 km. Credeti ca e normal

Nu e normal.

Vezi daca motorul tau a fost prins in operatiunea dieselgate.

O diagnoza corecra la parametri ar trebui sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 3 km...nici nu se incalzeste bine catalizatorul, asadar e cam normal deja... De cateva luni bune, motoarele 2.0 CR din generatia a doua CFFx, CJCx, CGLx cam pe aici isi fac regenerarile  fie ca sunt Dieselgate fie ca nu, din ce am tot vazut pe forumuri si grupuri FB.  O avea legatura cu procentul mai mare de biodiesel din motorina, sau  se sfarseste viata mai repede a DPF`ului... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Generatia 2 de tdi cr aduna mai repede carbon in dpf. Asa e setat din soft.

Batranetea isi spune mai repede cuvantul la ele.. daca sint folosite in oras. Cand le cumpara romunu din vest deja ele au 300k km. Ori la aceasta varsta.. deja motorul are probleme.

Combustibili de pe la noi cu mult biodiesel si alte amalgamuri le afecteaza.

Daca mai are si consum de ulei.. va regenera mereu.

Gasiti meseriasi care stiu sa faca o diagnoza corect.. sa urmareasca parametri cu atentie. Degeaba mergeti la service care cauta erori. Acestia inlocuiesc piese la greu , pt ca asa traiesc bine.

Apk vag dpf e f f utila. Cu ea reusiti sa tineti sub urmarire dpf.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda .. se vede ca adevarul doare.

Asta e realitate motoarelor din ziua de azi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Cineva imi poate spune daca trebuie schimbat filtru de particule, regenerarile isi face normal, niciodata nu am avut martor aprins ca nu isi face regenerare dar pe tester imi da ca e blocat. Eroarea o am de la cca. 200000 km acum am 235 000 km.

Oil ash creste cu 0,01L la 10~12k km.

Multumesc.

0C268AA9-F752-4570-BB2E-75AAB232E5AB.jpeg

AD2854E3-D040-49E0-9641-02A383ED25B8.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oil ash 0,42... cred ca e record, cea mai mare valoarea vazuta pe forum. 

ia in calcul si inlocuirea DPFului

In principiu 0,42 s-ar atinge abia pe la 500.000km sau chiar mai mult. Cunosti istoricul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, da, are cu 100 mii mai mult masina, care a schimbat au schimbat bine, ca ce am pe cutie, pe motor si cluster sunt identici..235000 km.

Gasisem ceva ca la motoarele de 3.0 tdi limita este de 0,39L dar el mai poate duce mult si bine. Oricum masina merge normal, trage normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Mie imi face regenerari in oras cam la 200km.

In afara aprox 400.

Am vag dpf si urmaresc starea dpf.

Nu stiu daca am dieselgate.

Masina are 194k km.

 

Multumesc.

Screenshot_20200521-102945_VAG DPF.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie
On 12/28/2020 at 4:06 PM, Adrianxx18 said:

Salut am si eu o nedumerire.  Am un tiguan 2.0 cod motor cffb din 2014 si face regenerari destul de dese la 230 km , intradevar pana la servici am 3 km si o data pe staptamana fac drum lung de 40 km dar totusi mi se pare putin sa se regenereze la 230 km. Credeti ca e normal

Asa isi face si la mine de cand am cumparat-o, cod cffa ... merg de 2 ani așa. Iarna cred ca si face si sub 200 km la mers prin oras pe distante scurte. Atat timp cât merge normal o las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Dumitru Ionut said:

Gasisem ceva ca la motoarele de 3.0 tdi limita este de 0,39L 

Cauta atent cu VCDS ul, pe la motoarele 2.0 am vazut cam la toate si un parametru care iti spune limita (oil ash limit)

 

Cum stii ca are doar 100.000 in plus? istoric reprezentanta?

 

Modificat de detinator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, istoric reprezentanta. 
La 3.0 nu imi arata limita gasisem eu un tabel si parca asa era, 0,37~0,39 si de atunci si eroarea cu BANK 1 blocat.

Pe unele site-uri citisem ca se poate modifica cantitatea de oil ash, gen sa arate 0,20 sau 0, oare influentează cu ceva?? 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

La multi ani tuturor !! Acum cateva saptamani am intrebat aici pe forum despre valoarea oil ash care la mine era 0.00 si am primit sfaturi ca sa o modific ! Astazi am reusit sa modific valoarea conform km dupa care am facut un drum de bucuresti 180 km si pot spune ca se cunoaste o imbunatatire , acum imi arata cenusa calc. 9.45 si masurat 9.40 dupa 180 km si presiune dif 4hp cu 2hp ! Regenerarea a pornit dupa cativa km de la plecare si s a terminat destul de repede ! Daca sa regenerat pana la 5 grame asta ar insemna ca sa incarcat doar 4 g in 180 km ceea ce nu sa mai intamplat pana acum !! Sper sa fie de ajutor si pentru altii care au oil ash resetat !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți pune o imagine cu vcsd, unde ai modificat oil ash-ul?. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!