Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Buna ziua 

deoarece sunt in afara tarii nu pot sa l vizitez pe eexcalade sau pe alti mecanici buni de aici de pe forum

am citit cele 218 pagini dar tot nu pot sa mi dau seama de ce regenerarile sunt asa de dese

masina este un audi a4 din 2012 cod motor cjcb 177 mii km Cred ca reali deoarece am si cartea service

masina a avut softul dieselgate dar am facut roll back la un soft mai vechi acu cateva saptamani in urma

Am incercat sa atasez cateva poze dar nu am reusit ca sunt prea mari ca dimensiune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@M.Claus editeaza-le cu Paint (nu glumesc) facandu-le resize la 25-30% si o sa le poti atasa. Altfel e greu sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta incerc sa fac sa le modific cumva

 

A2201F7C-C94F-469B-870A-7F8DE5C9146A.jpeg

71AF6E11-360B-442E-9163-DA5806354F83.jpeg

AB15E58B-BE18-4B29-A3D6-FD3F14750780.jpeg

817439DE-28F7-4983-AB03-9F906DBB2504.jpeg

Modificat de M.Claus
Poze
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, adrian001 a scris:

Regenearea pasiva e ceva ce se intampla de la sine (temp gazelor de esapament suficient de mare), nu e un proces controlat de ECU. Singurul mod in care poti vedea daca s-a facut regenere pasiva este sa urmaresti valoarea soot mass measured, daca valoarea asta scade e clar ca DPF-ul se regenereaza pasiv. Evident asta implica sa ai un senzor care masoara presiunea diferentiala corect pe DPF.

Va ziceam de regenerare la 800 km la masina mea. Asa arata valorile cu motorul oprit la mine: 

image.png.01df003c1b915e48a167b6463d1cb172.png

Si asa arata valorile cu motorul pornit:

image.thumb.png.40d2dd3352ca09c838f3a536910aa5d7.png

Diferenta de presiune reala pe DPF este de 5 mbar cu motorul pornit la ralanti (10 mbar valoarea raportata de senzor - 5 mbar offest-ul determinat de ECU cu motorul oprit). 

Asta încercăm să spun, mașina mea face regenerare pasivă și activă cu senzorul doar conectat la mufă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa pun pozele

 

3445A007-C967-4C3B-B50A-B2D6A00F6521.jpeg

6E47580E-6842-47AF-87DE-0CD16D6ECACA.jpeg

A238A062-C347-4BC3-927C-A459EAD4E637.jpeg

Modificat de M.Claus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tu spui că ai downgrade la dieselgate și ai 153km cu soot mass așa ridicate probabil că ajungi la 300km maxim. Înainte câți km făceai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu ajung la 300

undeva la 220

si inainte si dupa soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog frumos sa ma ajutati cu acesta problema ca deja imi iese par alb?

orice parere e bine venita

Eexcalade ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i problema ?

Ce reparatii au fost facute la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei si filtre originale /ulei 0w-30 vw

debitmetru nou

clapeta admisie curatata

distributie schimbata acu 1000km in reprezentanta

astea is facute de mine

restul ambreiaj si egr au fost facute in trecut .apare pe cartea service

Era sa uit. Din greseala am resetat filtrul de particule. Vroiam sa resetez valorile la senzorul de presiune. 
0.12l oil ash mass erau inainte 0.12 am pus si dupa

La audi pui doar km Si valoarea se calculeaza singura. Corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are erori. Motorul foarte silentios,putere are.regenerarile se fac doar ca sunt foarte dese.

nu stiu ce sa i mai fac. Unde sa mai investighez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica injectoarele .

Mergi mult in oras pe distante scurte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea km sunt in oras. Cu reprize de 10-15 in afara. 
Te referi sa le verific fizic  pe banc?

din poza atasata reiese ceva in neregula cu ele?

Am vazut ca mai sunt 2 colegi pe forum si la fel patesc si ei

shoot mass measured mai mare decat cel actual si ar trebui sa fie invers din ce am vazut la restul colegilor

nici nu ajunge la 22g si porneste regenerarea. 210-220 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/17/2020 at 11:31 PM, vlahdacoroman said:

un offset care nu e zero nu e offset.

as zice exact invers, un offset care e zero nu e offset

On 7/17/2020 at 11:31 PM, vlahdacoroman said:

din acest motiv firmele care curata si/sau comercializeaza dpf uri ptr acordarea garantiei obliga la inlocuirea senzorului de presiune diferentiala.

Am discutat cu multe firme care curata DPF uri si nici una nu obliga la inlocuirea senzorului de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, M.Claus said:

Majoritatea km sunt in oras. Cu reprize de 10-15 in afara. 
Te referi sa le verific fizic  pe banc?

Avand in vedere mersul majoritar in oras, intre 200 si 300km, nu cred sa fie o pb cu regenerarile. Incearca sa le urmaresti cu aplicatia VAG DPF ( mai usor decat sa tot legi laptopul ) si poti urmari in detaliu multi parametrii. Daca regenerarile reusesti sa le faci cap-coada, atunci e ok, desi prin oras e cam greu un pic ( dar nu imposibil ) :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca tu ai EA189 vs EA288. Probabil e aceeasi problema dar EA288 face regen mult mai des.

200-300km in oras cu 184cp/190cp e deja mult. Cel putin in Bucuresti nu prea am vazut peste 200km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca acelasi traseu il faceam cu un a3 2011 cffb si regenerarile se faceau la 350km 

in schimb cu a4 asta nu trece de 220km

daca va uitati la cantitatea de cenusa actuala si cea masurata sunt diferente mari. Cea masurata e mai mare decat cea actuala si ar trebui sa fie invers.

daca cea masurata nu ar creste asa repede dupa Valoarea cantitatii de cenusa actuala ar trebui sa mai fac inca 150km dar nu se intampla asta. Regenerarea incepe mai repede din cauza celei masurate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acelasi comportament ca mine si alti colegi. Prima data ar trebui sa verifici daca motorul genereaza fum excesiv(injectoare/consum ulei/EGR etc) ulterior daca ai vreun sensor defect.

Mass measured implica -> senzor presiune diferentiala,MAF si senzor temperatura evacuare. 

Oricum 51.3g oil ash nu e putin cam mare la 177 k km?

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La audi a4 nu se calculeaza dupa formula gasita aici pe forum. Pui doar km si se calculeaza singura. Din cate stiu eu!!

daca e diferit rog sa ma corecteze cineva
 

Ultimul Senzorul de temp evacuare pare sa aiba o mica problema in sensul ca e mai mare cam cu 20-30 C decat cel din fata lui. 
dar am considerat ca nu ar fi o problema asta din cauza diferentei mici.o sa il schimb in viitorul apropiat sa vad daca e vreo diferenta  

masina merge bine. Consumul e ok.puterea de asemenea.tevile sunt curate nu vad fum deloc pe ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La egr daca ar fi probleme ar trebui sa am eroare. Corect?

debitmetrul e nou original

clapeta curatata.de injectoare nu stiu ce sa zic.uleiul nu am cum sa l verific fizic ca nu am joja  doar in bord si e la maxim dupa 1000km.

senzorul de presiune a fost inlocuit cu altul si sunt cam aceleasi valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, M.Claus said:

masina merge bine. Consumul e ok.puterea de asemenea.tevile sunt curate nu vad fum deloc pe ele. 

Daca nu ai nici alte erori, si toate restul sunt ok sau in parametrii, eu zic sa nu te mai stresezi f tare :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc dar sunt constient ca e ceva acolo care nu mi da pace?

saptamana viitoare merg sa mai schimb odata softul la motor. Eu cred ca totusi e ceva de acolo. Pentru ca nu e nici o diferenta intre dieselgate si asta care il am acu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, după cum am scris și mai sus, am scos furtunul mai gros din senzorul de presiune și l-am blindat. Așa fac peste 500km în afară, asta pentru că nu îmi indică 0 presiune diferențială cu motorul oprit. Trebuie să rezolv dilema.

Am dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest “truc” o sa afecteze negativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai ales sa nu mai ai soot mass measured? Da ce faci cu filtrul care se colmateaza rapid?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!