Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

Va salut! Cum sunt aceste valori pt un 2.0 caga euro 5? De ce presiunea diferențială este de 21hPa? Nu este prea mare ? E pe duca dpf-ul? Va multumesc anticipat!

Screenshot_20200119-014114_Gallery.jpg

Modificat de lexdeejay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am atasat o poza cu verificare VCDS, pentru filtrul de particule.

Masina este Passat B7 2l, 140 cp. Softul este cel instalat de reprezentanta, ulterior scandalului.

Va rog  sa imi spuneti daca valorile sunt cat de cat ok, sau este nevoie de o curatare a filtrului. Nu ma gandesc absolut deloc la eliminarea lui.

In ultimul an mi s-a aprins de 3 ori martorul pentru filtru, insa dupa un condus mai sportiv, conform indicatiilor pentru regenerare, s-a stins destul de repede ( 15-20 minute).

Va multumesc.

IMG_9106.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuze pentru omisiune. 268.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat km? E posibil sa fie dati vreo 50.000 inapoi. Cutie DSG sau manuala? RNS315? Istoric service reprezentanta ai scos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 268.000, cu tot cu km dati inapoi. Cutie manuala, RNS 315. Nu am scos istoric service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate instala led de avertizare?Adică când începe regenerarea sa se aprindă ledul . La unele mărci auto când pornește regenerarea cupleaza și încălzirea în oglinzi ,la oglinda sa legat ledul care se aprinde când pornește regenerarea. Sunt interesat pt VW Passat B8 2.0tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stai cu telefonul in bord oricum? O interfata ieftina pe bluetooth si aplicatia vagdpf, si vezi exact cand regenereaza si ce face dpf-ul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si in paranteza si offtopic, am OBD Eleven si din pacate appul VAG DPF nu comunica cu interfata bluetooth al acestuia desi nu vad motivul. Trebuie cumparat o alta interfata bluetooth sau nu fac eu ceva bine? Scuze daca am poluat topicul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obdeleven e doar pt el ... nu merge cu altceva.. vezi ca il strici.

Pt vagdpf ia o mufa konnwei.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. O singura data l-am incercat, am vazut ca nu se pupa, l-am lasat balta. End offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea normala in idle ar trebui sa fie sub 7hPa - daca este peste, cel mai probabil DPF-ul este partial infundat. Presiuni de 200+ hPa indica un DPF infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...de curând am achiziționat un tiguan 2.0 tdi 150cp cu adblue...(100mii km) si nu imi dau seama când își face regenerarea dpf...(inainte am avut 1.6 tdi si acela stătea turat la 1000).nici in bord nu am vazut sa aiba martorul galben la punerea contactului...multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/18/2020 at 3:38 PM, EEXCALADE said:

1 Fault Found:
008194 - Particulate Trap Bank 1 
               P2002 - 000 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

Din cauza unei probleme la motor sa colmatat dpf-ul.Identifica  problema ,remediaz-o,sterge eroarea si fa o regenerare fortata

Daca urmez procedura de adaptare G450 fara sa il fi schimbat, risc sa defectez ceva? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O parere va rog. Scanarea a fost facuta cu masina stationata fara a fi pornita pentru ca se afla in showroom. Masina in cauza e un audi a6c6 2009 cu 205.000 km la bord. Tevile de esapament sunt foarte curate nu au urma de fum.

 

Update: Am reusit sa o pornesc.Screenshot_20200130-162457_Gallery.thumb.jpg.8ad52e495e24cb1affac369b749b4461.jpg

 

Screenshot_20200130-181124_Gallery.jpg

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca are tot istoricul de la Audi incepand de la 30.00 km prima revizie si restul pana la 203.338 km in 9.10.2019 ultimul schimb de ulei iar acum are aproape 206.000km. Asta mi-au zis si cei din reprezentanta cand am intrebat de istoric. Masina in tara a fost adusa pe platforma. La relanti exaust gas temperature 145 grade, dupa 2 min de functionare nu e mare? Si sa termin inca o intrebare, la prima pornire 2 injectoare au +1.2 si restul cu - 1.2 dupa care la 3-4 min. scad spre 0.60. Sa inteleg ca in mare parte filtrul pentru varsta ei ar fi ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lega la cap cu masini rulate peste 200.000km cu revizii facute in regim long life, cu filtre schimbate conform manualului (la 60-90.000km). Orienteaza-te si tu spre ceva mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zipp realizezi ca inca nu ne-ai comunicat despre ce motor discutam. 

Intrebarile tehnice trebuie sa contina si tip motor, cutie etc

eu raman la parerea ca sint dati inapoi km. dar tot ar fi utile datele

0.17 se atinge abia pe la 250.000-270.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze. Motor CAHA,  170 CP,  cutie automata, model 2009. Si in cazul in care are atins valoare de 0.17  poate e problema de la DPF pentru ca toate reviziile de pe cartea masini cu stampila audi bat cu ce am verificat in reprezentanta.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, zipp said:

Ideea e ca are tot istoricul de la Audi incepand de la 30.00 km prima revizie si restul pana la 203.338 km in 9.10.2019 ultimul schimb de ulei iar acum are aproape 206.000km. Asta mi-au zis si cei din reprezentanta cand am intrebat de istoric. Masina in tara a fost adusa pe platforma. La relanti exaust gas temperature 145 grade, dupa 2 min de functionare nu e mare? Si sa termin inca o intrebare, la prima pornire 2 injectoare au +1.2 si restul cu - 1.2 dupa care la 3-4 min. scad spre 0.60. Sa inteleg ca in mare parte filtrul pentru varsta ei ar fi ok. 

Temp evacuare... Pe care senzor ai citit? Ce număr....? 

Injectoarele - cele doua cu valori de +1.2..mult. Acolo ai o problema. Cel mai probabil uzura injectoare, dar pot sa fie și alte probleme pe acei cilindrii 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin differnce pressure de 10 hpa nu e mult pentru motorul masinii? La alte masini diferenta e mai mica 2,3 ,sau 4 hpa. Ma refeream la exhaust gas temperature before particule filter care dupa 2 min de functionare in vcds avea deja 145 de grade, se poate vedea in foto a doua chiar ultima de jos atasata de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe alta pagina, mai greu sa stau sa raifoiesc toată istoria postării tale, punând topic separat. Este ok valoare. Legat de diferența de presiune, difera în funcție de când a fost ultima regenerare, nivel umplere, etc. 

Totuși, dacă în astea te-ai blocat, când cumperi o mașina de 11 ani... Și peste 200.000km...părerea mea este ca nu te focusezi corect. E destul de bătrână, nu poți avea valori impecabile pe dpf, injectoare, etc.... O mașina cu acesta varsta/km, este un compromis.... Din start trebuie sa te gândești ca o sa ai ceva de reparat/remediat.

Deci, concentrarea ta pe aceste aspecte, e posibil sa te distragă de la alte potențiale defecte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine DPF-ul arata bine, poate doar presiunea diferentiala nu imi place pentru ca e putin maricica. Dar in rest, aprope sigur masina are kilometrii reali ... mai ales ca motorul este cel de 170 HP si daca s-a mers preponderent in oras, e normal ca oil ash-ul sa fie mai mare din cauza consumului de carburant mai mare in conditii de mers in oras. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!