Jump to content

Filtru diesel de particule - DPF


Paul_L
 Share

Postare recomandată

O sa încerc acest aditiv a cărui producător pretinde ca acesta curata filtrul de particule diesel cu un singur tratament.

Suna foarte bine însă poate fi doar marketing.

https://www.emag.ro/aditiv-de-curatare-regenerare-a-filtrului-de-particule-dpf-5in1-310-ml-687009/pd/DN922WMBM/?utm_campaign=share_product&utm_source=mobile_dynamic_share&utm_medium=android

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde o sa scoata cenusa depusa ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vanzatorul (macar e cinstit) scrie clar ca ajuta la arderea funinginei si nu la eliminarea cenusii. Asadar, e posibil sa creasca putin distanta intre regenerari doar atat timp cat este folosita. Fara aditiv, motorul revine imediat la situatia anterioara folosirii. Cenusa ramane cuminte inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca dizolva cenusa, dacă aditivul chiar este ce pretinde producătorul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine poate să-mi spună dacă valorile sunt acceptabile. Prima scanare am făcut-o acu câteva zile iar a doua ieri după un drum de 600k. Vad ca a făcut 2 regenerare în 600k.Skoda o 2 2010 1,6 td-cr 280.000k

Screenshot_20240826_210237_com.android.gallery3d_edit_49906666612175.jpg

Screenshot_20240826_210202_com.facebook.katana_edit_49916650355403.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, iceman_30 said:

Poate ca dizolva cenusa, dacă aditivul chiar este ce pretinde producătorul sau.

Orice substanta care dizolva cenusa va dizolva si DPF (au multe caracteristici asemanatoare). De aceea s-au inventat procedee de spalare si nu de dizolvare, este singura metoda de a scapa de cenusa fara sa afecteze DPF (daca procedeul este efectuat corect). Producatorul scrie clar ca aditivul scade temperatura la care arde funinginea (toti aditivii pentru DPF fac acelasi lucru) si nu a cenusii. Asta inseamna ca regenerarea pasiva se poate produce la temperatura mai mica iar DPF se incarca cu funingine putin mai greu (dar nu spectaculos de "mai greu"). Aditivii pot fi folositori pe o perioada scurta doar la masinile care au incarcarile cu cenusa a DPF in limite normale, dar nu ajung sa faca regenerari active la timp din cauza exploatarii (ex: drumuri scurte frecvente la temperaturi joase).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am aceste valori la dpf realizate in mers pe o distanta de aproximativ 40km.

Imi poteti spune va rog în ce stare se afla și care mai este durata de viață a lui? 

Va mulțumesc. 

Screenshot_2024-08-29-07-22-39-09_bd01f1b74bf65d94a13b86dc040ab3dc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Blazer eu as recomanda sa inlocuiesti senzorul de presiune diferentiala, intrucat valoarea aia de (minus) - 34 hPa iti poate da peste cap toate valorile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este defect senzorul? Pe tester nu da nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.
Cum vi se par valorile astea? In extrauraban/autostrada regenerarile se fac undeva intre 250-300 km. In oras (Bucuresti) la mers cam 15 km/zi se fac in jurul valorii de 150km
De asemenea presiunea diferentiala e ok? Banuiesc ca este "Particl.filt.,diferential pressure sensor 1 bank 1" corect? Ar mai trebui sa urmaresc si alti senzori?
Masina are 188xxx de km, 1.6 CXXB. Sa ma gandesc la schimbarea senzorilor de presiune sau imi fac probleme degeaba?
Multumesc!

Valori cu motor oprit.png

Valori cu motor la relanti.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut am o problema la un passat b6 dsg cod motor BMR, in urma cu doua zile se aprinsese martorul dpf am zis ca cere masina o regenerare dar nu s-a stins, a 2a zi am incercat iar sa i fac regenerare dar nimic iar in drum spre verificare cu tester s-a aprins si spira in bord palpaind intermitent, masina mergea in parametrii ok, ajuns la baiatul cu testerul, pe diagnoza singura eroare era "P2002-006-eficienta sub pragul admis"

 

Tin sa precizez ca pana in momentul de fata masina mergea in parametrii buni.

 

Am dat o regenerare fortata, martorii tot nu s-au stins am mers iar la el sa incercam sa stergem martorii iar dupa ce am plecat de la el masina nu mai tragea deloc, iar dupa 15 km s-a aprins si check engine-ul

 

DPF-ul nu a fost demontat sau curatat pana acum si era incarcat 19% 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un om capabil care stie și poate sa verifice un filtru de particule(presiune,grad de incarcare,senzori temperatura...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kozzzzz Verifica injectoarele si distributia 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, EEXCALADE a scris:

@kozzzzz Verifica injectoarele si distributia 

Injectoarele pe diagnoza au valori bune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un Passat B6 2.0 TDI CBBB din 2010 si am urmatoarea problema: Imi face regenerari destul de dese din ce am observat, si de fiecare data cand e in regenerare, imi scoate foarte mult fum alb/albastrui la accelerari (plecari de pe loc in mare parte). Cand nu se face regenerare, nu am observat sa scoata fum deloc.
Am fost la un service, acolo mi-au spus ca ar fi presiunea diferentiala cam mare (undeva la 12 sau 20, nu mai tin minte), si m-au recomandat sa dam filtrul jos si sa il curatam. Dupa curatare, presiunea diferentiala a scazut la 5 daca nu ma insel. O perioada a facut regenerari mai rare, cu mai putin fum, dar  la scurt timp iar a inceput sa regenereze destul de des si sa scoata mult fum.

Ma puteti ajuta cu niste pareri si recomandari? Ca idee, masina merge foarte bine, are undeva la 290k km, iar pe tester nu au observat nimic altceva.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au observat nimic altceva decat... ca DPF e pe moarte! Cat era incarcarea DPF inainte de curatare si cat au setat-o dupa? Alea ar fi info bune de stiut... Oricum solutii nu sunt prea multe; DPF e pe moarte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un DPF  original costa undeva la 3000 euro.Nu știu dacă exista filtru de particule, de calitate, nou, la preț de 1000-1500 euro.

 

Cum se face rezervarea filtrului de particule la diesel:

Ce sa faci dacă ai filtrul de particule infundat:

 

https://www.promotor.ro/stiri-auto/cum-se-face-regenerarea-filtrului-de-particule-ce-poti-face-daca-ai-dpf-infundat-19326216?sfnsn=mo

Modificat de iceman_30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/27/2024 at 12:38 PM, RaduFli said:

perioada a facut regenerari mai rare

Problema a fost si in continuare e la motor ,nu la dpf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • florin2024
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!